Praca O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - oferty pracy (4)
1. Liczba etat贸w: 12.Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Dzia艂u nale偶e膰 b臋dzie:1) Merytoryczne prowadzenie spraw Dzia艂u 艢wiadcze艅 Pomocy Spo艂ecznej, zapewnienie w艂a艣ciwej organizacji pracy w podleg艂ym Dziale jak r贸wnie偶 kierowanie i koordynowanie pracy podleg艂ych pracownik贸w w zakresie wykonywanych przez nich zada艅 polegaj膮cych w szczeg贸lno艣ci na:a) dokonywaniu analizy i oceny zjawisk rodz膮cych zapotrzebowanie na 艣wiadczenia pomocy spo艂ecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych 艣wiadcze艅, w tym analiza i monitorowanie planu finansowego O艣rodka w zakresie zapotrzebowania na 艣wiadczenia z pomocy spo艂ecznej w ramach Dzia艂u,b) rozeznawaniu potrzeb i organizowania pomocy dla os贸b, rodzin potrzebuj膮cych.c) przyjmowaniu wniosk贸w i poda艅 od os贸b i rodzin zg艂aszaj膮cych si臋 o pomoc i udzielanie im pe艂nej informacji o przys艂uguj膮cych 艣wiadczeniach i dost臋pnych formach pomocy,d) prowadzeniu post臋powa艅 administracyjnych w sprawach 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych z pomocy spo艂ecznej oraz w formie posi艂ku, w tym: zebranie materia艂u dowodowego, a w szczeg贸lno艣ci ocena czy osoba lub rodzina wsp贸艂pracuje w rozwi膮zywaniu trudnej sytuacji 偶yciowej, opracowywanie planu pomocy przy wsp贸艂udziale os贸b i rodzin zg艂aszaj膮cych si臋 o pomoc, podj臋cie decyzji w sprawie,e) sprawdzaniu wywiad贸w 艣rodowiskowych pod wzgl臋dem formalnym i merytorycznym,f) prowadzeniu post臋powa艅 wyja艣niaj膮cych, w szczeg贸lno艣ci:- na potrzeby innych instytucji,- w sprawach 艣wiadcze艅 opieki zdrowotnej finansowanych ze 艣rodk贸w publicznych,- w sprawach dodatk贸w mieszkaniowych i stypendi贸w szkolnych,- na potrzeby weryfikacji uprawnie艅 do specjalnego zasi艂ku opieku艅czego oraz w celu potwierdzenia faktu sprawowania opieki przez osoby ubiegaj膮ce si臋 o zasi艂ek dla opiekuna osoby niepe艂nosprawnej.g) przygotowaniu postanowie艅, decyzji administracyjnych dotycz膮cych 艣wiadcze艅 pomocy spo艂ecznej na podstawie akceptowanych przez Dyrektora O艣rodka plan贸w pomocy spo艂ecznej,h) podejmowaniu czynno艣ci w zakresie prowadzonych post臋powa艅 jak i po ich zako艅czeniu, kt贸re s膮 zwi膮zane z przyznaniem 艣wiadcze艅,i) 艣wiadczeniu pracy socjalnej kr贸tkoterminowej,j) prowadzeniu post臋powa艅 w sprawie sprawienia pogrzebu,k) prowadzeniu akt os贸b obj臋tych pomoc膮, w szczeg贸lno艣ci: ewidencja (forma elektroniczna i tradycyjna), archiwizacja,l) udzielaniu pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,m) koordynowaniu i nadzorze nad prac膮 pracownika socjalnego zatrudnionego na stanowisku ds. pierwszego kontaktu;2. Merytoryczne prowadzenie spraw Dzia艂u 艢wiadcze艅 Pomocy Spo艂ecznej, zapewnienie w艂a艣ciwej organizacji pracy w podleg艂ym Dziale w zakresie przestrzegania przepis贸w prawa pracy, bhp i ppo偶 oraz innych uregulowa艅 wynikaj膮cych z wewn臋trznych regulacji O艣rodka oraz zatrudnienia w jednostce samorz膮du terytorialnego, a w szczeg贸lno艣ci:a) zapewnienie zgodno艣ci ze stanem faktycznym legalno艣ci i celowo艣ci podejmowanych dzia艂a艅 w szczeg贸lno艣ci w zakresie sporz膮dzanych dokument贸w przez siebie i podleg艂ych pracownik贸w,b) nadz贸r nad przestrzeganiem przepis贸w prawa w kierowanym Dziale, w szczeg贸lno艣ci w zakresie:- dyscypliny pracy,- regulamin贸w,- bezpiecze艅stwa i higieny pracy,- tajemnicy s艂u偶bowej,- ochrony danych osobowych.c) nadz贸r nad prawid艂owym wykonywaniem przez podleg艂ych pracownik贸w czynno艣ci kancelaryjno biurowych zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt;d) nadz贸r na terminowym i prawid艂owym za艂atwianiem spraw obj臋tych zakresem dzia艂ania dzia艂u,e) opracowywanie i bie偶膮ce aktualizowanie dokument贸w, w szczeg贸lno艣ci:- regulaminu organizacyjnego Dzia艂u,- opis贸w stanowisk, zakres贸w czynno艣ci, uprawnie艅 i odpowiedzialno艣ci podleg艂ych pracownik贸w.f) organizowanie okresowych narad pracownik贸w Dzia艂u na tematy zwi膮zane z realizacj膮 zada艅 O艣rodka,g) przedk艂adanie Dyrektorowi tygodniowych raport贸w z dzia艂alno艣ci prowadzonego Dzia艂u,h) proponowanie szkole艅 w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych podleg艂ych pracownik贸w,i) dokonywanie okresowej oceny pracy pracownik贸w oraz wyst臋powanie z wnioskami wynik艂ymi z tych ocen,j) nadz贸r nad eksploatacj膮 sprz臋tu i funkcjonuj膮cych system贸w informatycznych w zakresie Dzia艂u,k) rozpatrywanie i za艂atwianie skarg i wniosk贸w obejmuj膮cych zakres zada艅 i obowi膮zk贸w podleg艂ych pracownik贸w,l) sk艂adanie rocznych zam贸wie艅 na dostawy, us艂ugi i roboty budowlane zgodnie z ustaw膮 o finansach publicznych i ustaw膮 prawo zam贸wie艅 publicznych,m) wykonywanie innych zada艅 zleconych przez Dyrektora.3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) miejsce pracy: Praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1;2) stanowisko pracy: Stanowisko pracy zwi膮zane jest z prac膮 przy komputerze powy偶ej 4 godzin, przemieszczaniem si臋 wewn膮trz budynku (winda zewn臋trzna dociera wy艂膮cznie na parter budynku) uczestnictwem w spotkaniach, naradach oraz bezpo艣rednim kontaktem z klientem;3) pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony - pracownik podejmuj膮cy po raz pierwszy prac臋 na stanowisku urz臋dniczym kierowany jest do odbycia s艂u偶by przygotowawczej zako艅czonej egzaminem.4. