Praca TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 38 ofert pracy TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA.

nast臋pna strona
TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 18 do 18 PLN

przed艂u偶anie ko艅cz膮cych si臋 um贸w klientom, dosprzeda偶 us艂ug
kontakt przez OHP - 2021-06-15 - Chorz贸w (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 18,3 PLN

Odbieranie po艂膮cze艅 od klient贸w Obs艂uga komputera i aplikacji wspieraj膮cej kontakt z KlientemObs艂uga w j臋zyku polskim i ukrai艅skim zakres godzin: 7.00-15.00; 16.00-24.00; 10.00-18.00 pn-ndz.
Progres HR International Sp. z o.o. - 2021-06-11 - Gda艅sk (pomorskie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - do 17 PLN

przed艂u偶anie ko艅cz膮cych si臋 um贸w klientom sieci Plus i Cyfrowego Polsatu
kontakt przez OHP - 2020-07-08 - Chorz贸w (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - do 17 PLN

przed艂u偶anie ko艅cz膮cych si臋 um贸w klientom sieci Plus i Cyfrowego Polsatu
kontakt przez OHP - 2020-06-04 - Chorz贸w (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 2聽600 PLN

Odbieranie po艂膮cze艅 od klient贸w. Obs艂uga komputera i aplikacji wspieraj膮cej kontakt z Klientem. Obs艂uga w j臋zyku polskim i ukrai艅skim
Progres HR International Sp. z o. o. - 2020-01-21 - Gda艅sk (pomorskie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 17 PLN

telefoniczne pozyskiwanie darczy艅c贸w, udzia艂 w akcjach, eventach, zbi贸rkachwynagrodzenie miesi臋czne/godzinowe 17,00 z艂/hpraca na terenie Gniezna, ul. Chrobrego 20kandydaci mog膮 podej艣膰 do biura po wcze艣niejszym kontakcie telefonicznym
Fundacja Szlachetny Bohater - 2020-01-09 - Gniezno (wielkopolskie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - do 17 PLN

przed艂u偶anie ko艅cz膮cych si臋 um贸w klientom sieci Plus i Cyfrowego Polsatu
kontakt przez OHP - 2020-01-07 - Chorz贸w (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 2聽200 PLN

Odbieranie po艂膮cze艅 od klient贸w oraz udzielanie informacji z zakresu us艂ugi, produktu, itp.
kontakt przez OHP - 2018-07-10 - Pozna艅 (wielkopolskie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 2聽200 PLN

Odbieranie po艂膮cze艅 od klient贸w oraz udzielanie informacji z zakresu us艂ugi, produktu, itp.
kontakt przez OHP - 2018-06-15 - Pozna艅 (wielkopolskie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 15,6 PLN

- Profesjonalna obs艂uga klient贸w. Realizacja indywidualnych plan贸w sprzeda偶y. Nawi膮zywanie i utrzymywanie pozytywnych kontakt贸w z klientami.- Wynagrodzenie: 15,60 z艂 brutto/godzin臋. Praca na umow臋 zlecenie na 1 rok.- Zlecenie w godzinach: 8:30-15:00. Wymagania: wykszta艂cenie bez znaczenia. Mile widziane do艣wiadczenie. Brak wady wymowy. Gotowo艣膰 do nauki i pracy. Obs艂uga klienta korporacyjnego i przedsi臋biorstw. Otwarto艣膰 na nowe do艣wiadczenia zawodowe. Realizacja plan贸w handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Katowice (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 13 PLN

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA
kontakt przez OHP - 2017-11-10 - Gda艅sk (pomorskie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 15 PLN

-Jeste艣my Contact Centerobs艂ugowym w drugiej co do wielko艣ci sp贸艂ce ubezpieczeniowej. Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty . - Telefoniczna obs艂uga Klient贸w infolinii WARTY (ruch przychodz膮cy)Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dost臋pnej oferty ubezpieczeniowej firmy. - Firma oferuje: p艂atne, kompleksowe szkolenie przygotowuj膮ce, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczn膮 umow臋 zlecenie, 艣wietn膮 atmosfer臋 mo偶liwo艣膰 udzia艂u w projektach i awansu w strukturach ca艂ej firmy.- Wynagrodzenie: 艣rednia stawka 15 z艂/brutto/godzina (min. 13 z艂/brutto/godzina). Praca na umow臋 zlecenie na okres dw贸ch lat.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty. Pracownicy Contact Center wsp贸艂tworz膮 sw贸j grafik pracy. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obs艂uga komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: RekrutacjaDCC (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZE艃 I REASEKURACJI "WARTA" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-11-06 - Katowice (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 15 PLN

-Jeste艣my Contact Centerobs艂ugowym w drugiej co do wielko艣ci sp贸艂ce ubezpieczeniowej. Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty . - Telefoniczna obs艂uga Klient贸w infolinii WARTY (ruch przychodz膮cy)Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dost臋pnej oferty ubezpieczeniowej firmy. Przyjmowanie zg艂osze艅 szk贸d oraz informowanie o statusie realizacji.- Firma oferuje: p艂atne, kompleksowe szkolenie przygotowuj膮ce, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczn膮 umow臋 zlecenie, 艣wietn膮 atmosfer臋 mo偶liwo艣膰 udzia艂u w projektach i awansu w strukturach ca艂ej firmy.- Wynagrodzenie: 艣rednia stawka 15 z艂/brutto/godzina (min. 13 z艂/brutto/godzina). Praca na umow臋 zlecenie na okres dw贸ch lat.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Pracownicy Contact Center wsp贸艂tworz膮 sw贸j grafik pracy. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obs艂uga komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZE艃 I REASEKURACJI "WARTA" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-08-24 - Katowice (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 2聽000 PLN

Codzienny kontakt z klientem. Praca biurowa z firmow膮 baz膮 danych. Przedstawianie produkt贸w firmy. Pomoc u偶ytkownikom przy rejestracji.
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SP脫艁KA CYWILNA - 2017-08-17 - Zabrze (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 15 PLN

-Jeste艣my Contact Centerobs艂ugowym w drugiej co do wielko艣ci sp贸艂ce ubezpieczeniowej. Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty . - Telefoniczna obs艂uga Klient贸w infolinii WARTY (ruch przychodz膮cy)Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dost臋pnej oferty ubezpieczeniowej firmy. Przyjmowanie zg艂osze艅 szk贸d oraz informowanie o statusie realizacji.- Firma oferuje: p艂atne, kompleksowe szkolenie przygotowuj膮ce, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczn膮 umow臋 zlecenie z mo偶liwo艣ci膮 przej艣cia na umow臋 o prac臋, 艣wietn膮 atmosfer臋 mo偶liwo艣膰 udzia艂u w projektach i awansu w strukturach ca艂ej firmy.- Wynagrodzenie: 艣rednia stawka 15 z艂/brutto/godzina (min. 13 z艂/brutto/godzina). Praca na umow臋 zlecenie na okres dw贸ch lat.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Pracownicy Contact Center wsp贸艂tworz膮 sw贸j grafik pracy. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obs艂uga komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZE艃 I REASEKURACJI "WARTA" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-06-06 - Katowice (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 13 PLN

Lokalizacja klient贸w, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, sprzeda偶 produkt贸w
kontakt przez OHP - 2017-05-23 - Tarn贸w (ma艂opolskie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 13 PLN

- Telefoniczna obs艂uga klienta: Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, pozyskiwanie klient贸w (fundator贸w). Przedstawianie oferty firmy. - Wynagrodzenie: 13 z艂/brutto/godzina. Praca na umow臋 zlecenie na 1 miesi膮c, z mo偶liwo艣ci膮 podpisanie kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:30-15:00 od poniedzia艂ku do pi膮tku. Wymagane wykszta艂cenie podstawowe. Wymagane do艣wiadczenia zawodowe min. 1 rok w telefonicznej obs艂udze klienta.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Katowice (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 2聽000 PLN

odbieranie telefon贸w od klient贸w Allegro, udzielanie informacji w sprawie wystawianych aukcji
TELEHIT Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Libi膮偶 (ma艂opolskie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 13 PLN

- TUiR WARTA S.A. to jedno z najwi臋kszych Towarzystw Ubezpiecze艅 w Polsce. Do naszego nowoczesnego Contact Center poszukujemy os贸b lubi膮cych kontakt z Klientem.- Jakie b臋d膮 twoje zadania ?: Telefoniczna obs艂uga Klient贸w infolinii WARTY - ruch przychodz膮cy. - Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dost臋pnej oferty ubezpieczeniowej firmy.- Przyjmowanie zg艂osze艅 szk贸d oraz informowanie o statusie realizacji.- Oferujemy: kompleksowe szkolenie ---> koszty szkolenia ponosi zleceniodawca, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczn膮 umow臋 zlecenie z gwarancj膮 wynagrodzenia, 艣wietn膮 atmosfer臋, mo偶liwo艣膰 udzia艂u w projektach i awansu w strukturach ca艂ej firmy.- Wynagrodzenie: 艣rednia stawka 15 z艂/brutto/godzina (min. 13 z艂/brutto/godzina). Praca na umow臋 zlecenie na okres dw贸ch lata.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Pracownicy Contact Center wsp贸艂tworz膮 sw贸j grafik pracy. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obs艂uga komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZE艃 I REASEKURACJI "WARTA" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-04-14 - Katowice (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 2聽000 PLN

- Telefoniczna obs艂uga klienta, zawieranie um贸w, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.- Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto + premia od sprzeda偶y. Praca na umow臋 zlecenie na okres 12 miesi臋cy.- Zlecenie wykonywane w godzinach 8:00-20:00 w zale偶no艣ci od dyspozycyjno艣ci zleceniobiorcy. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia bran偶owe szkolenia przygotowuj膮ce do pracy. Mile widziane osoby posiadaj膮ce orzeczony stopie艅 niepe艂nosprawno艣ci. Wymagana za艣wiadczenie o niekaralno艣ci. Kontakt telefoniczny (600-478-220) (8:00-16:00) lub e-mail: rekrutacja (at) 4en.com.pl
4EVERNET SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-04-06 - Katowice (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 13 PLN

- TUiR WARTA S.A. to jedno z najwi臋kszych Towarzystw Ubezpiecze艅 w Polsce. Do naszego nowoczesnego Contact Center poszukujemy os贸b lubi膮cych kontakt z Klientem.- Jakie b臋d膮 twoje zadania ?: Telefoniczna obs艂uga Klient贸w infolinii WARTY - ruch przychodz膮cy. - Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dost臋pnej oferty ubezpieczeniowej firmy.- Przyjmowanie zg艂osze艅 szk贸d oraz informowanie o statusie realizacji.- Oferujemy: kompleksowe szkolenie ---> koszty szkolenia ponosi zleceniodawca, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczn膮 umow臋 zlecenie z gwarancj膮 wynagrodzenia, 艣wietn膮 atmosfer臋, mo偶liwo艣膰 udzia艂u w projektach i awansu w strukturach ca艂ej firmy.- Wynagrodzenie: 艣rednia stawka 15 z艂/brutto/godzina (min. 13 z艂/brutto/godzina). Praca na umow臋 zlecenie na okres dw贸ch lata.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Pracownicy Contact Center wsp贸艂tworz膮 sw贸j grafik pracy. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obs艂uga komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZE艃 I REASEKURACJI "WARTA" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-03-01 - Katowice (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 13 PLN

- TUiR WARTA S.A. to jedno z najwi臋kszych Towarzystw Ubezpiecze艅 w Polsce. Do naszego nowoczesnego Contact Center poszukujemy os贸b lubi膮cych kontakt z Klientem.- Jakie b臋d膮 twoje zadania ?: Telefoniczna obs艂uga Klient贸w infolinii WARTY - ruch przychodz膮cy. - Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dost臋pnej oferty ubezpieczeniowej firmy.- Przyjmowanie zg艂osze艅 szk贸d oraz informowanie o statusie realizacji.- Oferujemy: kompleksowe szkolenie ---> koszty szkolenia ponosi zleceniodawca, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczn膮 umow臋 zlecenie z gwarancj膮 wynagrodzenia, 艣wietn膮 atmosfer臋, mo偶liwo艣膰 udzia艂u w projektach i awansu w strukturach ca艂ej firmy.- Wynagrodzenie: 艣rednia stawka 15 z艂/brutto/godzina (min. 13 z艂/brutto/godzina). Praca na umow臋 zlecenie na dwa lata.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Pracownicy Contact Center wsp贸艂tworz膮 sw贸j grafik pracy. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obs艂uga komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZE艃 I REASEKURACJI "WARTA" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-01-13 - Katowice (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - do 13 PLN

Telefoniczna obs艂uga klienta
GiGroup - 2016-10-19 - Gda艅sk (pomorskie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 11,56 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za:-telefoniczny kontakt z klientem;-rejestrowanie wszystkich zg艂osze艅 w systemach projektu
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-09-20 - Siedlce (mazowieckie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 8 PLN

prowadzenie rozm贸w telefonicznych
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Rzesz贸w (podkarpackie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - 10 - 13 PLN

telefoniczna obs艂uga klienta
kontakt przez OHP - 2016-05-31 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 1聽000 PLN

telefoniczna obs艂uga klienta, prowadzenie skutecznej sprzeda偶y, rozwijanie bazy klient贸w, sta艂y i regularny kontakt z klientami, precyzyjne przekazywanie informacji
TELPOL Arkadiusz Fidura - 2016-04-07 - Chorz贸w (艣l膮skie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - 8 - 10 PLN

Telefoniczna obs艂uga klienta platformy telewizyjnej.Oferujemy:- profesjonalne szkolenie,- elastyczny grafik pracy,- prac臋 w m艂odym zespole,- mo偶liwo艣膰 zdobycia cennego do艣wiadczenia.Wynagrodzenie 8 - 10 z艂 brutto/h.
Axell Polska 2004 Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 2聽100 PLN

Telefoniczna obs艂uga klienta. Pracodawca deklaruje mo偶liwo艣膰 negocjacji wynagrodzenia. Po okresie pr贸bnym pracodawca gwarantuje prywatne ubezpieczenie medyczne oraz grupowe od nieszcz臋艣liwych wypadk贸w
Opta Data Sp. z o.o - 2016-02-29 - Opole (opolskie)

TELEFONICZNA OBS艁UGA KLIENTA - od 7 PLN

telefoniczna obs艂uga klienta
kontakt przez OHP - 2016-02-26 - Rzesz贸w (podkarpackie)

nast臋pna strona