ASYSTENT BIUROWY Trzebiszyn oferta pracy SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT BIUROWY
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Sortowanie i przekazywanie informacji na czas.2. Tworzenie oraz aktualizację ewidencji i zapisków, sprawdzanie ich poprawności.3. Planowanie i umawianie spotkań.4. Monitorowanie poziomu zapasów i składanie zleceń na ich uzupełnienie.5. Informowanie o problemach zgłaszanych do biura.6. Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, klientami i własnym zespołem.
Data publikacji: 2018-10-04
Lokalizacja: Trzebiszyn (opolskie)
Pracodawca: SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:46-282 Trzebiszyn 67, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Sortowanie i przekazywanie informacji na czas.2. Tworzenie oraz aktualizację ewidencji i zapisków, sprawdzanie ich poprawności.3. Planowanie i umawianie spotkań.4. Monitorowanie poziomu zapasów i składanie zleceń na ich uzupełnienie.5. Informowanie o problemach zgłaszanych do biura.6. Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, klientami i własnym zespołem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebiszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lasowice Wielkie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Doświadczenie w pracy biurowej, znajomość zasad księgowości i kadr - bardzo pożądana.2. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny.3. Co najmniej dobra znajomość MS Office, w tym Excel.4. Wykształcenie wyższe min. licencjat.5. Uczciwość, zaangażowanie.
Nazwa pracodawcy:
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
SAMBORSKA 15, 45-316 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: SAMBORSKA
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 07.10.2018
Oferta pracy ważna do: 04.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie terminarza i organizowanie czasu pracy Dyrektora, przygotowywanie raportów i prezentacji, organizacja podróży służbowych do Chin, zapewnienie i koordynacja przepływu informacji pomiędzy dyrektorem, a klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
opieka nad uczniem z zespołem Aspergera, pomoc na zajęciach lekcyjnych, opieka w czasie pobytu na swietlicy szkolnej, przerwach, wycieczkach, pomoc przy odrabianiu lekcji
SZKOŁA PODSTAWOWA W GĘSTOWICACH - 2016-12-02 - Gęstowice (lubuskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura, obsługa poczty mailowej, tworzenie ofert, wyszukiwanie darczyńców oaz sponsorów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Gliwice (śląskie)
j.w.
KP&D Myco Polska Sp.zoo - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna i dokumentowa obsługa oraz administrowanie sekretariatufirmy - sporządzanie pism, przygotowywanie raportów, zestawień, analizoraz prezentacji - organizacja pracy zarządu spółki - szeroko pojętawewnętrzna- i zewnętrzna komunikacja ustna i pisemna, równieżobcojęzyczna (tworzenie maili, rozmowy, przekazywanie/zdobywanieinformacji, tłumaczenia językowe, nadzór nad wewnętrznymi danymikontaktowymi) - wykonywanie podstawowych czynności biurowych(segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu) -budowa pozytywnego wizerunku firmy - realizacja innych zadańwyznaczonych przez kierownictwo firmy - ścisła współpraca z działami:finansowym, księgowym i personalnym oraz kooperacja z pozostałymidziałami firmy, praca w godz. 7-15. = Wysokość wynagrodzenia do indywidualnego uzgodnienia =
PROTEC SP. Z O.O. - 2016-11-25 - Chróścice (opolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Lubsko (lubuskie)
Praca na hali sprzedaży.Obsługa kasy. Obsługa klientów. Wykładanie towaru. Praca na stoisku mięsnym. Praca od pon-niedz.w godz 6-22. Wynagrodzenie 2600,00 zł brutto + premia
DINO POLSKA S.A. - 2018-10-19 - Nadarzyn (mazowieckie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
praca fizyczna, praca przy produkcji wyrobów spożywczych, zapewnianie ciągłości produkcji, pakowanie gotowych wyrobów, drobne prace magazynowe i porządkowe, kontakt z zespołem ukraińskojęzycznym, uzupełnianie dokumentacji produkcji w jezyku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Łowicz (łódzkie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Radomsko (łódzkie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie bazy danych, tworzenie zestawień i analiz sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi dostawcami towarów, obsługa kasy fiskalnej, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wola Przypkowska (mazowieckie)
pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych,czynności przygotowawcze do zabaw i zajęć,pomoc w dekoracji przedszkola, organizacji uroczystości przedszkolnych
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Stróżówka (małopolskie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatke urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2016-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
- Kontrola obiegu oraz prawidłowości opisywania i zatwierdzania dokumentów księgowych- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,- dekretowanie dokumentów księgowych,- wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego,- dokonywanie niezbędnych uzgodnień księgowych.
BIURO PODATKOWE LEX S.C. JOANNA PACHOTA EWA FIGURSKA - 2017-07-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Transport drogowy towarów na terenie kraju.
K&J TRANS s.c. Krzysztof Gluba, Jacek Klimarczyk - 2017-09-29 - Sójki (łódzkie)
Staż w Przedsiębiorstwie Gastronomicznym "SUAD KRASNIQ". Program stażu do zapoznania w pokoju nr 66.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Kielce (świętokrzyskie)
pomoc w czynnościach opiekuńczych, dydaktycznych i wychowawczych
CARBO Korczyński s.j. / Niepubliczne Przedszkole "Chmurkowe Opowieści" - 2017-08-31 - Trzebinia (małopolskie)
Zapewnienie sprawnej obsługi sekretariatu Zarządu Banku oraz funkcjonowania Banku poprzez właściwą i sprawną organizację spotkań i materiałów do pracy pracowników Banku.
Bank Spółdzielczy w Santoku - 2016-10-26 - Santok (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Mieścisko (wielkopolskie)
● sprawne zarządzanie kalendarzem przełożonego, organizacja spotkań i podróży służbowych● zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji● przygotowywanie sprawozdań, raportów i prezentacji● codzienne kontakty w imieniu przełożonego z klientami● udział w spotkaniach wewnętrznych, tworzenie notatek, dopilnowywanie terminów realizacji● zarządzanie połączeniami telefonicznymi, organizacja telekonferencji● przepisywanie, redagowanie i formatowanie dokumentów● dbanie o dokumentację papierową i elektroniczną
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
asystowanie lekarzowi, przygotowywanie gabinetu,przygotowywanie narzędzi
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lubin (dolnośląskie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe: Budownictwo drogowe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> może być absolwent. Mile widziana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-14:00) (Tel. 32-204-04-42, 32-203-51-23) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (al. Aleja Wojciecha Korfantego 193, 40-153 Katowice) lub e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com , a.kwiatek (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLSKA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
dekretacja i wprowadzanie faktur zakupu do programu, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie podatku VAT, porządkowanie dokumentów firmy (prowadzenie dziennika kancelaryjnego)
MONTOMET Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Zawiercie (śląskie)
wykonywanie projektów koncepcyjnych, budowelanych i wykonawczych w branży architektonicznej
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej. Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami. Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze. Nadzór nad dokumentami firmowymi. Kompletowanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
Areszt Śledczy w Warszawie - Białołęce - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie projektów instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie obsługi biura związku, organizowanie spotkań z przedsiębiorcami, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi członkami związku, organizowanie działań marketingowych, prowadzenie fanpage
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Niepołomice (małopolskie)