REFERENT DS CZŁONKOWSKO- MIESZKANIOWYCH Toruń oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK"

Stanowisko: REFERENT DS CZŁONKOWSKO- MIESZKANIOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie spraw członkowskich;prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem praw do lokali;obsługa interesantów;dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji;praca w zespole.

Data publikacji: 2019-03-11

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Matejki 94/96, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw członkowskich;prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem praw do lokali;obsługa interesantów;dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji;praca w zespole.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 7-15, we wtorki 8-17

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT DS CZŁONKOWSKO- MIESZKANIOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra znajomość pakietu MS Office;umiejętność nawiązywania kontaktów w pracy z obsługą interesantów;dokładność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista;umiejętność właściwego organizowania pracy na zajmowanym stanowisku oraz umiejętność pracy w zespole.Dodatkowe atuty:znajomość zagadnień gospodarowania nieruchomościami potwierdzona odbytymi szkoleniami ewentualnie doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku.

Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
Matejki 94/96, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Spółdzielnię Mieszkaniową KOPERNIK.Dokumenty aplikacyjne muszą zawierać:List motywacyjny;CV wraz z podpisaną klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór poniżej);podpisane oświadczenie o zapoznaniu się ze sposobem przetwarzania danych osobowych w SM Kopernik (wzór poniżej).Dokumenty aplikacyjne w wersji papierowej należy przesłać na adres Spółdzielnia Mieszkaniowa "KOPERNIK" ul. Matejki 94/96 87-100 ToruńAplikacje przyjmujemy do dnia 15.03.2019 r. do godz. 15:00.Nadsyłanych dokumentów nie zwracamy.Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Klauzula dotycząca zgody na przetwarzanie danych osobowych(należy załączyć do CV i podpisać)Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółdzielnię Mieszkaniową KOPERNIK z siedzibą w Toruniu przy ulicy Matejki 94/96, 87-100 Toruń zawartych w ofercie pracy w celach rekrutacji na stanowisko Referent ds. członkowsko-mieszkaniowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE............................................podpisDodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez Spółdzielnię Mieszkaniową KOPERNIK danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji............................................podpisOświadczenie o zapoznaniu się ze sposobemprzetwarzania danych osobowych w SM Kopernik(należy załączyć do dokumentów aplikacyjnych i podpisać)Oświadczam, że administrator danych osobowych poinformował mnie zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, że:administratorem danych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa Kopernik z siedzibą w Toruniu przy ulicy Matejki 94/96, 87-100 Toruń;dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod (at) smkopernik.pl;celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie procesu rekrutacji na stanowisko Referent ds. członkowsko-mieszkaniowych, a podstawą przetwarzania danych jest moja dobrowolna zgoda;mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody;dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przeze mnie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której biorę udział;moje dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom lub przekazywane do państw trzecich;podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której biorę udział;przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;nie jestem profilowana/y............................................podpis

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: dokumenty składać osobioście lub wysłać pocztą do 15.03 do godz. 15.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Matejki

Numer budynku pracodawcy: 94/96

Profil działalności pracodawcy: administrowanie zasobami mieszkaniowymi

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.03.2019

Data dodania oferty pracy: 11.03.2019

Oferta pracy ważna do: 15.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT - 997,4 PLN

przyjmowanie ruchu chorych z oddziałów szpitalnych, sprawdzenie kompletacji dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Tarnów (małopolskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa klienta.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Sp.J. - 2016-12-30 - Łomża (podlaskie)

REFERENT - od 2 000 PLN

Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zgodności realizacji inwestycji z przepisami prawa budowlanego.Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

REFERENT DS. BIUROWYCH/ARCHIWISTA - 1 017,4 PLN

Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Dobiegniew (lubuskie)

REFERENT DS ROZLICZEŃ - od 2 100 PLN

Wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji dokumentów obrotu magazynowego, obsługa urządzeń biurowych, znajomość obsługi programu exel. Zatrudnienie od zaraz. miejsce wykonywania pracy - Śmiłowo. System podstawowy, praca w godz. 07.00-15.00. Pracodawca gwarantuje autokar zakładowy.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy "Farmutil HS" Spółka Akcyjna - 2018-11-07 - Śmiłowo (wielkopolskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 1 050 PLN

opieka nad dziećmi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Klęczany (małopolskie)

MONTER PODZESPOŁÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

monter podzespołów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DZIAŁU CZĘŚCI ZAMIENNYCH I SERWISU - od 1 850 PLN

Przyjmowanie zamówień, wysyłka części zamiennych. Wystawianie faktur.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2016-07-27 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY(NR 1502) - 1 050 - 2 100 PLN

obsługa klienta, sporządzanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień
HAROMA s.c. Agnieszka Karwacka, Maciej Roguszczak - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

obsługa Sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Piła (wielkopolskie)

GLAZURNIK K/M (J. POLSKI) - od 2 200 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI BIURA - od 3 000 PLN

obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego firmy, obsługa centrali telefonicznej, wprowadzanie faktur do systemu księgowego FS, obsługa poczty i przesyłek kurierskich, drobne prace sekretarskie
LAFARGE POLSKA S.A. - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - ARCHIWALNYCH(NR 0589) - od 1 850 PLN

prowadzenie rejestrów, archiwizacja dokumentów
AJG Systemy Bezpieczeństwa Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. PROMOCJI I REKLAMY - 1 017,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Radom (mazowieckie)