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, jest wy偶szy ni偶 6 %.5. Wymagania niezb臋dne:1) obywatelstwo polskie;2) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych;3) niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe;4) nieposzlakowana opinia;5) wykszta艂cenie wy偶sze - rozumie si臋 przez to studia wy偶sze w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wy偶szym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 i 2201 oraz z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730 i 912), o odpowiednim kierunku umo偶liwiaj膮cym wykonywanie zada艅 na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urz臋dniczych i kierowniczych stanowisk urz臋dniczych stosownie do opisu stanowiska;6) zgodnie z ustaw膮 o pracownikach samorz膮dowych art.6 ust. 4 pkt. 1, ustaw膮 o pomocy spo艂ecznej art. 122 tj. co najmniej 3-letni sta偶 pracy w pomocy spo艂ecznej oraz specjalizacj臋 z zakresu organizacji pomocy spo艂ecznej oraz zgodnie z tabel膮 F.I. wiersz 8., Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracownik贸w samorz膮dowych tj. wykszta艂cenie wy偶sze, sta偶 pracy w latach 5;g) przygotowanie i przedstawienie koncepcji pracy Dzia艂u 艢wiadcze艅 Pomocy Spo艂ecznej w zakresie realizacji 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych z wyszczeg贸lnieniem 藕r贸de艂 finansowych zabezpieczaj膮cych realizacj臋 zada艅 o kt贸rych mowa w art. 17 i art. 18 ustawy o pomocy spo艂ecznej. Dokumenty przydatne do sporz膮dzenia koncepcji dost臋pne s膮 na bip O艣rodka (regulamin organizacyjny O艣rodka. statut, wykonanie z planu finansowego - http://www.ops.bipraciborz.pl).6. Wymagania dodatkowe:1) znajomo艣膰 regulacji prawnych inne ni偶 wynikaj膮ce z zakresu obowi膮zk贸w na stanowisku Kierownika Dzia艂u 艢wiadcze艅 Pomocy Spo艂ecznej;2) wykszta艂cenie humanistyczne;3) znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i program贸w komputerowych w zakresie pomocy spo艂ecznej;4) do艣wiadczenie w kierowaniu zespo艂em.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2020-01-17 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Wg za艂膮cznika, min. analiza i ocena potrzeb oraz kwalifikowanie do uzyskania 艣wiadcze艅, udzielanie informacji, pomoc osobom w trudnej sytuacji.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2020-01-13 - Ma艂omice (lubuskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodzin膮, udzielanie pomocy rodzinie w poprawie ich sytuacji 偶yciowej
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2020-01-10 - Osieczna (pomorskie)
- prowadzenie rachunkowo艣ci O艣rodka- prowadzenie sprawozdawczo艣ci bud偶etowej- rozliczanie ZUS i US- ewidencja 艣rodk贸w trwa艂ych
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2020-01-10 - Osieczna (pomorskie)
1. Liczba etat贸w: 1Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Dzia艂u nale偶e膰 b臋dzie:2. Merytoryczne prowadzenie spraw Dzia艂u 艢wiadcze艅 Pomocy Spo艂ecznej, zapewnienie w艂a艣ciwej organizacji pracy w podleg艂ym Dziale jak r贸wnie偶 kierowanie i koordynowanie pracy podleg艂ych pracownik贸w w zakresie wykonywanych przez nich zada艅 polegaj膮cych w szczeg贸lno艣ci na:a) dokonywaniu analizy i oceny zjawisk rodz膮cych zapotrzebowanie na 艣wiadczenia pomocy spo艂ecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych 艣wiadcze艅, w tym analiza i monitorowanie planu finansowego O艣rodka w zakresie zapotrzebowania na 艣wiadczenia z pomocy spo艂ecznej w ramach Dzia艂u,b) rozeznawaniu potrzeb i organizowania pomocy dla os贸b, rodzin potrzebuj膮cych.c) przyjmowaniu wniosk贸w i poda艅 od os贸b i rodzin zg艂aszaj膮cych si臋 o pomoc i udzielanie im pe艂nej informacji o przys艂uguj膮cych 艣wiadczeniach i dost臋pnych formach pomocy,d) prowadzeniu post臋powa艅 administracyjnych w sprawach 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych z pomocy spo艂ecznej oraz w formie posi艂ku, w tym: zebranie materia艂u dowodowego, a w szczeg贸lno艣ci ocena czy osoba lub rodzina wsp贸艂pracuje w rozwi膮zywaniu trudnej sytuacji 偶yciowej, opracowywanie planu pomocy przy wsp贸艂udziale os贸b i rodzin zg艂aszaj膮cych si臋 o pomoc, podj臋cie decyzji w sprawie,e) sprawdzaniu wywiad贸w 艣rodowiskowych pod wzgl臋dem formalnym i merytorycznym,f) prowadzeniu post臋powa艅 wyja艣niaj膮cych, w szczeg贸lno艣ci:- na potrzeby innych instytucji,- w sprawach 艣wiadcze艅 opieki zdrowotnej finansowanych ze 艣rodk贸w publicznych,- w sprawach dodatk贸w mieszkaniowych i stypendi贸w szkolnych,- na potrzeby weryfikacji uprawnie艅 do specjalnego zasi艂ku opieku艅czego oraz w celu potwierdzenia faktu sprawowania opieki przez osoby ubiegaj膮ce si臋 o zasi艂ek dla opiekuna osoby niepe艂nosprawnej.g) przygotowaniu postanowie艅, decyzji administracyjnych dotycz膮cych 艣wiadcze艅 pomocy spo艂ecznej na podstawie akceptowanych przez Dyrektora O艣rodka plan贸w pomocy spo艂ecznej,h) podejmowaniu czynno艣ci w zakresie prowadzonych post臋powa艅 jak i po ich zako艅czeniu, kt贸re s膮 zwi膮zane z przyznaniem 艣wiadcze艅,i) 艣wiadczeniu pracy socjalnej kr贸tkoterminowej,j) prowadzeniu post臋powa艅 w sprawie sprawienia pogrzebu,k) prowadzeniu akt os贸b obj臋tych pomoc膮, w szczeg贸lno艣ci: ewidencja (forma elektroniczna i tradycyjna), archiwizacja,l) udzielaniu pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,m) koordynowaniu i nadzorze nad prac膮 pracownika socjalnego zatrudnionego na