ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Mielec oferta pracy FAKRO-WDF Spółka z o.o.

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości, księgowanie i dekretowanie dokumentów przygotowywanie danych do rozliczeń VAT naliczonego uzgadnianie rozrachunków Firma oferuje: umowę o pracę na czas zastępstwa w polskiej firmie wsparcie poprzez system szkoleń wdrażających oraz zawodowych przyjazną atmosferę pracy dobre warunki pracy możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia w PZU bonusy w okresach świątecznych dostęp do biletów na wybrane wydarzenia kulturalne oraz sportowe korzystne rabaty pracownicze na zakup produktów FAKRO

Data publikacji: 2021-02-26

Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)

Pracodawca: FAKRO-WDF Spółka z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Asystent do spraw księgowości, księgowanie i dekretowanie dokumentów przygotowywanie danych do rozliczeń VAT naliczonego uzgadnianie rozrachunków Firma oferuje: umowę o pracę na czas zastępstwa w polskiej firmie wsparcie poprzez system szkoleń wdrażających oraz zawodowych przyjazną atmosferę pracy dobre warunki pracy możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia w PZU bonusy w okresach świątecznych dostęp do biletów na wybrane wydarzenia kulturalne oraz sportowe korzystne rabaty pracownicze na zakup produktów FAKRO

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1811

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na stanowisku wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne ( finanse, księgowość) dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excel mile widziana znajomość programów księgowych znajomość zasad ustawy o księgowości komunikatywność, dokładność, sumienność, rzetelność odporność na stres wysoka kultura osobista

Nazwa pracodawcy: FAKRO-WDF Spółka z o.o.

danePracodawcy_nip: 8171713225

danePracodawcy_regon: 690525113

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą powinny przesłać dokumenty aplikacyjne na adres skrzynki poczty elektronicznej :www.fakro.pl-kariera-oferty pracy-Mielec

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18

Powiat pracodawcy: mielecki

danePracodawcy_kodPowiatu: 1811

Gmina pracodawcy: Mielec

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Mielec

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974618

Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 26.02.2021

Oferta pracy ważna do: 25.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?23c3f57540ab3a353778013a4d3fe565

Podobne oferty pracy


Wybierz powiat

Wybierz województwo

    ##blok_wojewodztwo##

Wybierz kraj

    ##blok_kraj##