REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Gorzów Śląski oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: referent administracyjno-biurowy

Data publikacji: 2016-04-13

Lokalizacja: Gorzów Śląski (opolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Gorzów Śląski, powiat: oleski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: referent administracyjno-biurowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Śląski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016

Data zakończenia pracy: 17.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie

Adres pracodawcy:
Dworcowa 4, 46-300 Olesno, powiat: oleski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: oleski

Gmina pracodawcy: Olesno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olesno

Ulica pracodawcy: Dworcowa

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy: X

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 13.04.2016

Oferta pracy ważna do: 18.04.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - 2 100 - 3 000 PLN

Obsługa klienta zagranicznego (j. niemiecki): telefoniczna, mailowa, social media, realizacja zamówień.
Creata Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Głuchołazy (opolskie)

REFERENT DS. KADR I PŁAC (O) - 2 000 - 3 000 PLN

referent ds. kadr i płac
TAAP Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Tarnów (małopolskie)

NAUCZYCIEL GEOGRAFII W GIMNAZJUM - 3/18 ETATU - do 370 PLN

Realizacja podstawy programowej z zakresu geografii w gimnazjum.
Zespół Szkół przy Szpitalu Św. Jadwigi w Trzebnicy - 2017-02-07 - Trzebnica (dolnośląskie)

REFERENT/ SPECJALISTA DS KADR I ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

Załatwianie formalności związanych z pozyskiwaniem pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników spółki, prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności pracowników spółki, opracowanie raportów dotyczących stanu zatrudnienia, zamawianie i gospodarowanie materiałami biurowymi, drukami ścisłego zarachowania, współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługo m. in. ochrony obiektu, utrzymania czystości
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-07-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT - od 2 600 PLN

obsługa klienta w zakresie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wąsewo (mazowieckie)

REFERENT DS. KADR I PŁAC / SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (MYSŁOWICE) - od 2 000 PLN

- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielną całościową obsługę w zakresie kadrowo-płacowym Fakt, w tym w szczególności: Samodzielne rozliczenie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON, Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, Prowadzenie akt pracowników, Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Bieżącą aktualizację danych pracowników w systemiekadrowo-płacowym, Bieżącą obsługę spraw pracowniczych, kontakt z klientami, współreprezentowanie Klientów Biura Podatkowego podczas kontroli ZUS, PIP, US, w/w prace mają być wykonywane zgodnie z ustalonymi i wypraktykowanymi procedurami w Firmie, inne prace zlecone przez kierownika jednostki.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji, stabilną pracę w rozwijającej się firmie, zajęcia językowe z języka angielskiego na terenie biura, samodzielność w działaniu, przyjazna atmosfera, dobry dojazd, Firma w centrum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształceni średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na takim stanowisku (pracownika ds. kadr i płac), mile widziana osoba z dłuższym stażem, mile widziana osoba która obsługiwała większą ilość pracowników lub pracowała w biurze rachunkowym. Wymagane umiejętności: Bardzo dobrej znajomości przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatków w szczególności ustawy UPDOP, UPDOF. Znajomości programu Excel, Word, PŁATNIK, program płacowy. Znajomość ustawy o podatku od osób fizycznych i prawnych w zakresie wynagrodzeń. Miła aparycja, doskonała organizacja pracy, zorientowania w szczegółach. Mile widziana znajomość programu FAKT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 600-051-178) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. POWSTAŃCÓW 3, 41-400 Mysłowice) lub e-mail: doradca (at) zarzeczna.pl
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA ZARZECZNA - 2016-11-17 - Mysłowice (śląskie)

ŚLUSARZ - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14
ROMANOWSKI Stanisław Romanowski - 2017-05-26 - Redzikowo (pomorskie)

REFERENT DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - do 1 850 PLN

Zawieranie umów ubezpieczeniowych
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA-URSZULA WIŚNIEWSKA - 2016-02-10 - Radomsko (łódzkie)

SPRZĄTACZKA (STAŻ) - 997,4 PLN

sprzątanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Bytom (śląskie)

REFERENT DS. EKSPORTU - do 2 100 PLN

współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-10-13 - Stargard (zachodniopomorskie)

OPERATOR LINII DO CZEKOLADY(NR 8553) - od 13 PLN

- praca na produkcji, praca przy obsłudze maszyn i urządzeń (krajalnica, smarowaczka, piec, linia do produkcji czekolady)
FABRYKA WYROBÓW CUKIERNICZYCH " JAGO " JAN GOGOLEWSKI - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 320,5 PLN

- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,o którym mowa w art. 11 ust.1,-opracowanie we współpracy z członkami rodzinyi koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,-udzielenie pomocy rodzinom w poprawie ich stuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,-udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,-udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu pomocy psychologicznych,-udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,-wspieranie aktywności społecznej rodzin,-motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,-udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,-motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców mające na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętnosci psychospołecznych,-udzielanie wsparcia dzieciom w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,-podejmownaie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,-prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,-prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,-dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art.17 ust.1;-monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,-sporządzanie na wniosek sądu opini o rodzinie i jej członkach,-współpraca z jednostkami administracji rzadowej i samorzadowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się działaniami na rzecz dziecka i rodziny,-wpółpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art.9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz.U. Nr 180, poz.1493, z późn. zm.) lub innymi podmiotami, których pomocy przy wykonywaniu zadań za niezbędna,-współpraca z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sad, urzad pracy, urzad gminy itp.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowie - 2017-05-22 - Bobowo (pomorskie)

REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

przyjmowanie, rejestracja i rozdysponowywanie wpływającej korespondencji, paczek oraz faxów, - przygotowywanie oraz rejestracja dokumentów do wysyłki, - prowadzenie ewidencji dokumentówwpływających, jak i wychodzących z Firmy, - monitowanie statusu przesyłek, rozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z ich terminowymdostarczeniem, - współpraca z firmami kurierskimi oraz z Pocztą Polską, - prowadzenie centrali telefonicznej, - obsługa firmowej skrzynki e-mail, -przygotowywanie oraz przekazywanie dokumentacji do Archiwum, -organizacja oraz obsługę spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
CCC S.A. - 2016-06-08 - Polkowice (dolnośląskie)

REFERENT DS. ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH-STAŻ - 997,4 PLN

Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ ELEWATORÓW ZBOŻOWYCH - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń transportujących i czyszczących ziarno, konserwacja urządzeń, obsługa kosza przyjęciowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Lipsko (lubelskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- BIUROWYCH ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż ) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami przygotowania i prowadzenia dokumentacji na potrzeby zarządu i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Stoisław (zachodniopomorskie)

REFERENT/SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC - od 2 800 PLN

Prowadzenie dokumentacji i naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia ZUS, PFRON, rozliczenia US, sprawozdawczość GUS.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)

KELNER - od 2 500 PLN

obsługa gości w restauracji, prace porządkowe na stanowisku pracy
Ewelina Rozpędowska - 2018-08-10 - Dobków (dolnośląskie)

PIECOWY/A - od 2 700 PLN

przygotowanie do wypieku i wypiek pieczywa
Piekarnia - Ciastkarnia Andrzej Zygmunt - 2015-12-01 - Końskie (świętokrzyskie)

PODINSPEKTOR (ŻAGAŃ) - od 2 100 PLN

Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych o przyznaniu pomocy społecznej, obsługa systemu komputerowego itp.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻAGANIU - 2018-08-08 - Żagań (lubuskie)

REFERENT - 997,4 PLN

1. Weryfikacja dokumentów w paczkach z wydrukami rejestrów przypisów/odpisów.2. Sporządzanie odpowiedzi do komorników sądowych na podstawie przygotowanych materiałów.3. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS.ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH - od 2 000 PLN

-nadzór nad działem gospodarczym(osoba rzetelna,pracowita,dobrze zorganizowana)
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SZPITAL sp. z o.o. - 2017-07-31 - Skwierzyna (lubuskie)

REFERENT BIURA OBSŁUGI KLIENTA / SPRZEDAWCA - KASJER - od 1 900 PLN

Pracownik odpowiedzialny za obsługę klientaw zakresie wystawiania faktur, korekt, obsługę klubu konesera oraz cykliczne prace zwiąane z zatowarowaniem sklepu, kontrolą cen, obsługę kasy fiskalnej
ALMA MARKET S.A - 2016-05-12 - Zielona Góra (lubuskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 000 - 5 000 PLN

Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Kęty. Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego, które zostanie utworzone w Kętach po okresie próbnym, istnieje możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania). Pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami. Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, praca w programie Office (Word, Excel). Dbanie o dobry wizerunek firmy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Kęty (małopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH - 2 000 - 2 300 PLN

Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych.CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie kandydat się ubiega), odręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych dla potrzeb rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne i pożądane wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Dokumenty można składać do 11.08.2017r, przesyłać na adres: ZUS II Oddział w Łodzi , Wydział Spraw Pracowniczych ul. Kilińskiego 7/11 98-220 Zduńska Wola. Na kopercie z ofertą należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY"
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2017-08-04 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat