KIEROWNIK SEKCJI (WYDZIAŁ EKSPLOATACJI NIERUCHOMOŚCI - SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI) Zielona Góra oferta pracy Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI (WYDZIAŁ EKSPLOATACJI NIERUCHOMOŚCI - SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI)
Wynagrodzenie: od 4 659 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nas prawidłowym technicznym utrzymaniem nieruchomości, umożliwienie systemowych działań zgodnych z wymogami "prawa budowlanego" i przepisami resortowymi dotyczącymi utrzymania obiektów wojksowych oraz infrastruktury technicznej, tworzenie warunków do wlasciwego zakwaterowania wojsk, przechowywania sprzętu oraz magazynowania, sprawowanie nadzoru nad przeprowadzaniem okresowych rocznych kontroli stanu technicznego budynków i budowli oraz okresowych 5-letnich kontroli stanu technicznego
Data publikacji: 2021-03-15
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nas prawidłowym technicznym utrzymaniem nieruchomości, umożliwienie systemowych działań zgodnych z wymogami "prawa budowlanego" i przepisami resortowymi dotyczącymi utrzymania obiektów wojksowych oraz infrastruktury technicznej, tworzenie warunków do wlasciwego zakwaterowania wojsk, przechowywania sprzętu oraz magazynowania, sprawowanie nadzoru nad przeprowadzaniem okresowych rocznych kontroli stanu technicznego budynków i budowli oraz okresowych 5-letnich kontroli stanu technicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 659 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK SEKCJI (WYDZIAŁ EKSPLOATACJI NIERUCHOMOŚCI - SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 659 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej, elektroenergetycznej lub sanitarnej, wykształcenie średnie - 5 lat pracy, wykształcenie wyższe - 3 lata pracy, praktyczna znajomośc obsługi pakietu Office (word, excel), znajomość ustawy prawo budowlane, rozporządzeń oraz przepisów branżowych, samodzielność, oraz inicjatywa w działaniu, komunikawywność, stan zdrowia pozwalający na pracę na wysokości powyżej 3 m, wskazane jest posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ZASTRZEZONE" lub "POUFNE" lub kandydat podda się postępowaniu sprawdzającemu, uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w jednej ze specjalności branżowych, przynależność do Izby Budownictwa. Praktyczna znajomość obsługi programów do kosztorysowania Norma.
Nazwa pracodawcy: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
danePracodawcy_nip: 9290000549
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny, cv z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowe oraz zawierającą klauzulę zgody na przetwarzanie danych, oświadczenie o niekaralności, kserokopie świadectw pracy/potwierdzających wykształcenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
danePracodawcy_kodPowiatu: 0862
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988313
Ulica pracodawcy: Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.03.2021
Oferta pracy ważna do: 31.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5eab70c42251d52028465f2d04d0704d
Podobne oferty pracy
- prowadzenie robót budowlanych, - kierowanie zespołem pracowników.Praca od poniedzałku do piątku w godz.: 6:00-14:00.
GEOBUD Sp. z o.o. - 2020-07-16 - Pszów (śląskie)
określanie zadań i odpowiedzialności podległych pracowników obsługi, a także stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnienie warunków bhp,współpraca z główną księgową szkoły, prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły, utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości, prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego, dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp, współpraca z firmami, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyraktora, organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły, zlecenie prac o charakterze usługowym, prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp., prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów, przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy, udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych, organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej, kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, dokonywanie kontroli wewnętrznej, przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum, współpraca z księgowością szkoły w zakresie prowadzenia spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego, obsługa techniczna imprez i uroczystości szkolnych, nadzór nad gospodarką odpadami. Dokumenty należy składać drogą elektroniczną na adres sekretariatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu: sekretariat (at) estudzieniec.pl do dnia 28.05.2020r. W razie pytań proszę dzwonić po numer telefonu: 692 479 619. Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach dalszego postępowania. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu - 2020-05-21 - Studzieniec (mazowieckie)
do uzgodnieniapraca od środy do niedzieli
LUDOWY KLUB JEŹDZIECKI ZABAJKA - 2017-06-07 - Zabajka (podkarpackie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, nadzorowanie sieci handlowej Spółki
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
nadzór przyjęć i wydań towarów, dbałość o płynny przepływ towarów i dokumentacji magazynowej, systematyczna kontrola aktualności lokalizacji, organizowanie i koordynowanie pracy zespołu, przygotowanie i prowadzenie inwentaryzacji
"CHOMIK" M.Świeży sp.j. - 2016-08-17 - Gdów (małopolskie)
Organizacja i zarządzanie składem opału.
NEST PALIWA PAWEŁ KOWALCZYK - 2017-08-04 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji budowy, realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy,zapewnienie geodezyjnego wytuczenia obiektu oraz zorganizowanie budowy i kierowanie budową obiektu budowlanego w sposób zgodny z projektem i pozwoleniem na budowę. Praca w terenie: trójmiasto i okolice.
