REFERENT DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH (REFUNDACJA WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS ZA BEZROBOTNYCH DO 30 R.Ż.) Nidzica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH (REFUNDACJA WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS ZA BEZROBOTNYCH DO 30 R.Ż.)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, obsługa programu finansowo-księgowego
Data publikacji: 2017-06-27
Lokalizacja: Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, obsługa programu finansowo-księgowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH (REFUNDACJA WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS ZA BEZROBOTNYCH DO 30 R.Ż.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nidzica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nidzicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Adres pracodawcy:
Traugutta 23, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nidzicki
Gmina pracodawcy: Nidzica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nidzica
Ulica pracodawcy: Traugutta
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2017
Data dodania oferty pracy: 26.06.2017
Oferta pracy ważna do: 23.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Projektowanie procesu produkcji łożysk, tworzenie instrukcji pracy operatora i procesu produkcji wyrobu, opracowywanie kart obróbki skrawaniem.
NSK BEARINGS POLSKA S.A - 2016-11-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie rozrachunków, ewidencji rozrachunków i kontrahentów, prowadzenie ewidencji zakupu usług i materiałów, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Czeladź (śląskie)
analiza rynku, współpraca z kontrahentami, zaopatrzenie, sprzedaż, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie pracy w dziale księgowości.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
zgodnie z dołączonym do wnikosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Żywiec (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji szkoły
Gimnazjum Dla Dorosłych w Rowie - 2017-08-24 - Rów (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Białystok (podlaskie)
Szycie tapicerki meblowej
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Mosina (wielkopolskie)
WYKONYWANIE PROSTYCH PRAC BIUROWYCH, PORZADKOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów spółki, pozyskiwanie nowych kontrahentów w branży części do klimatyzacji samochodowej.
LASER sp. z o.o. Sp.k. ZPCh - 2018-05-07 - Łódź (łódzkie)
planowanie i dokonywanie nsystematycznego zaopatrzenia placówki w artykuły zywnościowe z zachowaniem ustawy o zamówieniach publicznych, prowadzenie wymaganej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami itp.
Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej - 2017-06-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- wdrożenie do rozliczania kosztów w systemnie finansowo-księgowym oraz do oprogramowania w systemie excel, sprawdzania prawidłowości rolziczenia kosztów wg. miejsc ich powstania,- rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych oraz pobranych zaliczek,- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, uzgadnianie ksiag inwentarzowych,- prowadz. rejestrów bankowych i raportów kasowych,- rozliaczanie i sporządzanie raportów otrzymanych dotacji celowych,- dekretowanie, księgowanie i prowadzenie rejestrów, spr. zasadności przekazywanych do Działu Rachunkowości dokuemtnów oraz ich analiza,- naliczanie amortyzacji od środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Lelów (śląskie)
praca biurowa, kontakt z klientami, prowadzenie dok. pracowniczych
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Żagań (lubuskie)
prace biurowe w wydzial Ochrony Srodowiska i Gospodarki Przestrzennej
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Lubań (dolnośląskie)
prace porządkowe na placu i w budynku
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Kamieńsk (łódzkie)
dział integracji społecznej
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Śrem (wielkopolskie)
- Planowanie transportu i przygotowanie załadunku,- Planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, nadzór nad programem kart paliwowych,- Planowanie i kontrola dokumentacji przewozowej,- Zarządzanie taborem samochodów i wózków widłowych (przeglądy techniczne, ubezpieczenia, naprawa),- Współpraca z innymi działami firmy (zakupy, wysyłka, sprzedaż) oraz instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie.
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2017-03-27 - Jawor (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Brak danych
N.Z.O.Z STOMATOLOGIA MASŁOWSKA I TOMASZEWSCY - 2018-01-02 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Kluczbork (opolskie)
- Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracowników itp. Prowadzenie zestawień dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: teren Elektrowni Jaworzno w Jaworznie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Jaworzno (śląskie)
Monitorowanie rynku zamówień publicznych, kompleksowa obsługa postępowań przetargowych w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego po stronie wykonawcy/udział w procesie oferowania, kalkulowania usługi, sprzątanie badź ochrony mienia,prowadzenie rejestru postępowań oraz archiwizacja dokumentów przetargowych.Doświadczenia w dziale zamówień publicznych po stronie zamawiającego,bądź wykonawcy.
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2016-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Referent ds. sprzedaży (wystawianie faktur, obsługa klienta)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "KAM-EKO" Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Radom (mazowieckie)
Adekwatnie do stanowiska
TRADE&TRAVEL COMPANY Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie ogólne, ekonomiczne; min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego, obsługa urządzeń biurowych, ogólna wiedza z zakresu poprawnej polszczyzny, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, podstawowa znajomość prawa pracy; zakres obowiązków: przygotowanie rejestracji i wysyłki pism poleconych, faksów, poczty oraz ich ewidencja, obsługa administracyjna działu, umiejętność sprawnej organizacji pracy, rozliczanie faktur, zastępstwo w sekretariacie, pomoc w sprawach kadrowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; umowa o pracę w zastępstwie;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Gliwice (śląskie)
- wykonywanie mebli i elementów mebli.
Grzegorz Kłos KŁOS meble Sieraków - 2016-08-18 - Sieraków (wielkopolskie)
Otwieranie zleceń produkcyjnych w systemie.Sprawdzanie porawności i kompletności danych w syetemie komputerowym oraz uzupełnienie i korygowanie ich.Wprowadzeanie porawnego rozliczenia zlecenia produkycjnego do systemu.Kontrola zgodności rozliczenia zleceń ze specyfikacją materiałową.Zamykanie zleceń produkcyjnych.Archiwizowanie dokumnetów rozliczeniowych zleceń produkcyjnych.Kontakt z pracodawcą: osobiście, telefonicznie 71 382 82 32, praca (at) bikkoplast.pl
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji kart drogowych, wynajmu samochodów, rozliczanie zużycia paliw, prowadzenie pojazdu służbowego, wysyłkę korespondencji, zakupy i zaopatrzenie teatru (dźwiganie)
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2018-04-17 - Legnica (dolnośląskie)