REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Nysa oferta pracy Przedsiębiorstwo Specjalistyczne Posesja Zarządzanie Nieruchomościami


Największy wybór odzieży

Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Wystawianie rachunków, wystawianie przelewów do otrzymywanych faktur po ich wcześniejszym opisaniu, księgowanie faktur.

Data publikacji: 2017-10-27

Lokalizacja: Nysa (opolskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne Posesja Zarządzanie Nieruchomościami

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grzybowa 1, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wystawianie rachunków, wystawianie przelewów do otrzymywanych faktur po ich wcześniejszym opisaniu, księgowanie faktur.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nysa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nysa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw rachunkowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne (mile widziana specjalizacja rachunkowość), min. 3 lata doświadczenia zawodowego, biegła znajomość obsługi komputera (w tym pakiet Office) oraz znajomość programów finansowo-księgowych, umiejętność prowadzenia pełnej księgowości w systemie finansowo-księgowym, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność.

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Specjalistyczne Posesja Zarządzanie Nieruchomościami

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie

Adres pracodawcy:
Słowiańska 19, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: nyski

Gmina pracodawcy: Nysa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nysa

Ulica pracodawcy: Słowiańska

Numer budynku pracodawcy: 19

Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami,

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.10.2017

Data dodania oferty pracy: 24.10.2017

Oferta pracy ważna do: 23.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 2 400 - 2 600 PLN

Wykształcenie średnie ogólne lub ekonomiczne; min. rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomość j. angielskiego; umiejętność pracy w zespole; przygotowywanie rejestracji i wysyłki pism poleconych, faksów, poczty elektronicznej oraz ich odpowiednia ewidencja; obsługa administracyjna działu; umiejętność sprawnej organizacji pracy; rozliczanie faktur; pomoc w sprawach kadrowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)

REFERENT DS. PLANOWANIA I UZGODNIEŃ - 2 700 - 3 100 PLN

- Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze. Zakład Zieleni Miejskiej ul. T. Kościuszki 138,40-523 Katowice poszukuje kandydata na stanowisko urzędnicze - Referent ds. Planowania i Uzgodnień.- Główne obowiązki: Udostępnianie terenów miejskich pod inwestycje liniowe oraz kubaturowe. Dzierżawa terenów oraz budynków użyczonych ZZM przez UM Katowice. Udostępnianie terenów miejskich pod festyny, imprezy, koncerty, zawody sportowe itp. Inwentaryzowanie drzew, krzewów na terenach utrzymywanych przez Zakład Zieleni Miejskiej. Opracowanie kosztorysów na usługi świadczone przez Zakład oraz kosztorysów na inne roboty związane z utrzymaniem terenów zieleni wykonywane na potrzeby Zakładu. Opracowanie wytycznych do przetargu na prace zlecane firmom zewnętrznym dotyczące utrzymania terenów zieleni. Uzgadnianie i opiniowanie projektów w zakresie zagospodarowania zieleni na terenach miejskich przekazanych przez UM Katowice oraz w pasach drogowych przez MZUiM. Przekazywanie, kontrola oraz odbiór prac zlecanych firmom zewnętrznym z zakresu utrzymania zieleni na terenach miasta, sporządzanie korespondencji dotyczącej działalności zakładu. - Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - Katowice ul. Kościuszki 138, praca w terenie, w różnych warunkach pogodowych oraz przy komputerze wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Wskaźnik zatrudnienia: W miesiącu grudniu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.- Wynagrodzenie: 2700 do 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony na min. 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie kierunkowe: ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu lub pokrewne, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, znajomość przepisów i ustaw: o ochronie przyrody, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, prawo zamówień publicznych, znajomość obsługi komputera (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstowy), prawo jazdy kategorii B. Wymagania pożądane: preferowana osoba z orzeczeniem niepełnosprawności, umiejętność rozpoznawania gatunków drzew i krzewów, znajomość zasad kosztorysowania robót, znajomość topografii Katowic, ukończony kurs Gospodarza Terenów Zieleni SITO/NOT lub inny równoważny, umiejętność współpracy w zespole, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ KATOWICE - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)

