REFERENT SŁUŻBY ZDROWIA Koszalin oferta pracy Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej

Stanowisko: REFERENT SŁUŻBY ZDROWIA
Wynagrodzenie: od 1 688 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, sprawdzanie prawidłowości i zasadności otrzymywanych faktur,prowadzenie ewidencji wykonania wydatków w układzie paragrafowym i zadaniowym, sporządzanie planu finansowego i planu rzeczowo-finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych, dokonywanie uzgodnień z Pionem Głównego Księgowego, przygotowywanie projektów umów, prowadzenie ewidencji mienia i dokonywanie uzgodnień z użytkownikami, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników komórki organizacyjnej
Data publikacji: 2019-02-14
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, sprawdzanie prawidłowości i zasadności otrzymywanych faktur,prowadzenie ewidencji wykonania wydatków w układzie paragrafowym i zadaniowym, sporządzanie planu finansowego i planu rzeczowo-finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych, dokonywanie uzgodnień z Pionem Głównego Księgowego, przygotowywanie projektów umów, prowadzenie ewidencji mienia i dokonywanie uzgodnień z użytkownikami, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników komórki organizacyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 688 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT SŁUŻBY ZDROWIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści ochrony zdrowia gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 688 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019
Data zakończenia pracy: 17.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: wykształcenie średnie – ekonomia, staż pracy min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym charakterze, dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca na czas określony: 3 miesiące, praca w zakresie godzin: pon. 7:30 -14:57, wt - pt 7:30 -14:30, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie www.cos.strazgraniczna.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Marszałka Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 92
Profil działalności pracodawcy: szkolenie funkcjonariuszy Straży Granicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści ochrony zdrowia gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawdzanie dokumentów księgowych, wystawianie rachunków i faktur, ewidencja wyciągów bankowych, prowadzenie rejestrów dochodów i wydatków, współpraca z biurem rachunkowym.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Skorochów (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, w tym pakietu Office oraz obsługa urządzeń biurowych; umiejętność pracy w zespole; praca biurowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Gliwice (śląskie)
- prowadz. akt osobowych,kartoteki absencyjnej,ewidencja czasu pracy,- naliczanie wynagrodzeń praocwników,- rozliczanie zasiłków chorobowych,opiekuńczych i macierzyńskich,-obsługa programu PŁATNIK,- OBSŁ. PROGRAMU KADROWO-PŁACOWEGO, -prowadz. rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na rodzaje.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie robót wykończeniowych i prac ogólnobudowlanych
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Tarnów (małopolskie)
-prace administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Świebodzin (lubuskie)
Przyjmowanie wniosków o ustalenie świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego, przygotowywanie decyzji, prowadzenie postępowań zgodnie z KPA, prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej i świadczeń
MIEJSKO GMINNY OSRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ TWARDOGÓRA - 2017-08-09 - Twardogóra (dolnośląskie)
Obsługa klienta dbanie o swoje stanowisko pracy, aktywna sprzedaż, dokumentacja asortymentu.Komunikatywność, umiejetność pracy w zespole.Doświadczenie w Handlu będzie dodatkowycm atutem.
Paulina Kuryłowicz ON&ONA FASHION - 2017-07-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klientów-słuchaczy CKP, kontakt telefoniczny, osobisty, mailowy, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji zgodnej wymogami formalno-prawnymi w zakresie kształcenia podyplomowego, współpraca z prowadzącymi zajęcia teoretyczne i praktyczne w ramach działalności Centrum, archiwizacja dokumentacji zgodnie z ustalonymi normami.
Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa - 2018-09-19 - Siedlce (mazowieckie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną.2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej.3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej.4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów.5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej.6) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji.7) Asystowanie przy: obchodach portu, inspekcjach budowli hydrotechnicznych, inspekcjach jednostek pływających
URZĄD MORSKI W SZCZECINIE - 2016-06-13 - Trzebież (zachodniopomorskie)
obsługa klientów sklepu spożywczego, odbiór ilościowy, jakościowy kontrola terminów ważności, obsługa kasy fiskalnej,praca w godz. 6-14, 14-22
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa systemu komputerowego, przyjmowanie i rejestracja wniosków na swiadczenie wychowawcze
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Sterdyń (mazowieckie)
Spedytor
ATL-SPED Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-03-06 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Sporządzanie umów o zatrudnienie, sporządzanie list płac ZUS.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2017-09-07 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie dostaw towarów do marketu (ilościowe i jakościowe), wystawianie towaru na półki, rozładunki i załadunki, dbanie o estetykę sklepu. Praca w godzinach od 8.00 do 16.00
Przedsiębiorstwo Prywatne Zbigniew Sobolewski - 2019-01-11 - Siedlce (mazowieckie)
przyjmowanie ,wydawanie towarów,sporzadzanie dokumentów księgowych
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "Samopomoc Chłopska" Wielichowo - 2018-07-03 - Wielichowo (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, 8)powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników, prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji, wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Praca w wymiarze 1/2 etatu, praca w godzinach 07.00-11.00.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2018-11-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie informatycznym ZWSI RON, LOGIS E-OG, wykonywanie dokumentów rozchodowych, sporządzanie protokołów przyjęć, przeklasyfikowania, wyceny, sporządzanie meldunków, planów, korekt.
