INSPEKTORA W REFERACIE DS. EMERYTUR I RENT W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ Białystok oferta pracy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku

Stanowisko: INSPEKTORA W REFERACIE DS. EMERYTUR I RENT W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: - rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznegorolników i wysokości świadczeń,- wydawanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, z mian wprawie i wysokości świadczeń emerytalno-rentowych, zawieszanie wypłaty emerytur i rent,zbiegu prawa do świadczeń rolniczych z prawem do świadczeń z innych tytułów,- ustalanie wysokości odsetek za zwłokę w wypłacie należnych świadczeń emerytalnorentowych,- ustalanie okoliczności powstawania nadpłat i niedopłat świadczeń oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń,- obsługa systemów informatycznych dotyczących przyznawania i wypłaty świadczeń.

Data publikacji: 2020-05-13

Lokalizacja: Białystok (podlaskie)

Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Legionowa 18, 15-099 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznegorolników i wysokości świadczeń,- wydawanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, z mian wprawie i wysokości świadczeń emerytalno-rentowych, zawieszanie wypłaty emerytur i rent,zbiegu prawa do świadczeń rolniczych z prawem do świadczeń z innych tytułów,- ustalanie wysokości odsetek za zwłokę w wypłacie należnych świadczeń emerytalnorentowych,- ustalanie okoliczności powstawania nadpłat i niedopłat świadczeń oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń,- obsługa systemów informatycznych dotyczących przyznawania i wypłaty świadczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTORA W REFERACIE DS. EMERYTUR I RENT W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2061

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie lub wyższe, preferowane: administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze. Wymagania konieczne: co najmniej 2 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego, znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, umiejętność sporządzania pism i notatek, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista, komunikatywność.

Nazwa pracodawcy:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku

danePracodawcy_nip: 5422574192

danePracodawcy_regon: 01251326200489

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Adres pracodawcy:
Legionowa 18, 15-099 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Termin składania dokumentów: 15 maja 2020 r.Oferty pracy należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie jednostki organizacyjnej przeprowadzającej nabór w godz. 730 1530 skrzynka podawcza na parterze budynku lub zapośrednictwem operatora pocztowego z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy ogłoszenie numer BIP 0100-OP.110.13.2020.Oferty pracy bez zaznaczonego na kopercie numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie niebędą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstokuul. Legionowa 1815-099 BiałystokDodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 749-73-47 lub adresem e-mailbialystok (at) krus.gov.pl.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20

Powiat pracodawcy: m. Białystok

danePracodawcy_kodPowiatu: 2061

Gmina pracodawcy: Białystok

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Białystok

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922410

Ulica pracodawcy: Legionowa

Numer budynku pracodawcy: 18

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 13.05.2020

Oferta pracy ważna do: 15.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4925caf1776da58126df21e6e90741ad

Podobne oferty pracy

POMOC TELEFONICZNA - INFOLINIA - 13 - 15 PLN

Wsparcie klientów indywidualnych w zakresie sieci bankomatów i wpłatomatów; obsługa w języku polskim zgłoszeń telefonicznych i mailowych brak akcji sprzedażowych; dbanie o dobre relacje z klientami i profesjonalną obsługę; raportowanie zgłoszeń w systemie; tworzenie pozytywnego wizerunku firmy. Pracodawca gwarantuje: stabilną pracę w oparciu o umowę zlecenie oraz terminowe wypłaty; ciekawe wyzwania i profesjonalne szkolenia prowadzone przez naszych trenerów oraz firmę Euronet Polska; pracę w międzynarodowym środowisku; możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i dalszego rozwoju w firmie; przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze wraz z przestrzenią do relaksu. 8godzinne zmiany w godzinach dziennych i nocnych.
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

analiza rynku, wyszukiwanie nabywców, przygotowywanie umów, prowadzenie rozmów handlowych, pozyskiwanie nowych dostawców artykułów kosmetycznych i papierniczych z rynku rosyjskiego i ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Mroków (mazowieckie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - 2 500 - 3 000 PLN

praca w godz. 7-16
Wacławski Grzegorz Usługi Budowlane - 2017-07-17 - Opole (opolskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Praca w zawodzie, obsługa klientów.
KRAKOWSKI KREDENS TRADYCJA GALICYJSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-12 - Kraków (małopolskie)