PEDAGOG SZKOLNY - LOGOPEDA - od 2 600 PLN

Praca na stanowisko Pedagoga - Logopedy w Szkole Podstawowej - klasy 1-6 (0,5 etatu pedagoga, 0,5 etatu logopedy)
Zespół Szkół Szkoła Podstawowa w Cekcynie - 2018-01-16 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 1 850 - 2 000 PLN

Sprawdzanie dokumentów księgowych, wystawianie rachunków i faktur, ewidencja wyciągów bankowych, prowadzenie rejestrów dochodów i wydatków, współpraca z biurem rachunkowym.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Skorochów (opolskie)

REFERENT/ SPECJALISTA DS.JAKOŚCI I ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ - od 2 000 PLN

Odbiór i wysyłanie, przechowywanie. ewidencjonowanie oraz przekazywanie wszelkiej dokumentacji projektowej tj.jakościowej i technicznej oraz formalno-prawnej i handlowej, realizowanie innych zadań zleconych przez kierownika projektu i branzowego koordynatora
ELBIS Sp. z o.o. - 2017-11-30 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - DZIAŁ SPEDYCJI - 997,4 PLN

- obsługa giełd transportowych,- nawiązywanie i utrzymanie kontaktu z kontrahentami,- współpraca z pracownikami działu i międzydziałowa,- organizacja dokumentów- mile widziana znajomość min. jednego z języków obcych: niemiecki, angielski, rosyjski, turecki, hszpański (poziom podstawowy)
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych,szkolnych, korytarzy , toalet.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 w Brzegu - 2018-05-10 - Brzeg (opolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

rozliczanie i prowadzenie ewidencji dotyczących świadczonych usług i sprzedawanych towarów, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej ze świadczonymi usługami i sprzedażą towaru, odbiór i nadwanie korespondencji, prowadzenie rejestru korespondencji
Glob-Terminal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-12-07 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 2 100 PLN

Analiza zgodności funkcjonujących procedur i przepisów wewnętrznych w świetle obowiązujacych regulacji prawnych, sporządzanie sprawozdań z wykonanych dzialań, prowadzenie dokumentacji kontrolnej i pokontrolnej.Data rozpoczęcie zatrudnienia: listopad/grudzień 2018r.
LASKOMEX PPHU - 2018-09-26 - Łódź (łódzkie)

REFERENT - 997,4 PLN

przygotowywanie dokumentów, tworzenie aktOferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Puck (pomorskie)

MONTER SYSTEMÓW SUCHEJ ZABUDOWY - od 60 PLN

montaż ścian i sufitów z płyt kart-gips, szpachlowanie
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Ruda Śląska (śląskie)

REFERENT-STAŻ POWER - 997,4 PLN

pomoc w przyjmowaniu wniosków i ustalaniu prawa do świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego, pomoc przy opracowywaniu wniosków pod względem merytorycznym, pomoc w prowadzeniu dokumentacji zasiłków rodzinnych, świadczenia wychowawczego i przysługujących dodatków oraz świadczeń opiekuńczych, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji wypłat przyznanych świadczeń, pomoc przy prowadzeniu sprawozdawczości w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rawicz (wielkopolskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, przyg. korespondencji, tworzenie tabel i zestawień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 15 PLN

prace gospodarcze na terenie firmy, prace fizyczne(pracodawca zapewnia transport z Piotrkowa Trybunalskiego)
Autotrans "Nina' Grzegorz Nawrocki - 2017-10-16 - Szydłów-Kolonia (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH, FINANSOWYCH I LOGISTYCZNYCH W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań organizacyjnych, finansowych i logistycznych wydziału..Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kancelaryjnych wydziału; prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; prowadzenie ewidencji pracy wydziału; archiwizowanie dokumentacji wydziału; prowadzenie ewidencji umów i porozumień oraz ich rozliczanie; współdziałanie z KMPSP w Słupsku w zakresie realizacji ich budżetu oraz rozliczania zawartych umów; prowadzenie ewidencji i spraw w zakresie prowadzonych kontroli; prowadzenie budżetu wydziału; prowadzenie spraw inwestycyjnych; zaopatrywanie wydziału w niezbędne druki, sprzęt, wyposażenie oraz materiały piśmienne, prowadzenie właściwej gospodarki w tym zakresie; udział w rozwinięciu i zabezpieczaniu elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzanie stanów nadzwyczajnych oraz osiąganie stanów gotowości obronnej państwa; prowadzenie ewidencji zgromadzeń na terenie miasta, przyjmowanie zawiadomień w tym zakresie; sporządzanie sprawozdań z programów bezpieczeństwa realizowanych na terenie miasta; obsługa administracyjna Komisji Bezpieczeństwa i Porządku miasta Słupska; współpraca z organizacjami porządkowymi; prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej; przygotowywanie ofert i zapytań w ramach zamówień publicznych; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, Komisją Porządku Publicznego i Planowania Przestrzennego Rady Miejskiej w Słupsku, służbami i inspekcjami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorstwami miasta a także Siłami Zbrojnymi.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-28 - Słupsk (pomorskie)


Wybierz powiat