REFERENT DS. KADR I PŁAC Lublin oferta pracy "ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kadrowo płacowa przyjmowanych i zwalnianych pracowników.
Data publikacji: 2017-11-06
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: "ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łęczyńska 58, 20-339 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kadrowo płacowa przyjmowanych i zwalnianych pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Podstawa + ew. ryczałt za dojazdy do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Data zakończenia pracy: 28.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy działów kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów kadrowo - płacowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość kodeksu pracy.
Nazwa pracodawcy: "ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Łęczyńska 58, 20-339 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Łęczyńska
Numer budynku pracodawcy: 58
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 06.11.2017
Oferta pracy ważna do: 05.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przewóz rzeczy
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2016-07-14 - Żary (lubuskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Zabrze (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
POLFEX Zakład uboju drobiu Sp. z o. o. p. Roman Majchrzak - 2017-12-04 - Borowiec (wielkopolskie)
kontakt poprzez e-mail, telefon z klientami, rozmowy w j. angielskim, chętnie rosyjskim, pozyskiwanie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
Utrzymywanie czystości na podległym oddziale, sterylizacja sprzętu
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kościerzyna (pomorskie)
dbanie o czystość i porządekw barze i pomieszczeniach socjalnych, obsługa spotkań biurowych, przygotowanie serwisu kawowego dla pracowników
Raben Transport Sp.z o.o. - 2017-04-28 - Gądki (wielkopolskie)
praca biurowa, dobra znajomość przepisów kadrowych
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Garczegorze (pomorskie)
referent ds. zakupów
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- rozliczanie płac - na projekty,- dekretowanie i wprowadzanie faktur zakupowych do systemu Symfonia, - wprowadzanie wyciągów bankowych,- kontrola ewidencji pojazdów,- wystawianie faktur za usługi,- przygotowywanie różnych zestawień, statystyk
INSTYTUT ROZWOJU MIAST - 2016-10-31 - Kraków (małopolskie)
samodzielna obsługa maszyn w zakresie obróbki metalu
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Żagań (lubuskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Mienia (mazowieckie)
tłumaczenie podczas narad, spotkań biznesowych, prowadzenie spraw administracyjnych biura budowy, dekretowanie dokumentów, prowadzenie dokumentacji ISO; doświadczenie w obszarze administracyjnym, księgowości
ERBUD INDUSTRY SP.Z O.O. KATOWICE - 2016-05-09 - Olszowa (opolskie)
jw.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz (Agencja zatrudnienia nr 10944) - 2017-12-05 - Jawczyce (mazowieckie)
Obsługa gości w restauracji.
PRZEDSIĘBIORSTWO GASTRONOMICZNO-USŁUGOWE "JĘDRZEJEK" IWONA JĘDRZEJEK - 2017-07-14 - Kisielnica (podlaskie)
a) organizacja biura projektub) zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy zespołem projektowym,c) sprawdzanie zgodności dokumentów z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w oparciuo Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresieEuropejskiego Funduszu Społecznego;d) przygotowanie i przeprowadzenie procedur zamówień publicznych zgodnie z Ustawą PrawoZamówień Publicznych,e) przygotowanie dokumentacji dotyczącej budżetu projektu niezbędnej do sporządzaniawniosków o płatność, umów, sprawozdań finansowych,f) przestrzeganie terminów i harmonogramu realizacji zadań, budżetu projektu wynikającychz zapisów umowy oraz terminów wyznaczanych przez Instytucję Wdrażającą i Pośredniczącąw projekcie,g) kontrola i monitoring projektu zgodna z zapisami we wniosku o dofinansowanie, m.in. systematyczna weryfikacja postępu i harmonogramu projektu,h) poprawne rozliczanie i nadzór nad finansami projektu w tym sporządzanie wniosków o płatność w systemie teleinformatycznym SL2014 na podstawie samodzielnie realizowanych zadań oraz danych przygotowywanych przez koordynatorów merytorycznych szkół prowadzonych przez Powiat Opolski,i) przygotowywanie innej dokumentacji związanej z projektem, promocja projektu m.in. niezbędnych dokumentów wskazanych w umowie o dofinansowanie projektu lub pismach z Urzędu Marszałkowskiego,j) bieżące studiowanie przepisów prawnych niezbędnych do realizacji projektu, informowanie zespołu projektowego o wszelkich zmianach,k) sporządzanie projektów pism urzędowych zgodnie z zasadami Instrukcji kancelaryjnej i przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego.
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2017-04-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)
sortowanie elementów szklanych
kontakt przez OHP - 2016-09-26 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ewidencji księgowej, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, wystawianie faktur, korekta faktur
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-01-15 - Suchy Las (wielkopolskie)
Budowlane prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Nowy Targ (małopolskie)
Referent ds. sprzedaży (wystawianie faktur, obsługa klienta)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "KAM-EKO" Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy wdrażaniu nowego oprogramowania: skanowaniu dokumentów (FAKTUR) do nowego systemu obiegu dokumentów, pomoc przy dekretacji dokumentów oraz inne zadania w trakcie wdrażania oprogramowania.
VISLINE Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Gdynia (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Tworóg (śląskie)
Obsługa agregatów spieniających
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2018-08-10 - Zgierz (łódzkie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków typu fast food, praca przy grilach, tosterach, frytownicach, obsługa kasy, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań:1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o braku planu,sporządzanie opinii i zaświadczeń o zgodności przedsięwzięć inwestycyjnych i innych działań w przestrzeni zzapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustaleniami innych dokumentów planistycznych oraz przepisami planowania przestrzennego,informowanie o przeznaczeniu terenu,współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie zagadnień zagospodarowania przestrzennego,udostępnianie i wypożyczanie archiwalnych opracowań planistycznych,archiwizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych opracowań planistycznych,prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu uczestnictwo w dokonywaniu okresowych analiz realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualności oraz w sporządzaniu opracowań planistycznych dla gminy,zapewnienie właściwej estetyki miasta, z uwzględnieniem m.in. wymagań ładu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walorów architektonicznych i krajobrazowych, ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury,opracowywanie projektów decyzji o nałożeniu opłat wynikających ze wzrostu wartości nieruchomości,prowadzenie postępowań wynikających z art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszczeń,wprowadzanie informacji o dostępnych raportach i ocenach oddziaływania na środowisko do rejestru w zakresie prowadzonych spraw,prowadzenie i wykorzystanie do celów analitycznych baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistyki iarchitektury;przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresieprowadzonych spraw;przygotowywanie i rozliczanie umów z Wykonawcami opracowań planistycznych, przygotowywanie informacji dla celów sprawozdawczości, oceny wykonania planów finansowych dotyczących realizacji zadań Wydziału Urbanistyki i Architektury;
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)
- dyżury w recepcji zgodnie z harmonogramem- prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych- fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych- przyjmowanie zgłoszeń od klientów- prowadzenie działań marketingowych- praca w godz. 08:00 - 20:00- możliwa praca w nocy ( ustalenia indywidualne ) - miejsce pracy: Łódź, ul. Legionów 27 / ul. Zamenhofa 13
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-06-06 - Łódź (łódzkie)
projektowanie terenów zieleni, nadzór inwestowności na projektowanie, praca w biurze.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)
- Wprowadzanie zamówień do systemu- Nadzór nad procesem wysyłek towaru- Awizacja dostaw- Kontakt z klientem
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Żywiec (śląskie)