stanowisku ds. pierwszego kontaktu;2. Merytoryczne prowadzenie spraw Dzia艂u 艢wiadcze艅 Pomocy Spo艂ecznej, zapewnienie w艂a艣ciwej organizacji pracy w podleg艂ym Dziale w zakresie przestrzegania przepis贸w prawa pracy, bhp i ppo偶 oraz innych uregulowa艅 wynikaj膮cych z wewn臋trznych regulacji O艣rodka oraz zatrudnienia w jednostce samorz膮du terytorialnego, a w szczeg贸lno艣ci:a) zapewnienie zgodno艣ci ze stanem faktycznym legalno艣ci i celowo艣ci podejmowanych dzia艂a艅 w szczeg贸lno艣ci w zakresie sporz膮dzanych dokument贸w przez siebie i podleg艂ych pracownik贸w,b) nadz贸r nad przestrzeganiem przepis贸w prawa w kierowanym Dziale, w szczeg贸lno艣ci w zakresie:- dyscypliny pracy,- regulamin贸w,- bezpiecze艅stwa i higieny pracy,- tajemnicy s艂u偶bowej,- ochrony danych osobowych.c) nadz贸r nad prawid艂owym wykonywaniem przez podleg艂ych pracownik贸w czynno艣ci kancelaryjno biurowych zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt;d) nadz贸r na terminowym i prawid艂owym za艂atwianiem spraw obj臋tych zakresem dzia艂ania dzia艂u,e) opracowywanie i bie偶膮ce aktualizowanie dokument贸w, w szczeg贸lno艣ci:- regulaminu organizacyjnego Dzia艂u,- opis贸w stanowisk, zakres贸w czynno艣ci, uprawnie艅 i odpowiedzialno艣ci podleg艂ych pracownik贸w.f) organizowanie okresowych narad pracownik贸w Dzia艂u na tematy zwi膮zane z realizacj膮 zada艅 O艣rodka,g) przedk艂adanie Dyrektorowi tygodniowych raport贸w z dzia艂alno艣ci prowadzonego Dzia艂u,h) proponowanie szkole艅 w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych podleg艂ych pracownik贸w,i) dokonywanie okresowej oceny pracy pracownik贸w oraz wyst臋powanie z wnioskami wynik艂ymi z tych ocen,j) nadz贸r nad eksploatacj膮 sprz臋tu i funkcjonuj膮cych system贸w informatycznych w zakresie Dzia艂u,k) rozpatrywanie i za艂atwianie skarg i wniosk贸w obejmuj膮cych zakres zada艅 i obowi膮zk贸w podleg艂ych pracownik贸w,l) sk艂adanie rocznych zam贸wie艅 na dostawy, us艂ugi i roboty budowlane zgodnie z ustaw膮 o finansach publicznych i ustaw膮 prawo zam贸wie艅 publicznych,m) wykonywanie innych zada艅 zleconych przez Dyrektora.3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) miejsce pracy: Praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1;2) stanowisko pracy: Stanowisko pracy zwi膮zane jest z prac膮 przy komputerze powy偶ej 4 godzin, przemieszczaniem si臋 wewn膮trz budynku (winda zewn臋trzna dociera wy艂膮cznie na parter budynku) uczestnictwem w spotkaniach, naradach oraz bezpo艣rednim kontaktem z klientem;3) pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony pracownik podejmuj膮cy po raz pierwszy prac臋 na stanowisku urz臋dniczym kierowany jest do odbycia s艂u偶by przygotowawczej zako艅czonej egzaminem.4. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, jest wy偶szy ni偶 6 %.5. Wymagania niezb臋dne:a) obywatelstwo polskie;b) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych;c) niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe;d) nieposzlakowana opinia;e) wykszta艂cenie wy偶sze - rozumie si臋 przez to studia wy偶sze w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wy偶szym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 i 2201 oraz z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730 i 912), o odpowiednim kierunku umo偶liwiaj膮cym wykonywanie zada艅 na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urz臋dniczych i kierowniczych stanowisk urz臋dniczych stosownie do opisu stanowiska;f) zgodnie z ustaw膮 o pracownikach samorz膮dowych art. 6 ust. 4 pkt. 1, ustaw膮 o pomocy spo艂ecznej art. 122 tj. co najmniej 3-letni sta偶 pracy w pomocy spo艂ecznej oraz specjalizacj臋 z zakresu organizacji pomocy spo艂ecznej oraz zgodnie z tabel膮 F.I. wiersz 8., Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracownik贸w samorz膮dowych tj. wykszta艂cenie wy偶sze, sta偶 pracy w latach 5;g) przygotowanie i przedstawienie koncepcji pracy Dzia艂u 艢wiadcze艅 Pomocy Spo艂ecznej w zakresie realizacji 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych z wyszczeg贸lnieniem 藕r贸de艂 finansowych zabezpieczaj膮cych realizacj臋 zada艅 o kt贸rych mowa w art. 17 i art. 18 ustawy o pomocy spo艂ecznej. Dokumenty przydatne do sporz膮dzenia koncepcji dost臋pne s膮 na bip O艣rodka (regulamin organizacyjny O艣rodka. statut, wykonanie z planu finansowego - http://www.ops.bipraciborz.pl).6. Wymagania dodatkowe:1) znajomo艣膰 regulacji prawnych inne ni偶 wynikaj膮ce z zakresu obowi膮zk贸w na stanowisku Kierownika Dzia艂u 艢wiadcze艅 Pomocy Spo艂ecznej;2) wykszta艂cenie humanistyczne;3) znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i program贸w komputerowych w zakresie pomocy spo艂ecznej;4) do艣wiadczenie w kierowaniu zespo艂em.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-12-13 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Wymiar etatu: 1/8Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy nale偶e膰 b臋dzie:1) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem i higien膮 pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z ocen膮 ryzyka zawodowego na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkole艅 bhp dla pracownik贸w, sta偶yst贸w i praktykant贸w; f) opracowywanie i aktualizacja regulamin贸w dotycz膮cych bhp; g) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydzia艂 odzie偶y roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zagadnieniami ochrony przeciwpo偶arowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpiecze艅stwa po偶arowego; b) prowadzenie szkole艅 z zakresu ochrony ppo偶; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdze艅 organizacji oraz warunk贸w ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z obron膮 cywiln膮 w O艣rodku. 