Praca Urz膮d Miasta P艂ocka - oferty pracy (2)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) terminowy i prawid艂owy pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym wymiar podatku od nieruchomo艣ci, rolnego i le艣nego;2) prowadzenie ewidencji rejestr贸w wymiaru, rejestr贸w przypis贸w i odpis贸w odno艣nie ww. podatk贸w;3) przygotowywanie projekt贸w decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomo艣ci, rolnego i le艣nego;4) kontrola powszechno艣ci i prawid艂owo艣ci opodatkowania podatkiem od nieruchomo艣ci, rolnym, le艣nym na podstawie uzyskanych informacji;5) przygotowanie projekt贸w: pism, postanowie艅, procedur, zarz膮dze艅, uchwa艂, odpowiedzi na interpelacje, analiz i innych pism dotycz膮cych podatku od nieruchomo艣ci;6) przygotowanie poda艅 w sprawach ulg, umorze艅, odrocze艅 terminu p艂atno艣cii innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta Miasta P艂ocka;7) prowadzenie spraw zwi膮zanych z odwo艂aniem od decyzji organu podatkowegoI instancji do Samorz膮dowego Kolegium Odwo艂awczego;8) przyjmowanie i kontrola wst臋pna deklaracji o wysoko艣ci podatku od nieruchomo艣ci sk艂adanych przez podatnik贸w w Biurze Obs艂ugi Klienta w zakresie prawid艂owo艣ci ich wype艂nienia;9) przeprowadzenie post臋powania wyja艣niaj膮cego w przypadku w膮tpliwo艣ci, co do rzetelno艣ci z艂o偶onych przez podatnik贸w dokument贸w;10) przygotowanie materia艂贸w i opracowa艅 dla Rady Miasta P艂ocka i jej komisji oraz prze艂o偶onych.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2021-03-09 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-11-10 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-11-10 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) sprawowanie nadzoru nad miejskimi przedszkolami, w zakresie okre艣lonym przez obowi膮zuj膮ce przepisy prawa o艣wiatowego;2) zbieranie i przetwarzanie informacji, sprawozda艅, prowadzenie analiz i diagnoz dotycz膮cych organizacji i funkcjonowania miejskich przedszkoli;3) prowadzenie spraw i przygotowywanie dokumentacji niezb臋dnej do podejmowania decyzji, zarz膮dze艅 i uchwa艂 organu prowadz膮cego;4) analizowanie realizacji zada艅 przez dyrektor贸w przedszkoli, przygotowywanie projekt贸w ocen pracy dyrektor贸w;5) obs艂uga aplikacji internetowych PABS, OSON, NABO.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-11-10 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-11-10 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-10-23 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-10-23 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-10-23 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) przyjmowanie zg艂osze艅 meldunkowych obywateli polskich i cudzoziemc贸w (zameldowanie na pobyt sta艂y, wymeldowanie z pobytu sta艂ego, zameldowanie na pobyt czasowy, wymeldowanie z pobytu czasowego);2) wydawanie za艣wiadcze艅 o zameldowaniu na 偶膮danie klienta;3) nadawanie numeru PESEL;4) usuwanie nieprawid艂owo艣ci w rejestrze PESEL oraz w rejestrze mieszka艅c贸w;5) prowadzenie kartoteki pobyt贸w sta艂ych i czasowych obywateli polskichi cudzoziemc贸w;6) realizacja zlece艅 usuwania niezgodno艣ci danych przesy艂anych w rejestrze PESEL;7) przyjmowanie wniosk贸w o wydanie dowodu osobistego;8) wydawanie wyprodukowanych dowod贸w osobistych;9) wydawanie za艣wiadcze艅 o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego z Rejestru Dowod贸w Osobistych oraz prowadzenie rejestru wydawanych za艣wiadcze艅;10) przyjmowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej do Referatu.