MENADŻER Polanica-Zdrój oferta pracy YASMIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: MENADŻER
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie obiektem hotelowym, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa komputera
Data publikacji: 2021-03-25
Lokalizacja: Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: YASMIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jaśminowa 8, 57-320 Polanica-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie obiektem hotelowym, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa komputera
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: MENADŻER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polanica-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polanica-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2021
Data zakończenia pracy: 14.04.2024
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
YASMIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8831862234
danePracodawcy_regon: 36703050200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Jaśminowa 8, 57-320 Polanica-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: kłodzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0208
Gmina pracodawcy: Polanica-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Polanica-Zdrój
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984522
Ulica pracodawcy: Jaśminowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 29.03.2021
Oferta pracy ważna do: 15.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?17a27d0957ee7b9a30201c08e5054def
Podobne oferty pracy
obsługa kontrahentów biura rachunkowego
Biuro Rachunkowe Małgorzata Gonta - 2021-06-01 - Ciechanów (mazowieckie)
-Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565-Ogłoszenie Nr OZ/96/2019 - Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze - podinspektor - w Referacie Zasobu i Ewidencji Mienia Miasta w Wydziale Gospodarki Mieniem.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:Stanowisko nr 1:- prowadziła postępowania związane z nabywaniem nieruchomości do zasobu Miasta i Skarbu Państwa w drodze wykupu,- prowadziła postępowania związane z opłatami adiacenckimi,- uczestniczyła w przekazywaniu właściwym użytkownikom nieruchomości pozyskanych do zasobu Miasta i Skarbu Państwa w ramach wykonywanego zakresu obowiązków - zgodnie z obiegiem dokumentów finansowo-księgowych,- uczestniczyła w opiniowaniu zmian zapisów w MPZP,- przygotowywała dokumentację geodezyjną i wyceny nieruchomości na okoliczność wnoszenia nieruchomości Miastaw formie aportu,- uczestniczyła w prowadzeniu sprawozdawczości i planowaniu w Referacie Zasobu i Ewidencji Mienia Miasta w zakresie zadań własnych gminy i powiatu oraz zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.Stanowisko nr 2:- prowadziła postępowania związane z nabywaniem nieruchomości do zasobu Miasta w drodze: pierwokupu, przyjmowania darowizny, komunalizacji na wniosek, zrzeczenia się oraz na podstawie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa,- prowadziła postępowania związane z nabywaniem nieruchomości do zasobu Skarbu Państwa w drodze przyjmowania darowizny,- prowadziła postępowania związane ze zrzeczeniem się nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa,- prowadziła postępowania w zakresie nieodpłatnego nabywania z mocy prawa nieruchomości pozostałych po podmiocie wykreślonym z Krajowego Rejestru Sądowego przez sąd rejonowy w oparciu o ustawę z dnia 20 sierpnia 1997 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym,- prowadziła sprawozdawczość i planowanie w Referacie Zasobu i Ewidencji Mienia Miasta w zakresie zadań własnych gminy i powiatu,- uczestniczyła w przekazywaniu właściwym użytkownikom nieruchomości pozyskanych do zasobu gminy, powiatu i Skarbu Państwa w ramach wykonywanego zakresu obowiązków - zgodnie z obiegiem dokumentów finansowo-księgowych,- uczestniczyła w opiniowaniu wniosków o komunalizację nieruchomości Skarbu Państwa prowadzonych przed Wojewodą Śląskim.- Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - od zaraz do ustalenia z pracodawcą.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki lub specjalności: administracja, geodezja, ekonomia, gospodarka/zarządzanie nieruchomościami,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynikaz przepisów prawa, - dobra znajomość przepisów: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Kodeks cywilny - w szczególności Księgi I-III, ustawy o samorządzie gminnym, umiejętność obsługi programów komputerowych: MS Office (Word, Excel) i Open Office - w stopniu dobrym.Wymagania dodatkowe:- znajomość przepisów ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym, umiejętność redagowania pism urzędowych, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, rzetelność, kreatywność, komunikatywność. Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Młyńska 4 - budynek wyposażony w windę,- praca przy komputerze, wymagająca współpracy z innymi komórkami i jednostkami Urzędu Miasta Katowice, zlokalizowanymi w różnych budynkach oraz bezpośredniego kontaktu z klientem zewnętrznym.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawnościInformacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Urząd Miasta Katowice - 2019-08-06 - Katowice (śląskie)
1.Organizacja biura,2.Prowadzenie ksiązki korespondencyjnej spraw przychodzących i wychodzących ,3.Korespondencja biura,4.Postepowanie administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Demontaż i montaż wysokiego składowania regałów magazynowych,antresol i konstrukcji stalowych u zleceniodawcy.