4) Bie偶膮ce 艣ledzenie przepis贸w prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokument贸w i podejmowanych dzia艂a艅. 5) Bie偶膮ce informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. 6) Wsp贸艂praca ze wszystkimi Dzia艂ami O艣rodka w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 7) Wsp贸艂praca z Urz臋dem Miasta, Komend膮 Powiatow膮 Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej, Powiatow膮 Stacj膮 Sanitarno Epidemiologiczn膮, Pa艅stwow膮 Inspekcj膮 Pracy w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 8) Wsp贸艂dzia艂anie z Dzia艂em Kadr w zakresie wsp贸艂pracy z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w. 9) Wsp贸艂praca z innymi podmiotami zewn臋trznymi w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 10) Wykonywanie innych polece艅 Dyrektora i prze艂o偶onych dotycz膮cych pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I pi臋tro. (budynek posiada wind臋 zewn臋trzn膮 prowadz膮c膮 na parter). 2) Pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony. 3) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy zwi膮zana jest z prac膮 przy komputerze poni偶ej 4 h. Praca wi膮偶e si臋 z przemieszczaniem si臋 po budynku O艣rodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem si臋 pomi臋dzy pozosta艂ym budynkami O艣rodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Sk艂odowskiej, Ocickiej, Rze藕niczej, Londzina. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi powy偶ej 6%. Wymagania niezb臋dne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrze偶eniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorz膮dowych; 2) Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe; 4) Spe艂nianie wymaga艅 kwalifikacyjnych okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy.W my艣l rozporz膮dzenia pracownik s艂u偶by BHP mo偶e by膰 zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpiecze艅stwa i higieny pracy, je偶eli posiada co najmniej zaw贸d technika bezpiecze艅stwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni sta偶 pracy w s艂u偶bie BHP lub posiada wy偶sze wykszta艂cenie o kierunku lub specjalno艣ci w zakresie bezpiecze艅stw higieny pracy, lub posiada uko艅czone studia podyplomowe w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomo艣膰 regulacji prawnych w szczeg贸lno艣ci: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o spo艂ecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 pa藕dziernika 2002 r. o ubezpieczeniu spo艂ecznym z tytu艂u wypadk贸w przy pracy i chor贸b zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpo偶arowej, Rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze艣nia 1997 r. w sprawie og贸lnych przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy, Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy;7) Obs艂uga komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomo艣膰 ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecno艣膰 pracownika w siedzibie O艣rodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawc臋, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Do艣wiadczenie w pracy w jednostkach samorz膮dowych, bud偶etowych, w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej; 2) Samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia, odporno艣膰 na sytuacje stresowe, dyspozycyjno艣膰, zaanga偶owanie, ch臋膰 podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowo艣膰 do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-12-13 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Wymiar etatu: 1 etatDo g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku pracownika socjalnego/starszego pracownika socjalnego nale偶e膰 b臋dzie praca o kt贸rej mowa w art. 119 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo艂ecznej, w szczeg贸lno艣ci:1) diagnozowanie 艣rodowisk i ustalenie potrzeb os贸b i rodzin;2) przyjmowanie w wyznaczonych godzinach wniosk贸w i poda艅 od os贸b i rodzin zg艂aszaj膮cych si臋 o pomoc i udzielanie im pe艂nej informacji o przys艂uguj膮cych 艣wiadczeniach i dost臋pnych formach pomocy;3) przeprowadzanie wywiad贸w 艣rodowiskowych i alimentacyjnych w 艣rodowisku zamieszkania zainteresowanych;4) wsp贸艂praca m im. z organami samorz膮du, instytucjami, organizacjami spo艂ecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami, s艂u偶ba zdrowia, pracodawcami oraz osobami fizycznymi w celu realizacji zada艅 z zakresu pomocy spo艂ecznej;5) 艣wiadczenie pracy socjalnej kr贸tkoterminowej;6) zapobieganie procesowi marginalizacji os贸b i grup, a tak偶e przeciwdzia艂anie negatywnym zjawiskom w 艣rodowisku lokalnym;7) podejmowanie czynno艣ci w zakresie prowadzonych post臋powa艅, jak i po ich zako艅czeniu, zwi膮zanych z przyznaniem 艣wiadcze艅 z pomocy spo艂ecznej, zar贸wno w odniesieniu do 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych, jak i niepieni臋偶nych;8) prowadzenie post臋powa艅 weryfikuj膮cych prawo do korzystania ze 艣wiadcze艅, w szczeg贸lno艣ci:- na potrzeby kontroli uprawnie艅 do specjalnego zasi艂ku opieku艅czego oraz w celu potwierdzenia faktu