MAGAZYNIER - od 15 PLN

PRZYGOTOWYWANIE TOWARU DO WYSYŁKI Z OBSŁUGĄ KOLEKTORA DOLPHIN 6500
DRAGON POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. - 2018-02-15 - Skawina (małopolskie)

REFERENT DS. INWESTYCJI - od 2 000 PLN

przygotowywanie realizacji inwestycji, przygotowywanie zapytań ofertowych, sporządzanie umów na prace remontowe, budowlane, opracowywanie SIWZ
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)

POMOCNIK STOLARZA(NR 5936) - od 2 500 PLN

Brak danych
Stelmeb Kamil Stelter - 2017-08-16 - Goncarzewy (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DO SPRAW OŚWIATY - 462,5 - 600 PLN

Prowadzenie bieżącej obsługi korespondencji oraz organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienie). Obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów do klas pierwszych. Zakładanie arkuszy ocen dla uczniów klas pierwszych. Wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie opisów arkuszy ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji. Prowadzenie i wprowadzanie danych do systemu Informacji Oświatowej. prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń uczniów. Wykształcenie średnie ogólne, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, telefon, fax, komputer, kserokopiarka, znajomość i obsługa programów komputerowych: Microsoft Office - Word, Excel, Power Point, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie, znajomość obsługi wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej SIO.
Szkoła Podstawowa w Wyszecinie - 2016-05-23 - Wyszecino (pomorskie)

RATOWNIK - 2 350 - 2 700 PLN

Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie brak wymagań; zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskania tytułu ratownika; zakres obowiązków: nadzór nad bezpieczeństwem osób przebywających na hali basenowej, podejmowanie akcji i interwencji ratowniczych, udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, nadzór nad przestrzeganiem regulaminu, kontrola sprzętu ratunkowego i zaopatrzenia medycznego; praca także w dni wolne; umowa na zastepstwo; miejsce pracy: Kryta Pływalnia Mewa Gliwice;
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2018-06-21 - Gliwice (śląskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wystawianie faktur, dekretowanie, sprawdzanie rejestrów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Prabuty (pomorskie)

REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - od 2 100 PLN

prace administracyjno-biurowe oraz obsługa kadrowa pracowników
ENERGO ZDZISŁAW ALBERCIŃSKI - 2018-05-17 - Kwidzyn (pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

Pomoc pracownikom w pracach ogólnobudowlanych. Praca na terenie woj. śląskiego, wyjazdy jednodniowe z BB, pracodawca zapewnia dojazd.Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP, poniżej 29 roku życia, kwalifikujących się do udziału w projekcie.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Bielsko-Biała (śląskie)

REFERENT DS ADMINISTRACJI - od 2 100 PLN

szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.gmcentrum.pl
Gminno-Miejskie Centrum Pomocy "Wiara-Nadzieja-Miłość" - 2018-03-15 - Odolanów (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Staszów (świętokrzyskie)

PAKOWACZ - 997,4 PLN

pakowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

REFERENT DO FAKTUROWANIA - od 2 100 PLN

Referent do fakturowania
"VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ - 2018-08-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Żarnów (łódzkie)

REFERENT DO SPRAW PŁAC ORAZ KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - do 2 500 PLN

sporządzanie list płac pracowników, naliczanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne, prowadzenie dokumentacji w zakresie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych. wyliczanie kapitału początkowego RP-7, sporządzenie deklaracji ZUS, Urzędu karbowego, PFRON oraz sprawozdań do GUS. wykonywanie czynności z zakresu obsługi kasowo- bankowej, dekretowanie i ewidencja dokumentów księgowych, wykonywanie innych , niewymienionych wyżej zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W STRASZYNIE - 2016-10-21 - Straszyn (pomorskie)

POMOCNIK NA MAGAZYNIE - od 16,7 PLN

Prace zlecone zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zleceniodawcy
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Smolice (łódzkie)

