KUCHARZ Toruń oferta pracy Piekuś spółka z o.o. spółka komandytowa
Stanowisko: KUCHARZ
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie potraw Dbanie o jakość, smak i estetykę potraw Racjonalne gospodarowanie surowcem Dbanie o przestrzeganie wszelkich zasad, procedur oraz standardów
Data publikacji: 2021-06-08
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Piekuś spółka z o.o. spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łódzka 118, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie potraw Dbanie o jakość, smak i estetykę potraw Racjonalne gospodarowanie surowcem Dbanie o przestrzeganie wszelkich zasad, procedur oraz standardów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|8
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: KUCHARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0463
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kucharz*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Piekuś spółka z o.o. spółka komandytowa
danePracodawcy_nip: 5562436231
danePracodawcy_regon: 093035470
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Nowa 2B, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv wysłać na adres: rekrutacja (at) piekus.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: inowrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0407
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928989
Ulica pracodawcy: Nowa
Numer budynku pracodawcy: 2B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|512001
Zawód wykonywany przez pracownika: kucharz*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.06.2021
Oferta pracy ważna do: 05.07.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7bb49a8e2e88fd4848aa40caa744645a
Podobne oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Zakres zadań i czynności obejmuje m.in. następujące główne obszary: 1) inicjowanie, organizowanie i prowadzenie grupowych porad zawodowych dla bezrobotnych iposzukujących pracy, 2) inicjowanie, organizowanie i prowadzenie szkolenia z zakresu umiejętności poszukiwania pracy; 3) świadczenie pomocy pracodawcy w doborze kandydatów do pracy spośród bezrobotnych iposzukujących pracy, 4) świadczenie pomocy we wspieraniu rozwoju zawodowego pracodawcy i jego pracowników przez udzielanie porad zawodowych; 5) udzielanie informacji o zawodach, rynku pracy oraz możliwościach szkolenia i kształcenia, umiejętności niezbędnych przy aktywnym poszukiwaniu pracy i samozatrudnienia; 6) udzielanie porad z wykorzystaniem standaryzowanych metod ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie lub zmianę pracy, w tym badanie kompetencji, zainteresowań iuzdolnień zawodowych, 7) udostępnianie osobom uprawnionym zasobów informacji zawodowych do samodzielnego korzystania, 8) przygotowywanie i wydawanie skierowań na specjalistyczne badania psychologiczne lublekarskie umożliwiające wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albokierunku szkolenia oraz mających na celu stwierdzenie zdolności do uczestnictwa wprzygotowaniu zawodowym dorosłych, 9) przygotowywanie i wydawanie skierowań do centrum informacji i planowania kariery zawodowej w celu skorzystania z poradnictwa zawodowego; 10) prowadzenie banku programów porad grupowych, spotkań informacyjnych i szkolenia zzakresu umiejętności poszukiwania pracy; 11) opracowywanie i upowszechnianie wykazu porad grupowych i spotkań informacyjnych, 12) opiniowanie i realizacja wniosków w sprawie zwrotu kosztów przejazdu do miejsca odbywania zajęćz zakresu poradnictwa zawodowego oraz przejazdu na badania lekarskie lubpsychologiczne, 13) współpraca z placówkami oświatowymi, w tym szkołami, poradniami psychologiczno pedagogicznymi, szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy, 14) współpraca przy opracowaniu i realizacji indywidualnych planów działania, 15) współpraca z gminami w zakresie upowszechniania ofert i informacji o usługach poradnictwa zawodowego, szkoleniach, przygotowaniu zawodowym dorosłych; 16) współpraca z wojewódzkim urzędem pracy w zakresie opracowywania i aktualizacji informacji zawodowych; 17) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie poradnictwa zawodowego; 18) opracowywanie badań, analiz i sprawozdań, w tym prowadzenie monitoringu zawodów deficytowych i nadwyżkowych oraz dokonywanie ocen dotyczących rynku pracy, 19) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów, 20) organizowanie działań promocyjnych o funduszach europejskich, w tym Europejskim Funduszu Społecznym, 21) współpraca z mass mediami, 22) promowanie usług urzędu, 23) informowanie pracodawców o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy, 24) inicjowanie i realizowanie badań i analiz wykorzystywanych w działaniach prowadzonych przez urzędy pracy, 25) inicjowanie i organizowanie partnerstwa lokalnego, 26) opracowywanie i rozpowszechnianie informacji o usługach organów zatrudnienia oraz innych partnerów rynku pracy dla bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców, 27) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych i szkoleniowych dotyczących nabywania umiejętności poszukiwania i uzyskania zatrudnienia, 28) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy, stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia, łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych, w tym projektów unijnych, 29) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 30) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań, 31) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora, 32) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy, oszczędny i terminowy, 33) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępców, 34) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu, 35) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 36) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych, 37) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów, 38) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań, 39) udostępnianie informacji publicznej, 40) prawidłowe ewidencjonowanie, przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu, 41) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, 42) współpraca z innymi urzędami, instytucjami i organizacjami, 43) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami, 44) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie, 45) realizacja zadań wynikających ze szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.