sprawowania opieki przez osoby ubiegaj膮ce si臋 o zasi艂ek dla opiekuna osoby niepe艂nosprawnej, a tak偶e w zakresie weryfikacji prawa do 艣wiadczenia wychowawczego "500+"9) przeprowadzanie post臋powa艅 administracyjnych w oparciu o realizacj臋 wywiadu 艣rodowiskowego w sprawach dotycz膮cych 艣wiadcze艅 opieki zdrowotnej finansowanych ze 艣rodk贸w publicznych;10) podejmowanie czynno艣ci s艂u偶bowych w zakresie poda艅 dotyczacych sprawienia pogrzebu;11) przeprowadzanie rodzinnych wywiad贸w 艣rodowiskowych w rodzinach prze偶ywaj膮cych trudno艣ci w wype艂nianiu funkcji opieku艅czo-wychowawczych oraz wyst臋powanie z wnioskiem o przydzielenie rodzinie asystenta rodziny;12) prowadzenie post臋powa艅, w tym post臋powa艅 wyja艣niaj膮cych na potrzeby innych instytucji;13) prowadzenie dokumentacji i korespondencji dot. rozpoznawanych 艣rodowisk i udzielanych swiadcze艅;14) sporz膮dzanie zestawie艅 zbiorczych i informacji sprawozdawczych dot. realizowanych dzia艂a艅;15) przeciwdzia艂anie dyskryminacji os贸b, rodzin i grup oraz kierowanie si臋 zasad膮 r贸wno艣ci i bezstronno艣ci w zakresie prowadzonych spraw;16) doskonalenie w艂asnych umiej臋tno艣ci i podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udzia艂 w szkoleniach i samokszta艂cenie;17) pe艂nienie zast臋pstwa za innych pracownik贸w Dzia艂u;18) udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej;19) wsp贸艂praca z innymi Dzia艂ami Osrodka;20) wykonywanie innych zada艅 wskazanych przez Dyrektora lub/ i Kierownika Dzia艂u;Informacja o warunkach pracy na stanowisko: 1) Miejsce pracy: praca na terenie Gminy Racib贸rz, w miejscu zamieszkania klienta O艣rodka, a tak偶e w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, ( budynek posiada wind臋 zewn臋trzn膮 prowadz膮c膮 na parter).2. Umowa o prac臋 zawarta na czas okre艣lony, w celu zast臋pstwa nieobecnego pracownika z przyczyn usprawiedliwionych.3. Planowane zatrudnienie: stycze艅 2020 r.4. Stanowisko pracy: praca na stanowisku pracownika socjalnego/starszego pracownika socjalnego bezpo艣rednio podlega Kierownikowi Dzia艂u 艢wiadcze艅 Pomocy Spo艂ecznej.5. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych:w miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi powy偶ej 6%.Wymagania niezb臋dne:1) Wykszta艂cenie uprawniaj膮ce do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, zgodnie z art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2014r. o pomocy spo艂ecznej ( t.j. Dz.U. 2019r. 1507 ze zm.), tj. spe艂nienie co najmniej jednego z ponizszych warunk贸w:a) posiada dyplom uko艅czenia kolegium pracownik贸w s艂u偶b spo艂ecznych;b) uko艅czy艂a studia wy偶sze na kierunku praca socjalna;c) do dnia 31 grudnia 2013r. uko艅czy艂a studia wy偶sze o specjalno艣ci przygotowuj膮cej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunk贸w: pedagogika,pedagogika specjalna,politologia, polityka spo艂eczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.2) 2 lata sta偶u pracy w przypadku ubiegania si臋 na stanowisko Starszego pracownika socjalnego;3) Obywatelstwo polskie z zastrze偶eniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorz膮dowych;4) Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomo艣膰: ustawy o pomocy spo艂ecznej, Kodeks Post臋powania Administracyjnego, ustawy o przeciwdzia艂aniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zast臋pczej oraz innych akt贸w prawnych w zakresie udzielania pomocy spo艂ecznej;7) Stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na stanowisku pracownika socjalnego; 8) Obs艂uga komputera w zakresie: Office, Exel oraz innych program贸w z zakresu pomocy spo艂ecznej.Wymagania dodatkowe: 1) Do艣wiadczenie w pracy w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej na wymaganym stanowisku lub w innej jednostce organizacyjnej pomocy spo艂ecznej.2) Odporno艣膰 na sytuacje stresowe, dyspozycyjno艣膰, asertywno艣膰, zaanga偶owanie, ch臋膰 podnoszenia kwalifikacji zawodowych;3) Zdolno艣膰 do samodzielnej pracy i podejmowania decyzji;4) Umiej臋tno艣ci interpersonalne (艂atwo艣膰 nawi膮zywania kontaktu, cierpliwo艣膰, empatia, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole).
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-12-10 - Racib贸rz (艣l膮skie)
1. Pe艂nienie nadzoru nad prawid艂owym funkcjonowaniem Schroniska w czasie dy偶uru, w tym:- przyjmowanie bezdomnych do Schroniska;- pilnowanie porz膮dku na terenie Schroniska i w jego otoczeniu;- nadz贸r nad utrzymaniem higieny, trze藕wo艣ci mieszka艅c贸w w Schronisku, niedopuszczenie do wnoszenia i spo偶ywania alkoholu oraz innych 艣rodk贸w psychoaktywnych;- wydawanie po艣cieli i 艣rodk贸w czysto艣ci;- codzienne odnotowywanie w rejestrze-ewidencji Schroniska os贸b przebywaj膮cych w Schronisku;- wdra偶anie w 偶ycie i 艣cis艂e egzekowowanie postanowie艅 Regulaminu Schroniska;- otaczanie opiek膮 mieszka艅c贸w schroniska, s艂u偶enie pomoc膮 w rozwi膮zywaniu ich problem贸w, dbanie o kszta艂towanie w艂a艣ciwej atmosfery w Schronisku;- dbanie o stan techniczny Schroniska;- wykonywanie innych obowi膮zk贸w wynikaj膮cych z regulaminu Schroniska.2. 艢cis艂a wsp贸艂praca z koordynatorem ds. Schroniska i pracownikami socjalnymi O艣rodka:- udzielanie informacji o przebiegu dy偶uru;- codzienne raprtowanie o sytuacjach i zdarzeniach maj膮cych miejsce w Schronisku.3. Ponoszenie odpowiedzialno艣ci za prawid艂owe funkcjonowanie Schroniska.