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-10-16 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) sprawdzanie dowod贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalno - rachunkowym, dotycz膮cych kom贸rek organizacyjnych Urz臋du;2) sprawdzanie podstaw prawnych regulowanych p艂atno艣ci (umowy, zlecenia, zam贸wienia) oraz wszystkich niezb臋dnych element贸w okre艣lonych w Instrukcji sporz膮dzania, obiegu i kontroli dowod贸w ksi臋gowych;3) wystawianie przelew贸w bankowych dotycz膮cych wydatk贸w bie偶膮cych, inwestycyjnych oraz innych 艣rodk贸w wyodr臋bnionych;4) sprawdzanie na tzw. "bia艂ej li艣cie podatnik贸w VAT" rachunk贸w bankowych kontrahent贸w;5) wsp贸艂praca z kom贸rkami merytorycznymi przy rozliczaniu um贸w z zada艅 bie偶膮cych w艂asnych i powiatowych, zleconych, inwestycyjnych, zawartych z wykonawcami i inwestorami zada艅 inwestycyjnych wieloletnich Gminy Miasta P艂ocka;6) wsp贸艂praca z kom贸rk膮 Zast臋pcy Dyrektora Wydzia艂u ds. Podatk贸w i Op艂at w zakresie zabezpieczenia 艣rodk贸w finansowych na wyodr臋bnionych rachunkach bankowych oraz w zakresie wydatk贸w niewygasaj膮cych;7) wsp贸艂praca przy ustalaniu tygodniowych limit贸w wydatk贸w bie偶膮cych i inwestycyjnych;8) naliczanie odsetek oraz wykonywanie przelew贸w dotycz膮cych zwrot贸w 艣rodk贸w zgromadzonych na rachunku sum depozytowych;9) wystawianie not ksi臋gowych uznaniowych i obci膮偶eniowych na podstawie dyspozycji kom贸rek merytorycznych;10) przygotowywanie dokument贸w do banku w celu pobrania waluty niezb臋dnej podczas delegacji zagranicznych;11) rozliczanie zaliczek i delegacji dotycz膮cych zagranicznych podr贸偶y s艂u偶bowych;12) wsp贸艂praca ze stanowiskami ds. ewidencji wydatk贸w bud偶etowych i sprawozdawczo艣ci w zakresie realizacji wydatk贸w bud偶etowych;13) sporz膮dzanie porozumie艅 dotycz膮cych wcze艣niejszych p艂atno艣ci na rzecz kontrahent贸w (skonto);14) przygotowywanie projekt贸w pism, zarz膮dze艅, uchwa艂, interpelacji, sprawozda艅, analiz i innych dokument贸w dotycz膮cych powierzonego zakresu czynno艣ci.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-10-13 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-09-30 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-09-30 - P艂ock (mazowieckie)
1) udzia艂 w przygotowywaniu i opracowywaniu projekt贸w decyzji:a) o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budow臋;b) o pozwoleniu na rozbi贸rk臋 wraz z zatwierdzeniem projektu rozbi贸rki;c) o zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowej, drogi gminnej lub powiatowej;d) o pozwoleniu na zmian臋 sposobu u偶ytkowania obiektu budowlanego lub jego cz臋艣ci obj臋tych obowi膮zkiem uzyskania pozwolenia na budow臋;e) o niezb臋dno艣ci wej艣cia do s膮siedniego budynku, lokalu lub na teren s膮siedniej nieruchomo艣ci, w przypadku konieczno艣ci wykonania prac przygotowawczych lub rob贸t budowlanych z okre艣leniem granic niezb臋dnej potrzeby oraz warunk贸w korzystania z s膮siedniego budynku, lokalu lub nieruchomo艣ci;f) o zmianie pozwolenia na budow臋/zezwolenia na realizacj臋 inwestycji drogowej;g) o przeniesieniu pozwolenia na budow臋/zezwolenia na realizacj臋 inwestycji drogowej, za zgod膮 strony, na rzecz kt贸rej decyzja zosta艂a wydana, na rzecz innego podmiotu, je偶eli przyjmie on wszystkie warunki zawarte w tej decyzji;h) o uchyleniu pozwolenia na budow臋/zezwolenia na realizacj臋 inwestycji drogowej, w przypadku stwierdzenia przez w艂a艣ciwy organ nadzoru budowlanego, w drodze decyzji, istotnego odst膮pienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunk贸w pozwolenia na budow臋/zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowej;i) o uchyleniu pozwolenia na budow臋/zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowej w innych przypadkach wynikaj膮cych z art. 145 Kodeksu post臋powania