FAKTURZYSTKA - od 2 600 PLN

sprawdzanie poprawności obiegu dokumentacji magazynowej, wystawianie dokumentów sprzedaży, prowadzenie ewidencji sprzedaży , wystawianie faktur
CREO JAN DOBOSZ - 2020-09-17 - Brachlewo (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH - od 2 600 PLN

1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego wg przydzielonego rejonu zgodnie z wykazem przynależnych do niego budynków2. prowadzenie całego zakresu spraw związanych z nadzorowaniem, realizacją i rozliczaniem robót budowlanych (w tym pustostanów) prowadzonych przez Zakład3. przeprowadzanie przeglądów budynków4. Przygotowywanie przedmiarów, kosztorysów na planowane roboty remontowe5. Uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych, w tym w pracach komisji przetargowych w zakresie sprawdzania zgodności kosztorysów ofertowych na wnioske komisji6. Określanie zakresu prac remontowych poprzez przeprowadzanie wizji w terenie na wnioske najemców, PINB, wydziałów Urzędu Miasta, innych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek Zakładu, przygotowanie przedmiarów robót, prowadzenie korespondencji
Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej - 2020-02-14 - Chorzów (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 250 PLN

transport towaru na wschód i kraje UE samochodem do 3,5 tony
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Łuków (lubelskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 4 000 - 4 280 PLN

Opieka dydaktyczno-wychowawcza w przedszkolu.Praca w Kołobrzegu w godz. 6:30 do 16:30.
Przedszkole Anglojęzyczne MAŁY POLIGLOTA Ewelina Sutuła - 2020-05-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK SITODRUKU - od 2 200 PLN

Malowanie lamp akrylowych, montowanie lamp z elementów. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Mazańcowicach.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe VENTI Piotr Suława - 2016-09-01 - Mazańcowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH - do 2 600 PLN

Prowadzenie obsługi placowej pracowników i funkcjonariuszy KP PSP Świdwin, prowadzenie ewidencji środków trwałychprowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie płac, w tym: sporządzanie list płac uposażeń i list płac dodatkowych świadczeń pieniężnych przysługujących strażakom i pracownikom cywilnym, prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń strażaków i pracowników cywilnych,prowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie rozliczeń finansowych,a w szczególności: rozliczeń potrącanych zaliczeń na poczet podatku do Urzędu Skarbowego, rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do ZUS oraz Fundusz Pracy,sporządzanie stosownych deklaracji zgłoszeniowych, zmian, wyrejestrowania pracowników i członków ich rodzin w programie PŁATNIK oraz ich terminowe przekazywanie do ZUS,sporządzanie sprawozdań GUS o zatrudnieniu, wynagrodzeniach, majątku trwałego,prowadzenie ewidencji majątku trwałego zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku jednostki,opracowywanie analiz i informacji statystycznych oraz prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,naliczanie i rozliczanie należności rzeczowo-finansowych dla pracowników cywilnychi funkcjonariuszy.WYMAGANIA DODATKOWEwykształcenie: średnie lub wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości,znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, systemów ubezpieczeń społecznych, służby cywilnej, prawa pracy i ustawy o państwowej straży pożarnej,doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku ds. obsługi płac, finansów lubw księgowości,umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,asertywność, komunikatywność, kultura osobista,dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniui podejmowaniu decyzji.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Świdwin - 2020-05-18 - Świdwin (zachodniopomorskie)

KONTROLER JAKOŚCI WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH - od 2 600 PLN

manualna i wizualna kontrola jakości, obsługa urządzeń monterskich, naprawa części samochodowych, zapewnienie terminowej realizacji zleceń, dbałość o porządek na stanowisku pracy,
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Świebodzin (lubuskie)