O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ - 2019-12-04 - Brzeszcze (ma艂opolskie)
-realizacja zada艅 wynikaj膮cych z Rozporz膮dz.Rady Ministr贸w z dn.02.09.1997.r w sprawie s艂u偶by bhp, przeprowadzanie instrukta偶u og贸lnego. prowadzenie szkole艅 okresowych, kontrolowanie aktualno艣ci szkole艅, prowadzenie spraw zwi膮zanych z refundacj膮 zakupu okular贸w korekcyjnych, ochrona przeciwpo偶arowaPe艂na tre艣膰 og艂oszenia dost臋pna na BIP LINK:https://bip.wrzesnia.pl/strona-23560-title2_Osrodek_Pomocy_Spolecznej_DYREKTOR_OSRODKA_POMOCY_SPOLECZNEJ_WE_WRZESNI_OGLASZA_NABOR_NA_WOLNE_STANOWISKO_URZEDNICZE.html
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-11-18 - Wrze艣nia (wielkopolskie)
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodzin膮 we wsp贸艂pracy z cz艂onkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; b) opracowanie, we wsp贸艂pracy z cz艂onkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zast臋pczej, planu pracy z rodzin膮, kt贸ry jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zast臋pczej; c) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji 偶yciowej, w tym w zdobywaniu umiej臋tno艣ci prawid艂owego prowadzenia gospodarstwa domowego;d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwi膮zywaniu problem贸w socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dzie膰mi ;e) wspieranie aktywno艣ci spo艂ecznej rodzin; f) motywowanie cz艂onk贸w rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;g) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; h) motywowanie do udzia艂u w zaj臋ciach grupowych dla rodzic贸w, maj膮cych na celu kszta艂towanie prawid艂owych wzorc贸w rodzicielskich i umiej臋tno艣ci psychospo艂ecznych; i) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczeg贸lno艣ci poprzez udzia艂 w zaj臋ciach psychoedukacyjnych;j) podejmowanie dzia艂a艅 interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagro偶enia bezpiecze艅stwa dzieci i rodzin;k) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodzic贸w i dzieci;l) prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej pracy z rodzin膮;艂) wsp贸艂praca z jednostkami administracji rz膮dowej i samorz膮dowej, w艂a艣ciwymi organizacjami pozarz膮dowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizuj膮cymi si臋 w dzia艂aniach na rzecz dziecka i rodziny;m) sporz膮dzanie, na wniosek s膮du, opinii o rodzinie i jej cz艂onkach.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-10-31 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
- prowadzenie rachunkowo艣ci O艣rodka- prowadzenie sprawozdawczo艣ci bud偶etowej- rozliczanie ZUS i US- ewidencja 艣rodk贸w trwa艂ych
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-10-29 - Osieczna (pomorskie)
Praca socjalna- praca w terenie.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-10-16 - Lipiany (zachodniopomorskie)
Czynno艣ci piel臋gnacyjne, gospodarcze i opieku艅cze wykonywane u chorego w domupe艂na oferta pracy dost臋pna na stronie BIP O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w 艁azach www.bip.opslazy.pl
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-10-10 - 艁azy (艣l膮skie)
Przeszkolenie z zakresu BHP i PPO呕. Dokonywanie oceny stanu osoby, kt贸ra ma by膰 poddawana zabiegom fizjoterapeutycznym. Rehabilitacja, usprawnianie fizyczne podopiecznych w celu podtrzymania kondycji psychofizycznej. Zaj臋cia fizjoterapeutyczne. Kontrolowanie efektywno艣ci procesu fizjoterapii. Zlecenie wykonywane w miejscu zamieszkania podopiecznego.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-10-10 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Przeszkolenie z zakresu BHP i PPO呕. Rehabilitacja logopedyczna zgodnie z opracowanym indywidualnym programem dostosowanym do potrzeb i mo偶liwo艣ci dziecka. Zlecenie wykonywane w miejscu zamieszkania podopiecznego.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-10-10 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy nale偶e膰 b臋dzie:1) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem i higien膮 pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z ocen膮 ryzyka zawodowego na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkole艅 bhp dla pracownik贸w, sta偶yst贸w i praktykant贸w; f) opracowywanie i aktualizacja regulamin贸w dotycz膮cych bhp; g) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydzia艂 odzie偶y roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zagadnieniami ochrony przeciwpo偶arowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpiecze艅stwa po偶arowego; b) prowadzenie szkole艅 z zakresu ochrony ppo偶; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdze艅 organizacji oraz warunk贸w ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z obron膮 cywiln膮 w O艣rodku. 4) Bie偶膮ce 艣ledzenie przepis贸w prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokument贸w i podejmowanych dzia艂a艅. 5) Bie偶膮ce informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. 6) Wsp贸艂praca ze wszystkimi Dzia艂ami O艣rodka w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 7) Wsp贸艂praca z Urz臋dem Miasta, Komend膮 Powiatow膮 Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej, Powiatow膮 Stacj膮 Sanitarno Epidemiologiczn膮, Pa艅stwow膮 Inspekcj膮 Pracy w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 8) Wsp贸艂dzia艂anie z Dzia艂em Kadr w zakresie wsp贸艂pracy z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w. 9) Wsp贸艂praca z innymi podmiotami zewn臋trznymi w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 10) Wykonywanie innych polece艅 Dyrektora i prze艂o偶onych dotycz膮cych pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I pi臋tro. (budynek posiada wind臋 zewn臋trzn膮 prowadz膮c膮 na parter). 2) Pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony. 3) Planowane zatrudnienie : listopad 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy zwi膮zana jest z prac膮 przy komputerze poni偶ej 4 h. Praca wi膮偶e si臋 z przemieszczaniem si臋 po budynku O艣rodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem si臋 pomi臋dzy pozosta艂ym budynkami O艣rodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Sk艂odowskiej, Ocickiej, Rze藕niczej, Londzina. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi powy偶ej 6%. Wymagania niezb臋dne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrze偶eniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorz膮dowych; 2) Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe; 4) Spe艂nianie wymaga艅 kwalifikacyjnych okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy.W my艣l rozporz膮dzenia pracownik s艂u偶by BHP mo偶e by膰 zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpiecze艅stwa i higieny pracy, je偶eli posiada co najmniej zaw贸d technika bezpiecze艅stwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni sta偶 pracy w s艂u偶bie BHP lub posiada wy偶sze wykszta艂cenie o kierunku lub specjalno艣ci w zakresie bezpiecze艅stw higieny pracy, lub posiada uko艅czone studia podyplomowe w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomo艣膰 regulacji prawnych w szczeg贸lno艣ci: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o spo艂ecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 pa藕dziernika 2002 r. o ubezpieczeniu spo艂ecznym z tytu艂u wypadk贸w przy pracy i chor贸b zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpo偶arowej, Rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze艣nia 1997 r. w sprawie og贸lnych przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy, Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy;7) Obs艂uga komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomo艣膰 ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecno艣膰 pracownika w siedzibie O艣rodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawc臋, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Do艣wiadczenie w pracy w jednostkach samorz膮dowych, bud偶etowych, w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej; 2) Samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia, odporno艣膰 na sytuacje stresowe, dyspozycyjno艣膰, zaanga偶owanie, ch臋膰 podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowo艣膰 do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-10-03 - Racib贸rz (艣l膮skie)