Powiatowy Urząd Pracy - 2021-05-20 - Jaworzno (śląskie)
- montaż konstrukcji zabudów samochodów ciężarowych na podstawie dokumentacji technicznej,- samokontrola wykonywanych prax pod kątem zgodności z wytycznymi montażu i dokumentacją techniczną,- przestrzeganie przyjętych norm BHP ustaleń i przepisów wewnątrz zakładowych oraz procedur systemu zarządzania jakością ISO
KH-KIPPER Sp. z o.o. - 2018-10-31 - Kajetanów (świętokrzyskie)
montaz instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Lubin (dolnośląskie)
•Organizacja kompleksowych usług spedycyjnych dla Klientów w relacjach międzynarodowych i krajowych•Planowanie i organizacja przewozów międzynarodowych i krajowych•Ustalanie warunków transportu•Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami i klientami oraz optymalizacja kosztów spedycyjnych•Zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych naszym Kontrahentom
Botrans sp. z o.o. - 2016-10-10 - Kościerzyna (pomorskie)
- szycie pokrowców meblowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Spedycyjna Export-Import TRANSPIL-SPEDITION Waldemar Bocheński - 2020-08-13 - Jastrowie (wielkopolskie)
wyksz. wyższe kierunkowe
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kotowiecku - 2018-09-28 - Kotowiecko (wielkopolskie)
przewóz towarów na terenie UE i Polski
Hupało Tomasz P.H.U. "TOMPOL" - 2016-01-08 - Grodziszcze (dolnośląskie)
Rozwożenie prasy na stałej trasie w godzinach popołudniowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE " 2000 " JAN DOBOSZ - 2016-02-23 - Tłuszcz (mazowieckie)
sprzątanie biura
CW EMIR SPÓŁKA CYWILNA J.DZIĘGIELEWSKI, T.OMYŁA, Z.WOJCIECHOWSKI - 2019-09-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Zakres zadań i czynności obejmuje m.in. następujące główne obszary: 1) inicjowanie, organizowanie i prowadzenie grupowych porad zawodowych dla bezrobotnych iposzukujących pracy, 2) inicjowanie, organizowanie i prowadzenie szkolenia z zakresu umiejętności poszukiwania pracy; 3) świadczenie pomocy pracodawcy w doborze kandydatów do pracy spośród bezrobotnych iposzukujących pracy, 4) świadczenie pomocy we wspieraniu rozwoju zawodowego pracodawcy i jego pracowników przez udzielanie porad zawodowych; 5) udzielanie informacji o zawodach, rynku pracy oraz możliwościach szkolenia i kształcenia, umiejętności niezbędnych przy aktywnym poszukiwaniu pracy i samozatrudnienia; 6) udzielanie porad z wykorzystaniem standaryzowanych metod ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie lub zmianę pracy, w tym badanie kompetencji, zainteresowań iuzdolnień zawodowych, 7) udostępnianie osobom uprawnionym zasobów informacji zawodowych do samodzielnego korzystania, 8) przygotowywanie i wydawanie skierowań na specjalistyczne badania psychologiczne lublekarskie umożliwiające wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albokierunku szkolenia oraz mających na celu stwierdzenie zdolności do uczestnictwa wprzygotowaniu zawodowym dorosłych, 9) przygotowywanie i wydawanie skierowań do centrum informacji i planowania kariery zawodowej w celu skorzystania z poradnictwa zawodowego; 10) prowadzenie banku programów porad grupowych, spotkań informacyjnych i szkolenia zzakresu umiejętności poszukiwania pracy; 11) opracowywanie i upowszechnianie wykazu porad grupowych i spotkań informacyjnych, 12) opiniowanie i realizacja wniosków w sprawie zwrotu kosztów przejazdu do miejsca odbywania zajęćz zakresu poradnictwa zawodowego oraz przejazdu na badania lekarskie lubpsychologiczne, 13) współpraca z placówkami oświatowymi, w tym szkołami, poradniami psychologiczno pedagogicznymi, szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy, 14) współpraca przy opracowaniu i realizacji indywidualnych planów działania, 15) współpraca z gminami w zakresie upowszechniania ofert i informacji o usługach poradnictwa zawodowego, szkoleniach, przygotowaniu zawodowym dorosłych; 16) współpraca z wojewódzkim urzędem pracy w zakresie opracowywania i aktualizacji informacji zawodowych; 17) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie poradnictwa zawodowego; 18) opracowywanie badań, analiz i sprawozdań, w tym prowadzenie monitoringu zawodów deficytowych i nadwyżkowych oraz dokonywanie ocen dotyczących rynku pracy, 19) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów, 20) organizowanie działań promocyjnych o funduszach europejskich, w tym Europejskim Funduszu Społecznym, 21) współpraca z mass mediami, 22) promowanie usług urzędu, 23) informowanie pracodawców o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy, 24) inicjowanie i realizowanie badań i analiz wykorzystywanych w działaniach prowadzonych przez urzędy pracy, 25) inicjowanie i organizowanie partnerstwa lokalnego, 26) opracowywanie i rozpowszechnianie informacji o usługach organów zatrudnienia oraz innych partnerów rynku pracy dla bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców, 27) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych i szkoleniowych dotyczących nabywania umiejętności poszukiwania i uzyskania zatrudnienia, 28) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy, stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia, łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych, w tym projektów unijnych, 29) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 30) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań, 31) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora, 32) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy, oszczędny i terminowy, 33) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępców, 34) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu, 35) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 36) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych, 37) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów, 38) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań, 39) udostępnianie informacji publicznej, 40) prawidłowe ewidencjonowanie, przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu, 41) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, 42) współpraca z innymi urzędami, instytucjami i organizacjami, 43) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami, 44) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie, 45) realizacja zadań wynikających ze szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.