3 Regionalna Baza Logistyczna - 2016-09-01 - Niedźwiedź (małopolskie)
Uzgadnianie rejestrów VAT, struktury JPK. Przygotowywanie sprawozdań finansowych, raportów i innych danych na potrzeby pracodawcy. Uzgadnianie sald prowadzonych kont.
ORLEN Paliwa Sp. z.o.o. - 2017-06-02 - Płock (mazowieckie)
Obsługa programów komputerowych, prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej odbiorców wody,scieków oraz dokumentacji związanej z gospodarką odpadami komunalnymi w gminie, rozliczanie konserwatorów
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Radzanów (mazowieckie)
prace administracyjno biurowe
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2018-05-07 - Osowiec-Twierdza (podlaskie)
prace biuroweobsługa komputera
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Nowy Staw (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Pracownik pralni chemicznej
WIKPRAL MICHAŁ OŻUGOWSKI - 2018-04-06 - Kielce (świętokrzyskie)
- powiadomienie beneficjenta o kontroli - przeprowadzenie kontroli w terenie - weryfikacja dokumentacji u beneficjenta- wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami - przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi i Przygotowania Dokumentacji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-12-19 - Gdynia (pomorskie)
PROWADZENIE PODADKOWYCH KSIĘG PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, ORAZ EWIDENCJI RYCZAŁTOWYCH, PROWADZENIE REJESTRÓW VAT, OBSŁUGA PŁAC,PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Ornontowice (śląskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji budowy w tym:- sporządzanie wniosków materiałowych;-sporządzanie protokołów odbioru robót,-raportowanie postępów prac, rozliczanie podwykonawstwa,-sporządzanie dokumentów finansowych
ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH - DOM W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-05 - Rawicz (wielkopolskie)
http://www.biuletyn.abip.pl/pcprkedzierzyn-kozle/index.php?komunikat=7180&parent=3571Niektóre zadanie z zakresu czynności na stanowisku:1. Sporządzanie opinii o predyspozycji i motywacji do pełniernia funkcji roclziny zastępczej kandydatów na roclziny zastępczej i istniejących rodzin zastępczych.2. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczyzastępczej oraz oceny rodziny zastępczej.3. Przygotowanie diagnozy psychofizycznej clzieci urnieszczonych w pieczy zastępczej.4. Przygotowanie we współpracy z asystentem rodziny, koordynatorem rodzinnej pieczyzastępczej i rodziną zastępczą planu pomocy dziecku.5. Zapewnienie rodzinom zastępczym szkoleń podnoszących im kwalilikacje i odpowiadadającym zgłaszanym potrzebom.6. Zapewnienie pomocy i wsparcia osobom sprawującym pieczę zastępczą dzieciom umieszczonym w pieczy zastępczej. w szczególności poprzez prowadzenie grupwsparcia. dostępu do specjalistycznej pomocy dla clzieci, w tym reedukacy'jnej i rehabilitacyjnej, poradnictwa i terapii.7. Rozpoznawanie i bilansowanie potrzeb w zakresie pomocy dia osób opuszczających pieczę zastępcza8.Prowadzenie działalności diagnostyczno- konsultacyjnej w stosunku do kandydatów do pełnienia pieczy zastępczej jak również osób juz ją sprarłwujących.9. Wspołpraca ze środowiskiem lokalnyml, W szczególności z MOP," sądami, kuratorami, instytucjami oświatowymi, jednostkami służby zdrowia. organizacjamispołecznymi w' celu jak najlepszego zabezpieczenia potrzeb sprawujących pieczę i umieszczonych w niej dzieci.10.Wspomaganie osób wymagających pomocy w osiągnięciu możliwie pełnej informacji o przysługujących im świadczeniach oraz umożliwienie im przezwycięzenia trudniej sytuacji życiowej w zakresie zadań realizowanych przez Zespół ds. Pieczy Zastępczej.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2015-12-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
ewidencjonowanie druków systemowych, przyjmowanie i rozdział korespondencji, przyjmowanie beneficjentów
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
realizacja zadań związanych z ochroną środowiska. Prowadzenie nadzorów związanych z ochroną środowiska. Przygotowywanie dokumentacji, przygotowywanie i weryfikacja danych
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1128 - 2016-05-25 - Malbork (pomorskie)