KIEROWNIK PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE BIESIEKIERZ Biesiekierz oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu
Pewne i sprawdzone place zabaw.Stanowisko: KIEROWNIK PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE BIESIEKIERZ
Wynagrodzenie: 3 600 - 3 900 PLN
Zakres obowiązków: 1) zorganizowanie a następnie kierowanie i nadzór nad właściwym prowadzeniem Placówki Wsparcia Dziennego, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, 2) opracowanie i utrzymanie pełnej aktualności regulaminu organizacyjnego nadzorowanej placówki, określającego zadania oraz organizację działania placówki wsparcia dziennego, w tym rodzaj dokumentacji dotyczącej dziecka oraz sposób jej prowadzenia, 3) nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie zadań przez podległych pracowników, 4) współpraca z placówkami oświaty oraz pomocy społecznej, a także z odpowiednimi władzami i instytucjami w zakresie doskonalenia i poszerzania działań kierowanej placówki, 5) prowadzenie zajęć z grupą, 6) sprawowanie opieki nad procesem wychowania dzieci w Placówce, 7) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci w pomieszczeniach, podczas zabaw ruchowych na zewnątrz budynku oraz podczas innych imprez na zewnątrz 8) prowadzenie dokumentacji dziecka 9) współpraca ze specjalistami, 10) opracowywanie miesięcznego planu pracy wychowawczej, 11) prowadzenie dziennika zajęć, 12) prowadzenie pracy wychowawczej z dzieckiem, 13) organizowanie zajęć tematycznych, warsztatowych, edukacyjnych, 14) czuwanie nad realizowaniem przez dzieci obowiązków szkolnych, 15) współpraca ze szkołą, 16) informowanie rodziców i opiekunów dziecka o jego postępach i trudnościach, 17) udział w zespołach do spraw okresowej oceny sytuacji dziecka, 18) współorganizacja wypoczynku letniego i zimowego,
Data publikacji: 2020-10-08
Lokalizacja: Biesiekierz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-039 Biesiekierz, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) zorganizowanie a następnie kierowanie i nadzór nad właściwym prowadzeniem Placówki Wsparcia Dziennego, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, 2) opracowanie i utrzymanie pełnej aktualności regulaminu organizacyjnego nadzorowanej placówki, określającego zadania oraz organizację działania placówki wsparcia dziennego, w tym rodzaj dokumentacji dotyczącej dziecka oraz sposób jej prowadzenia, 3) nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie zadań przez podległych pracowników, 4) współpraca z placówkami oświaty oraz pomocy społecznej, a także z odpowiednimi władzami i instytucjami w zakresie doskonalenia i poszerzania działań kierowanej placówki, 5) prowadzenie zajęć z grupą, 6) sprawowanie opieki nad procesem wychowania dzieci w Placówce, 7) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci w pomieszczeniach, podczas zabaw ruchowych na zewnątrz budynku oraz podczas innych imprez na zewnątrz 8) prowadzenie dokumentacji dziecka 9) współpraca ze specjalistami, 10) opracowywanie miesięcznego planu pracy wychowawczej, 11) prowadzenie dziennika zajęć, 12) prowadzenie pracy wychowawczej z dzieckiem, 13) organizowanie zajęć tematycznych, warsztatowych, edukacyjnych, 14) czuwanie nad realizowaniem przez dzieci obowiązków szkolnych, 15) współpraca ze szkołą, 16) informowanie rodziców i opiekunów dziecka o jego postępach i trudnościach, 17) udział w zespołach do spraw okresowej oceny sytuacji dziecka, 18) współorganizacja wypoczynku letniego i zimowego,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 600 - 3 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie zależne od doświadczenia, kwalifikacji i wykształcenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE BIESIEKIERZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biesiekierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koszaliński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3209