administracyjnego, w wyniku wznowienia post臋powania administracyjnego na 偶膮danie strony lub z urz臋du;j) na 偶膮danie wnosz膮cego wniosek, odr臋bnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego, poprzedzaj膮cej wydanie decyzji o pozwoleniu na budow臋;2) przygotowywanie projekt贸w postanowie艅 dotycz膮cych udzielania odst臋pstwa lub odmawiania udzielenia odst臋pstwa od przepis贸w techniczno-budowlanych;3) sprawdzanie kompletno艣ci i zgodno艣ci projektu budowlanego z wymaganiami Prawa budowlanego i rozporz膮dze艅 wykonawczych;4) przyjmowanie zg艂osze艅:a) zamiaru rozbi贸rki budynk贸w i budowli, tak偶e obiekt贸w i urz膮dze艅 budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, je偶eli zg艂oszenie dotyczy obiekt贸w wymagaj膮cych pozwolenia na rozbi贸rk臋;b) zamiaru budowy, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, je偶eli zg艂oszenie dotyczy budowy obj臋tej obowi膮zkiem uzyskania pozwolenia na budow臋;c) zamiaru wykonania rob贸t budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, je偶eli zg艂oszenie dotyczy wykonywania rob贸t budowlanych obj臋tych obowi膮zkiem uzyskania pozwolenia na budow臋;d) zmiany sposobu u偶ytkowania obiektu budowlanego lub jego cz臋艣ci, nie obj臋tych obowi膮zkiem uzyskania pozwolenia na budow臋;5) prowadzenie rejestru wniosk贸w:a) o pozwolenie na budow臋 (r贸wnie偶 w formie elektronicznej - RWD);b) o pozwolenie na rozbi贸rk臋 (r贸wnie偶 w formie elektronicznej - RWD);c) o zezwolenie na realizacj臋 inwestycji drogowej;6) prowadzenie rejestru decyzji:a) o pozwoleniu na budow臋 (r贸wnie偶 w formie elektronicznej - RWD);b) o pozwoleniu na rozbi贸rk臋 (r贸wnie偶 w formie elektronicznej - RWD);c) o zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowej;7) prowadzenie rejestru zg艂osze艅: zamiaru budowy i wykonania rob贸t budowlanych oraz rozbi贸rki budynk贸w i budowli oraz zmiany sposobu u偶ytkowania;8) przekazywanie uwierzytelnionych kopii rejestr贸w wniosk贸w o pozwolenie na budow臋/o zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowej oraz kopii rejestr贸w decyzji o pozwoleniu na budow臋/decyzji o zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowej, z wyj膮tkiem rejestr贸w dotycz膮cych teren贸w zamkni臋tych, do organu wy偶szego stopnia;9) przekazywanie kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budow臋 wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym, kopii ostatecznych odr臋bnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem i kopii innych decyzji, postanowie艅 i zg艂osze艅 organom nadzoru budowlanego;10) wizje terenowe przy wykonywaniu obowi膮zk贸w okre艣lonych przepisami prawa budowlanego;11) rejestracja dziennika budowy, rozbi贸rki, monta偶u oraz zamiaru budowy instalacji zbiornikowych gaz贸w p艂ynnych z pojedynczym zbiornikiem o pojemno艣ci do 7,0 m3;12) wydawanie za艣wiadcze艅:a) o samodzielno艣ci lokalu mieszkalnego lub przeznaczonego na cele inne ni偶 mieszkalne;b) potwierdzaj膮cych powierzchni臋 u偶ytkow膮 i wyposa偶enie techniczne domu jednorodzinnego potrzebne do uzyskania dodatku mieszkaniowego;13) udzielanie odpowiedzi na skargi oraz przesy艂anie odwo艂a艅 i za偶ale艅 do organ贸w II instancji wraz z ewentualnym odniesieniem si臋 do ich tre艣ci;14) wydawanie opinii w sprawie podzia艂u nieruchomo艣ci na podstawie przepis贸w odr臋bnych;15) prowadzenie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci statystycznej w obszarze budownictwa.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-09-11 - P艂ock (mazowieckie)