DORADCA KLIENTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI - od 20 PLN

kompleksowa obsługa klientów z Chin w obrocie nieruchomościami, przygotowywanie ofert sprzedaży i wynajmu dla klientów chińskich oraz prezentacja nieruchomości, pozyskiwanie nowych zleceń, ścisła współpraca z zespołem biura.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Jabłonowo (mazowieckie)

SZWACZKA - od 2 250 PLN

praca na produkcji na stanowisku: szwaczka szycie wyrobów
NFM Production sp. z o.o. - 2019-07-11 - Lębork (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 600 PLN

Utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków oraz pomieszczenia do przechowywania urządzeń i środków przeznaczonych do sprzątania, tj.: Współpraca z drugim pracownikiem sprzątającym, a także z użytkownikami pomieszczeń poprzez natychmiastowe reagowanie na bieżące potrzeby przez nich zgłoszone.
Oxydot Dorota Oksiak - 2020-05-05 - Błonie (mazowieckie)

TAPICER - 1 033,7 PLN

dobór materiałów do wykonania wyrobów tapicerskich,dobór techniki wykonania prac tapicerskich,określanie kolejności wykonywania operacji technologicznych,rozpoznawanie materiałów tapicerskich,rozpoznawanie uszkodzeń w wyrobach tapicerskich,klejenie pianki,używanie zszywacza tapicerskiego,zapoznanie z przepisami BHP i p.poż.
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Młodojewo-Parcele (wielkopolskie)

LEKTOR JĘZYKA AGIELSKIEGO - od 30 PLN

Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć z języka angielskiego w szkołach podstawowych na terenie Przemyśla i okolic.
Centrum Edukacji ATUT - Południe CL Sp. z o.o. Sp. J. - 2017-06-05 - Przemyśl (podkarpackie)

INSPEKTOR - od 2 500 PLN

przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego, pomoc w sprawach sekretaryjnych dotyczących bieżącej obsługi korespondencji i innych pism
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu - 2017-05-18 - Poznań (wielkopolskie)

MAGAZYNIER STAŻ - 997,4 PLN

W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Siemiatycze (podlaskie)

ELEKTROMONTER - od 3 510 PLN

Prace przygotowawcze i montażowe w robotach telekomunikacyjnych, np. montaż kabli tradycyjnych i światłowodowych; wciąganie kabla do otworów kanalizacji kablowej; montaż i demontaż złącz, osłon, szaf i głowic kablowych oraz innych urządzeń telekomunikacyjnych; zabezpieczenie kabli przed wilgocią; wykonywanie wstępnych i końcowych pomiarów kablowych; lokalizacja i usunięcie uszkodzeń w kablach niskoprądowych.
PPHU "TELMARK" Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Zgierz (łódzkie)

KIEROWCA POJAZDU DOSTAWCZEGO DO 3,5 T - od 2 600 PLN

kierowanie pojazdem dostawczym, załadunek, rozładunek towaru, wypełnianie dokumentów przewozowych. Praca na terenie Polski, godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Sobowo (mazowieckie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - od 15 PLN

Rejestracja pacjentów, praca wg grafiku w godzinach popołudniowych (od 14.00) - do uzgodnienia z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCYJNYCH - od 3 500 PLN

rozpatrywanie wniosków zarządów ROD o dotacje, rozliczanie dotacji, zwoływanie i prowadzenie posiedzeń Komisji Inwestycji, nadzór nad wykonywanymi inwestycjami w ROD, analiza pism urzędowych związanych z prowadzonymi na terenie gmin inwestycjami, współpraca z zarządami ROD, pomoc w realizacji inwestycji w ROD, sprawozdawczość, wykonywanie innych zadań związanych z inwestycjami.Praca w godz. 8-16Kontakt z pracodawcą: gk-op-pzd (at) o2.pl lub 71 354 41 60
OKRĘGOWY ZARZĄD POLSKIEGO ZWIĄZKU DZIAŁKOWCÓW WE WROCŁAWIU - 2020-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

-utrzymywanie porządku na terenie zakładu i w obrębie firmy-występuje dźwiganie do 30kg- belki materiałów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO -USŁUGOWE "GRAZBYT" Zbigniew Krawczyk - 2017-07-18 - Bielawa (dolnośląskie)

INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ W WYDZIALE UBEZPIECZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 6943) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego rolników,ewidencjonowanie składek,opracowywanie decyzji w sprawie udzielania ulg w spłacie należności z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego oraz z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników,prowadzenie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek,obsługa interesantów,przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach rolnych.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny, posiada windę. Winda nie jest dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na drugim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-09-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (PRACA DLA POMORZAN) - 1 033,7 PLN

Zapoznanie się z podstawowymi informacjami, dokumentami oraz działalnością dotyczącą organu nadzoru budowlanego: podstawy prawne działania oraz zadania, kompetencje i struktura organizacyjna, współpraca z innymi organami oraz instytucjami, rodzaje dokumentów (pisma, postanowienia, decyzje, rejestry, ewidencje, sprawozdania), obieg dokunentów i zasady pobierania opłaty skarbowej, zasady kontaktów z petentami, zasady prowadzenia postępowania administracyjnego, zasady archiwizacji dokumentów i akt, rejestracja korespondencji oraz spraw, przygotowywanie korespondencji do wysłania, zakładanie nowych akt oraz uzupełnianie już istniejących, zastępstwo etatowego pracownika sekretariatu podczas jego czasowych nieobecności.
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Gdynia (pomorskie)

OPIEKUN MEDYCZNY - od 2 250 PLN

Planowany ramowy zakres czynności opiekuna medycznego obejmuje realizację usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych o dziennym domu pomocy, w tym w szczególności: 1. wykonywanie czynności higienicznych,2. realizowanie opieki pielęgnacyjnej dla klientów w ramach kompetencji opiekuna medycznego (w szczególności zaleconej przez lekarza),3. wspieranie procesu leczenia w zakresie dla usług opiekuńczych specjalistycznych w systemie pomocy społecznej,4. rozpoznawanie potrzeb biopsychospołecznych klientów oraz ich możliwości funkcjonowania,5. tworzenie indywidualnego programu opiekuńczego klienta obejmującego pomoc w czynnościach dnia codziennego, mobilizowanie i podtrzymywanie aktywności oraz zapewnienie bezpieczeństwa i wsparcia emocjonalnego oraz uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,6. pomoc i wsparcie opiekuńcze, realizowane poprzez dobranie odpowiednich metod, technik i narzędzi zapewniających kompleksową opiekę dostosowaną do potrzeb i możliwości osoby starszej będącej klientem,7. wykonywanie czynności w ramach procesu opiekuńczego realizowanego we współpracy z innymi specjalistami w Dziennym Domu Pomocy z wykorzystaniem zasobów środowiska lokalnego i rodzinnego,8. towarzyszenie i wsparcie klienta w ich codziennych czynnościach i wypoczynku,9. prowadzenie dokumentacji, dotyczącej realizacji sług.Wymagane dokumenty:1. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje w zawodzie opiekun medyczny,2. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie :https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html3. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,2. list motywacyjny - opatrzone własnoręcznym podpisem,3. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,4. kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu),5. kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej,6. kserokopie dokumentów potwierdzających ukończnie szkolenia z zakresu realizowanej usługi opiekuńczej w wymiarze minimum 80 godzin,7. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych (np. zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego).Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn. : Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."Termin i miejsce składania oferty: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-36/19" do dnia 31.05.2019 r.w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu : https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu : https://mcus.pl/praca.htmlhttps://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu, tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Równoważny system czasu pracy. Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 1 ul. Semaforowa 5, 52-115 Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71-376-99-36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)

MONTER INSTALACJI SANITARNYCH - od 2 600 PLN

montowanie przewodów kanalizacyjnych, montowanie urządzeń sanitarnych, przeprowadzanie konserwacji instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych, montaż i wymiana uszkodzonych urządzeń, usuwanie awarii wodociągowych, praca na terenie gminy Ustka i Sławno; godziny pracy: 7.00- 15.00
ZAKŁAD USŁUG WODNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-04 - Słupsk (pomorskie)