INSPEKTOR W SEKCJI PRZETARGÓW Białystok oferta pracy Wodociągi Białostockie Sp. z o.o.

Stanowisko: INSPEKTOR W SEKCJI PRZETARGÓW

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: optymalizacja procesu zamówień, zapewnienie zgodności udzielania zamówień przez firmę z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych

Data publikacji: 2018-06-15

Lokalizacja: Białystok (podlaskie)

Pracodawca: Wodociągi Białostockie Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Młynowa 52/1, 15-404 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
optymalizacja procesu zamówień, zapewnienie zgodności udzielania zamówień przez firmę z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W SEKCJI PRZETARGÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: kierunkowe lub średnie techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie - wyższe (prawo, administracja lub pokrewne)staż pracy - min. 2 lata na podobnym stanowiskuznajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowych

Nazwa pracodawcy: Wodociągi Białostockie Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Adres pracodawcy:
Młynowa 52/1, 15-404 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: m. Białystok

Gmina pracodawcy: Białystok

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Białystok

Adres strony pracodawcy: http://www.wobi.pl/

Ulica pracodawcy: Młynowa

Numer budynku pracodawcy: 52/1

Profil działalności pracodawcy: usługi wodociągowe

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 15.06.2018

Oferta pracy ważna do: 13.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 15.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 15.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KUCHARZ - do 500 PLN

WYKSZTAŁCENIE GASTRONOMICZNE, STAŻ PRACY MIN. 1 ROK NA STAN. KUCHARZ KUCHNI ORIENTALNEJ, PRZYGOTOWANIE DAŃ TRADYCYJNEJ KUCHNI ORIENTALNEJ: ADANA, KEBAB, DALMA, SARMA, KUZ-KUZ, MANTY,
MAYAH - MN_COM - 2017-01-10 - Radzymin (mazowieckie)

MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKA JEZDNIOWEGO - od 16 PLN

kierowanie wózkiem widłowym, wprowadzanie danych do systemu, kompletacja zamówień, prace pomocniczo-magazynowe
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 000 PLN

Wykształcenie średnie/wyższe, kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy, prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny oraz osobisty z pracodawcą (wcześniejszy kontakt telefoniczny).
KANCELARIA DORADCZA LEGITIME ŚWIERCZEWSKI RAFAŁ - 2015-12-02 - Rybnik (śląskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 100 PLN

zakup bezpośredni i planowany surowców roślinnych od plantatorów na terenie całego kraju
HERBAR SP. Z O.O. - 2016-06-23 - Milejów (lubelskie)

KONTROLER JAKOŚCI WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH - od 2 000 PLN

Kontrola dostaw wyrobów przy użyciu maszyn współrzędnościowych. Znajomość Sprzętu kontrolno pomiarowego, charakterystyk materiałów, norm ISO 9001:2008.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Zagórz (podkarpackie)

RECEPCJONISTA - 997,4 PLN

Recepcjonista
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Świerże Górne (mazowieckie)

INSTRUKTOR ZAJĘĆ TECHNICZNO - INFORMATYCZNYCH - od 2 100 PLN

prowadzenie zajęć edukacyjnych, techniczno - informatycznych, prowadzenie dokumentacji z zajęć, tworzenie materiałów edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

TECHNOLOG, KONSTRUKTOR - od 4 000 PLN

Konstruowanie i wdrażanie nowych wyrobów.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 5233) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Prace ogólnobudowlane,drobne prace remontowe
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Bircza (podkarpackie)

MAGAZYNIER/SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Program-zatrudnienie osób do 30 roku życia. Przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, wydawanie towarów z magazynu, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie, prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych lub metodami tradycyjnymi, uczestnictwo w czynnościach reklamacyjnych w zakresie wad jakościowych lub braków/nadwyżek ilościowych.
PROSEDIA Marlena Górecka - 2017-05-04 - Rumia (pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