1) organizacja przewozu os贸b niepe艂nosprawnych;2) obs艂uga programu Asystent Osoby Niepe艂nosprawnej;3) wsp贸艂praca z organizacjami pozarz膮dowymi dzia艂aj膮cymi na rzecz os贸b niepe艂nosprawnych;4) udzielanie informacji w zakresie praw i uprawnie艅 os贸b niepe艂nosprawnych:- wsp贸艂praca z Miejskim O艣rodkiem Pomocy Spo艂ecznej,- monitowanie i udzia艂 w akcji 藕le parkuj膮cych kierowc贸w;5) udzia艂 w tworzeniu i realizacji program贸w i inicjatyw na rzecz os贸b niepe艂nosprawnych;6) prowadzenie dokumentacji Referatu.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-09-11 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) koordynowanie i organizacja pracy Referatu Kultury,;2) wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu plan贸w rozwoju kultury w mie艣cie;3) analiza wydatkowanych 艣rodk贸w finansowych przeznaczonych na realizacj臋 zada艅, przygotowanie planu bud偶etu oraz sprawozda艅 z realizacji bud偶etu przez podleg艂膮 kom贸rk臋;4) promocja dzia艂alno艣ci kulturalnej, cennych inicjatyw kulturalnych i wybitnych ludzi kultury;5) propagowanie i koordynacja wymiany kulturalnej z zagranic膮 oraz wsp贸艂dzia艂anie z instytucjami, stowarzyszeniami w jej realizacji;6) wsp贸艂praca z instytucjami i stowarzyszeniami w zakresie organizacji imprez kulturalnych na terenie P艂ocka;7) popularyzowanie dzia艂alno艣ci kulturalnej na terenie miasta;8) opiniowanie i nadz贸r dzia艂alno艣ci merytorycznej miejskich instytucji kultury:- ocena merytoryczna realizacji zada艅 statutowych,- wsp贸艂udzia艂 w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych, zaopatrzenia w sprz臋t i wyposa偶enie, niezb臋dnych do w艂a艣ciwego ich funkcjonowania,- prowadzenie spraw zwi膮zanych ze zmianami organizacyjnymi;9) wsp贸艂praca z mediami w zakresie promocji kultury.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-08-27 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) udzia艂 w przygotowywaniu i opracowywaniu projekt贸w decyzji:a) o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budow臋;b) o pozwoleniu na rozbi贸rk臋 wraz z zatwierdzeniem projektu rozbi贸rki;c) o zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowej, drogi gminnej lub powiatowej;d) o pozwoleniu na zmian臋 sposobu u偶ytkowania obiektu budowlanego lub jego cz臋艣ci obj臋tych obowi膮zkiem uzyskania pozwolenia na budow臋;e) o niezb臋dno艣ci wej艣cia do s膮siedniego budynku, lokalu lub na teren s膮siedniej nieruchomo艣ci, w przypadku konieczno艣ci wykonania prac przygotowawczych lub rob贸t budowlanych z okre艣leniem granic niezb臋dnej potrzeby oraz warunk贸w korzystania z s膮siedniego budynku, lokalu lub nieruchomo艣ci;f) o zmianie pozwolenia na budow臋/zezwolenia na realizacj臋 inwestycji drogowej;g) o przeniesieniu pozwolenia na budow臋/zezwolenia na realizacj臋 inwestycji drogowej, za zgod膮 strony, na rzecz kt贸rej decyzja zosta艂a wydana, na rzecz innego podmiotu, je偶eli przyjmie on wszystkie warunki zawarte w tej decyzji;h) o uchyleniu pozwolenia na budow臋/zezwolenia na realizacj臋 inwestycji drogowej, w przypadku stwierdzenia przez w艂a艣ciwy organ nadzoru budowlanego, w drodze decyzji, istotnego odst膮pienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunk贸w pozwolenia na budow臋/zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowej;i) o uchyleniu pozwolenia na budow臋/zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowej w innych przypadkach wynikaj膮cych z art. 145 Kodeksu post臋powania administracyjnego, w wyniku wznowienia post臋powania administracyjnego na 偶膮danie strony lub z urz臋du;j) na 偶膮danie wnosz膮cego wniosek, odr臋bnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego, poprzedzaj膮cej wydanie decyzji o pozwoleniu na budow臋;2) przygotowywanie projekt贸w postanowie艅 dotycz膮cych udzielania odst臋pstwa lub odmawiania udzielenia odst臋pstwa od przepis贸w