ASYSTENT DO SPRAW REKRUTACJI Tarnobrzeg oferta pracy CYCLAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru IT i Telco, budowanie i zarządzanie bazą, kandydatów, przeprowadzanie telefonicznych rozmów z kandydatamipraca w Tarnobrzegu w godz. 9-17
Data publikacji: 2017-10-13
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: CYCLAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru IT i Telco, budowanie i zarządzanie bazą, kandydatów, przeprowadzanie telefonicznych rozmów z kandydatamipraca w Tarnobrzegu w godz. 9-17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
CYCLAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Chłodna 48/1, 00-872 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Chłodna
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.10.2017
Data dodania oferty pracy: 13.10.2017
Oferta pracy ważna do: 27.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc nauczycielowi w oiece nad dziećmi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Małkinia Górna (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie pracy pakistańskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z kontrahentami i klientami z Pakistanu, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
opracowywanie dokumentacji pod nadzorem projektanta, wykonywanie adaptacji projektów typowych, dokonywanie pomiarów i wizji lokalnych w terenie, nadzór nad terminowym pozyskaniem odpowiednich decyzji
A.M.A. REKLAMA Agnieszka Kopińska - 2016-09-15 - Złotoryja (dolnośląskie)
pomoc nauczyciela przy dzieciach
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Dąbrowa (kujawsko-pomorskie)
Zadania asystent rodziny:1.Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2.Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości.3Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną .4.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie: a) wychowania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi miedzy członkami rodziny, rozwijanieumiejętności wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowaniasystemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. (pomoc dzieciom w nauce itp.), b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny, prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.), d) gospodarowania budżetem domowym ,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej. 6.Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in.poprzez: a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami, b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień, d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2017-10-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wsparcie działu w realizacji codziennych zadań , prowadzenie harmonogramu zamówueń i kontrola terminu dostaw.Administracja i archiwizacja dokumentów zakupowych.Raportowanie oraz awizacja dostaw
JUTRZENKA DOBRE MIASTO Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie dokumentacji 2D i 3D
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Kraków (małopolskie)
- OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-078, pl. Wolności 10 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach. Oznaczenie konkursu: HR 110210/17. Liczba wolnych stanowisk: 3,0 etatu. Umowa na zastępstwo. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: II etap konkursu zostanie przeprowadzony 12 grudnia 2017 roku o godzinie 14.00 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45, sala nr 101 (I piętro).- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2017-11-10 - Katowice (śląskie)
Układanie towaru na półkach, wydawanie klientom zgodnie z dokumentacją, wywóz towaru do klienta
P.H.U. "DOMLUX" Karol Derdowski - 2017-04-03 - Białośliwie (wielkopolskie)
Praca biurowa, przygotowanie ofert, kalkulowanie ubezpieczeń, telefoniczne spotkania z klientami, prowadzenie archwizacji.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, w czynnościach higienicznych, ubieraniu i rozbieraniu się, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć oraz pomaganie dzieciom pod kierunkiem nauczyciela podczas ich wykonywania, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, opiekowanie sie dziećmi podczas spacerów i wycieczek, organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i ochrony p.poż
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)
Asystent biura
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Transport wewnętrzny kontenerów, przygotowanie ładunku do dalszej ekspedycji, obsługa skanera. Staż nie jest konieczny.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Wietnamu, składanie zamówień na towary u wietnamskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie pedagogiczne, min. kurs pedagogiczny; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; obsługa urządzeń biurowych; zakres obowiązków: pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu zajęć dydaktycznych, opieka nad dziećmi, udział w zajęciach pozaprzedszkolnych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Gliwice (śląskie)
Wsparcie Działu Sprzedaży I zmiana 08.00 - 16.00 pn-pt
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta,sprzedaż okularów i pomocy optycznych,naprawa okularów oraz montaż szkieł korekcyjnych,prowadzenie zapisów pacjentów,prowadzenie dokumentacji,podtrzymanie porządku na miejscu pracy,
Salony Optyczne S.C.Lucyna Tracewicz,Robert Tracewicz - 2016-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej w tym znalezieniu pracy, podnoszeniu kwalifikacji zawodowych oraz zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drelowie - 2016-07-12 - Drelów (lubelskie)
mycie samochodów z zewnątrz (karoseria, koła, szyby itd.), mycie silników, polerowanie, mycie i konserwacja elementów gumowych i plastikowych
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Okonek (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ OŚRODEK ZDROWIA W ŚWIĘCIECHOWIE MUSIELAK, MATEJKO-WAŁKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-07 - Święciechowa (wielkopolskie)
realizacja zadań handlowych
ZPHU "SZATA"- J.Szawłowska - 2018-08-17 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy koordynacji spraw personalnychpomoc przy koordynacji spraw admnistracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, ksiąg handlowych, archiwizacja dokumentów, sporządzanie list płac i deklaracji Zus.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto . Praca na umowę o pracę na zastępstwo na minimum 1,5 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-17:00 (do uzgodnienia). Wykształcenie minimum średnie zawodowe typ: ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy. Mile widziana znajomość przepisów podatkowych. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE. Kontakt Wstępnie telefoniczny (09:00-17:00) (Tel. 32-257-03-40) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Francuska 35-37, 40-027 Katowice).
"AGEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Katowice (śląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Henryków (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentów, raportów, prezentacji na spotkania organizowane w ramach spotkań Członków Zarządu, posiedzenia Zarządu, narady. Zarządzanie kalendarzem oraz prowadzenie korespondencji w imieniu Członków Zarządu. Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Zarządem a innymi jednostkami organizacyjnymi.
ORLEN Paliwa Sp. z.o.o. - 2017-06-02 - Płock (mazowieckie)
pakowanie paczek, przygotowywanie towaru do wysyłki, przyjmowanie dostaw
Colop Polska Sp. z o. o. - 2018-07-04 - Bytom (śląskie)