ASYSTENT/-KA DS.SPRZEDAŻY Strzelce Opolskie oferta pracy AGRO-SKLEP SP. Z O.O. SP.K. STRZELCE OPOLSKIE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT/-KA DS.SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: 2 500 - 5 000 PLN

Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert i dokumentacji technicznej współpraca i utrzymywanie kontaktów z klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, uzgadnianie dostaw, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych, uzgadnianie rozrachunków z Klientami, współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy, dokonywanie bieżących raportów, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, obsługa sklepu internetowego

Data publikacji: 2017-12-05

Lokalizacja: Strzelce Opolskie (opolskie)

Pracodawca: AGRO-SKLEP SP. Z O.O. SP.K. STRZELCE OPOLSKIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
MARKA PRAWEGO 24, 47-100 Strzelce Opolskie, powiat: strzelecki, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
przygotowywanie ofert i dokumentacji technicznej współpraca i utrzymywanie kontaktów z klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, uzgadnianie dostaw, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych, uzgadnianie rozrachunków z Klientami, współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy, dokonywanie bieżących raportów, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, obsługa sklepu internetowego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 5 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT/-KA DS.SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzelce Opolskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzelecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Strzelce Opolskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, rolnicze

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność analitycznego myślenia, wysokie umiejętności interpersonalne (kontakt z klientem i praca w zespole)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dyspozycyjność, komunikatywność i dynamizm, biegła znajomośc pakietu MS Office, doświadczenie na podobnym stanowisku

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość programów graficznych, znajomość programu AutoCAD lub podobnych, gotowość do wyjazdu na szkolenie w kraju i za granicą

Nazwa pracodawcy: AGRO-SKLEP SP. Z O.O. SP.K. STRZELCE OPOLSKIE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

Adres pracodawcy:
MARKA PRAWEGO 24, 47-100 Strzelce Opolskie, powiat: strzelecki, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8:00 DO 16:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: strzelecki

Gmina pracodawcy: Strzelce Opolskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Strzelce Opolskie

Ulica pracodawcy: MARKA PRAWEGO

Numer budynku pracodawcy: 24

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: organizator obsługi sprzedaży internetowej

Data dodania oferty pracy: 05.12.2017

Oferta pracy ważna do: 30.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Pomoc przy sporzadzaniu różnego rodzaju potraw z zastosowaniem narzędzi, maszyn i urządzeń. Obróbka wstępna surowców (ręczna, mechaniczna, termiczna), gastronomiczny rozbiór mięsa, utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy (mycie, wyparzanie, suszenie i polerowanie naczyń oraz sprzętu kuchennego).
Szpital Powiatowy w Zawierciu - 2018-03-26 - Zawiercie (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI/OFERTA STAŻU MEDINO (NR 0449) - 997,4 PLN

segregowanie,sprawdzanie dokumentów , wprowadzanie danych, wypełnianie dokumentacji podatkowej
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE (STAŻ) - 1 017,4 PLN

Pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu zajęć oraz pomocy dydaktycznych, pomoc w czasie spacerów i wycieczek itp.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Nowa Rokitnia (lubelskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 4 500 PLN

Wykonywanie obliczeń statyczno – wytrzymałościowych stalowych konstrukcji wsporczych, wykonywanie analiz kosztowych zaprojektowanych konstrukcji, wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych
VALMONT POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - 997,4 PLN

SEGREGOWANIE DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM ICH RODZAJU, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO ZAPŁATY ZA DOSTAWY I USŁUGI WYNIKAJĄCE Z ZATWIERDZONYCH DOWODÓW KSIĘGOWYCH, SPRAWDZANIE ZAPISÓW KONT ROZRACHUNKOWYCH ORAZ UZGADNIANIE SALD Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI, WPROWADZANIE DO SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO ZADEKRETOWANYCH DOKUMENTÓW, KOMPLETOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH STANOWIĄCYCH PODSTAWĘ WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW KORYGUJĄCYCH, PRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI Z KONTRAHENTAMI, URZĘDAMI I BANKAMI, WYPEŁNIANIE FORMULARZY PODATKOWYCH I SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH NA PODSTAWIE ZAPISÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH, ORGANIZOWANIE STANOWISKA PRACY Z UWZGLĘDNIENIEM ZASAD BHP I OCHRONY PPOŻ., OCHRONY ŚRODOWISKA I ERGONOMII
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT/KA DYREKTORA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 600 PLN

Prowadzenie sekretariatu, w tym korespondencję i przyjmowanie gości Programu, archiwizowanie dokumentacji, kierowanie zespołem administracyjno-technicznym Programu, nadzór nad remontami i inwestycjami w Programie, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi, organizowanie wsparcia technicznego i administracyjnego dla wszystkich jednostek programowych Programu Siedlce, inne zadania, jak prowadzenie kasy, sporządzanie faktur sprzedaży, prowadzenie ewidencji i rozliczanie darów w naturze, inwentaryzacja mienia Programu, itp.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce - 2017-04-21 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU. - od 2 600 PLN

-organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu Spółki,-prowadzenie spraw zleconych przez Zarząd,-prowadzenie terminarza i umawianie spotkań Zarządu,-koordynacja przyjazdów gości,-obsługa spotkań biznesowych Zarządu i firmy,-prowadzenie spisu delegacji, zamawianie biletów lotniczych, wiz, polis,-przygotowywanie pism oraz sporządzanie uchwał-nadzorowanie i odbieranie korespondencji pocztowej.
Impress decor Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA ODDZIAŁU - od 2 100 PLN

Prowadzenie sekretariatu, analiza pism z kraju i zagranicy, redagowanie pism, obsługa kont mailowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, Wykonywanie zadań ad hoc. praca w godz.8-16
Kancelaria K&W Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Dobrzeń Wielki (opolskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH (STAŻ) - 1 017,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT STYLISTY - od 1 050 PLN

POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2018-07-09 - Polkowice (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

- Czynna asysta stomatologa. Obsługa programu M-MEDICA. Rejestracja pacjentów. Sterylizacja instrumentów stomatologicznych. Sprzątanie gabinetu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00 lub 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane -> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane uprawnienia asystentki stomatologicznej lub higienistki stomatologicznej. Wymagane umiejętnośći manualne w celu asysty przy zabiegach. Kontakt telefoniczny (609-458-820) (8:00-16:00) lub e-mail: dentalmed (at) interia.pl
DENTAL-MED PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ EWA RIPPEL-ROGALA - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIDERLANDZKOJĘZYCZNEGO - od 5 150 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Opole (opolskie)

FRYZJER* - od 1 850 PLN

Usługi fryzjerskie damskie i męskie. Wykonywnaie zabiegów trychologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Legionowo (mazowieckie)

ASYSTENT DYREKTORA - 2 000 - 2 500 PLN

prowadzenie dokumentów , przygotowanie spraw do załatwienia, sprawozdań,
"Paged-Sklejka" Spółka Akcyjna w Morągu - 2016-08-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 1 800 PLN

prowadzenie obsługi biurowej Zarządu Spółki, przygotowywanie i odbieranie korespondencji, wyznaczanie terminów, organizowanie spotkań służbowych członków Zarządu, współpraca z wietnamskim Zarządem
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

FRYZJER/KA DAMSKO-MĘSKI - od 2 000 PLN

Strzyżenie, modelowanie, farbowanie
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Mielno (zachodniopomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (SŁUBICE) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Słubice (lubuskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych w języku angielskim i arabskim.Koordynacja bieżących spraw klientów, w tym z Algierii.Analiza otoczenia rynkowego.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Leszno (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Brzeg (opolskie)

ASYSTENT DZIAŁU R&D - od 2 000 PLN

przygotowanie raportów nowych modeli; pomoc w codzinnych obowiązkach kontroli jakości
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów ksiegowych. analiza kont rachunkowych. Wstępna weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. prowadzenie kartotek ilościowo-wartościowych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Kęty (małopolskie)

ASYSTENTKA BIURA ZARZĄDU Z PŁYNNĄ ZNAJOMOŚCIĄ J. NIIEMIECKIEGO - 2 000 - 3 000 PLN

asystentka biura zarządu,tłumaczenie i redagowanie dokumentów, prowadzenie bieżących spraw związanych z działalnością firmy, tworzenie ofert handlowych, wynagrodzenie 2000 - 3000zł brutto, praca Września,
WINTEC Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Września (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Pomoc w prowadzeniu księgowości budżetowej, przygotowywanie dokumentów do księgowania, regulowanie należności bezgotówkowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Żelechów (mazowieckie)

OPIEKUN OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W CZASIE TRANSPORTU NA TRASIE DOM-SZKOŁA-DOM - 1 500 - 2 000 PLN

Sprawowanie opieki podczas dowozu do i ze szkoły dwojga dzieci niepełnosprawnych na trasach: Śrem-Śrem, Śrem-Kościan. Praca w godzinach: pon, wt., pt. 7.20-9.50, 11.50-12.20, 13.50-15.50, śr.-czw. 7.20-9.50, 12.40-13.20, 13.50-15.50 w dni nauki szkolnej
Szkoła Podstawowa w Zbrudzewie - 2018-01-12 - Zbrudzewo (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - do 3 000 PLN

Wspracie organizacyjnoe działu sprzedaży, obsługa klientów w bieżących sprawach, przygotowywanie zestawiań i raportów dla klientów i działu handlowego, przygotowywanie ofert i cenników. Oferta dostępna w sali G, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) etlogistik.com
ET Logistik Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)

ASYSTENT - od 1 200 PLN

dbanie o relacje z klientami z Nepalu przez telefon, wspomaganie pracy nepalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Magdalenka (mazowieckie)

ASYSTENT BIURA - 997,4 PLN

weryfikacja CV; przeprowadzanie rozmów wstępnych;umawianie spotkań; telefoniczna weryfikacja kandydatów; przeprowadzanie rozmów wstępnych; zakładanie i prowadzenie teczek osobowych; obrót dokumentacją; plakatowanie i inne działania zlecone przez przełożonego, udział w procesach rekrutacyjnych, wsperanie konsultantów; archiwizacja dokumentówDEKLARACJA ZATR.: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 500 PLN

prace projektowe związane z drogownictwem
Biuro Inżynierskie TRAKT Grzegorz Lewowski - 2018-02-01 - Sędzisław (dolnośląskie)


Wybierz powiat