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biesiekierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierowca samochodu dostawczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 600 - 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Data zakończenia pracy: 30.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne 1) wykształcenie wyższe: na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub na dowolnym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, 2) co najmniej wykształcenie średnie i udokumentowany ro najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną, 3 ) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest ograniczona lub zawieszona, 4) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, 5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyśle przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe; Wymagania dodatkowe: 1) powinna posiadać wiedzę na temat zasad funkcjonowania placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz posiadać umiejętność komunikowania się w pracy i zespole, 2) znajomość przepisów, 3) predyspozycje: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, stabilność emocjonalna, 4) mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu
danePracodawcy_nip: 6691176519
danePracodawcy_regon: 003801670
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
76-039 Biesiekierz 13, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 11:00 -17:00 pierwsza umowa na czas określony następnie umowa o pracę na czas nieokreślony
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: koszaliński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3209
Gmina pracodawcy: Biesiekierz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Biesiekierz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0303657
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: ośrodek pomocy społecznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|832202
Zawód wykonywany przez pracownika: kierowca samochodu dostawczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.10.2020
Oferta pracy ważna do: 22.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c5ad4e70ea1c9b57db81496e0540b063
Podobne oferty pracy
nadzór nad pracownikami w dzialew produkcji, kontakt z chińskimi właścicielami
REACH INTERNATIONAL GROUP SP. z o.o. - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja pracy w sklepie, sporządzanie zamówień, fakturowanie, prace biurowe.Praca w sklepie spożywczym w Słopnicach.
GFT GASTRO T.FLIŚNIK M.FLIŚNIK - 2016-06-03 - Słopnice (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, dbanie o porządek,
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Praca polega na oczyszczaniu strumieniowo-ściernym złącz spawanych na rurociągach oraz montaż izolacji termokurczliwej na złączach spawanych zgodnie z przyjętą technologią zamawiającego. Praca w delegacji.
kontakt przez PUP - 2020-08-13 - Biadaszki (wielkopolskie)
KIEROWANIE I NADZOROWANIE WARSZTATEM TERAPII ZAJĘCIOWEJ W LIPCE
Fundacja CIS - Chcemy Integracji Społeczeństwa - 2016-08-11 - Batorowo (wielkopolskie)
wyksz. min. średnie,min. 5 lat doświadczenia na ww stanowisku;nadzór, organizacja pracy;wynagrodzenie do uzgodnienia
ZAKŁAD PRODUKCJI DOŚWIADCZALNEJ AUTOMATYKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
planowanie, organizacja, kierowanie i nadzór pracy magazynu i podległych pracowników nadzór nad prawidłowym obiegiem towarów (odbiór, przechowywanie,pakowanie, wysyłka) nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej zapewnienie funkcjonowania magazynu zgodnie z wewnętrznymi standardami firmyprowadzenie inwentaryzacji obsługa programów magazynowychwystawianie faktur
HURT AGD Piotr Trocki - 2018-03-15 - Tuczno (zachodniopomorskie)
Zarządzanie zespołem, realizacja planów sprzedażowych, obsługa klienta, doradztwo w zakresie produktów
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Sieradz (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-17 - Zgierz (łódzkie)
Nadzór nad przyjęciem, przerobem i sprzedażą złomu, załatwienie spraw administracyjnych.Praca na okres próbny: 3 miesiąca z mozliwością przedłużeniaGodzina zakończenia pracy : 15:00Kontakt kandydata z pracodawcą: agata.waszczak (at) bskreturn.com.pl, 502314045Miejsce pracy: Wrocław, ul. Swojczyckasala F
BSK RETURN SA - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
x
FADBET Spółka Akcyjna - 2015-12-10 - Białystok (podlaskie)
zarządzanie zespołem, składanie zamówień, praca wg standardów i procedur obowiązujących w firmie, dbanie oestetykę i wygląd sklepu,obsługa klienta
Niewieścin sp. z o.o. sp. komandytowa - 2020-06-22 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW I ORGANIZACJA STANOWISK PRACY, PROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI BUDOWY I NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH PRAC.
Ryszard Lipiński Firma LiD Usługi Kolejowe, Drogowe, Komunalne - 2019-03-07 - Dębica (podkarpackie)
Nadzorowanie, koordynowanie placu budowy; nadzór nad jakością i terminowością; kontakt z inwestorami, dostawcami, podwykonawcami.
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2018-02-14 - Tarnów (małopolskie)
leczenie zwierząt towarzyszących (psy, koty); obsługa dokumentacji medycznej; wykonywanie badań laboratoryjnych;
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Marysin (lubelskie)
1. Przyjmowanie na stan magazynowy surowców oraz opakowań.2. Zamawianie opakowań. Negocjowanie cen.3. Zakładanie kartotek towarowych i produktowych.4. Kalkulacje cenowe i cenniki.5. Tworzenie wyrobów gotowych.6. Rejestrowanie strat produkcyjnych - tworzenie RW.
AQUAFOREST SP. ZO.O. SP.K. - 2019-10-28 - Brzesko (małopolskie)
Produkcja granulatu, wstępne przebieranie folii odpadowej (mokrej, o bardzo silnym nieprzyjemnym zapachu) oraz wrzucanie jej (waga folii to ok 15 kg) na taśmę. Praca w pomieszczeniu bez ogrzewania i klimatyzacji. Czyszczenie pojemnika ze szlamem.
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Bieruń (śląskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami z krajów arabskich, składanie ofert, obsługa klientów w języku arabskim i angielskim
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wilcza Góra (mazowieckie)
-obsługa kasy fiskalnej-wykładanie towaru-wprowadzanie faktur do magazynu
JUSTYNA SWĘDZIAŁ JUSWEN - 2017-06-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Nadzorowanie wykonywania robót budowlanych, prowadzenie dokumentacji budowy, powykonawczej, planowanie i kierowanie budową.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane, 3 lata doświadczenia.Praca na terenie Podkarpacia-delegacje.
EUROBUD GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Bystrowice (podkarpackie)
Organizuje, kieruje i nadzoruje pracą grupy remontowo - konserwacyjnej
Suwalska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suwałkach - 2019-06-13 - Suwałki (podlaskie)
czynności związane z przygotowaniem i wstępną obróbką artykułów spożywczych używanych przezkucharza do sporządzania dań i posiłków.
SLOW FOOD Barbara Bogusz - 2019-07-03 - Łuków (lubelskie)
Sporządzanie raportow, tworzenie strategii sprzedazy, nadzor nad praca zespolu, realizacja planow sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Sochaczew (mazowieckie)
Roboty ogólnobudowlane, roboty wykończeniowe w budownictwie.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA, MECHATRONIKA, INFORMATYKA , AUTOMATYKA LUB EWENTUALNIE INNE TECHNICZNE NA PODBUDOWIE WYKSZTAŁCENIA ŚREDNIEGO O KIERUNKU ELEKTRONICZNYM.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST PRZYGOTOWYWANIE, PLANOWANIE, NADZÓR I ROZLICZANIE ROBÓT, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ORAZ UDZIAŁ PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH I SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL sp. z o.o. spółka komandytowa - 2019-02-20 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie harmonogramów pracy, zarządzanie przydzielonym działem, zamawianie towarów, planowanie szczytów promocyjnych oraz ekspozycji, rozwiązywanie problemów reklamacyjnych
KANKAN Sp. z o o.o. - 2016-03-09 - Bukowno (małopolskie)
- planowanie i kierowanie budową,- przyjmowanie i zabezpieczanie terenu budowy,- prowadzenie dokumentacji budowlanej,- organizowanie pracy zespołu z uwzględnieniem zasad BHP, ochrony przeciwpożarowej, ergonomii, ochrony środowiska, - inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Miejsce wykonywania pracy: plac budowy LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.ul. LG 1A, Biskupice Podgórne, 55-040 Kobierzyce. Proponowany okres zatrudnienia: 16.07.2018-30.06.2021r.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Zarządzanie ludźmi,
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Piekielnik (małopolskie)
Nadzór nad jakością procesów produkcyjnych.
"TAMIR" - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-21 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)