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Czerwonka-Parcel (mazowieckie)
pracownik biurowyadministracja i obsługa biura, obsługa sprzętu biurowego, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Jarosław (podkarpackie)
Załadunek i rozładunek towarów na samochód, sprzedaż tych towarów na rynkach wskazanych przez pracodawcę, dowóz towarów do miejsc sprzedaży,rozwożenie towarów po stoiskach; miejsce wykonywania pracy teren całego kraju
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
praca na hali magazynowej
Zrzeszenie Rybaków Morskich - Organizacja Producentów - 2019-06-11 - Łeba (pomorskie)
sprzedaż artykułów spożywczo - przemysłowych z dostawą do domu klienta na terenie województwa świętokrzyskiego
DOMOWE ZAKUPY Leszek Kanach - 2018-10-18 - Starachowice (świętokrzyskie)
obsługa kontrahentów biura rachunkowego
Biuro Rachunkowe Małgorzata Gonta - 2021-06-01 - Ciechanów (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych należących do przedszkola oraz samego przedszkola, odkurzanie, ścieranie kurzy, mycie okien, wykładzin, sprzątanie toalet oraz pomieszczeń służbowych, zamiatanie schodów przed wejściem do przedszkola, yrzepanie wycieraczek, wystawianie pojemników do segregacji śmieci w celu opróżnienia przez służby sprzątające. Usuwanie wszelkich spinaczy, zszywek z wykładzin. Segregowanie pościeli, ręczników oraz kocyków do pralni i ponowne ich rozlokowanie
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Marki (mazowieckie)
sprzątanie pokoi i pomieszczeń hotelu
Przedsiębiorstwo Produkcji Łożysk Ślizgowych Andrzej Szumko Spółka Jawna - 2020-10-05 - Kąty Rybackie (pomorskie)
Zgodnie z zawodem. Praca na terenie kraju.
Mandrykowski Andrzej Usługi Transportowe "AMTRA" - 2019-04-16 - Chocianowice (opolskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Żagań (lubuskie)
Obsługa urządzeń i maszyn produkcyjnych, realizacja planów produkcyjnych, kontrola bieżącego przebiegu procesu.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Łódź (łódzkie)
prace związane z montażem sieci wodno-kanalizacyjnych
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe GALANT Malwina Sokalska - 2018-06-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
Usługi Budowlane Sebastian Bartkowiak Upartowo - 2018-08-31 - Upartowo (wielkopolskie)
obsługa maszyn i urzadzeń w przemysle obuwniczym
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Łuków (lubelskie)
Prowadzenie kursów tańca. Udział w projektach taneczno-muzycznych. Udział w spektaklach taneczno-muzycznych.
THE SALSA KINGS MONIKA WERESZCZYŃSKA - 2017-03-23 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie materiałów produkcyjnych
Glasco Michał Kut - 2018-10-12 - Strzyżów (podkarpackie)
obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej,układanie,przyjmowanie,metkowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Libiąż (małopolskie)
praca na terenie krytego basenu, dozór ratowniczy
Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2019-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie w piekarni,
OSCARR, Anna Buzbas - 2017-05-24 - Mała Wieś Dolna (dolnośląskie)
- współtworzenie polityki personalnej firmy,- kontrola przestrzegania prawa pracy,- prezentacja raportów i zestawień na potrzeby zarząduwynagrodzenie od 5000zł do 6000 zł brutto + 45% dodatku funkcyjnego + wysługa lat
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - 2020-02-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa kontrahentów biura rachunkowego
Biuro Rachunkowe Małgorzata Gonta - 2021-06-01 - Ciechanów (mazowieckie)
1. Do podstawowych obowiązków należeć będzie praca z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę.2. Do zadań asystenta należy w szczególności:1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,2) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, 3) udzielanie pomocy rodzinom rozwiązywaniu problemów socjalnych,4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,6) wspieranie aktywności społecznej rodzin,7) motywowanie członków rodziny do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DĄBIU - 2019-06-06 - Dąbie (lubuskie)
• Realizacja dofinansowań i funduszy.• Rozliczanie pomocy publicznej z SOD, ZFRON.• Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.• Obsługa komputera.• Budowanie wewnętrznej bazy danych.
PROBET sp. z o.o. - 2018-02-22 - Chorzów (śląskie)
swiadczenie specjalistycznych usług zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS z dnia 9 grudnia 2010 r.
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W WONORZU - 2018-01-26 - Wonorze (kujawsko-pomorskie)
Nauczanie religii w szkole podstawowej.Praca w ramach umowy o pracę na czas określony na okres 01.09.2020-31.08.2021, wymiar 12/18 etatu, w godz. 8.00-15.40.
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Godziszce - 2020-08-13 - Godziszka (śląskie)
przygotowywanie potraw dla gości hotelu
HOTEL ARŁAMÓW S.A. - 2019-09-06 - Arłamów (podkarpackie)
Operator maszyn rolniczych / Kombajnista
Firma Nowak - 2016-07-13 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)