techniczno-budowlanych;3) sprawdzanie kompletno艣ci i zgodno艣ci projektu budowlanego z wymaganiami Prawa budowlanego i rozporz膮dze艅 wykonawczych;4) przyjmowanie zg艂osze艅:a) zamiaru rozbi贸rki budynk贸w i budowli, tak偶e obiekt贸w i urz膮dze艅 budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, je偶eli zg艂oszenie dotyczy obiekt贸w wymagaj膮cych pozwolenia na rozbi贸rk臋;b) zamiaru budowy, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, je偶eli zg艂oszenie dotyczy budowy obj臋tej obowi膮zkiem uzyskania pozwolenia na budow臋;c) zamiaru wykonania rob贸t budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, je偶eli zg艂oszenie dotyczy wykonywania rob贸t budowlanych obj臋tych obowi膮zkiem uzyskania pozwolenia na budow臋;d) zmiany sposobu u偶ytkowania obiektu budowlanego lub jego cz臋艣ci, nie obj臋tych obowi膮zkiem uzyskania pozwolenia na budow臋;5) prowadzenie rejestru wniosk贸w:a) o pozwolenie na budow臋 (r贸wnie偶 w formie elektronicznej - RWD);b) o pozwolenie na rozbi贸rk臋 (r贸wnie偶 w formie elektronicznej - RWD);c) o zezwolenie na realizacj臋 inwestycji drogowej;6) prowadzenie rejestru decyzji:a) o pozwoleniu na budow臋 (r贸wnie偶 w formie elektronicznej - RWD);b) o pozwoleniu na rozbi贸rk臋 (r贸wnie偶 w formie elektronicznej - RWD);c) o zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowej;7) prowadzenie rejestru zg艂osze艅: zamiaru budowy i wykonania rob贸t budowlanych oraz rozbi贸rki budynk贸w i budowli oraz zmiany sposobu u偶ytkowania;8) przekazywanie uwierzytelnionych kopii rejestr贸w wniosk贸w o pozwolenie na budow臋/o zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowej oraz kopii rejestr贸w decyzji o pozwoleniu na budow臋/decyzji o zezwoleniu na realizacj臋 inwestycji drogowej, z wyj膮tkiem rejestr贸w dotycz膮cych teren贸w zamkni臋tych, do organu wy偶szego stopnia;9) przekazywanie kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budow臋 wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym, kopii ostatecznych odr臋bnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem i kopii innych decyzji, postanowie艅 i zg艂osze艅 organom nadzoru budowlanego;10) wizje terenowe przy wykonywaniu obowi膮zk贸w okre艣lonych przepisami prawa budowlanego;11) rejestracja dziennika budowy, rozbi贸rki, monta偶u oraz zamiaru budowy instalacji zbiornikowych gaz贸w p艂ynnych z pojedynczym zbiornikiem o pojemno艣ci do 7,0 m3;12) wydawanie za艣wiadcze艅:a) o samodzielno艣ci lokalu mieszkalnego lub przeznaczonego na cele inne ni偶 mieszkalne;b) potwierdzaj膮cych powierzchni臋 u偶ytkow膮 i wyposa偶enie techniczne domu jednorodzinnego potrzebne do uzyskania dodatku mieszkaniowego;13) udzielanie odpowiedzi na skargi oraz przesy艂anie odwo艂a艅 i za偶ale艅 do organ贸w II instancji wraz z ewentualnym odniesieniem si臋 do ich tre艣ci;14) wydawanie opinii w sprawie podzia艂u nieruchomo艣ci na podstawie przepis贸w odr臋bnych;15) prowadzenie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci statystycznej w obszarze budownictwa.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-08-13 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wydawanie warunk贸w technicznych dla budowy i przebudowy urz膮dze艅 kanalizacji deszczowej;2) wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji;3) opracowywanie projekt贸w plan贸w rozwoju sieci kanalizacji deszczowej;4) opiniowanie koncepcji budowy i przebudowy urz膮dze艅 kanalizacji deszczowej;5) opiniowanie dokumentacji technicznej w zakresie kanalizacji deszczowej;6) wsp贸艂praca z Wydzia艂em Kszta艂towania 艢rodowiska w zakresie opracowywania warunk贸w technicznych dla budowy i przebudowy urz膮dze艅 kanalizacji deszczowej oraz opiniowania koncepcji