KIEROWNIK BIURA Rzeszów oferta pracy MELDOM S.C.
Stanowisko: KIEROWNIK BIURA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy ( program 50+)praca w biurze i w terenie , spotkania z kluczowymi klientami , architektami, projektantami, monitorowanie pracy podległego zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku .
Data publikacji: 2016-01-14
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: MELDOM S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WYZWOLENIA 2, 35-304 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy ( program 50+)praca w biurze i w terenie , spotkania z kluczowymi klientami , architektami, projektantami, monitorowanie pracy podległego zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność liczenia , odporność na stres, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy , skrupulatność , dyspozycyjność , umiejętność zarządzania i koordynowania pracy zepołem podległych pracowników .Wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy ( program 50+)
Nazwa pracodawcy: MELDOM S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 124A, 35-304 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 124A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik biura
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.01.2016
Data dodania oferty pracy: 14.01.2016
Oferta pracy ważna do: 13.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na dziale mięso - wędliny - sery. Praca w godzinach 6.00-14.15, 13.45 - 22.00, 10.00 - 18.15, 09.00-17.15
Ametysta Sp. z o.o. - 2018-09-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca na stanowisku kierownik sklepu w sklepie spożywczym. Wymagania: chęci do pracy, doświadczenie w pracy na stanowisku kierownik, obowiązkowość, sumienność, umiejętność obsługi komputera, pracowitość, książeczka zdrowia - badanie na nosicielstwo, (istnieje możliwość wykonania badań u lekarza zakładowego). Praca na pełen etat. Wynagrodzenie 2.500,00 zł "na rękę". Preferowana forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 882-962-242, 882-962-241, 58-672-41-47.
SMAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-04-25 - Wejherowo (pomorskie)
Kierownik działu magazynowego
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-09-22 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Nadzór nad produkcją i pracownikami, przyjmowanie i wydawanie materiałów na magazynie. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Mazańcowicach.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - USŁUGOWY "ADMOT" SC - J.A. ADAMIEC - 2017-10-25 - Mazańcowice (śląskie)
- OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM -> Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.10.2017 r. http://zsbkatowice.biposwiata.pl/cms/7503/oferty_pracy_2017 - Współtworzenie planu finansowego jednostki, harmonogramu wydatkówi dochodów. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi; Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Podpisywanie dokumentów dotyczących poszczególnych operacji. Podejmowanie decyzji wstępnych co do prawidłowości merytorycznej operacji i ich zgodności z prawem. zapewnienie, aby zobowiązania wynikające z operacji mieściły się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, oraz kontrola bieżąca środków finansowych. Wnioskowanie o dodatkowe fundusze i dokonywanie przesunięć w ramach nadanych kompetencji. Wykonywane prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowości gospodarkifinansowej oraz ewidencji księgowej. Sporządzanie prawidłowo, terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań na potrzeby dyrektora szkoły.Nadzorowanie gospodarki magazynowej, przeprowadzanie kontroli magazynui intendenta. Nadzór i kontrola nad pracownikami działu obsługi a w tym:prowadzenie spraw kadrowych oraz przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia listy płac, sprawdzanie i zatwierdzanie: listy płac, podatków od wynagrodzeń, ZUSu, kontrola nad wywiązywaniem się najemców z warunków umów najmu w zakresie zobowiązań finansowych, zabezpieczenie środków finansowych na fundusz socjalny, mieszkaniowy, nadzór nad prawidłowością wypłat z funduszu po zatwierdzeniu przez Dyrektora Szkoły.Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów. Prowadzenie zamówień publicznych placówki, sporządzanie dokumentacji przeprowadzanie procedur.Organizowanie i nadzorowanie prace remontowych w szkole ścisły kontakt zinspektorem nadzoru. Zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej oraz estetycznej budynku, dróg wewnętrznych oraz urządzeń nadzór nad praca konserwatora. Organizowanie zakupów materiałów niezbędnych dla pracowników szkoły oraz utrzymania właściwego stanu funkcjonowania szkoły w oparciu o zamówienia publiczne. Prowadzenie ewidencji wartościowo i ilościowej wyposażenia. Sporządzanie umów najmu, rozliczenia mediów i godziny wynajmu sal. Wystawianie faktur VAT i prowadzenie rejestru faktur. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.- Warunki pracy na danym stanowisku: praca jednozmianowa w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śl. w Katowicach w budynku przy ul. Techników 11, budynek nie jest przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych z trudnościami w poruszaniu i przemieszczaniu się, podstawowym narzędziem pracy jest komputer, obsługa komputera powyżej6 godzin dziennie, kandydat, który uzyska najwyższą ilość punktów w postępowaniu rekrutacyjnym zostanie zatrudniony z dniem 01 listopada 2017 r. na podstawie umowy o pracę na czas określony.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) na okresie próbnym, z możliwością zwiększenia do 1 etatu w okresie półrocznym.Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezbędne (konieczne) do podjęcia pracy na stanowisku:o stanowisko kierownika gospodarczego może ubiegać się osoba, która:- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwapolskiego;- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lubza przestępstwo skarbowe;- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika gospodarczego;- spełnia jeden z poniższych warunków:a) ukończyła jednolite studia na kierunku ekonomia lub administracja lub zamówienia publiczne,b) uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownikagospodarczego,c) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego,d) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,e) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisówWymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danymstanowisku:- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach budżetowych (szkołach) na stanowisku głównego księgowego lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego (lub minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku zastępcy głównego księgowego lub 5 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty w dziale księgowości),- znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem szkoły, budżetu i rachunkowości jednostek budżetowych, zamówień publicznych oraz kadr i płac w tym: Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i wydawanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o podatku od towarów i usług, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy budżetowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Ustawy za naruszeniedyscypliny finansów publicznych, Rozporządzenie w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego,- doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków unijnych w tym (Erasmus+, POWER, ZIT),- biegła znajomość obsługi oprogramowania komputerowego i aplikacji: pakiet biurowy Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, program księgowy Vulcan, Vulcan Inwentarz, program płacowy Vulcan ,- umiejętność sprawnego i samodzielnego podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku i kierowania zespołem, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, gotowość do dalszego kształcenia i samokształcenia, dyspozycyjność,- Prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem,- mile widziane referencje.
KATOWICKIE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. POWSTANCÓW ŚLĄSKICH - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Olkusz (małopolskie)
wykonywanie zabiegów - fizjoterapia, przestrzeganie zasad BHP, obsługa urządzeń fizjoterapii
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Złotoryja (dolnośląskie)
negocjacje chandlowe z odbiorcamii dostawcami krajowymi i zagranicznymi; zapinanie promocji, ofert gazetkowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Zakopane (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na towary z branży narzędziowejwysoki poziom bieżącej obsługi klientów przygotowywanie ofert handlowych zamawianie towarów, zarządzanie zapasami doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktówbudowa i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)
szczegóły na stronie: http://bip.um.augustow.pl/
Urząd Miejski w Augustowie - 2017-06-27 - Augustów (podlaskie)
obsługa diakersa i piły tarczowej
PPHU USŁUGI TRANSPORTOWE ZDZISŁAW STANOWSKI - 2018-05-09 - Rogoźnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta restauracji, wynoszenie przygotowanych przez kuchnię potraw, przygotowywanie napojów, sprzątanie stolów (praca w godz.: 13.00-21.00).
