SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ FINANSOWYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH Opole oferta pracy PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ FINANSOWYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości finansowej. Rozliczenia finansowe Wspólnot Mieszkaniowych.
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 18/1, 45-062 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości finansowej. Rozliczenia finansowe Wspólnot Mieszkaniowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ FINANSOWYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa oprogramowania MS EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość podstaw rachunkowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość księgowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Bardzo dobra umiejętność pracy na komputerze.
Nazwa pracodawcy: PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Kościuszki 18/1, 45-062 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 13.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6adc1ba0fdf40086dcf8ab91fa692773
Podobne oferty pracy
opracowanie jadłospisów zarówno dietetycznych jak i specjalistycznych; sporządzenie kalkulacji cenowej opracowanych jadłospisów i diet; sporządzenie autorskich materiałów na temat zdrowego odżywiania.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Rzeszów (podkarpackie)
WAŻENIE I MAGAZYNOWANIE TOWARU
Ubojnia Drobiu "Jan Mar" Marek Bejm - 2017-04-24 - Borowe (śląskie)
W/g stanowiska.
P.P.U."JAMAR" Sp z o.o. w Kielcach - 2016-11-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Dokonywanie zamówień towarowych; dbanie o terminowość zamówień; dbanie o świeżość produktów; efektywna gospodarka magazynowa
Bartosz Milewski "Róża Wiatrów" Biuro Turystyki Żeglarskiej Łodź - 2017-04-12 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
- wykonywanie zadań związanych z rachunkiem kosztów prowadzonym dla potrzeb rachunkowości zarządczej,przygotowanie w tym zakresie raportów i zestawień- okreslenie limitów na zakup towarów i usług na podstawie planu rzeczowo-finansowego w układzie miesięcznym i rocznym oraz weryfikacja ich wykonania po zamknięciu miesiąca sprawozdawczego- wycena procedur medycznych- sporzadzanie sprawozdań z ponoszonych kosztów działalności- opracowanie raportu z wykonaniu kosztów- sporzadzanie projekcji sytuacji finansowej oraz opłacalności przedsięwzięcia
Zespół Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie - 2020-03-05 - Sochaczew (mazowieckie)
- pozyskiwanie klientów- utrzymywanie dobrych relacji z klientami- fachowe doradztwo- fakturowanie sprzedaży- nadzór nad stanami magazynowymi i składanie zamówień na towary
Charter Agro - Masz Sp. z o.o. Garzyn - 2017-01-24 - Garzyn (wielkopolskie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-19 - Lubań (dolnośląskie)
logistyczna i merytoryczna organizacja szkoleń, prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kwidzyn (pomorskie)
Sprzedaż artykułów medycznych i środków pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2020-07-15 - Błonie (mazowieckie)
Obsługa wagi samochodowej, wystawianie dokumentów i faktur.
GÓRAZDŻE KRUSZYWA SPÓŁKA Z O.O. - 2019-03-07 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Sprzątanie pomieszczeń w obiekcie szkoy.
Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Szczawnie-Zdroju (Zespół Szkół Ceramicznych im. Marii Skłodowskiej-Curie w - 2020-09-04 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Siedlce (mazowieckie)
opracowywanie dokumentacji technicznej
Koszalińska Spółdzielnia Mieszkaniowa "NASZ DOM" - 2019-10-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres zadań:- Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i umowami cywilno-prawnymi,- Sporządzanie umów o pracę, o dzieło i zleceń,- Rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy,- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych,- Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń,- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do GUS z zakresu kadr i płac- Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacOferujemy:- umowę o pracę, - atrakcyjny system wynagrodzeń,- możliwość podnoszenia kwalifikacji,
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Zakres i charakter pracy:- współpraca w zakresie merytorycznym z lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej i specjalistami- merytoryczna promocja produktów firmy w środowisku medycznym- analiza i badanie rynku konkurencji- praca mobilna na wyznaczonym terenie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bezpośredni kontakt z klientem holenderskim
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Łódź (łódzkie)
-wsparcie w organizacji pracy,- prowadzeniie działań sprzedaży,- opracowywanie koncepcji promocji.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Łódź (łódzkie)
serwis urządzeń z zakresu zabezpieczeń przed skutkami wybuchu;praca na terenie Elektrowni TURÓW
CORONA SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-24 - Bogatynia (dolnośląskie)
Prace konserwacyjne-elektryczne, stolarskie, hydrauliczne, ogólnobudowlane
ORANGE REAL ESTATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-25 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów, uzupełnaianie stanów magazynowych.Godz. pracy: 6-14, 14-22.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie, koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, aktywny udział wrealizacji procesów w zespole.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta detalicznego - dobór płytek i wyposażenia łazienki według potrzeb klienta oraz wykonywanie projektów łazienek
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-01-11 - Skawina (małopolskie)
HARMONOGRAMOWANIE ,ORGANIZACJA I NADZOROWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z KALIBRACJĄ APARATURY KONTROLNO -POMIAROWEJ , KALIBROWANIE I LEGALIZOWANIE URZĄDZEŃ , REMONTAMI I PRZEGLĄDAMI MASZYN PRODUKCYJNYCH ORAZ SYSTEMÓW POMOCNICZYCH , UDZIAŁ I NADZOROWANIE PROCESÓW REWALIDACYJNYCH URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH , UDZIAŁ W PROJEKTACH MODERNIZACYJNYCH , WDRAŻANIU NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH I URZĄDZEŃ , TWORZENIE DOKUMENTACJI WEWNĄTRZZAKŁADOWEJ (PROCEDURY, INSTRUKCJE ) ZGODNYCH ZE STANDARDAMI GMP, WSPÓŁPRACA Z SERWISAMI ZEWNETRZNYMI , NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2017-10-20 - Rzeszów (podkarpackie)
-bieżąca obsługa sklepu internetowego,-obsługa aukcji na Allegro,-prowadzenie profili społecznościowych marki (Facebook, Istagram),-dbanie o właściwe zatowarowanie,-poszerzenie sieci dystrygutorów,-reprezentacja firmy na imprezach branżowych
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Wieliczka (małopolskie)
sprzedaż produktów bankowych, pozabankowych ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
W/g stanowiska.
Długosz Auto -Center - 2016-07-29 - Daleszyce (świętokrzyskie)
przygotowywanie ofert dla klienta, archiwizacja dokumentów, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
Poszukiwanie pracodawców oraz pracowników na różne stanowiska pracy.
KAS GROUP KHOMYCH ARTUR - 2019-05-06 - Gdańsk (pomorskie)
reintegracja zawodowa, prowadzenie zajęć podwyższających kwalifikacje.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Małomice (lubuskie)
Promocja dzialalności MGDK w Głogowie Małopolskim w lokalnej prasie, radio, telewizji poprzez zamieszczanie informacji o organizowanych wydarzeniach, przygotowywanie i umieszczanie plakatów/materiałów/ informacji na stronie internetowej MGDK, przygotowywanie fotoreportaży z organizowanych imprez, pozyskiwanie partnerów, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Głogów Małopolski (podkarpackie)