budowy i przebudowy urz膮dze艅 kanalizacji deszczowej;7) opiniowanie wniosk贸w o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie odprowadzania w贸d opadowych i roztopowych z planowanych inwestycji;8) opiniowanie inwestycji drogowych realizowanych w oparciu o ustaw臋 o szczeg贸lnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dr贸g publicznych;9) opiniowanie "Planu rozwoju i modernizacji urz膮dze艅 wodoci膮gowych i urz膮dze艅 kanalizacyjnych" opracowywanego przez "Wodoci膮gi P艂ockie" Sp. z o.o.;10) przygotowywanie um贸w na przej臋cia przez Miasto P艂ock obowi膮zku zapewnienia miejsc postojowych dla samochod贸w osobowych w zast臋pstwie innych podmiot贸w;11) przygotowywanie wniosk贸w o udzielenie zam贸wienia publicznego;12) udzia艂 w przekazywaniu plac贸w budowy i odbiorach ko艅cowych inwestycji miejskich w zakresie kanalizacji deszczowej;13) udzia艂 w naradach Zespo艂u Koordynacji Usytuowania Sieci Uzbrojenia Terenu;14) udzia艂 w posiedzeniach Zespo艂u zadaniowego zajmuj膮cego si臋 opiniowaniem wniosk贸w o trwa艂e i tymczasowe rozdysponowanie nieruchomo艣ci gruntowych i zabudowanych po艂o偶onych na terenie miasta P艂ocka;15) tworzenie bazy danych zaopiniowanych dokumentacji technicznych w zakresie kanalizacji deszczowej, inwentaryzacji podwykonawczych i protoko艂贸w odbior贸w ko艅cowych inwestycji w zakresie kanalizacji deszczowej;16) aktualizacja obszaru i granic aglomeracji P艂ock na podstawie ustawy Prawo wodne.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-06-25 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) koordynacja sporz膮dzania miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego Miasta lub ich zmiany;2) koordynacja sporz膮dzania studium uwarunkowa艅 i kierunk贸w zagospodarowania przestrzennego Miasta lub jego zmiany;3) sporz膮dzanie wypis贸w i wyrys贸w z miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowa艅 i kierunk贸w zagospodarowania przestrzennego Miasta;4) wydawanie za艣wiadcze艅:- o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub o kierunku zagospodarowania terenu w Studium uwarunkowa艅 i kierunk贸w zagospodarowania przestrzennego Miasta P艂ocka,- o zgodno艣ci zamierzonego sposobu u偶ytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,- o zgodno艣ci budowy z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w post臋powaniu prowadzonym przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,- o zgodno艣ci lokalizacji magazynu z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;5) wydawanie opinii w sprawie podzia艂u nieruchomo艣ci na podstawie miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego;6) uzgadnianie projekt贸w decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zgodno艣ci z zadaniami samorz膮du powiatowego;7) sporz膮dzanie analiz zasadno艣ci przyst膮pienia do sporz膮dzenia planu miejscowego lub jego zmiany, analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta;8) przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 Rady w sprawie:- oceny aktualno艣ci miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowa艅 i kierunk贸w zagospodarowania przestrzennego Miasta,- przyst膮pienia do sporz膮dzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowa艅 i kierunk贸w zagospodarowania przestrzennego Miasta a tak偶e ich zmiany;9) opracowywanie wieloletnich program贸w sporz膮dzania plan贸w miejscowych;10) prowadzenie rejestru wniosk贸w w sprawie sporz膮dzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany;11) prowadzenie rejestru miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego, w tym uchylonych i nieobowi膮zuj膮cych oraz gromadzenie materia艂贸w z nimi zwi膮zanych;12) udzielanie informacji dotycz膮cych przeznaczenia terenu na podstawie miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowa艅 i kierunk贸w zagospodarowania przestrzennego Miasta, a tak偶e z projekt贸w plan贸w wyk艂adanych do publicznego wgl膮du;13) przekazywanie kopii miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego do Referatu Administracji Architektoniczno Budowlanej;14) opiniowanie projekt贸w miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego oraz studi贸w uwarunkowa艅 i kierunk贸w zagospodarowania przestrzennego gmin s膮siednich w kontek艣cie polityki przestrzennej Miasta;15) sporz膮dzanie koncepcji zagospodarowania oraz opracowa艅 studialnych zwi膮zanych z kreowaniem 艂adu przestrzennego wynikaj膮cego z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;16) formu艂owanie za艂o偶e艅 polityki przestrzennej Miasta;17) sporz膮dzanie analiz przestrzennych w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji miejskich;18) konsultacje z innymi jednostkami samorz膮du terytorialnego w zakresie sp贸jno艣ci polityki przestrzennej Miasta z wojew贸dzkimi i krajowymi dokumentami planistycznymi oraz polityki przestrzennej gmin s膮siednich, w tym opiniowanie projekt贸w decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego gmin s膮siednich w kontek艣cie polityki przestrzennej Miasta;19) nadzorowanie sporz膮dzenia opracowa艅 ekofizjograficznych;20) przygotowywanie projekt贸w zarz膮dze艅 i regulamin贸w zwi膮zanych z powo艂aniem Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej (MKUA);21) udzia艂 w posiedzeniach MKUA oraz obs艂uga techniczna posiedze艅 Komisji;22) przeprowadzanie konkurs贸w urbanistyczno - architektonicznych;23) redagowanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie Urz臋du w zak艂adce Rozw贸j miasta planowanie przestrzenne;24) aktualizacja za艂o偶e艅 do planu zaopatrzenia w ciep艂o, energi臋 elektryczn膮 i paliwa gazowe dla miasta P艂ocka;25) obs艂uga programu Dysponent w zakresie Zespo艂u Planowania Przestrzennego.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-06-25 - P艂ock (mazowieckie)
1) prowadzenie bazy danych Ewidencji Grunt贸w i Budynk贸w w szczeg贸lno艣ci:a) utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualno艣ci poprzez wprowadzanie udokumentowanych zmian do bazy danych ewidencyjnych,b) archiwizacja wycofanych danych ewidencyjnych,c) okresowa weryfikacja danych ewidencyjnychd) ochrona danych ewidencyjnych przed ich utrat膮, zniszczeniem, niepo偶膮dan膮 modyfikacj膮, nieuprawnionym do nich dost臋pem i ujawnieniem,2) prowadzenie bazy danych Rejestru Cen i Warto艣ci Nieruchomo艣ci:a) wprowadzanie danych do Rejestru Cen i Warto艣ci Nieruchomo艣ci na podstawie dost臋pnych dokument贸w i materia艂贸w 藕r贸d艂owych,b)udost臋pnianie danych z Rejestru Cen i Warto艣ci Nieruchomo艣ci,3) wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z tematyk膮: ewidencji grunt贸w i budynk贸w oraz Rejestrem Cen i Warto艣ci Nieruchomo艣ci,4) prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych dot. aktualizacji ewidencji grunt贸w i budynk贸w,5) udzia艂 w realizacji i wdra偶aniu projekt贸w Urz臋du Miasta P艂ocka.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-06-15 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) kierowanie Wydzia艂em Inwestycji i Remont贸w w zakresie zada艅 wynikaj膮cych z Regulaminu Organizacyjnego Urz臋du Miasta P艂ock oraz Regulaminu Wewn臋trznego Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w:2) planowanie zada艅 Wydzia艂u;3) kontrolowanie i nadz贸r realizacji zada艅 Wydzia艂u.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-04-17 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) kierowanie Wydzia艂em Inwestycji i Remont贸w w zakresie zada艅 wynikaj膮cych z Regulaminu Organizacyjnego Urz臋du Miasta P艂ock oraz Regulaminu Wewn臋trznego Wydzia艂u Inwestycji i Remont贸w:2) planowanie zada艅 Wydzia艂u;3) kontrolowanie i nadz贸r realizacji zada艅 Wydzia艂u.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-03-23 - P艂ock (mazowieckie)