"Miramar" Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Dziećmorowice (dolnośląskie)
organizacja pracy sekcji, opracowywanie i bieżące uaktualnianie dokumentacji związanej z ochroną obiektów, nadzorowanie realizacji planu ochrony, kontrola stanu ochrony, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
zarządzanie personelemdbanie o miłą obsługę w lokaluorganizowanie imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale produkcyjnym, nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego (termoferomierki, lasery, sztanctygle, giętarki termiczne, plotery UV, plotery solwentowe, plotery tnące, laminatory), organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
- POMOC OPERATOROWI MASZYNY- DBANIE O ZAPEWNIENIE DZIAŁANIA LINII PRODUKCYJNEJ I URZĄDZEŃ TOWARZYSZĄCYCH, W TYM ZAŁADUNEK SUROWCA I INNYCH MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO PRODUKCJI- ODBIÓR PRODUKTÓW GOTOWYCH Z LINII- DBANIE O PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków wg przepisów, pomoc przy pakowaniu posiłków, wstępna obróbka warzyw, owoców oraz innych surowców, zmywanie, utrzymanie czystości w miejscu pracy, oferta pracy przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie dozoru, utrzymywanie ładu i porządku, dokonywanie obchodów, przyjmowanie rezerwacji, przyjmowanie grup wycieczkowych, praca w "Pałacyku" w Ścinawie, 1 osoba cały etat, druga niepełny wymiar czasu pracy
SZKOLNE SCHRONISKO MŁODZIEŻOWE "PAŁACYK" - 2018-10-02 - Ścinawa (dolnośląskie)
Kontrola poprawności dokumentacji technicznej, zgłoszenia dokumentacji odbiorowej w systemie, rozliczanie kosztów wykonanych prac zgodnie ze zleceniem, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Bramki (mazowieckie)
Produkcja przędzy wełnianej.
Polski Hr A-trybut S.A. - 2018-03-20 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie, kierowanie i organizacja pracy w ekologicznym gospodarstwie rolnym ( 70 hektarowe certyfikowane gospodarstwo ekologiczne w Wysocku), monitoring wdrażania ekologicznej produkcji rolniczej.WYMAGANIA: wykształcenie średnie rolnicze lub wyższe rolnicze, znajomość branży rolniczej, ekologicznej.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 530 088 078 , e-mail: jb (at) bio-concept.pl
Bio-Concept Plus Andrzej Brzyski - 2018-04-13 - Wysocko (podkarpackie)
Nadzór nad pracownikami i przebiegiem procesu produkcji
Firma Cukiernicza MW Janczewscy Mariola Janczewska - 2017-10-16 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Kompletowanie i zapakowanie towaru. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe. min. 3 lata doświadczenia, obsłyga skanera magazynowego. Praca w delegacji na teren UE.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Mysłowice (śląskie)
zarządzanie sklepem zgodnie ze standardami, składanie zamówień, nadzorowanie pracami podległego personelu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, odpowiedzialność za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
SŁONECZKO SP. Z O.O. - 2016-05-30 - Wąsosz (dolnośląskie)
wykonywanie ścian oraz sufitów poprzez nakładanie tynków gipsowych maszyną - Kaleta
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad powierzonymi budowami, nad ich terminowym i należytym wykonaniem zgodnie z budżetem i harmonogramem oraz umową inwestora. reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z inwestorem, podwykonawcami i usługodawcami, udział w naradach budów. Wspołpraca z dzialem produkcji przy przygotowywaniu ofert, budżetów oraz harmonogramów, nadzorowanie realizacji umów. Bieżąca analiza dokumentacji projektowejrealizowanych budów w zakresie ich poprawności, zgodności oraz możliwości optymalizacji kosztów. wizytacja budów i odcinków robót, raportowanie o trudnościach i zagrożeniach
INSTALBUD-RZESZÓW, SP. Z O.O. - 2018-04-11 - Katowice (śląskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Krzyżanna (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad budową
KUŁACH JANUSZ FIRMA BUDOWLANA Q-BUD - 2018-07-06 - Balin (małopolskie)
-wykonywanie operacji magazynowych (selekcje, składowanie, przygotowywanie zamówień, załadunek, rozładunek towarów, kompletacje)-przygotowywanie i obieg dokumentów-raportowanie o niezgodnościach
kontakt przez OHP - 2018-04-27 - Olszowa (opolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-13 - Błonie (mazowieckie)