INSPEKTOR DS. PŁAC Starachowice oferta pracy Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna

Stanowisko: INSPEKTOR DS. PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: zgodnie z zawodem

Data publikacji: 2017-07-17

Lokalizacja: Starachowice (świętokrzyskie)

Pracodawca: Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: zgodnie z zawodem

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starachowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starachowicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starachowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów w zakresie wyliczania wynagrodzeń

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zasad księgowości

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie w zawodzie

Nazwa pracodawcy:
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach

Adres pracodawcy:
27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: świętokrzyskie

Powiat pracodawcy: starachowicki

Gmina pracodawcy: Starachowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Starachowice

Profil działalności pracodawcy:
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC S.A. od ponad 50 lat specjalizują się w branżach: ODLEWNICTWA, WIERTNICTWA oraz BUDOWNICTWA. Już od 40 lat należy do czołowych producentów kotłów grzewczych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.07.2017

Data dodania oferty pracy: 17.07.2017

Oferta pracy ważna do: 18.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SKARBU PAŃSTWA I NIERUCHOMOŚCIW DELEGATURZE URZĘDU W TORUNIU(NR 0522) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego, własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów, wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: ToruńDelegatura Urzędu w Toruniu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. BHP (0,125 ETATU) - 420 - 500 PLN

1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Udział w opracowaniu zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.5. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.6. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.7. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.8. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.9. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 (0,125 etatu).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą do dnia 31.05.2017 r. na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds.BHP.OFERTA KONKURSOWA
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-05-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

wykształcenie min. średnieprawo jazdy kat. B
Hurt-Detal "Seba" - 2017-01-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. BHP I PPOŻ - od 3 500 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp i ppoż; sporządzanie raportów bhp i ppoż
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Mława (mazowieckie)

TRENER W CENTRUM SZKOLENIOWYM - od 5 250 PLN

OPRACOWYWANIE PLNAÓW SZKOLENIOWYCHZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI I WYMOGAMI; PRZYGOTOWYWANIE WYMAGANYCH MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH, RAPORTÓW, ANALIZ; PROWADZENIE SZKOLEN WDRAŻAJACYCH DLA NOWOPRZYJĘTYCH OPERATORÓW PRODUKCYJNYCH.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Łozienica (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH - od 600 PLN

PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWALNO-KONSTRUKCYJNYCH WYMAGAJĄCYCH USTANOWIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO DECYZJĄ O POZWOLENIU NA BUDOWĘ, ZGŁOSZENIA ICH DO WŁAŚCIWEGO ORGANU ADMINISTRACJI BUDOWLANEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, WIEDZA Z ZAKRESU BUDOWNICTWA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE PRAKTYKA ZAWODOWA;CZAS PRACY DO UZGODNIENIA, ADEKWATNY DO ZLECENIA
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO WŁASNOŚCIOWA PŁONIA - 2017-01-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 850 PLN

Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, Starostwie Powiatowym w Płocku i jednostkach organizacyjnych powiatu płockiego realizowanych w trybach przewidywanych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z obowiązującą procedurą wewnętrzną.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-07-11 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH DZIAŁU ROZWOJU I INWESTYCJI - 3 800 - 4 100 PLN

uzgadnianie dokumentacji projektów budowlanych, nadzór nad remontami budowlanymi i inwestycyjnymi
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

POMOC NAUCZYCIELA - 13,7 - 15 PLN

pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, pomaganie dzeciom w czynnościach higienicznych, pomaganie dzieciom w ubieraniu i rozbieraniu, nadzorowanie podczas odpoczynku, wykonywanine czynności przygotowujących do zabaw i zajęć oraz pomaganie dzieciom pod kierunkiem nauczyciela, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych,przygotowanie podwieczorkówwymagania: życzliwość, kreatywność, sumienność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, zadbany wygląd, aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych, mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności, mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi.Miejsce pracy na Niedziałkowskiego.
Specjalistyczne Usługi Oświatowe Maria Podeszewska Mateńko - 2018-02-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 12 PLN

SPRZĄTANIE I MYCIE TOALET PUBLICZNYCH
Catering-express spółka cywilna B. Strzelec, T. Edries, M. Postupalski - 2016-09-27 - Oświęcim (małopolskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ - od 900 PLN

Wdrażanie procedur, instrukcji z zakresu BHP i PPOŻ, szkolenie wstępne i okresowe pracowniów, prowadzenie rejestrów. Praca na 1/4 etatu od poniedziałku do piątku, między 7:45 a 14:45. Wynagrodzenie od 900 zł brutto.
MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR NADZORU - od 3 000 PLN

odbiór i nadzór wykonywanych robót, kontrola pracy kierownika robót budowy
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)

STYLISTKA PAZNOKCI - od 2 100 PLN

stylizacja paznokci
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, zamawianie i ukladanie towaru; praca w godz. 5 - 20
Maria Dąbek - 2017-11-29 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

INSPEKTOR (KONKURS: O.KDR.110-1102-159/15) - od 3 000 PLN

- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 2 100 PLN

1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2018-05-11 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR DS BHP - od 2 800 PLN

-nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwempożarowym -weryfikowanie zgodności procedur i procesów z zakresu BHP iPPOŻ pod kątem obowiązujących przepisów prawnych -współpraca zjednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP iPPOŻ -tworzenie wewnętrznych procedur, instrukcji i regulaminów zzakresu BHP i PPOŻ -sporządzanie raportów oraz analiz -doradztwotechnicznie w zakresie P.POŻ i BHP -prowadzenie szkoleń z zakresu P.POŻi BHP -udział w ocenie ryzyka zawodowego. praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - od 1 850 PLN

czynności zwiazane z przetwarzaniem i archiwizacją dokumantów, wprowadzaniem informacji do programów komputerowych, przygotowywanie poczty do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Ustroń (śląskie)

INFORMATYK - 2 700 - 2 800 PLN

Pomoc użytkownikom systemów komputerowych w zakresie rozwiązywania problemów związanych z systemem oraz urządzeniami peryferyjnymi.Bieżące wspieranie pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych.Samodzielne rozwiązywanie problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym oraz funkcjonowaniem systemu informatycznego.Udział we wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych.Przygotowanie, instalacja, konfiguracja sprzętu teleinformatycznego oraz dostarczanie/ podłączanie sprzętu na stanowisku pracy.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2018-04-12 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 15 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami wietnamskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Wietnamu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. GEOLOGII - nieodpłatny

udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie geologii, analiza aktów prawnych z zakresu obowiązków służby mierniczo- geologicznej, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-05 - Kraków (małopolskie)

PERSONEL SPRZĄTAJĄCY - do 13,7 PLN

Bieżące utrzymanie czystości na terenie marketu, mopowanie, zamiatanie, obsługa maszyny myjącej (bez uprawnień).
Pulire Sp. z o.o. - 2018-07-09 - Góra Kalwaria (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. KONTROLIW ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM W WYDZIALE INSPEKCJI - do 2 000 PLN

Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.Przestrzeganie i prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, wystąpień do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych w tym interpretowanie wyników pomiarów emisji i imisji oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych, kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ oraz administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności.Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-11-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-07-17 - Leszno (wielkopolskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 9136) - od 1 750 PLN

Główne obowiązki:- opracowywanie wytycznych do sporządzania przez jednostki samorządu terytorialnego planów rzeczowo-finansowych, w tym analizowanie potrzeb zgłaszanych przez jednostki samorządu terytorialnego i weryfikowanie wniosków pod względem zasadności i celowości zmian wydatków budżetowych w celu zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań- sporządzanie na podstawie miesięcznych sprawozdań jednostek samorządu terytorialnego dekadowych zapotrzebowań na dotacje dla jednostek samorządu terytorialnego oraz dokonywanie w okresach dekadowych podziału uruchomień środków budżetowych na poszczególne jednostki samorządu terytorialnego w celu ich przekazania do Wydziału Finansów i Budżetu - przygotowywanie wniosków do Wojewody o zmianę wydatków budżetowych dla działu 852-Pomoc społeczna w celu zabezpieczenia zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego- dokonywanie okresowych ocen wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu państwa oraz opracowywanie kwartalnych analiz rzeczowo-finansowych z realizacji zadań pomocy społecznej dla Wydziału Finansów i Budżetu w celu monitorowania wykorzystania środków finansowych - weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie województwa półrocznych sprawozdań MPiPS-03 - z udzielonych świadczeń pomocy społecznej-pieniężnych, w naturze i usługach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowiązku sprawozdawczego- weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie województwa kwartalnych sprawozdań MK1/MK2 z udzielonych świadczeń pomocy społecznejpieniężnych, w naturze i usługach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowiązku sprawozdawczego- przygotowywanie korespondencji dotyczącej wystąpień jednostek samorządu terytorialnego dotyczących planów rzeczowo-finansowych z zakresu pomocy społecznej i zdrowia (rozdział 85156) w celu zabezpieczenia zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego,zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH-STAŻ - 997,4 PLN

PORZĄDKOWANIE DOKUMENTÓW, OBSŁUGA SEKRETARIATU, PRZYGOTOWYWANIE OFERT, ZLECEŃ, PISM, PRZYGOTOWYWANIE POCZTY I JEJ DYSTRYBUCJA.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Polkowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI DS. SANITARNYCH - od 2 000 PLN

praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-03-01 - Poznań (wielkopolskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

- Wprowadzanie danych do programu księgowego, bezpośredni kontakt z biurem rachunkowym.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane 5 lat doświadczenie zawodowego w księgowości. Mile widziana znajomość programu Subiekt GT i Rewizor GT. Kontakt osobisty (ul. Pod Młynem 23 A, 40-313 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-354-00-88) w godz.: 9:00-15:00 lub e-mail: kontakt.energizer (at) wp.pl
ENERGIZER LTD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Sprzedaż towarów i wyrobów firmowych
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Piła (wielkopolskie)