-obs艂uga kancelarii O艣rodka-obs艂uga centrali telefonicznej, poczty elektronicznej-przyjmowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej i wychodz膮cej z O艣rodka-udzielanie podstawowych informacji interesantom-obs艂uga urz膮dze艅 biurowych w tym faksu-archiwizacja dokument贸w-
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-09-27 - Wrze艣nia (wielkopolskie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodzin膮.(umowa zlecenie 1100,00 z艂.brutto - 50 godzin w miesi膮cu).praca na terenie gminy Mierz臋cice
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-09-11 - Mierz臋cice (艣l膮skie)
Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy nale偶e膰 b臋dzie:1) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem i higien膮 pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z ocen膮 ryzyka zawodowego na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkole艅 bhp dla pracownik贸w, sta偶yst贸w i praktykant贸w; f) opracowywanie i aktualizacja regulamin贸w dotycz膮cych bhp; g) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydzia艂 odzie偶y roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zagadnieniami ochrony przeciwpo偶arowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpiecze艅stwa po偶arowego; b) prowadzenie szkole艅 z zakresu ochrony ppo偶; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdze艅 organizacji oraz warunk贸w ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z obron膮 cywiln膮 w O艣rodku. 4) Bie偶膮ce 艣ledzenie przepis贸w prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokument贸w i podejmowanych dzia艂a艅. 5) Bie偶膮ce informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. 6) Wsp贸艂praca ze wszystkimi Dzia艂ami O艣rodka w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 7) Wsp贸艂praca z Urz臋dem Miasta, Komend膮 Powiatow膮 Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej, Powiatow膮 Stacj膮 Sanitarno Epidemiologiczn膮, Pa艅stwow膮 Inspekcj膮 Pracy w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 8) Wsp贸艂dzia艂anie z Dzia艂em Kadr w zakresie wsp贸艂pracy z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w. 9) Wsp贸艂praca z innymi podmiotami zewn臋trznymi w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 10) Wykonywanie innych polece艅 Dyrektora i prze艂o偶onych dotycz膮cych pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I pi臋tro. (budynek posiada wind臋 zewn臋trzn膮 prowadz膮c膮 na parter). 2) Pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony. 3) Planowane zatrudnienie : pa藕dziernik 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy zwi膮zana jest z prac膮 przy komputerze poni偶ej 4 h. Praca wi膮偶e si臋 z przemieszczaniem si臋 po budynku O艣rodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszczaniem si臋 pomi臋dzy pozosta艂ym budynkami O艣rodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Sk艂odowskiej, Ocickiej, Rze藕niczej, Londzina. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi powy偶ej 6%. Wymagania niezb臋dne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrze偶eniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorz膮dowych; 2) Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe; 4) Spe艂nianie wymaga艅 kwalifikacyjnych okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy. W my艣l rozporz膮dzenia pracownik s艂u偶by BHP mo偶e by膰 zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpiecze艅stwa i higieny pracy, je偶eli posiada co najmniej zaw贸d technika bezpiecze艅stwa i higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni sta偶 pracy w s艂u偶bie BHP lub posiada wy偶sze wykszta艂cenie o kierunku lub specjalno艣ci w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy, lub posiada uko艅czone studia podyplomowe w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomo艣膰 regulacji prawnych w szczeg贸lno艣ci: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o spo艂ecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 pa藕dziernika 2002 r. o ubezpieczeniu spo艂ecznym z tytu艂u wypadk贸w przy pracy i chor贸b zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpo偶arowej, Rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze艣nia 1997 r. w sprawie og贸lnych przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy, Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy;7) Obs艂uga komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomo艣膰 ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecno艣膰 pracownika w siedzibie O艣rodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawc臋, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Do艣wiadczenie w pracy w jednostkach samorz膮dowych, bud偶etowych, w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej; 2) Samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia, odporno艣膰 na sytuacje stresowe, dyspozycyjno艣膰, zaanga偶owanie, ch臋膰 podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowo艣膰 do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-09-10 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Wykonywanie obowi膮zk贸w zgodnie z zakresem czynno艣ci.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-09-09 - Przelewice (zachodniopomorskie)
1. Rozpoznawanie i diagnoza potrzeb mieszka艅c贸w2.Prowadzenie wywiad贸w 艣rodowiskowych3.Prowadzenie pracy socjalnej z osobami korzystaj膮cymi z pomocy spo艂ecznej
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-08-27 - G贸ra (dolno艣l膮skie)
Zadania pracownika socjalnego zosta艂y wskazane w art. 119 ustawy o pomocy spo艂ecznej.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-08-08 - G艂ucho艂azy (opolskie)
-prowadzenie rachunkowo艣ci OPS-prowadzenie sprawozdawczo艣ci bud偶etowej-rozliczanie z ZUS i US-ewidencja 艣rodk贸w trwa艂ych
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-08-06 - Osieczna (pomorskie)
Zadania:1) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem i higien膮 pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z ocen膮 ryzyka zawodowego na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkole艅 bhp dla pracownik贸w, sta偶yst贸w i praktykant贸w; f) opracowywanie i aktualizacja regulamin贸w dotycz膮cych bhp; g) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydzia艂 odzie偶y roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zagadnieniami ochrony przeciwpo偶arowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpiecze艅stwa po偶arowego; b) prowadzenie szkole艅 z zakresu ochrony ppo偶; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdze艅 organizacji oraz warunk贸w ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z obron膮 cywiln膮 w O艣rodku. 4) Bie偶膮ce 艣ledzenie przepis贸w prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokument贸w i podejmowanych dzia艂a艅. 5) Bie偶膮ce informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. 6) Wsp贸艂praca ze wszystkim Dzia艂ami O艣rodka w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 7) Wsp贸艂praca z Urz臋dem Miasta, Komend膮 Powiatow膮 Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej, Powiatow膮 Stacj膮 Sanitarno Epidemiologiczn膮, Pa艅stwow膮 Inspekcj膮 Pracy w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 8) Wsp贸艂dzia艂anie z Dzia艂em Kadr w zakresie wsp贸艂pracy z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w. 9) Wsp贸艂praca z innymi podmiotami zewn臋trznymi w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 10) Wykonywanie innych polece艅 Dyrektora i prze艂o偶onych dotycz膮cych pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I pi臋tro. (budynek posiada wind臋 zewn臋trzn膮 prowadz膮c膮 na parter). 2) Pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony. 3) Planowane zatrudnienie : sierpie艅 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy zwi膮zana jest z prac膮 przy komputerze poni偶ej 4 h. Praca wi膮偶e si臋 z przemieszczaniem si臋 po budynku O艣rodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszaniem si臋 pomi臋dzy pozosta艂ymi budynkami O艣rodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Sk艂odowskiej, Ocickiej, Rze藕niczej, Londzina. Wymagania niezb臋dne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrze偶eniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorz膮dowych; 2) Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe; 4) Spe艂nianie wymaga艅 kwalifikacyjnych okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy. W my艣l rozporz膮dzenia pracownik s艂u偶by BHP mo偶e by膰 zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpiecze艅stwa i higieny pracy, je偶eli posiada co najmniej zaw贸d technika bezpiecze艅stwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni sta偶 pracy w s艂u偶bie BHP lub posiada wy偶sze wykszta艂cenie o kierunku lub specjalno艣ci w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy, lub posiada uko艅czone studia podyplomowe w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomo艣膰 regulacji prawnych w szczeg贸lno艣ci: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o spo艂ecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 pa藕dziernika 2002 r. o ubezpieczeniu spo艂ecznym z tytu艂u wypadk贸w przy pracy i chor贸b zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpo偶arowej, Rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze艣nia 1997 r. w sprawie og贸lnych przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy, Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy;7) Obs艂uga komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomo艣膰 ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecno艣膰 pracownika w siedzibie O艣rodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawc臋, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Do艣wiadczenie w pracy w jednostkach samorz膮dowych, bud偶etowych, w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej; 2) Samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia, odporno艣膰 na sytuacje stresowe, dyspozycyjno艣膰, zaanga偶owanie, ch臋膰 podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowo艣膰 do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-07-29 - Racib贸rz (艣l膮skie)
1. Rozpoznawanie i diagnoza potrzeb mieszka艅c贸w2.Prowadzenie wywiad贸w 艣rodowiskowych3.Prowadzenie pracy socjalnej z osobami korzystaj膮cymi z poocy spo艂ecznej
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-07-25 - G贸ra (dolno艣l膮skie)
rehabilitacja os贸b niepe艂nosprawnych
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-07-18 - Trzemeszno (wielkopolskie)
PRACA Z RODZIN膭 PRZE呕YWAJ膭C膭 TRUDNO艢CI W WYPE艁NIANIU FUNKCJI OPIEKU艃CZO WYCHOWAWCZYCH.
O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ - 2019-07-15 - Opalenica (wielkopolskie)
czynno艣ci porz膮dkowe i piel臋gnacyjne w miejscu zamieszkania podopiecznego, czynno艣ci gospodarcze (przyniesienie wody), przygotowywanie posi艂k贸w, zakupy, umawianie wizyt lekarskich, towrzyszenie osobie 2 godziny dziennie
O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ - 2019-06-28 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
Zadania:1) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem i higien膮 pracy, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z ocen膮 ryzyka zawodowego na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wynik贸w bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkole艅 bhp dla pracownik贸w, sta偶yst贸w i praktykant贸w; f) opracowywanie i aktualizacja regulamin贸w dotycz膮cych bhp; g) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydzia艂 odzie偶y roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zagadnieniami ochrony przeciwpo偶arowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpiecze艅stwa po偶arowego; b) prowadzenie szkole艅 z zakresu ochrony ppo偶; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdze艅 organizacji oraz warunk贸w ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z obron膮 cywiln膮 w O艣rodku. 4) Bie偶膮ce 艣ledzenie przepis贸w prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokument贸w i podejmowanych dzia艂a艅. 5) Bie偶膮ce informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. 6) Wsp贸艂praca ze wszystkim Dzia艂ami O艣rodka w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 7) Wsp贸艂praca z Urz臋dem Miasta, Komend膮 Powiatow膮 Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej, Powiatow膮 Stacj膮 Sanitarno Epidemiologiczn膮, Pa艅stwow膮 Inspekcj膮 Pracy w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 8) Wsp贸艂dzia艂anie z Dzia艂em Kadr w zakresie wsp贸艂pracy z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w. 9) Wsp贸艂praca z innymi podmiotami zewn臋trznymi w zakresie powierzonych obowi膮zk贸w. 10) Wykonywanie innych polece艅 Dyrektora i prze艂o偶onych dotycz膮cych pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I pi臋tro. (budynek posiada wind臋 zewn臋trzn膮 prowadz膮c膮 na parter). 2) Pierwsza umowa o prac臋 zawierana jest na czas okre艣lony. 3) Planowane zatrudnienie : lipiec/sierpie艅 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpiecze艅stwa i higieny pracy zwi膮zana jest z prac膮 przy komputerze poni偶ej 4 h. Praca wi膮偶e si臋 z przemieszczaniem si臋 po budynku O艣rodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszaniem si臋 pomi臋dzy pozosta艂ymi budynkami O艣rodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Sk艂odowskiej, Ocickiej, Rze藕niczej, Londzina. Wymagania niezb臋dne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrze偶eniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorz膮dowych; 2) Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe; 4) Spe艂nianie wymaga艅 kwalifikacyjnych okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy. W my艣l rozporz膮dzenia pracownik s艂u偶by BHP mo偶e by膰 zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpiecze艅stwa i higieny pracy, je偶eli posiada co najmniej zaw贸d technika bezpiecze艅stwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni sta偶 pracy w s艂u偶bie BHP lub posiada wy偶sze wykszta艂cenie o kierunku lub specjalno艣ci w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy, lub posiada uko艅czone studia podyplomowe w zakresie bezpiecze艅stwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomo艣膰 regulacji prawnych w szczeg贸lno艣ci: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o spo艂ecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 pa藕dziernika 2002 r. o ubezpieczeniu spo艂ecznym z tytu艂u wypadk贸w przy pracy i chor贸b zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpo偶arowej, Rozporz膮dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze艣nia 1997 r. w sprawie og贸lnych przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy, Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy;7) Obs艂uga komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomo艣膰 ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecno艣膰 pracownika w siedzibie O艣rodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawc臋, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Do艣wiadczenie w pracy w jednostkach samorz膮dowych, bud偶etowych, w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej; 2) Samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia, odporno艣膰 na sytuacje stresowe, dyspozycyjno艣膰, zaanga偶owanie, ch臋膰 podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowo艣膰 do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-06-24 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Zakres zgodny z art. 119 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy spo艂ecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 ze zm.) Szczeg贸艂owy zakres obowi膮zk贸w zostanie przekazany podczas kontaktu osobistego.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-06-19 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)
-prowadzenie rachynkowo艣ci OPS-prowadzenie sprawozdawczo艣ci budzetowej-rozliczanie z ZUS i US-ewidencja 艣rodk贸w trwa艂ych-kadry pracownik贸w OPS
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2019-06-07 - Osieczna (pomorskie)