ASYSTENT SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM Międzyrzecz oferta pracy A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce

Stanowisko: ASYSTENT SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów graficznych, sporządzanie ofert i zamówień, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami

Data publikacji: 2016-07-01

Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)

Pracodawca: A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zakaszewskiego 8, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie projektów graficznych, sporządzanie ofert i zamówień, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziana znajomość programów graficznych.

Nazwa pracodawcy: A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

Adres pracodawcy:
Zakaszewskiego 8, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny w języku niemieckim

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: międzyrzecki

Gmina pracodawcy: Międzyrzecz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz

Ulica pracodawcy: Zakaszewskiego

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 01.07.2016

Oferta pracy ważna do: 30.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 2 100 PLN

- obsługa programów komputerowych photoshop word office coral - znajomość rynku architektonicznego
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA PRODUKCJI - 997,4 PLN

praca przy produkcjiwysyłce lekównauka obsługi wag laboratoryjnychnauka metkownicynauka obsługi kruszarekStaż odbywac się będzie w Tarkowie Dolnym
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Tarkowo Dolne (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT - od 950 PLN

Redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim. Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży. Aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA DROGOWEGO - od 2 600 PLN

- Sporządzanie elementów dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami. Czynny udział w projektach krajowych jak i międzynarodowych. Wykonywanie uzgodnień wewnętrznych i zewnętrznych na polecenie Kierownika Zespołu. Współpraca z projektantami innych branż: sanitarna, konstrukcyjna, hydrotechniczna. Możliwość wyjazdów na delegacje zagraniczne. Opracowywanie modeli 3D projektów infrastrukturalnych.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe albo student. Znajomość Microstation, AutoCAD Civil. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2. Kontakt osobisty lub telefoniczny (601-691-041) w godzinach: 8:00-15:00.
SWECO ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PRAWNY-STAŻ - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT KOMENDANTA KOMISARIATU ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Nauka prowadzenie rejstrów przepisów prawnych
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT INŻYNIERA BUDOWY - do 2 000 PLN

- pełnienie obowiązków majstra budowy- prowadzenie dokumentacji powykonawczej- nadzór nad pracownikami-składanie zamówień na materiały
JH CONTRACT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Dęblin (lubelskie)

ASYSTENT SZEFOWEJ - od 2 200 PLN

koordynacja pracy biurowej
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Stobno Siódme (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 2 100 - 2 300 PLN

praca z dziećmi
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Łebieniu - 2017-12-15 - Łebień (pomorskie)

ASYSTENTKA BIUROWA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO - od 1 850 PLN

Sprawdzanie poprawności dokummentów, kontakt z klientami, pomoc w bieżących zadaniach administracyjnych, obsługa w zakresie korespondencji i dokumentów
TECH-MONT Tomasz Fiałkowski - 2016-09-01 - Lubań (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie min. średnie; znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: pomoc w prowadzeniu biura handlowego i magazynu; obsługa klientów; zlecanie przewozów spedycyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA/URBANISTA - od 3 000 PLN

wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo, architektura, gospodarka przestrzenna, pokrewne), doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, znajomość obsługi programu CAD. Mile widziani tegoroczni absolwenci. Pracodawca gwarantuję pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, udział w ciekawych projektach, możliwość rozwoju zawodowego.Zakres obowiązków: wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy, analiza mpzp pod kątem zgodności z planami spółki, formułowanie wniosków i uwag do mpzp, wspomaganie pracy biura projektowego w zagadnieniach urbanistycznych, wsparcie w bieżących pracach ww. działów w zakresie prowadzonych inwestycji
DINO POLSKA S. A. - 2016-03-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Sprzedaż okularów korekcyjnych, soczewek kontaktowych i akcesoriów.
Optyka - Optometria TRACEWICZ ALEKSANDER - 2018-04-05 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZKA (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) [3/4 ETATU] - od 1 500 PLN

- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych. Praca w Urzędzie Miasta w Katowicach (ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice).- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca: 15:00-21:00. Wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie w sprzątaniu. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 537-171-605) w godzinach: 9:00-14:00
MC ANKLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (AUGUSTÓW) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Augustów (podlaskie)

ASYSTENT AGENTA CELNEGO(NR 0367) - 2 000 - 3 500 PLN

przygotowywanie zgłoszeń celnych z opiekunem, weryfikacja dokumentów, prowadzenie korespondencji z klientem, prowadzenie rejestrów i obsługa biura
REKOP II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 000 - 2 500 PLN

SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW UMÓW HANDLOWYCH, UCZESTNICTWO W PRZYGOTOWANIACH I GROMADZENIE MATERIAŁÓW DOTYCZĄCYCH PRZETARGÓW, UCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU I SKŁADANIU OFERT PRZETARGOWYCH, ZAJMOWANIE SIĘ SPRAWAMI KORPORACYJNYMI (PEŁNOMOCNICTWA), PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW PISM, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW PRAWNYCH, WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI ORGANIZACYJNYMI SPÓŁKI REALIZUJĄCYMI PRZEDMIOT ZAMÓWIEŃ W ZAKRESIE OPRACOWANIA OFERTY PRZETARGOWEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB W TRAKCIE STUDIÓW (MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PRAWNICZE), DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKO ROZWINIĘTE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE I INTERPERSONALNE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO;CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL mniechwiadowicz (at) pupszczecin.pl
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2017-12-11 - Zgierz (łódzkie)

FRYZJER/KA - od 2 500 PLN

w/g potrzeb
Salon Fryzjerski i Renata Bugajska - 2016-11-25 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. JAKOŚCI W ZAKRESIE METALOZNASTWA - od 1 850 PLN

-przeprowadzanie operacji kontrolnych i pomiarowych, zgodnie z wymaganymi dokumentacji i wiedzą techniczną,-kontrola jakościowa produktów w oparciu o normy,-potwierdzenie zgodności lub niezgodności materiałów gotowych,-przeprowadzanie badań nieniszczących UT,-przeprowadzanie badań spektrometrem,-zwalnianie wyrobów gotowych do sprzedaży,-analiza i ocena otrzymywanych wyników badań,-prawidłowe uzytkowanie i przechowywanie sprzetu kontrolno-pomiarowego.
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-04-21 - Garbatka (wielkopolskie)

Doradca klienta-sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-03-16 - Oława (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 15 PLN

sprzatanie pomieszczeń biurowych, mycie okien 1 godz. dziennie
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Strzelin (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Sanok (podkarpackie)

ASYSTENT PROJEKTU - od 2 000 PLN

Gromadzenie dokumentów źródłowych, raportów branżowych,zestawień statystycznych i opracowywanie dokumentacji z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych. Wsparcie administracyjne procesu zarządzania projektem. Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji projektu. Prowadzenie terminarza spotkań. Analiza możliwości finansowania projektów.
Naukowo Badawcze Centrum Rozwoju Soi "AgeSoya" Sp. z o.o.S POLSKA Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT ZARZĄDU (O) - od 2 100 PLN

1. Zapoznanie się na stanowisku pracy z przepisami BHP oraz innymi przepisami.2. Obsługa korespondencji biurowej.3. Obsługa urządzeń biurowych.4. Redagowanie pism.5. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Zarząd.6. Zarządzanie pracą sekretariatu biura, archiwizowanie dokumentów.7. Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENTKA BIURA - od 3 000 PLN

wsparcie organizacyjne zespołu pracowników, prace biurowe i administracyjne, nadzór nad obiegiem dokumentacji, uzupełnianie bazy danych firmy
Salva Południe Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Lubin (dolnośląskie)