REFERENT Wrocław oferta pracy 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 375 PLN
Zakres obowiązków: Praca w Jednostce Wojskowej 2644 Wrocław- PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE, PRZECHOWYWANIE ORAZ PRZEKAZYWANIE MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH,- OBSŁUGA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBIEGU DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH ORAZ NADZOROWANIE OBIEGU DOKUMENTÓW ,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W DZIAŁALNOŚCI KANCELARII TAJNEJ ORAZ KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI ZGODNIE Z JEDNOLITYM WYKAZEM AKT,- SPRAWOWANIE NADZORU NAD NISZCZENIEM MAKULATURY NIEJAWNEJ ORAZ PROWADZENIE NIEETATOWEJ BIBLIOTEKI NIEJAWNEJ.miejsce pracy: Wrocław, ul. Garniczna kontakt kandydatów z pracodawcą: jw2644 (at) wp.mil.plsala E
Data publikacji: 2018-04-04
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 13, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w Jednostce Wojskowej 2644 Wrocław- PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE, PRZECHOWYWANIE ORAZ PRZEKAZYWANIE MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH,- OBSŁUGA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBIEGU DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH ORAZ NADZOROWANIE OBIEGU DOKUMENTÓW ,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W DZIAŁALNOŚCI KANCELARII TAJNEJ ORAZ KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI ZGODNIE Z JEDNOLITYM WYKAZEM AKT,- SPRAWOWANIE NADZORU NAD NISZCZENIEM MAKULATURY NIEJAWNEJ ORAZ PROWADZENIE NIEETATOWEJ BIBLIOTEKI NIEJAWNEJ.miejsce pracy: Wrocław, ul. Garniczna kontakt kandydatów z pracodawcą: jw2644 (at) wp.mil.plsala E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 375 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 375 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie na stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
samodzielność, dokładność, odporność na stres
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, 3 lata stażu pracy w pracach biurowych, samodzielność, dokładność, odporność na stres, bardzo dobra obsługa komputera,szkolenie specjalistyczne dla kierowników kancelarii, zastępców kierowników, kancelistów,poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE",ZNAJOMOŚĆ OBOWIĄZUJĄCEJ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ AKTÓW WYKONAWCZYCH.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Faks: 261669855
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Obornicka
Numer budynku pracodawcy: 100-102
Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-63/08
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 04.04.2018
Oferta pracy ważna do: 20.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw kadr i płacowych-prace biurowe,mile widziana znajomość programu R2 PŁATNIK. Mile widziana znajomość j.niemieckiego lub j.angielskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-11-28 - Kaszczor (wielkopolskie)
Analiza danych, tworzenie zestawień raportów miesięcznych, rozliczenie faktur. Praca na pół etatu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gogolin (opolskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie dokumentacji personalnej (akt osobowych), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień grupowych
Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Sosnowiec (śląskie)
Referent ds. księgowych, kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
Obsługa i rekrutacja kandydatów na studia pierwszego i drugiego stopnia, studia podyplomowe, kursy i szkolenia, przygotowanie decyzji o przyjęciu na studia, udział w targach edukacyjnych w celu pozyskania kandydatów na studia, działania organizacyjne Biura Rekrutacji; obsługa studentów - przyjmowanie dokumentów związanych z tokiem studiów, prowadzenie teczki osobowej studenta, wydawanie decyzji administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,wystawianie zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłaconych składek,opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń społecznych,ewidencjonowanie składek,rozliczenia z płatnikami składek.Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na 7 piętrze budynku.Wymiar etatu: 1/2 etatu
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie robót remontowo-budowlanych, murowanie, tynkowanie, prace montażowe i rozbiórkowe. Praca na terenie kraju.
USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE "BUD-WORK" TOMASZ KABZIŃSKI - 2017-09-14 - Białocin (łódzkie)
Sporządzanie wycen realizowanych prac remontowych, koordynowanie prac remontowych, koordynowanie prowadzonych bieżących konserwacji i napraw urządzeń i instalacji technicznych w budynkach.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2018-07-03 - Zamość (lubelskie)
Sprzedaż ofert turystycznych w biurze, bezpośredni kontakt z klientem. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzorowanie i koordynowanie rozładunku komponentów oraz wysyłek wyrobów gotowych. Raportowanie. Organizacja pracy, realizacja zleceń, zarządzanie gospodarką w obszarze dostaw i wysyłek, zarządzanie podległym wyposażeniem, prowadzenie rejestracji dostaw komponentów, wysyłek wyrobów, etykietowanie i wykonywanie operacji systemowych, ciągłe doskonalenie i dbałość o optymalizację procesów,
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
Współpraca z klientami, obsługa biura, ewidencja kosztów, przychodów, ustalanie wyniku podatkowego, wypisywanie faktur Vat, obsługa programów WF-FAKIR, WF-KAPER, rozliczanie zadań publicznych.
MICHALAK Kancelaria Podatkowo- Księgowa Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Świerzawa (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, zgłaszanie, wyrejestrowywanie i rozliczanie pracowników z ZUS i US, sprawozdawczość. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość prawa pracy, przepisów ZUS, podatków oraz PFRON, pakietu MS Office, obsługa komputera, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.Tel.: 95 755 32 51w.41/ 519 326 229 Kamila Żarkowska-Dudasz. Adres e-mail: kamila.zarkowska-dudasz (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-09-16 - Sulęcin (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Kamieniec (wielkopolskie)
przygotowanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzania przetargów na zakup materiałów, środków trwałych, usług, sprawdzanie wiarygodności dostawców i analiza ofert w przetargach, planowanie zakupów materiałów i srodków trwałych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
usługi dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji
INSEKTPOL TOMASZ ZAWACKI - 2018-07-12 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
tworzenie zamówień sortów mundurowych, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Lubin (dolnośląskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Niechlów (dolnośląskie)
• nawiązywanie kontaktów z pracodawcami;• rozpoznawanie potrzeb pracodawców na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb potencjalnych pracowników;• pozyskiwanie ofert pracy;• ewidencjonowanie osób poszukujących pracy oraz ich kompleksowa obsługa;• wydawanie skierowań do pracy;• sporządzanie okresowych sprawozdań oraz innej dokumentacji wymaganej projekcie;
kontakt przez OHP - 2016-12-12 - Malbork (pomorskie)
OBSŁUGA TECHNICZNA BUDOWY-PRZYGOTOWANIE KOSZTORYSÓW-GOSPODARKA MAGAZYNOWA
WEKTER Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Polkowice (dolnośląskie)
referent administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Cybinka (lubuskie)
praca biurowa, uzupełnianie pism i kompletowanie dokumentów
DRB CENTRUM ODSZKODOWAŃ Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Legnica (dolnośląskie)
zapoznanie się z ubezpieczeniami obowiązkowymi oraz dobrowolnymi (komunikacyjne, mieszkaniowe, turystyczne)
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Łaziska Górne (śląskie)
wypiek, produkcja ciast, tortów, zdobienie tortów
Pióro Robert Finezja - 2016-11-18 - Przytkowice (małopolskie)
peaca przy grillu, frytkownicy, tosterach, przygotowanie deserów oraz napojów zimnych i goracych, obsługa kasy, prace magazynowe, prace porządkowe itp.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
Rozkładanie towaru na półkach magazynowych, kompletowanie zamówień od klientów, pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki, zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem, obsługiwanie zgrzewarki.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Pomyków (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT - 7C jednostek obsługiwanych15)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji16)przestrzeganie dyscypliny budżetowej17) stałe podnoszenie kwalifikacji18)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach19)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce20)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych21)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych22)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 19.02.2018 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-02-14 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa, usługi w zakresie rachunkowo-księgowym
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Namysłów (opolskie)
obsługa klientów serwisowych
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)