REFERENT BIUROWO-KSIEGOWY Jelenia Góra oferta pracy Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych Nr 2
Stanowisko: REFERENT BIUROWO-KSIEGOWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: praca w księgowości ,obsługa komputera i urządzeń biurowych
Data publikacji: 2020-10-12
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych Nr 2
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 39/41, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w księgowości ,obsługa komputera i urządzeń biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT BIUROWO-KSIEGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 41
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe, kierunek: ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych Nr 2
danePracodawcy_nip: 6112415991
danePracodawcy_regon: 231083984
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
1 Maja 39/41, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
danePracodawcy_kodPowiatu: 0261
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935802
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 39
danePracodawcy_nrLokalu: 41
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo średnie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.10.2020
Oferta pracy ważna do: 10.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ea51e4f1331078e73d17408df04f1e10
Podobne oferty pracy
wykonywanie czynności gońca, obsługa sekretariatu, pisanie dokumentów, pomoc w prowadzeniu czynności związanych z obsługą kadrową
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Gniezno (wielkopolskie)
Ewidencja czasu pracy i zatrudnienia.Analiza zapasu i potrzeb materiałowych.Analiza przebiegu realizacji procesów produkcyjnych,ewidencja potrzeb i zamawianie: odzieży roboczej,środków czystości,materiałów do produkcji.
Zakłady Podzespołów Radiowych Miflex S.A. Kutno - 2019-11-06 - Kutno (łódzkie)
prace murarskie, praca na terenie Śląska
Zakład Ogólnobudowlany "WITEX" Robert Witek - 2017-08-22 - Będzin (śląskie)
Opracowywanie ofert i zleceń produkcyjnych pod kątem cenowym, komunikacja na poziomie "klient-produkcja" w celu sporządzenia wycen, wykonywanie innych zadań związanych z wyceną produktów.
HALFEN PRODUKCJA Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Zapoznanie się z programem księgowym mała i duża księgowość, wprowadzanie dokumentów księgowych, obsługa klienta, sporządzanie deklaracji VAT 7 + JPK, deklaracji PIT i CIT. Zapoznanie się z ustawą podatkową.
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Płock (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych, Przygotowanie pism do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Kosakowo (pomorskie)
obsługa MS OFFICEobsługa urządzeń biurowychobsługa klientainstrukcja kancelaryjna
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wiskitki - 2019-10-23 - Wiskitki (mazowieckie)
Handel kwatami i roślinami, kontakt z kontrahentami, prowadzenie samochodu dostawczego typu chłodnia, kontener.Godziny pracy 6-14
Hurtownia Kwiatów "DANI" Waldemar Gajzmer - 2020-10-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Oczyszczanie cebulek tulipanów (usuwanie suchych łusek). Praca wykonywana jest w pozycji stojącej przy taśmie. Praca również dla studentów na wakacje!
LTO Seizoenarbeid B.V. - 2019-06-13 - Holandia (Holandia)
- przygotowywanie projektów zawiadomień o wszczęciu postępowań administracyjnych- przygotowywanie projektów zawiadomień o zgromadzonym materiale dowodowym i możliwości zapoznania się z nim przez strony postępowania,- przygotowanie projektów zawiadomień o przedłużeniu postępowania administracyjnego,- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,- weryfikacja operatów szacunkowych,- kopiowanie dokumentów niezbędnych w prowadzonych postępowaniach odszkodowawczych, - wysyłka korespondencji kierowanej do stron postępowania i rzeczoznaców majątkowych,- przekazywanie dokumnetacji do archiwum zakładowego.
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Białystok (podlaskie)
Nauka obsługi klientów przez telefon i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapoznanie się z prawem o ustroju sądów powszechnych, zapoznanie z urządzeniami ewidencyjnymisekretariatu, przygotowanie i wysyłanie korespondencji ksiąg wieczystych.
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Prudnik (opolskie)
zgodny
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-07-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie dokumentów do archiwum,- wprowadzanie danych do systemu komputerowego, - obsługa deklaracji pism i innych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Łódź (łódzkie)
1) zapewnienie dziecku opieki w warunkach bytowych zbliżonych do warunków domowych; 2) zagwarantowanie dziecku właściwej opiekipielęgnacyjnej oraz edukacyjnej, przez prowadzenie zajęć zabawowych z elementami edukacji, z uwzględnieniem indywidualnych potrzebdziecka; 3) prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, uwzględniających rozwój psychomotoryczny dziecka, właściwych do wieku dziecka.
Krzysztof Nowak Wesołe Słoniątko, Nasciturus - 2018-10-29 - Tychy (śląskie)
Monter sieci sanitarnych
HYDROCOMPLEX Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Tarnów (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Krojczyn (kujawsko-pomorskie)
Fryzjer (staż)
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Tychy (śląskie)
- obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Postomino (zachodniopomorskie)
sporządzanie faktur transportowych na podstawie zleceń transportowych, kompletowanie dokumentów transportowych do wysyłki, wprowadzanie danych do systemu transportowego 4Trans, współpraca z biurem rachunkowym, działem kadr, działem księgowości, przygotowanie dokumentacji do przekazania do księgowości, kadr, nadzór nad dokumentacją związaną z rozliczeniem kierowców: delegacje i rozliczenia czasu pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
administorowanioe cmentarzem komunalnym, fakturowanie, obsługa petentów, prowadzenie księgi cmentarnej
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Żagań (lubuskie)
zapoznanie z dokumentacją i segregowanie dokumentów, zapoznanie z programem finansowo-księgowym, sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym, archiwizowanie dokumentów w programie F-K, księgowanie dokumentów, praca w programie PŁATNIK, tworzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pszczyna (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; znajomość podstaw rachunkowości finansowej; Zakres obowiązków: wstępna weryfikacja dok. księgowch pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja i księgowanie operacji gospodarczych, obsługa programu (CDN Optima, Płatnik, SODiR), sporządzanie ewidencji środków trwałych, archiwizowanie dokumentów, naliczanie listy płac, składek ZUS, itp.; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Gliwice (śląskie)
- zapoznanie bezrobotnego z programen stażu oraz jego obowiazkami i uprawnieniami- szkolenie bhp- szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych- obsługa urządzeń biurowych- wprowadzanie danych do aplikacji zgodnie z uprawnieniami- przygotowyanie korespondencji w Generator Pism- zakładanie spisu kartotek zasiłkowych oraz teczek akt płatników i ubezpieczonych- podział, pieczętowanie i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej- prace pomocnicze w Sali Obsługi Klienta
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjno - biurowe,zakładanie teczek z aktami, archiwizacja dokumentów /NABÓR-STAŻ PO WER V/
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Pabianice (łódzkie)
-Archiwizacja dokumentów,- Obsługa Urządzen biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
1. Przygotowywanie korespondencji i zaswiadczeń, zakładanie teczek osobowych klientów, uzupełnianie akt o bieżąca dokumentację, obsługa programu komputerowego.2.Sporządzanie zaśiadczeń z tyt. wykonywania prac społecznie użytecznych, prowadzenie rejestru zaswiadczeń, bieżąca obsługa rachunku bankowegoFA, ewidencja FA na kontach rozrzchunkowych, ksiegowanie wpływów, analiza i bieżące uzgadnianie z merytorycznym działem.3. Prowadzenie dziennika podawczego korespondencji DRŚ, prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z pomocy społecznej, wprowadzanie danych z wywiadów środowiskowych do systemu komputeroweo POMOST.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Będzin (śląskie)