PRACOWNIK PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Prace związane z produkcją
kontakt przez OHP - 2016-12-14 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

zapoznanie się z dokumentacją oraz pracą; archiwizacja dokumentów; adresowanie i pakowanie korespondencji wychodzacej; sporządzanie rejestrów spraw; wysyłanie faxu; wypełnianie wniosków; pieczętowanie i kserowanie dokumentów; gospodarowanie drukami, formularzami; segregowanie dokumentacji; zakładanie segregatorów oraz teczek
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Bobrowo (kujawsko-pomorskie)

OBUWNIK-SZWACZKA - do 2 100 PLN

Obsługa urządzeń szwalniczych, szycie obuwia, prace pomocnicze.
Gregor S.A. - 2018-01-31 - Pszczółki (pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Zapoznanie się z programem Komornik SQL, ustawą o komornikach sądowych i egzekucji, kodeksem postępowania cywilnego, planowanie i organizowanie czasu pracy, odnotowywanie i podszywanie akt egzekucyjnych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, redagowanie pism, przyjmowanie wpłat i obsługa interesantów, archiwizacja akt, przyuczenie do księgowania.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Gostynin (mazowieckie)

REFERENT - od 2 600 PLN

prowadzenie ewidencji prowadzenie, rejestrów, wydawanie zezwoleń, nadzór i kontrola w zakresie sprawozdawczości, realizacja zadań
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Ustroń (śląskie)

REFERENT OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA - od 2 920 PLN

Przygotowywanie ofert, uczestnictwo w przetargach, sporządzanie sprawozdań, prace biurowe. Wymagana znajomość ustawy o ochronie środowiska w rolnictwie.
F.H.U. HELL-MARK, Helena Agata Borek - 2017-11-21 - Nawojowa (małopolskie)

KIEROWCA/KURIER - 3 434 - 4 122 PLN

Rozwożenie przesyłek.
FIRMA USŁUGOWA MAREK SZYMECZKO - 2018-03-01 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT(NR 4180) - od 2 100 PLN

obsługa kancelaryjna interesantów, rejestrowanie dokumentów w urządzeniach ewidencyjnyc, znajomość i przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, przeprowadzanie brakowania posiadanych materiałów.
Regionalne Centrum Informatyki - 2018-06-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

według programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Legnica (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

1. Przeszkolenie na zasadach przewidzianych dla pracowników w zakresie BHP i PPOŻ.2. Zapoznanie się z regulaminem pracy, z przepisami dotyczącymi tajemnicy służbowej oraz z procedurą przyjmowania klientów.3. Obsługa systemów komputerowych i urządzeń biurowych.4. Referat Ubezpieczeń:- zapoznanie się z przepisami i orzecznictwem dotyczącym ubezpieczeń społecznych rolników,- dokumentacja, rodzaje i technika naliczania składek,- segregacja dokumentacji do akt ubezpieczeniowych,- zakładanie akt ubezpieczeń zdrowotnych oraz ich numeracja i segregacja,- zapoznanie z segregacją przyjętej korespondencji,- przygotowanie wpłat z tytułu składek do księgowania, obrotów na kontach płatników według rejonów,- elektroniczna rejestracja dokumentacji wpływającej.5. Referat Świadczeń:- zapoznanie się z przepisami dot. Świadczeń krótkoterminowych,- zakładanie i układanie teczek świadczeniobiorców,- prowadzenie rejestru świadczeń GZO, GZOP, GZM,- rozkładanie i wpisywanie dokumentów do akt świadczeniobiorców,- obsługa frankownicy i wysyłka korespondencji,- elektroniczna rejestracja dokumentacji wpływającej.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Kartuzy (pomorskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - 543 - od 2 100 PLN

obsługa klienta, praca w Galerii Świdnickiej na ul. Westerplatte 29
Biuro Turystyczne "RAPALA" S.C. - 2018-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Krzykosy (wielkopolskie)


Wybierz powiat