PRACOWNIK FIZYCZNY Wiórek oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: PRACOWNIK FIZYCZNY

Wynagrodzenie: od 490 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy drobnych naprawach związanych ze sprzedażą oraz przygotowywaniem przyczep do wynajmu (drobne naprawy stolarskie, blacharskie + myjnia)

Data publikacji: 2016-01-12

Lokalizacja: Wiórek (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Wiórek, powiat: poznański, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
pomoc przy drobnych naprawach związanych ze sprzedażą oraz przygotowywaniem przyczep do wynajmu (drobne naprawy stolarskie, blacharskie + myjnia)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.25

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 10

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 490 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PRACOWNIK FIZYCZNY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wiórek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali mechanicy pojazdów samochodowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 490 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie na podobnym stanowisku

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie stolarskie, doświadczenie w zakresie elektryki, stolarstwa/ oferta dla osób zarejestrowanych w PUP Poznań

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: Czarnieckiego

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali mechanicy pojazdów samochodowych

Data dodania oferty pracy: 12.01.2016

Oferta pracy ważna do: 26.01.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI PLANDEK - od 925 PLN

prace produkcyjne plandek ,obsługa maszyn ,elektronarzędzi ,montaż ,spawaniw /zgrzewanie
Firma KIM Maciej Walas - 2016-03-22 - Oława (dolnośląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI PRODUKCJI - od 2 080 PLN

Prace pomocnicze przy obsłudze produkcji, pakowanie produktów.
Nowakowski Piekarnie Sp. z o. o. - 2017-03-14 - Kolonia Klepaczka (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - KOORDYNATOR - od 2 000 PLN

praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 7.00 do 15.00, drobne naprawy, obsługa komputera, nadzorowanie
Herkules Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Stargard (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 100 PLN

PRODUKCJA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, SKŁADANIE DROBNYCH ELEMENTÓW, ZGRZEWANIE, SKLEJANIE
ZYX-SOLUTION SP. Z .O.O. - 2018-07-18 - Żory (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 200 PLN

Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Choszczno (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Obsługa biura, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Suwałki (podlaskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

udział w czynnościach w zakresie Wydziału tj. pomoc pracownikowi merytorycznemu w przygotowaniu dokumentów w sprawach prowadzonych przez Wydział, wykonywanie prostych zadań pod kierunkiem opiekuna (staż zgodnie z harmonogramem, pon-pt7:30-15:30)
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Bełchatów (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 100 PLN

Obsługa maszyn do produkcji mopów, pakowanie wyprodukowanego towaru. Praca w godz. 8-16. Wynagrodzenie 2 100,00 + premia
OLGA PERLIŃSKA "Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G." - 2018-02-19 - Kostowiec (mazowieckie)

PRACOWNIK DO SPRAW ADMINISTRACJI - od 1 850 PLN

Kompletowanie dokumentacji pracowniczej, nadzór i kompletowanie akt pracowników, sporządzanie umów o pracę, odbiór i wysyłanie korespondencji; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (8-15) oraz e-mailowy.
FIRMA ”DOMIVITA 24” EVA DELMER - 2016-01-28 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 8 000 PLN

PRACA NA BUDOWIE W TRZEBIATOWIE I KOŁOBRZEGU, STANY SUROWE, WYKOŃCZENIAWYMAGANIA:DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE (MURARZ, TYNKARZ) GOTOWOŚĆ DO PRACY W DELEGACJI
KERAN SP Z O O - 2016-06-14 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)

TOKARZ - od 18 PLN

Obsługa tokarki konwencjonalnej, wykonywanie elementów maszyn i urządzeń.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej KRYZBYT sp. z o.o. - 2016-10-17 - Bieruń (śląskie)

PRACOWNIK DO SPRZĄTANIA ŁODZI - od 15 PLN

sprzątanie łodzi, prace porządkowe w porciewymagrodzenie 15 zł brutto/godz.
P.H.U Kolejka Staromiejska - 2017-03-23 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK DS. ZAOPATRZENIA - od 2 600 PLN

Zaopatrzenie w towar, wyszukiwanie kontrahentów i dostawców z Indii, podpisywanie umów z dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Gospodarz (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWO-ADMINISTRACYJNY - od 1 850 PLN

obsługa poczty email w j.angielskimorganizacja pracy biurowejprowadzenie poczty firmy odpowiadać na reklamacjęwystawianie faktur
"DOMOS" Zenon Usarkiewicz - 2016-11-21 - Skórcz (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 13,7 PLN

zgodnie za stanowiskiem
"MK PERSONEL" Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - KOORDYNATOR - od 1 900 PLN

Czynności przypisane do sekretariatu w szczególności obsługa systemu informatycznego, rejestracja zdarzeń, utrzymywanie i budowanie relacji z istniejącymi partnerami biznesowymi.Kontakt z pracodawcą: PRACA (at) CLAIMSERVICE.PL
Claim Service Sp z o.o. - 2016-02-29 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH - od 1 850 PLN

Odśnieżanie, koszenie trawy, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Radziechowy (śląskie)