1)w Dziale ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie wniosków dotyczących skierowania do środowiskowego domu samopomocy.b)Wydawanie decyzji administracyjnych kierujących do środowiskowego domu samopomocy i ustalających odpłatność. c)Sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością środowiskowego domu samopomocy o zasięgu ponadgminnym oraz domem pomocy społecznej. d)Przyjmowanie wniosków dotyczących umieszczania osób w domu pomocy społecznej. e)Wydawanie decyzji administracyjnych:umieszczeniu osoby w domu pomocy społecznej oraz decyzji administracyjnych,o odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej,w przypadku zgonu mieszkańca domu pomocy społecznej. f)Prowadzenie rejestru osób oczekujących na umieszczenie w domu pomocy społecznej.g)Obsługa programu POMOST.2)w Dziale rehabilitacji osób niepełnosprawnych obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie i weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w związku z ubieganiem się o dofinansowanie do:zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny,likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,sportu, kultury, turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych,uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,rehabilitacji dzieci i młodzieży,oraz przyznawanie i rozliczanie dofinansowań. b)Sprawowanie kontroli i nadzoru nad działalnością i funkcjonowaniem warsztatu terapii zajęciowej. c)Obsługa programu TYLDA.d)Prowadzenie poradnictwa dla osób niepełnosprawnych na temat ulg, uprawnień, przepisów prawnych z zakresu rehabilitacji społecznej oraz możliwości uzyskania dofinansowań potrzeb osób niepełnosprawnych z programów celowych. e)Podejmowanie działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.f)Współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej.g)Wspieranie i organizowanie na terenie powiatu tureckiego grup samopomocy dla rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych.h)Inicjowanie i prowadzenie akcji na rzecz promowania działań aktywizujących osoby niepełnosprawne.i)Podejmowanie działań związanych z orzecznictwem o stopniu niepełnosprawności.3)w obu działach obejmuje m.in.:a)Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizowanych zadań.b)Współpraca z działania PCPR w Turku w zakresie uzyskania niezbędnych informacji służących do realizacji swoich zadań i obowiązków. c)Współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej, ośrodkami pomocy rodzinie, gminami, sądami i innymi instytucjami w zakresie bieżącego i należytego wykonywania obowiązków.d)Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PCPR w Turku i w Biuletynie Informacji Publicznej.e)Udział w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora PCPR w Turku.f)Przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień, rzetelnych informacji. g)Rozpatrywanie spraw, badanie ich zasadności oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie. h)Dbałość o należytą znajomość przepisów i wewnętrznych wytycznych w zakresie prowadzonych spraw.i)Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-02-04 - Turek (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 500 PLN

rozpoznanie wymagań klienta w zakresie usług z wolnej ręki -sporządzanie kalkulacji cenowych - sporządzanie ofert handlowych -monitorowanie spraw związanych z podpisaniem umowy, praca w godz. 8-16
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-06-16 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR DS.ADMINISTRACYJNYCH - od 2 150 PLN

obsługa kadrowo-płacowa SOW zgodnie z obowiązującymi przepisami
Specjalistyczny Ośrodek Wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie - 2016-05-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

OPIEKUN MEDYCZNY - 997,4 PLN

POMOC PIELEGNIARCE PODCZAS WYKONYWANIA ZABIEGÓW PIELEGNIARSKICH, W OPIECE NAD OSOBĄ CHORĄ, POMOC OSOBIE CHOREJ I NESAMODZIELNEJ W ZASPOKAJANIU POTRZEB ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CIAŁA W CZYSTOŚCI, W WYKONYWANIU ZABIEGÓW HIGIENICZNYCH
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Konin (wielkopolskie)

INSPEKTOR - od 3 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: rozpatrywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę i rozbiórkę; rozpatrywanie wniosków dotyczących zgłoszenia budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz wniosków dotyczących zgłoszenia rozbiórki; wydawanie zaświadczeń; rozpatrywanie wniosków o niezbędności wejścia inwestora na sąsiednią posesję w celu wykonania robót budowlanych; rozpatrywanie wniosków dotyczących zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części; przygotowanie wniosków do PINB o dokonanie kontroli budowy, wstrzymanie robót lub podjęcie czynności likwidującej samowolę budowlaną; rozpatrywanie wniosków dotyczących uchylania lub wygaszania decyzji o pozwoleniu na budowę lub rozbiórkę, w przypadku istotnego odstąpienia od pozwolenia na budowę, zaniechania lub przerwania budowy albo nie spełnienia warunków pozwolenia na budowę; rozpatrywanie wniosków dotyczących zmiany pozwolenia na budowę w sytuacji istotnego odstępstwa od pozwolenia na budowę przed rozpoczęciem robót w tym zakresie; rozpatrywanie wniosków dotyczących przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz nabywcy nieruchomości; przyjmowanie zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót objętych zgłoszeniem; rozpatrywanie wniosków dotyczących zgłoszenia lokalizacji obiektów na 120 dni i po upływie tego terminu, w przypadku ich nie usunięcia, prowadzenie procedury rozbiórki. Warunki pracy: stanowisko pracy w pokoju trzyosobowym, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, wyjazdy w teren do kontroli lokalizacji sezonowych. Godziny pracy: 7.30- 15.30
STAROSTWO POWIATOWE W SŁUPSKU - 2018-08-31 - Słupsk (pomorskie)

MONTER/SERWISANT KLIMATYZACJI - od 2 000 PLN

według stanowiska
TELEKOMET - 2017-11-06 - Skawina (małopolskie)

POMOC KUCHENNA/ KUCHARZ - od 1 850 PLN

KLEJENIE PIEROGÓW, PRZYGOTOWYWANIE FARSZU ITP. ITD.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE " AGA " DĄBROWSKA MARIA - 2016-08-04 - Polkowice (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

kierowanie samochodem ciężarowym
PHU Darex - 2017-08-24 - Brzeg (opolskie)

INSPEKTOR DS. CDD UTILITY - od 5 200 PLN

Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Jarocin (wielkopolskie)

INSPEKTOR KONTROLI - 997,4 PLN

Weryfikacja dokumentacji,
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Gdynia (pomorskie)

RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKA - od 2 600 PLN

- Przyjmowanie rezerwacji telefonicznie i mailowo.- Meldowanie gości, prowadzenie rachunków gości.- Współpraca z pozostałymi pionami hotelu.
"Urbańscy " S.C Ośrodek Wypoczynkowy "Wielki Błękit" - 2018-02-16 - Łukęcin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uzgadnianie sald
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH - 997,4 PLN

Nauka wystawiania faktur sprzedaży, nor księgowych; nauka spr. faktur pod względem formalnych i rachunkowym, zapoznanie z polityką rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR BHP - od 2 420 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy),naktórych służą (są zatrudnione) kobiety w ciąy lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy; sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom ycia i zdrowia ołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy; udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników; udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy orazw opracowywaniuwnioskówwynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze słubą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a take przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą); doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciąliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a take planowanie udziału Dowódcy batalionu w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich; współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badańpomiarówczynnikówszkodliwychdlazdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badańpomiaróworazsposobówochronyżołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami; współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę batalionu przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy; sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową. doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; kierowanie pracownikami zatrudnionymi w sekcji bezpieczeństwa i higieny pracy
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2017-12-15 - Białystok (podlaskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI PROCESU PRODUKCYJNEGO - od 3 200 PLN

WYNAGRODZENIE OD 3.200,00 ZŁ BRUTTO DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, WYSOKOŚĆ UZALEŻNIONA OD POSIADANEGO DOŚWIADCZENIA I KWALIFIKACJIDo obowiązków będzie należało m.in.:Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów.Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości.Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki.Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów.Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów.Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D).Analiza jakościowa braków produkcyjnych.Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-23 - Tczew (pomorskie)