Powiatowy Urząd Pracy - 2021-05-20 - Jaworzno (śląskie)
obsługa kancelarii, obsługa sekretariatów, pomoc przy pracach związanych z archiwizacją dokumentów, kserowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych itp.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Sosnowiec (śląskie)
sprzatanie teresu posesji i budynku szkoły, dostarczanie i odbiór korespondencji do i od organów nadrzędnych
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH IM. GEN. WŁADYSŁAWA ANDERSA W BIAŁYMSTOKU - 2018-07-10 - Białystok (podlaskie)
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta firmowego w branży motoryzacyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Kraków (małopolskie)
samodzielny mechanik samochodowy/ główny mechanik warsztatu
AUTO - TECH PALĘDZIE PAULINA BIEL - 2016-09-09 - Palędzie (wielkopolskie)
Wycinanie na ploterze CNC formatów z tworzyw sztucznych.
ADVERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2019-03-08 - Koleczkowo (pomorskie)
Prace księgowe wykonywane na zlecenie samodzielnych księgowych.
BIURO RACHUNKOWE SUKURS Anna Naczke, Mariusz Rybiński Spółka Cywilna - 2016-08-05 - Chwaszczyno (pomorskie)
zapoznanie z preparatami stosowanymi do sprzątania, wykonywanie czynności porządkowych. utrzymywanie czystości i porządku w otoczeniu
kontakt przez PUP - 2021-03-25 - Witkowice (łódzkie)
rozwóz towarów, zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żarnów (łódzkie)
Prace związane z wznoszeniem budynków
Usługi Budowlane Ideal Home Paweł Jarzynka - 2021-06-14 - Płock (mazowieckie)
wg programu stażu, Fundusz Pracy
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Łask (łódzkie)
spawanie konstrukcji stalowych i aluminiowychI zmiana 7:00-15:00II zmiana 15:00-23:00III zmiana 23:00-7:00
Agmar S.A. - 2016-04-14 - Mielec (podkarpackie)
Sprzedaż artykulów cukierniczych i lodów
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Piekary Śląskie (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, przyjmowanie towarów zgodnie z dokumentacją, układanie towarów na półkach, obsługa terminalu płatniczego
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Mokra (śląskie)
Prace magazynowe
Spectech s.c. - 2016-10-21 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie usług asenizacyjnych
Szweda Adam Usługi Asenizacyjne ECO - GRYT - 2016-02-03 - Rydułtowy (śląskie)
Ochrona powierzonego mienia na obiekcie handlowym na trenie Piły. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Zmiany 8h w zakresie 08.00 - 21.00 - do ustalenia.
UMBRELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Piła (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-11-19 - Radom (mazowieckie)
Obowiązki: bieżąca obsługa gości hotelu, przyjmowanie rezerwacji, wystawianie faktur, dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
Przedsiębiorstwo Hotelarsko-Turystyczne "BRDA" Sp.z o.o - 2016-08-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Fabianki (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej,Przygotowanie i sporządzanie list płac,Rozliczanie czasu pracy, administrowanie i rozliczanie urlopów i zwolnień lekarskich;Kontrolowanie ważności badań lekarskich ;Sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie rozliczeń dla ZUS, US, PFRON, GUS;Rozliczanie umów cywilnoprawnych.Bieżąca obsługa pracowników,
ARKUS & ROMET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-23 - Podgrodzie (podkarpackie)