SPECJALISTA Wrocław oferta pracy Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie spraw organizacyjnych Ośrodka, prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, koordynacja obiegu dokumentów w firmie, obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych), rozliczanie czasu pracy pracowników, wprowadzenie i aktualizacja danych w systemie kadrowym, prowadzenie procesów rekrutacyjnych.Kontakt przez pocztę: ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, rekrutacja (at) dodr.pl, 71-339-86-56Godziny pracy 7:00 - 15:00Praca na okres próbny: po okresie próbnym umowa na czas określony

Data publikacji: 2019-01-25

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw organizacyjnych Ośrodka, prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, koordynacja obiegu dokumentów w firmie, obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych), rozliczanie czasu pracy pracowników, wprowadzenie i aktualizacja danych w systemie kadrowym, prowadzenie procesów rekrutacyjnych.Kontakt przez pocztę: ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, rekrutacja (at) dodr.pl, 71-339-86-56Godziny pracy 7:00 - 15:00Praca na okres próbny: po okresie próbnym umowa na czas określony

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista administracji publicznej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, staz pracy 6 miesięcy, umiejętność pracy w zespoleodpowiedzialność, komunikatywnośćklauzula o przetwarzaniu danych osobowych na stronie www.dodr.pl

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cvklauzula o przetwarzaniu danych osobowych na stronie www.dodr.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Zwycięska

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.01.2019

Data dodania oferty pracy: 25.01.2019

Oferta pracy ważna do: 08.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. LEAN MANUFACTURING - 4 000 - 5 500 PLN

Optymalizacja procesów produkcji aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu problemów, monitorowanie projektów, wdrażanie narzędzi Lean, organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników. min 2 lata doświadczenia w firmie produkcyjnej. Identyfikacja kluczowych problemów w procesach produkcyjnych i okołoprodukcyjnych. ang - średnio zaawansowany, wiedza poparta praktyką z zakresu Lean Manufacturing.
Armatoora S.A. - 2017-01-26 - Nisko (podkarpackie)

SPEDYTOR - od 3 500 PLN

Zadządzanie procesem transportowym, kontakt z kontrahentami. Wykształcenie średnie, rok doświadczenia, biegła znajomość języka angielskiego i podstawowa znajomość języka niemieckiego. Kontakt z pracodwacą telefoniczny, w godzinach od 8 do 16, od poniedziałku do piątku. Telefon: 799265771
"DREW -TRANS" E. L. Zawadzcy S.C. - 2015-12-12 - Radymno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KWATERMISTRZOWSKICH I TECHNICZNYCH - od 2 200 PLN

bliższe informacje na stronie - www.strazluban.internetdsl.pl
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2018-07-30 - Lubań (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW APARATURY GEOFIZYCZNEJ POD ZIEMIĄ - od 2 500 PLN

sprawdzanie i kwalifikowanie urządzeń sejsmologicznych do naprawy, wykonywanie napraw i instalacji wraz z uruchomieniem aparatury, wykonywanie pomiarów
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ I ROSZCZEŃ - od 3 500 PLN

Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 500 PLN

Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Premium Work Sp. z o.o - 2016-12-05 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS PRODUKCJI - od 2 000 PLN

-nadzór nad produkcją-kontrola jakosci produkcji-tworzenie dokumentacji technicznej ( m.in. protokoły zdawczo-odbiorcze)
Kotłorem spółka z o.o. - 2016-02-17 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - 997,4 PLN

przyjmowanie zamówień zakupu w systemie IFS, potwierdzanie warunków zakupu z dostawcami, zakładanie dostawy w IFS, sporządzanie kartotek dostawców, dekretowanie dokumentów zakupu
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI Z JĘZYKIEM WŁOSKIM - do 2 500 PLN

Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 14 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

budowanie i administrowanie bazą klientów firmy, pozyskiwanie klientów, wycena towarów i usług firmy oraz sporządzanie ofert dla klientów organizacja transportu sprzedawanych towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ - od 2 700 PLN

Ogólny zakres obowiązkow na stanowisku pracy: sporządzanie kalkulacji oraz kosztorysowanie robot w branżach mechaniczna, elektryczna, instalacyjna.
Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe Sp. z o.o. - 2019-01-10 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR, PŁAC I ZUS - od 2 500 PLN

Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość programu "Płatnik" oraz kadry i płace "SYMFONIA" (ENOVA).
Biuro Rachunkowe Mirosław Szulc - 2016-04-20 - Niepołomice (małopolskie)

SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

Telefoniczna i mailowa obsługa klienta. obsługa sklepu internetowego, doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu. Zatrudnienie od zaraz na czas określony 3 miesiące.
PHU "FOCUS" SŁAWOMIR CZAJKOWSKI - 2018-05-18 - Piła (wielkopolskie)

MONTER SIECI WODNYCH I KANALIZACYJNYCH - od 2 100 PLN

Prace konserwacyjne i remontowe, prace dot. remontów i budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Lubichowo (pomorskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 13,7 PLN

Sprzątanie mieszkań po remontach, mycie okien. Praca u klienta na wyjeździe na terenie województwa małopolskiego.Pracodawca zapewnia dojazd z siedziby do miejsca wykonywania zlecenia. Po okresie probnym mozliwość zatrudnienia w ramach umowy o pracę, na pełny etat.
MISKANT Usługi Ogrodnicze Joanna Błaszczyk - 2018-05-04 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - od 3 000 PLN

przygotowanie ofert części formalnych, wycena robót, obsługa programów kosztorysowych, kontakt z sektorem publicznym
Eurovia Polska S.A. - 2016-02-09 - Jordanów Śląski (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Prezentacja oferty handlowej. Obsługa procesu sprzedaży. Moderowanie strony www i serwisów społecznościowych. Obsługa sklepu internetowego i biura. Ofertowanie.
F.H.U. GAVRA Agnieszka Niedźwiecka - 2016-08-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

DORADCA KLIENTA Z FUNCJĄ KASJERA - 1 850 - 3 000 PLN

sprzedaż kredytów i obsługa kasowa /Agencja PKO/
Pośrednictwo Finansowe Małgorzata Bukowska - 2016-05-05 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI Z JĘZYKIEM WŁOSKIM - do 2 500 PLN

Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)


Wybierz powiat