1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-03-12 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) prowadzenie biura po艣rednictwa pracy dla wolontariuszy:- organizowanie spotka艅 z wolontariuszami,- informowanie wolontariuszy o ich prawach i obowi膮zkach,- zawieranie porozumie艅 wolontarystycznych;2) realizacja projekt贸w wolontarystycznych:- organizowanie spotka艅 informacyjnych,- przygotowywanie materia艂贸w,- koordynowanie prac膮 wolontariuszy,- pozyskiwanie sponsor贸w;3) obs艂uga biura Referatu Wolontariatu:- prowadzenie dokumentacji, korespondencji,- przekazywanie wolontariuszom zada艅 do realizacji,- promocja wolontariatu.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-03-09 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-02-28 - P艂ock (mazowieckie)
1)wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-02-18 - P艂ock (mazowieckie)
1)wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-02-18 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-02-05 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-02-05 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci: 1) prowadzenie spraw zwi膮zanych z zarz膮dzaniem ruchem na drogach publicznych znajduj膮cych si臋 na terenie Gminy Miasta P艂ock:a) rozpatrywanie, zatwierdzanie czasowych i przygotowywanie do zatwierdzenia sta艂ych projekt贸w organizacji ruchu zapewniaj膮cych bezpiecze艅stwo i p艂ynno艣膰 ruchu drogowego,b) przekazywanie zatwierdzonych czasowych i sta艂ych organizacji ruchu do wdro偶enia wnioskodawcom,c) nadz贸r nad zgodno艣ci膮 istniej膮cych organizacji ruchu z zatwierdzonymi organizacjami ruchu (w terenie),d) kontrola prawid艂owo艣ci zastosowania i funkcjonowania znak贸w drogowych, sygnalizacji 艣wietlnej oraz urz膮dze艅 bezpiecze艅stwa ruchu drogowego,e) ewidencja czasowych oraz sta艂ych projekt贸w organizacji ruchu,f) opiniowanie geometrii dr贸g w projektach budowlanych dotycz膮cych dr贸g publicznych oraz rozwi膮za艅 dotycz膮cych in偶ynierii ruchu w koncepcjach oraz opracowaniach z zakresu drogownictwa lub komunikacji;2) przygotowywanie uwag i zalece艅 dla w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych Urz臋du Miasta P艂ocka lub jednostek organizacyjnych Miasta dotycz膮cych usuni臋cia stwierdzonych nieprawid艂owo艣ci w istniej膮cej organizacji ruchu oraz zagro偶e艅 bezpiecze艅stwa ruchu na drogach publicznych;3) wsp贸艂praca z innymi organami zarz膮dzaj膮cymi ruchem, zarz膮dami dr贸g i kolei, Policj膮 oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du, w zakresie:a) rozpatrywania czasowych, sta艂ych organizacji ruchu,b) bezpiecze艅stwa ruchu drogowego,c) wprowadzania priorytet贸w dla zbiorowego transportu publicznego,d) realizowania zintegrowanego systemu zarz膮dzania ruchem.4) przygotowywanie projekt贸w zezwole艅 na wykorzystanie dr贸g w spos贸b szczeg贸lny - realizacja art. 65 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym;5) opracowywanie odpowiedzi na skargi, wnioski i interpelacje dotycz膮ce organizacji ruchu drogowego.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-01-29 - P艂ock (mazowieckie)
1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-01-20 - P艂ock (mazowieckie)
1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-01-20 - P艂ock (mazowieckie)