STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko: STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie udzielenia ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytorycznie właściwe do rozpatrzenia spraw.

Data publikacji: 2016-12-06

Lokalizacja: Żary (lubuskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie udzielenia ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytorycznie właściwe do rozpatrzenia spraw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 07:00-15:00.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie (niezbędne), pożądane - wykształcenie wyższe (polityka społeczna, administracja, organizacja i zarządzanie, ekonomia, psychologia, pedagogika), minimum 1 rok pracy związanej z obsługą spraw płatników składek i ubezpieczonych lub świadczeń emerytalno-rentowych lub zasiłków.

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe. Wszelkie informacje dotyczące wymagań wobec kandydatów, miejsca oraz terminu skłądania dokumentów określone są w ogłoszeniu oferty pracy na stronie internetowej www.zus.pl/praca

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - ZŁOŻENIE DOKUMENTÓW

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Kupiecka

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: ZUS

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 06.12.2016

Oferta pracy ważna do: 15.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru, zgłaszanie reklamacji ilościowych, jakościowych , zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynu , kontrola stanów magazynowych , dowóz towaru do klienta
BARTIMEX Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE - od 2 352 PLN

proste prace manualne,obsluga maszyn,bieżąca kontrola procesu produkcji,przestrzeganie standardów jakościowych
MAXIM CERAMICS SP. Z O.O. SP. K. - 2017-04-03 - Maksymilianowo (wielkopolskie)

STANOWISKO D/S LOGISTYKI - od 1 200 PLN

Zarządzanie zespołami, nadzorowanie pracy, kontrola pracowników pracujących przy kolportażu
kontakt przez OHP - 2016-11-25 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 1 850 PLN

1. Dekretowanie, ewidencja księgowa operacji na poszczególnych kontach w jednostce urzędu, analityka i syntetyka.2. Pełna obsługa w zakresie VAT, tj. wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu dla potrzeb rozliczenia podatku VAT, terminowe sporządzanie deklaracji, sporządzanie wniosku o zwrot VAT.3. Prowadzenie księgowości analitycznej należności z tytułu dzierżaw, dzierżaw rolnych i sprzedaży nieruchomości.4. Bieżąca analiza kont rozrachunkowych, zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie Skarbnikowi, przygotowanie dokumentów dot. spraw spornych.5. Rozliczanie i nadzór nad dotacjami udzielonymi i otrzymanymi przez Gminę.Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Urząd Gminy Ustka - 2016-07-05 - Ustka (pomorskie)

FAKTURZYST/KA - od 1 850 PLN

Pisanie faktur.
Hurtownia Piwa KASZTELAN Janusz Żółtowski - 2016-05-30 - Płock (mazowieckie)

FIZJOTERAPEUTA AMBULATORYJNY - od 2 000 PLN

wykonywane zabiegów w zakresie fizjoterapii ogólnej
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Bielawa (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 100 PLN

produkcja, montaż elementów do przyczep
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Niewiadów (łódzkie)

PRACOWNIK TECHNICZNY - od 10 PLN

Prace porządkowe na Komorze Ważyn.
Kopalnia Soli w Bochni - 2016-04-26 - Bochnia (małopolskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 800 PLN

Analizowanie cen, warunków i terminów dostaw, wybór źródeł zaopatrzenia, czuwanie nad terminową realizacją zamówień.
Fabryka Maszyn Urządzeń Przemysłowych Famad sp. z o.o. - 2017-08-11 - Paczków (opolskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

Usługi fryzjerskie, obsługa klientów. Istnieje możliwość przyuczenia.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Łódź (łódzkie)

INSTALATOR - 997,4 PLN

Staż w firmie ADASH SYSTEM. Miejsce odbywania stażu Sitkówka Nowiny.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 38.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Trzcianki (świętokrzyskie)

KIEROWCA BUSA DO 3,5 T - od 4 000 PLN

przewóz towarów wg. zleceń teren RP i UE
"WADAM" WOJCIECH GOSK - 2017-02-07 - Zielona Góra (lubuskie)

LAKIERNIK - od 2 100 PLN

Obsługa automatycznej linii lakierniczej.
KALISKIE ZAKŁADY PRZEMYSŁU TERENOWEGO W KALISZU Sp. z o.o. - 2018-08-07 - Kalisz (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

Handlowiec - Praca na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Rogaszyce (wielkopolskie)

KONTROLER FINANSOWY - do 18 000 PLN

Kontrola oraz prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polityką rachunkową oraz prawem finansowym obowiązującym w kraju; Przygotowywanie analiz, prognoz dla cen transferowych oraz raportowanie i kalkulacja korekt zgodnie z ustaloną polityką cen transferowych w firmie; Monitorowanie oraz kontrola sald finansowych; Przygotowywanie Bilansu, Rachunku Zysków i Strat oraz innych sprawozdań finansowych wymaganych lokalnymi przepisami.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)

OPIEKUN/KA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI - PRACA W NIEPEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY (NR 0162) - od 13 PLN

świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych; pomoc, uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia
STOWARZYSZENIE WZAJEMNEJ POMOCY FLANDRIA - 2017-01-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKONEGO - od 2 775 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Słupsk (pomorskie)

MURARZ - od 3 800 PLN

prace murarskie polegające na-murowaniu pustakami, cegłą, klinkierem-murowanie wewnątrz i na zewnątrz-fugowanie cegły, klinkieru
Podhalańska Grupa Budowlana" Robex-Bud" Robert Potoczak, Skawa - 2017-10-24 - Kowary (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO- PŁACOWYCH ZE ZNAJOMOŚCIĄ KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika, sporządzanie listy płac, ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności, sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, sporządzanie deklaracji dotyczącej PIT, GUS, PFRON
SYLVECO Piela Radosław - 2017-11-07 - Łąka (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaz kwiatów,wiązanek
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Przasnysz (mazowieckie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - 1 950 - 3 500 PLN

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)

LABORANT CHEMICZNY - 997,4 PLN

Laborant chemiczny
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Świerże Górne (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

obsługa klientów, wyceny
ORBIT ONE SP Z O.O. PRABUTY - 2016-10-13 - Prabuty (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;8.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;9.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;10.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;11.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 4 000 PLN

Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych. Godz. pracy 7-15. Okres próbny 3 miesiące.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2018-05-09 - Słupsk (pomorskie)