PRACOWNIK PRAC DORYWCZYCH - 1 017,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Grodków (opolskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

strzyżenie damskie i męskie, czesanie, koloryzacja
JARZĘBSKA KATARZYNA Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "KATRIN" - 2018-08-28 - Mława (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 925 PLN

Wykonywanie prac remontowo-budowlanych, ocieplanie budynków,tynkowanie itp.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kamień (lubelskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY - od 2 400 PLN

Utrzymanie czystości i porządku na wyznaczonym obszerze
Polskie Młyny S.A. - 2017-09-19 - Teresin (mazowieckie)

PRACOWNIK MONTAŻU/KONTROLER JAKOŚCI - od 2 200 PLN

Do zadań pracownika będzie wielkoseryjny montaż elementów metalowych, sortowanie części oraz odseparowanie wadliwych detali, raportowanie wykonywanych selekcji,
METALSOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-11 - Zabrze (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI/KONTROLER JAKOŚCI - do 13,36 PLN

Wykonywanie czynnośći produkcyjnych oraz kontrola jakości części wg wskazówek od kontrahentów firmy CRS Polska Sp. z o.o.Umowa zlecnie około 160 h w miesiącu, trzy zmiany.
CONTROL + REWORK SERVICE - POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 3 500 PLN

montaż, demontaż silosów
KRYSTIAN RADAJEWSKI PPHU REXSTER-POL - 2017-06-22 - Żychlewo (wielkopolskie)

PRACOWNIK DO SPRAW EKSPLOATACYJNYCH - od 2 500 PLN

1)przygotowywanie projektów planów remontów, konserwacji, modernizacji i inwestycji w oparciu o przeglądy okresowe budynków i lokali, potwierdzone zgłoszenia lokatorów, zarządców lub innych służb i osób uprawnionych do tych czynności jak również w oparciu o wieloletni program gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy lub zlecone przez jednostkę samorządu terytorialnego w ramach zadań statutowych,2)przygotowanie materiałów zebranych w trakcie przeglądów i zgłaszanych wniosków do ujęcia w realizowanych lub przyszłych programach gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy,3)zgłaszanie służbom logistycznym zakładu zakresu zamówień koniecznych do realizacji przedsięwzięć zaplanowanych w danym okresie celem ogłoszenia zamówienia,4)nadzorowanie robót wykonywanych przez wykonawców oraz monitorowanie stopnia zaawansowania i jakości robót budowlanych,5)uczestnictwo w odbiorze zleconych wykonawcom obcym robót budowlanych,6)dokumentowanie odbioru prac protokołem odbioru na każdym etapie zaawansowania robót,7)realizację praw i obowiązków gminy jako właściciela nieruchomości - między innymi poprzez uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, przygotowywanie korespondencji i kontaktowanie się z zarządami wspólnot z zakresu związanego z merytoryczną pracą służb technicznych,8)sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wymaganymi odrębnymi przepisami jak również zestawień, raportów i opracowań dla potrzeb kadry zarządzającej,9)pozyskiwanie danych (w formie elektronicznej) z faktur otrzymanych od dostawców mediów (energia elektryczna, gaz, woda, ciepło, paliwa) oraz ich opracowanie merytoryczne wraz z dokonaniem propozycji rozliczenia wg miejsc powstawania wydatków,10)monitorowanie wielkości zużyć mediów na nieruchomościach w zasobie gminy i podejmowanie działań sprawdzających i kontrolnych w celu wyjaśnienia ewentualnych różnic,11)terminowe i merytoryczne potwierdzanie na dokumentach księgowych zrealizowanych robót budowlanych, dostaw lub usług w ramach prowadzonych spraw,12)przygotowywanie i aktualizacja regulaminów rozliczeń za dostawy mediów do budynków i poszczególnych lokali,13)przygotowanie danych do zaliczek za korzystanie z mediów a także opłat z tytułu oddania użytkownikom poszczególnych urządzeń technicznych na podstawie zużycia w badanym okresie, 14)współpracę z właściwymi komórkami zakładu w zakresie przekazywania danych niezbędnych do realizacji zadań z zakresu gospodarowania lokalami i budynkami, w tym bieżącego przekazywania informacji niezbędnych do aktualizacji danych w systemach informatycznych,15)przyjmowanie awarii i usterek technicznych dotyczących budynków i lokali administrowanych przez zakład,16)zgłaszanie szkód w gospodarowanym mieniu powstałych na skutek awarii sprzętu technicznego do ubezpieczyciela mienia,17)udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zakładu z zakresu technicznej obsługi budynków i lokali mieszkalnych będących w zasobach gminy,18)przejmowanie oraz przekazywanie na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali mieszkalnych będących w administrowaniu i zrządzaniu przez zakład,19)uczestniczenie w odbiorach robót realizowanych przez najemców oraz ustalenie poziomu kosztów za wykonane prace,20)uczestniczenie w zadaniach związanych z opiniowaniem przygotowanych zamówień publicznych.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2016-09-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat