KIEROWNIK SEKCJI Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI
Wynagrodzenie: od 2 965 PLN
Zakres obowiązków: 1. stała znajomość danych dotyczących stanów osobowych żołnierzy i pracowników wojska,2. nadzorowanie całokształtu spraw personalnych w podległych komórkach wewnętrznych, 3. proponowanie, opiniowanie oraz składanie wniosków związanych z wykorzystaniem na stanowiskach słuzbowych kadry zawodowej, zgodnie z wymogami okreslonymi w karcie opisu stanowiska oraz założeniami prowadzenia działalności kadrowej4. nadzór nad przygotowywaniem projektów decyzji administracyjnych,5. opracowywanie okresowych analiz sytuacji kadrowej,6. nadzór nad przygotowywaniem i kierowanie opiniowaniem żołnierzy zawodowych,7. nadzór nad przygotowywaniem projektów rozkazów personalnych, kontraktów i decyzji administracyjnych w sprawach personalnych,8. planowanie przedsięwzięć z zakresu działalności Sekcji na rok,9. nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z zatrudnieniem i rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami wojska oraz innymi sprawami pracowniczymi,10. wdrażanie nakazanych zmian organizacyjno - etatowych oraz przedstawienie Szefowi Wydziału Administracyjnego wniosków i propozycji w tym zakresie,11. nadzór nad planowaniem i szkoleniem stanów osobowych z przepisów kadrowych,12. nadzór nad prowadzeniem akt osobowych żołnierzy zawodowych i pracowników wojska,13. nadzór nad zgodnym z przepisami planowaniem urlopów wypoczynkowych i dodatkowych żołnierzy oraz pracowników wojska,14. nadzór nad merytorycznym i technicznym wykonywaniem rozkazów dziennych,15. sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem ewidencji legitymacji wydanych żołnierzom zawodowym oraz wojskowych dokumentów przewozowych.
Data publikacji: 2016-01-27
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. stała znajomość danych dotyczących stanów osobowych żołnierzy i pracowników wojska,2. nadzorowanie całokształtu spraw personalnych w podległych komórkach wewnętrznych, 3. proponowanie, opiniowanie oraz składanie wniosków związanych z wykorzystaniem na stanowiskach słuzbowych kadry zawodowej, zgodnie z wymogami okreslonymi w karcie opisu stanowiska oraz założeniami prowadzenia działalności kadrowej4. nadzór nad przygotowywaniem projektów decyzji administracyjnych,5. opracowywanie okresowych analiz sytuacji kadrowej,6. nadzór nad przygotowywaniem i kierowanie opiniowaniem żołnierzy zawodowych,7. nadzór nad przygotowywaniem projektów rozkazów personalnych, kontraktów i decyzji administracyjnych w sprawach personalnych,8. planowanie przedsięwzięć z zakresu działalności Sekcji na rok,9. nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z zatrudnieniem i rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami wojska oraz innymi sprawami pracowniczymi,10. wdrażanie nakazanych zmian organizacyjno - etatowych oraz przedstawienie Szefowi Wydziału Administracyjnego wniosków i propozycji w tym zakresie,11. nadzór nad planowaniem i szkoleniem stanów osobowych z przepisów kadrowych,12. nadzór nad prowadzeniem akt osobowych żołnierzy zawodowych i pracowników wojska,13. nadzór nad zgodnym z przepisami planowaniem urlopów wypoczynkowych i dodatkowych żołnierzy oraz pracowników wojska,14. nadzór nad merytorycznym i technicznym wykonywaniem rozkazów dziennych,15. sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem ewidencji legitymacji wydanych żołnierzom zawodowym oraz wojskowych dokumentów przewozowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 965 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 965 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik do spraw osobowych (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykszt. min. średnie lub wyższe prawnicze,- 3 lata doświadczenia (przy wykształceniu wyższym), 5 lat doświadczenia (przy wyksz. średnim) w kadrach,- dobra znajomość prawa pracy, ustaw związanych ze stosunkiem słuzbowym żołnierzy zawodowych- mile widziane doświadczenie w wojsku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 28.01.2016
Oferta pracy ważna do: 26.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie lub zawodowe; mile widziane doświadczenie w pracy biurowej; dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: skanowanie dok. przychodzącej, przyg. dok. wychodzącej, dostarczanie korespondencji do najbliższych urzędów, kompletowanie akt sprawy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gliwice (śląskie)
przygotowanie listy obecności,wykonywanie raportów inżyniera.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Krajewo-Korytki (podlaskie)
jw.
FHU DAMIAN CZAPLA - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Załadunek oraz rozładunek odpadów z pojazdów ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Łaszczówka-Kolonia (lubelskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy ( program 50+)praca w biurze i w terenie , spotkania z kluczowymi klientami , architektami, projektantami, monitorowanie pracy podległego zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku .
MELDOM S.C. - 2016-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Oława (dolnośląskie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-11-30 - Kańczuga (podkarpackie)
wg stanowiska
FPHU CONCORDIA - 2016-10-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
kierowanie pracami budowlanymi
Zakład Budowlano-Produkcyjno-Handlowy K. i B. Kotwica S.J - 2017-02-10 - Augustów (podlaskie)
Praca przy obsłudze urządzeń zgodnie z zadaniami na danym stanowisku
FAM Technika Odlewnicza Spółka zoo - 2016-08-22 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
TWORZENIE ZAMÓWIEŃZARZĄDZANIE PERSONELEMPROWADZENIE MARKETU WG STANDARDÓW FIRMY; Praca Rowy; praca w godz. 8-16; kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Dino Polska S.A. - 2016-05-11 - Rowy (pomorskie)
organizowanie sprzedaży w sposób zapewniający realizację planów sprzedażyzapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klientazapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji towaróworganizowanie i nadzorowanie pracy personelu sklepuprowadzenie dokumentacji sklepu rozliczanie utargówprzygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacjirozładunek dostaw
PEPCO POLAND SP. Z O.O. - 2016-11-17 - Dynów (podkarpackie)
Kierowanie pojazdem, obsluga pojazdu, uczciwość, odpowiedzialność, sumienne wykonywanie pracy, porozumiewanie sie z kontrachentami przy przekazywaniu towarów w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Uniszowice (lubelskie)
1. Kierowanie zespołem pracowników w celu realizacji zadań Działu Technicznego. 2. Nadzór nad obsługą i dostawami gazów medycznych.3. Zlecanie przeglądów oraz prac konserwatorskich urządzeń technicznych oraz sieci wewnętrznych i zewnętrznych (gaz, C.O., wod-kan.). 4. Nadzór nad prawidłową eksploatacją urządzeń w budynku węzła cieplnego.5. Nadzór nad zewnętrznymi instalacjami na terenie szpitali.6. Nadzór nad urządzeniami: sprężarkami, urządzeniami c.o, awaryjnym ujęciem wody, przepompownią, generatorem dwutlenku chloru.7. Odpowiedzialność za realizację planu remontów.8. Rozliczanie czasu pracy pracowników.9. Zaopatrywanie warsztatów w materiały.10. Udział w Komisji Kasacyjnej.
Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie - 2018-02-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi
A1 Projekt Sp. z o. o - 2017-11-22 - Bytom (śląskie)
kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, zarzadzanie zespołem kontroli jakości, weryfikacja jakościowa receptur, nadzór nad przestrzeganiem systemów HACCP, FS, BRC
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Czarnowice (lubuskie)
montaż ścianek działowych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o ekspozycje towarówObsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientamiDbanie o porządek na sali sprzedażyWynagrodzenie: 2200 zł / mc + premia uznaniowa
DINO POLSA SA - 2018-01-26 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad budową i dokumentami.
PPHU IRMA Załęski Ireneusz - 2016-08-29 - Kolonia Kurowice (mazowieckie)
1. ROZDZIELANIE ZADAŃ PRACOWNIKOM2.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 3.NADZÓR NAD PODWYKONAWCAMI4.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT, TERMINOWOŚCIĄ5. REALIZACJA PRAC ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM I BUDŻETEM
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
odbieranie odpadów do recyklingu, sortowanie ręczne odpadów w podziale na szkło białe, kolorowe, makulaturę, pet, identyfikowanie i kontrolowanie materiałów poddawanych procesom recyklingu, dbanie o sprawne funkcjonowanie urządzeń za pomocą których wykonuje się powierzone obowiązki, utrzymanie w czystości terenu Eco
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH Tadeusz Drozdowski - 2016-01-12 - Bielawa (dolnośląskie)
wg stanowiska, montaż parapetów, montaż nagrobków, możliwość przyuczenia
Stanisław Kaja Kamieniarstwo Ogólne - 2016-04-06 - Kamionna (małopolskie)
Nadzór nad pracą recepcji
KĘPCZYŃSKI PAWEŁ - 2016-04-20 - Konary (mazowieckie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległego personelu, praca przy komputerze, aktywna praca na sali sprzedaży, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy. Kontakt tel. 665 290 390 lub email/ www:praca (at) marketdino.pl
DINO POLSKA S.A. - 2015-12-21 - Oblęgorek (świętokrzyskie)
Analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabierzów (małopolskie)
- Organizowanie, kierowanie i nadzór całości pracy na budowie. Kontrola zgodności realizacji obiektu pod względem technicznym i ekonomicznym i przyjętej technologii robót. Nadzorowanie wszystkich etapów procesu realizacji produkcji montażowej i zapewnienie przygotowania niezbędnych dokumentów do fakturowania robót. Terminowa realizacja zobowiązań. Przygotowywanie rozliczeń budżetu projektu i analiz dotyczących realizowanych projektów. Raportowanie do Zarządu.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie w przypadku delegacji)- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunek - Energetyka lub pokrewne (wymagane). Wymagane min. 5-letnie doświadczenie w firmach budownictwa energetycznego, przemysłowego lub konstrukcji stalowych. Mile widziane uprawnienia energetyczne. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)
organizowanie i wykonywanie napraw silników do lokomotyw spalinowych
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Dębica (podkarpackie)
Codzienna obsługa monitoringu, przyjmowanie gości do systemu komputerowego. Prowadzenie książki meldunkowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wądzyn (kujawsko-pomorskie)
szczegółowe inf.na stronie internetowej www.bip.zsek.edu.gorzow.pl
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH - 2017-10-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)