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-11 - Dąbrówka (pomorskie)
- Nadzór nad pracą nurków i obsługa sprzętu nurkowego. Praca na terenie całej Polski. Pracodawca zapewnia bezpłatne zakwaterowanie oraz wyżywienie (obiad) podczas wyjazdów w delegacje.- Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną lub dwie zmiany w godzinach: 7:00-22:00 + soboty, niedziele - według zapotrzebowania. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku Kierownika prac podwodnych. Wymagany Dyplom Kierownika Prac Podwodnych II lub I Klasy. Wymagana umiejętność obsługi sprzętu nurkowego. Kontakt telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 512-512-999) lub e-mail: office (at) commercialdivers.pl
"NEMO" ROMAN PALACZ - 2017-06-07 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie obróbek blacharskich, wykonywanie pokryć dachowych
Firma Dekarska Dariusz Robak - 2017-07-27 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Nadzór, kontrola i rozliczanie stanów magazynowych sprzętu, kontrola techniczna sprzętu, przygotowanie sprzętu, kontrola sprzętu.Mile widziane doświadczenie w zawodzie magazynier.
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-05 - Zagórze (mazowieckie)
monter- prace hydrauliczneI zmiana godz 07:00-15:00 pn-ptWynagrodzenie 2600 zł brutto do uzgodnienia
AKWA Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Janusz Ufnalewski - 2020-08-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca w kuchni
DEO DEONIZIAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-08-09 - Białystok (podlaskie)
obsługa stoiska mięsnego, obsługa klientów, wagi, wykładania towaru
Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
WEBLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie bieżącą działalnością sklepu , kierowanie i motywowanie zespołu sprzedażowego ,obsługa programu kasowego
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
przepływ informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa oraz zarządzanie korespondencją, przygotowanie raportów i zestawień,sporzadzanie instrukcji i procedur regulaminów w zakresie czynności biurowych,prowadzenie ewidencji zobowiązań i nalezności,zarządzanie pracą podległych mu pracowników,współpraca z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Huta Stara A (śląskie)
- Tworzenie schematów elektrycznych,- Projektowanie oraz przygotowywanie rysunku technicznego i dokumentacji technicznej w języku koreańskim,- Nadzór nad montażem oraz przeprowadzanie testów,- Realizacja zadań w ramach prowadzonych projektów i wdrożeń,- Nadzór nad zespołem projektowym oraz prac na terenie budowy,- Inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Miejsce pracy: plac budowy LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.ul. LG 1A, Biskupice Podgórne, 55-040 Kobierzyce
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
wg stanowiska
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu - 2018-01-10 - Lubiąż (dolnośląskie)
prace kontrolno-pomiarowe i nadzór w terenie, przygotowanie frontu robót i koordynacja prac zgodnie z projektem
Jerzy Szulc Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe - 2016-08-05 - Jurki (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie marketu wg. standardów firmy, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień.
Dino Polska S.A. - 2016-07-25 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Realizacja celów handlowych; odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sklepu; nadzorowanie i organizowanie pracy podległego zespołu; przygotowywanie zamówień; dbanie o przestrzeganie wewnętrznych procedur Spółki
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wronki (wielkopolskie)
W/g zawodu.
About You. PL Sp. z o. o. - 2017-08-22 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
nauczanie muzyki w szkole podstawowej
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Ślipcze (lubelskie)
Prowadzenie spraw administracyjno - kadrowych, gospodarka magazynowa, sprzedaż towarów, wystawianie faktur.
DEWON Sp. zo.o. - 2019-10-04 - Jarnołtówek (opolskie)
Identyfikacja luk informacyjnych (szczegóły dotyczące klientów i projektów) w celu wyceny; Działanie w charakterze łącznika, koordynacja z zainteresowanymi stronami w celu zebrania danych technicznych i wymagań; Wycena dokumentu i sfinalizowanie jego zakresu (Document assumptions and finalize scope); Współpraca z menedżerem ds. zaangażowania, sprzedażą / BDM, jeżeli to konieczne (Engagement Manager, Sales / BDM), z ekspertami ds. Tematów architektonicznych (MŚP) w celu przedstawienia i doprecyzowania wstępnych szacunków; Ułatwienie odpowiednim MŚP wykonanie wyceny wielołukowych lub złożonych transakcji. (multi arch or complex deals); Zarządzanie zakresem prac nad rozwojem transakcji SOW, które mają być dostarczone przez Partnerów / Osoby Trzecie (manage scoping for SOW development of deals to be delivered by Partners / Third Parties).
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kraków (małopolskie)
NADZÓR BUDOWY
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe KINGA-SERWIS - 2015-12-07 - Polkowice (dolnośląskie)
nadzór nad produkcją wyrobówczekoladowych zgodnie z obowiązującymi wymogami irecepturami, organizowanie pracy i nadzór nad pracownikami, tworzenie nowych receptur, nadzór nad pracą ręczne wykonywanych wyrobów czekoladowych (rzeźbienie,malowanie, dekorowanie, wykonywanie form silikonowych)
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie robót
P.W. "BOSS" Krzysztof Mróz - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad działalnością grupy konserwatorów- organizacja pracy, nadzór nad administrowanymi zasobami mieszkaniowymi, przygotowywanie: szacunków, wycen ofert, zleceń, umów na roboty budowlane.3 letnie doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem, mile widziane uprawnienia w zarządzaniu nieruchomościami, znajomość zagadnień budowlanych.
SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-28 - Syców (dolnośląskie)