POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ Sępólno Krajeńskie oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: 1. szkolenie bhp i ppoż2. zapoznanie się z aktami wewnętrznymi Stacji:- regulamin pracy- ragulamin organizacyjny- instrukcja kancelaryjna3. udział w szkoleniach wewnętrznych4. udział w realizacji programów edukacyjnych, kampanii, akcji informacyjnych

Data publikacji: 2015-12-15

Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
1. szkolenie bhp i ppoż2. zapoznanie się z aktami wewnętrznymi Stacji:- regulamin pracy- ragulamin organizacyjny- instrukcja kancelaryjna3. udział w szkoleniach wewnętrznych4. udział w realizacji programów edukacyjnych, kampanii, akcji informacyjnych

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sępólno Krajeńskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sępoleński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2016

Data zakończenia pracy: 10.05.2016

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim

Adres pracodawcy:
Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: sępoleński

Gmina pracodawcy: Sępólno Krajeńskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sępólno Krajeńskie

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 11

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zkresie działalności związanej z ochroną zdrowia

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.12.2015

Data dodania oferty pracy: 14.12.2015

Oferta pracy ważna do: 13.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2015

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - ASYSTENT BIUROWY - od 2 000 PLN

Kompetencja, archiwizacja dokumentacji;obsługa pracowników tymczasowych,pomoc w rekrutacji pracowników tymczasowych,Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Augustów (podlaskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kłodzko (dolnośląskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 5 500 PLN

Brak danych
PUH Trak Wojciech Łabiński - 2016-12-16 - Witkówki (wielkopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Archiwizacja druków meldunkowych, zakładanie kopert dowodowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Ciechanów (mazowieckie)

PIELĘGNIARKA - od 1 850 PLN

Pielęgniarka
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Krynica-Zdrój (małopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Przyjmowanie dokumentów od rekrutujących się studentów. Wprowadzanie danych do systemu. Udzielanie informacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWCA AUTOKARU - od 2 000 PLN

Wyjazdy kraj i zagranica
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Żywiec (śląskie)

POZOSTAŁE POMOCE I SPRZĄTACZKI BIUROWE, HOTELOWE ITP. - od 1 000 PLN

Sprzątanie, obsługa maszyn czyszczących i szorujących bateryjnych i przewodowych, przemieszczanie się z miejsca na miejsce autem powierzonym.Praca na umowę o pracę od 8-12 w Kołobrzegu.
Firma Handlowo Usługowa Twój Ogród Zbigniew Pastuch - 2017-02-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ELEKTRYK W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU - od 2 500 PLN

diagnozowanie i usuwanie usterek obrabiarek konwencjonalnych, wykonywanie przeglądów okresowych maszyn, konserwacja instalacji niskiego napięcia
"Bison Chucks" S.A. w restrukturyzacji - 2018-06-01 - Białystok (podlaskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Gdańsk (pomorskie)

POZOSTALI STOLARZE MEBLOWI I POKREWNI - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Wola Wiązowa (łódzkie)

POZOSTALI SPRZEDAWCY SKLEPOWI (EKSPEDIENCI) - 997,4 PLN

Pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci)
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Krzęcin (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Częstochowa (śląskie)

SPRZEDAWCA - do 2 000 PLN

Wykształcenie średnie; ks. sanepidowska; branża spożywcza, sklep Żabka; obsługa kasy fiskalnej; komunikatywność; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice, ul. Derkacza; praca w godz. 6:00-23:00; niekaralność;
P.H.U. Roman Ziółkowski - 2017-05-24 - Gliwice (śląskie)

POZOSTALI MONTERZY ELEKTRONICY I SERWISANCI - od 3 200 PLN

-Serwis maszyn (sprawdzenie stanu technicznego, wgrywanie oprogramowania , usuwanie usterek) -Montaż dodatkowych modułów.-Konfiguracja oprogramowania pod wymagania danego rynku. Godziny pracy od 7:30 do 15:30 lub 11:00 do 19:00
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-27 - Opole (opolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - 997,4 PLN

Pozostali pracownicy wykonujący prace proste gdzie indziej niesklasyfikowani
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Breń (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 000 PLN

przyjmowanie, składanie i rozliczanie zamówień
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 12,5 PLN

montowanie, rozładunek szyb, inne prace produkcyjne, dźwiganie powyżej 25 kg. praca na terenie Dąbrowy Górniczej lub Czeladzi
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 2 000 PLN

Wykonywanie prac prostych, przepakowywanie, pakowanie, prace porządkowe. Wymagania: wykształcenie min podstawowe. Miejsce wykonywania pracy Gościcino.
KASPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Gościcino (pomorskie)

RECEPCJONISTA - od 2 100 PLN

Przyjmowanie gości hotelowych, przyjmowanie rezerwacji.
Przedsiębiorstwo Turystyczne "ROZTOCZE" Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Zamość (lubelskie)

POZOSTALI OPERATORZY MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA - od 2 000 PLN

Obsługa urządzeń obróbki drewna np. linia do automatycznego nitowania lan, góralka, montażówka
RAVEN Sp. z o.o. - 2017-11-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

SZWACZKA - od 2 000 PLN

szycie obić do trumien
P.P.H. DORJANEX JANUSZ MOSIŃSKI - 2017-08-01 - Guzew (łódzkie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Lubaczów (podkarpackie)


Wybierz powiat