SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY R160/2945-1145/18 Włocławek oferta pracy ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY R160/2945-1145/18

Wynagrodzenie: od 2 775 PLN

Zakres obowiązków: zarządzanie działem sprzedaży marketu budowlanego

Data publikacji: 2018-07-27

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zarządzanie działem sprzedaży marketu budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 775 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY R160/2945-1145/18

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 775 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2018

Data zakończenia pracy: 26.10.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy:
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
ŁĘGSKA 16, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Włocławek

Gmina pracodawcy: Włocławek

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Włocławek

Ulica pracodawcy: ŁĘGSKA

Numer budynku pracodawcy: 16

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 27.07.2018

Oferta pracy ważna do: 31.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS MARKETINGU I HANDLU - do 2 490 PLN

Promocja sklepu "Świat Ucznia" w placówkach szkolnych, przedszkolnych, placach zabaw.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kowale (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS - od 2 600 PLN

opracowywanie i realizacja strategii marketingowej, planowanie i realizacja działań z zakresu media relations, w zakresie kształtowania i utrzymywania dobrych relacji z darczyńcami i podmiotami spierającymi działalność stowarzyszenia, przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych oraz informacji związanych z działalnością stowarzyszenia, prowadzenie strony internetowej, kont social media i fanpagey stowarzyszenia, realizacja działań wspierających działalność funraisingową
Stowarzyszenie Pomocy Młodz. i Dzieciom Autystycznym oraz Młodz. i Dzieciom o Pokr. zaburzeniach "Wspólny Świat" - 2017-09-01 - Biała Podlaska (lubelskie)

HYDRAULIK - 2 000 - 3 000 PLN

Montaż instalacji tryskowych i hydrantowych
Sokół Łukasz Dawidowicz - 2017-02-21 - Rozprza (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU WSCHODNIEGO - od 2 100 PLN

Pozyskiwanie klientów z rynków wschodnich; budowanie relacji biznesowych; przygotowywanie ofert handlowychw językach obcych; analiza rynku i zapytań ofertowych; współpraca z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. INFORMACJI TURYSTYCZNEJ - od 1 850 PLN

- Muzeum Historii Katowic zatrudni specjalistę ds. informacji turystycznej1) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2016 r.2) Pełny wymiar czasu pracy3) Miejsce pracy: Katowice, Rymarska 4- Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. informacji turystycznej1. Gromadzenie i przekazywanie turystom indywidualnym i grupom zorganizowanym informacji dotyczących oferty turystycznej i rekreacyjnej z terenu Katowic, informacji noclegach, restauracjach, kinach, teatrach, jednostkach kulturalnych, połączeniach komunikacyjnych oraz odbywających się w mieście imprezach kulturalnych2. Współpraca z mediami regionalnymi, Działem Promocji Urzędu Miasta Katowice oraz podmiotami tworzącymi Śląski System Informacji Turystycznej.3. Działanie na rzecz turystycznego wizerunku Katowic poprzez udział w targach i wystawach turystycznych,4. Systematyczne przekazywanie informacji dotyczących pracy Punktu Informacji Turystycznej celem zamieszczenia ich na stronie internetowej Muzeum Historii Katowic,5. Obsługa stoiska Informacji Turystycznej podczas imprez kulturalnych,6. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,7. Obsługa kasy fiskalnej,8. Prowadzenie ewidencji sprzedaży na kasie fiskalnej, miesięczne rozliczanie przychodu z Działem Księgowości i rozliczanie gotówki,9. Prowadzenie kartotek i sprzedaży wydawnictw muzealnych,10. Udzielanie pomocy przewodnikowi w trakcie oprowadzania wycieczek.- Oferujemy: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. - Wymagania: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewają się, znajomość oferty kulturalnej i turystycznej Katowic, znajomość Szlaku Zabytków Techniki województwa śląskiego, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość innego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. FINANSÓW - od 2 000 PLN

przygotowywanie na bieżąco dokumentów księgowych ( Pro- forma, Faktura VAT, Faktura korygująca, KP, KW, PZ, WZ ), nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, przygotowywanie sprawozdań, twożenie budżetu Spółki, organizacja podróży służbowych
AGROYOUMIS SP.Z O.O. - 2017-01-10 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ - do 1 000 PLN

działalność związana z pracą socjalną
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2016-09-14 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Sprzedaż detaliczna; obsługa kasy fiskalnej i terminala; przyjmowanie towaru; dbanie o zaopatrzenie sklepu; obsługa komputera (programu biznesowego Small Business); obsługa punktu paczek kurierskich; obsługa usługi Moje Rachunki (doładowania, płatności).
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH [ SAMOCHODY UŻYWANE ] - od 3 500 PLN

budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2c,b2b, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)

PRASOWACZKA - od 2 000 PLN

zgodnie z zawodem i specjalnością
PPH "WERA" Spółka Jawna, Zakład Produkcyjny w Kcyni - 2017-08-23 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (INDIE) I SPRZEDAŻY ONLINE - od 2 200 PLN

Obsługa sprzedaży produktów w zakresie elektroniki z wykorzystaniem platform sprzedaży online, sprzedaż na rynki zagraniczne (biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny), aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych na terenie Indii i Chin, negocjacje biznesowe z kontrahentami na terenie Indii i Chin, pełna koordynacja zamówień realizowanych przez kontrahentów na terenie Indii i Chin, wsparcie serwisowe dla Klientów dokonujących zakupów przez Internet (kontakt w języku angielskim), planowanie i rozwój sprzedaży zagranicznej, bieżąca analiza konkurencji. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - techniczne, minimum 3 lata w zakresie elektroniki/minimum 1 rok w zakresie obsługi klientów kluczowych, biegła obsługa komputera: pakiet MS Office (w tym Power Point), środowisko Windows. Wymagania konieczne: umiejętność wyszukiwania i analizy danych dostępnych w Internecie-głównie rynki Indii, umiejętności analityczne, umiejętności negocjacyjne, praktyczna wiedza w zakresie marketingu i sprzedaży produktów w Internecie, praktyczna wiedza poparta doświadczeniem w zakresie elektroniki, wysoka kultura osobista, biegła znajomość języka angielskiego w zakresie słownictwa specjalistycznego-elektronika/nowe technologie. Certyfikowana wiedza z zakresu: komputerów, laptopów, serwerów, produkty i oprogramowanie DELL i Microsoft Professional, mile widziana znajomość języka pendżabskiego. Biegła znajomość języka angielskiego i hindi. Miejsce pracy - możliwość pracy w domu (sprzedaż internetowa i telefoniczna)
OK Media Justyna Spuła - 2016-11-18 - Reda (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kozenin (łódzkie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - 997,4 PLN

Układanie akcesoriów, wydawanie i przyjmowanie towaru, przygotowywanie do wysyłki, wprowadzenie i zdejmowanie towaru do i z kartotek magazynowych II zmiana 06.00 - 14.00 / 14.00 - 22.00
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI W BIURZE INŻYNIERA KONTRAKTU - od 2 500 PLN

polecenia inzyniera kontarktu zgodnie z wymogami SIWZ
PROMOST Sp. z o.o - 2016-06-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA INFORMATYK - od 3 000 PLN

1. Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w Pałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny i oprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów.3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office.5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki.6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji.8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ.9.Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności.10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-08-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU - 997,4 PLN

Praca w dziale transportu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warka (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 1 850 PLN

Oferowanie, zawieranie umów w zkaresie ubezpieczeń majątkowych, osobowych
MD PARTNER UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SZKOLEŃ - od 2 100 PLN

Zapewniamy:- możliwość rozwoju zawodowego- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- elastyczny czas pracyZakres obowiązków:- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie dobrych relacji z klientem- negocjacje z klientem- tworzenie ofert sprzedażowych- doradztwo w zakresie doboru szkoleń- realizacja celów sprzedażowych- raportowanie przełożonemu efektów pracy i wyników sprzedaży
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE - 2018-08-01 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA AUTO DETAILINGU - od 2 100 PLN

przygotowanie samochodu do sprzedaży, obsługa klienta, wystawianie faktur
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE-"DZIUK" ZBIGNIEW DZIUK - 2018-09-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII - od 3 500 PLN

ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz. Urz. MS z dnia 18 lutego 2016 r.). Umowa na rok; godziny pracy: 7.30- 15.30
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-11-09 - Chojnice (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO- PŁACOWYCH - 3 000 - 3 500 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników i archiwizacja dokumentacji po ustaniu zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno- prawnych, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych i kontakty z potecjalnymi kandydatami, ustalanie i rozliczanie czasu pracy, w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, wystawianie skierowań i kontrolowanie aktualności badań lekarskich, szkoleń i uprawnień, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków oraz terminowe sporządzanie w systemie informatycznym list płac dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozadń GUS, prowadzenie spraw funduszu świadczeń socjalnych
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2017-11-21 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Aktywne pozyskiwanie klientów zagranicznych na przydzielonych rynkach zgodnie z zasadami przyjętymi w firmie, obsługa bezpośrednia telefoniczna, e-mailowa klientów, obsługa administracyjna, pozyskiwanych klientów( przyjmowanie zamówień, sporządzanie specyfikacji produkcyjnej, przekazywanie niezbędnych informacji pozostałym działom, monitorowanie płatności, egzekwowanie płatności , ewidencjonowanie reklamacji) , przygotowanie spersonalizowanych ofert handlowych, regularne informowanie klientów o nowościach w ofercie, zmianach cen, akcjach promocyjnych- okresowych, inicjowanie spotkań biznesowych u klienta w siedzibie firmy
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komadytowa - 2016-11-30 - Borzytuchom (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA I NADZORU NAD REALIZACJĄ ROBÓT REMONTOWO - BUDOWLANYCH SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 164,28 PLN

Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne.Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-10-20 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 000 PLN

WYKONANIE CZYNNOŚCI KONTROLNYCH W RAMACH: BIEŻĄCEGO NADZOWU SANITARNEGO, ZAPOBIEGANIA CHOROBOM ZAKAŹNYM I INNYM CHOROBOM POWODOWANYM WARUNKAMI ŚRODOWISKA
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Koło (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - od 2 100 PLN

- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-08-03 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OCENY ORGANOLEPTYCZNEJ WYROBÓW - od 2 000 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Kotlin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH (NR 4741) - od 2 500 PLN

- prowadzenie dokumentacji technicznej i projektowej- przygotowywanie dokumentacji przetargowej- współpraca z kierownikami kontkraktów przy realizacji zleconych kontraktów- zarządzanie dokumentacją obiektów
"UNI-TECH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Bieżąca obsługa administracyjna, wprowadzanie danych do systemu ERP, dekretacja dokumentów, sporządzanie raportów.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-07-11 - Łobez (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat