Praca Urz膮d Miasta Racib贸rz - oferty pracy (2)

poprzednia strona
nast臋pna strona
PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI WODNO 艢CIEKOWEJ W WYDZIALE KOMUNALNYM - od 2聽600 PLN

Szczeg艂owe informacje na stronie:https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2020-07-23 - Racib贸rz (艣l膮skie)

REFERENT DS. OBS艁UGI KANCELARYJNO BIUROWEJ W URZ臉DZIE STANU CYWILNEGO - od 2聽600 PLN

Szczeg艂owe informacje na stronie:https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2020-07-08 - Racib贸rz (艣l膮skie)

REFERENT DS. OBS艁UGI KANCELARYJNO BIUROWEJ W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI - od 2聽600 PLN

Szczeg艂owe informacje na stronie:https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2020-07-03 - Racib贸rz (艣l膮skie)

SEKRETARZ MIASTA - od 2聽600 PLN

Szczeg艂owe informacje na stronie:https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2020-07-01 - Racib贸rz (艣l膮skie)

AUDYTOR WEWN臉TRZNY W BIURZE AUDYTU I KONTROLI - od 325 PLN

Szczeg艂owe informacje na stronie:https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2020-07-01 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTOR DS.KONTROLI WEWN臉TRZNEJ W BIURZE AUDYTU I KONTROLI - od 2聽600 PLN

Szczeg艂owe informacje na stronie:https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2020-07-01 - Racib贸rz (艣l膮skie)

REFERENT DS. KSI臉GOWO艢CI JEDNOSTKI BUD呕ETOWEJ W WYDZIALE FINANSOWYM FN XIX - od 2聽600 PLN

Szczeg贸艂owe informacje dot. zakresu obowi膮zk贸w oraz wymaga艅 na straonie internetowej: https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2020-06-26 - Racib贸rz (艣l膮skie)

REFERENT DS. KSI臉GOWO艢CI JEDNOSTKI BUD呕ETOWEJ W WYDZIALE FINANSOWYM FN XI - od 2聽600 PLN

Szczeg贸艂owe informacje dot. zakresu obowi膮zk贸w oraz wymaga艅 na straonie internetowej: https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2020-06-26 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTOR DS. UTRZYMANIA ZIELENI W WYDZIALE KOMUNALNYM - od 1聽300 PLN

szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce oferty dost臋pne w Biuletynie Infrmacji Publicznejhttps://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2020-06-15 - Racib贸rz (艣l膮skie)

AUDYTOR WEWN臉TRZNY W BIURZE AUDYTU I KONTROLI - od 325 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a)obywatelstwo pa艅stwa cz艂onkowskiego UE lub innego pa艅stwa, kt贸rego obywatelom, na podstawie um贸w mi臋dzynarodowych lub przepis贸w prawa wsp贸lnotowego przys艂uguje prawo podj臋cia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,b)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,c)niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,d)nieposzlakowana opinia,e)wykszta艂cenie wy偶sze,f)3 letni sta偶 pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata dzia艂alno艣ci gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,g)posiada nast臋puj膮ce kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewn臋trznego:jeden z certyfikat贸w: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lubz艂o偶y艂a, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewn臋trznego przed Komisj膮 Egzaminacyjn膮 powo艂an膮 przez Ministra Finans贸w, lubuprawnienia bieg艂ego rewidenta, lubdwuletni膮 praktyk臋 w zakresie audytu wewn臋trznego i legitymuje si臋 dyplomem uko艅czenia studi贸w podyplomowych w zakresie audytu wewn臋trznego, wydanym przez jednostk臋 organizacyjn膮, kt贸ra w dniu wydania dyplomu by艂a uprawniona, zgodnie z odr臋bnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰 przepis贸w prawa ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem:ustawy o rachunkowo艣ciustawy o finansach publicznychustawy Prawo zam贸wie艅 publicznychustawy o samorz膮dzie gminnymb) wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania audytu wewn臋trznego.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 70 %b)praca w terenie 30 %c)praca przy komputerzed)niepe艂ny wymiar czasu pracy 1/8 etatue)planowany termin zatrudnienia 01.06.2020 r.III.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu marcu 2020 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) sporz膮dzanie rocznego planu audytu oraz sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,2) przeprowadzanie audytu wewn臋trznego zgodnie z planem audytu,3) przeprowadzanie - w uzgodnieniu z Prezydentem Miasta - zada艅 audytowych poza planem audytu,4) prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej zadania audytowego oraz pozosta艂ej dokumentacji audytu wewn臋trznego,5) monitorowanie realizacji zalece艅 oraz przeprowadzanie czynno艣ci sprawdzaj膮cych;6) wykonywanie czynno艣ci doradczych,7) koordynowanie pracy Biura pod wzgl臋dem organizacyjnym.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2020-04-28 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA 艢RODK脫W POZABUD呕ETOWYCH W WYDZIALE ROZWOJU - od 2聽600 PLN

I. Wymagania:1. Niezb臋dne:a) wykszta艂cenie wy偶sze; b) obywatelstwo polskie;c) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych;d) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe;e) nieposzlakowana opinia.2. Dodatkowe:a) 3 letni sta偶 pracy;b) do艣wiadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania 艣rodk贸w pozabud偶etowych krajowych i zagranicznych, do艣widczenie w zakresie opracowania wniosk贸w aplikacyjnych, w tym studi贸w wykonalno艣ci projekt贸w samorz膮dowych;c) wykszta艂cenie wy偶sze o kierunku: ekonomia, finanse i rachunkowo艣膰, prawo, administracja, zarz膮dzanie projektami lub pozyskiwanie funduszy unijnych/zewn臋trznych;d) znajomo艣膰:- ustawy o samorz膮dzie gminnym;- ustawy o zasadach realizacji program贸w w zakresie polityki sp贸jno艣ci finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020;- ustawy o funduszu dr贸g samorz膮dowych;- wytycznych: Szczeg贸艂owy Opis Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew贸dztwa 艢l膮skiego na lata 2014-2020 - wersja 18 ( Dz.I, Dz. II.4, II.5, II.6, II.10) - w za艂膮czeniu- Przewodnik dla beneficjant贸w EFRR RPO WSL (wersja 13)- w za艂膮czeniu.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 100%2) praca przy komputerze 3) planowany termin rozpocz臋cia pracy od 25.05.2020 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu grudniu 2020r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV.Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie wymaganych czynno艣ci w zakresie pozyskiwania 艣rodk贸w z funduszy europejskich i krajowych, na etapie inicjowania / aplikowania.2. Prowadzenie wymaganych czynno艣ci w zakresie pozyskiwania 艣rodk贸w z funduszy europejskich i krajowych na etapie zarz膮dzania / wdro偶enia / rozliczenia.3. Prowadzenie wymaganych czynno艣ci w zakresie pozyskiwania 艣rodk贸w z funduszy europejskich i krajowych na etapie zapewnienia trwa艂o艣ci i ewaluacji.4. Prowadzenie czynno艣ci zwi膮zanych z obowi膮zkiem wprowadzenia wszystkich informacji oraz wymaganych dokument贸w umo偶liwiaj膮cych wymian臋 danych z centralnym systemem teleinformatycznym LSI zgodnie z wytycznymi RPO WSL 2014 - 2020 w zwi膮zku z przygotowywaniem, realizacj膮 i monitorowaniem projekt贸w.5. Koordynacja czynno艣ci finansowych i ekonomicznych przygotowywanych projekt贸w o dofinansowanie.6. Monitorowanie, aktualizowanie oraz nadz贸r nad funkcjonowaniem Instrukcji przy pozyskiwaniu 艣rodk贸w pomocowych w Urz臋dzie.7. Obs艂uga Instytucji kontroluj膮cych projekty udost臋pnianie dokument贸w i udzielania odpowiedzi na pytania kontroluj膮cym i audytuj膮cym w zakresie projekt贸w wsp贸艂finansowanych z funduszy europejskich i krajowych.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2020-04-27 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA 艢RODK脫W POZABUD呕ETOWYCH W WYDZIALE ROZWOJU - od 2聽600 PLN

I. Wymagania:1. Niezb臋dne:a) wykszta艂cenie wy偶sze; b) obywatelstwo polskie;c) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych;d) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe;e) nieposzlakowana opinia.2. Dodatkowe:a) 3 letni sta偶 pracy;b) do艣wiadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania 艣rodk贸w pozabud偶etowych krajowych i zagranicznych, do艣widczenie w zakresie opracowania wniosk贸w aplikacyjnych, w tym studi贸w wykonalno艣ci projekt贸w samorz膮dowych;c) wykszta艂cenie wy偶sze o kierunku: ekonomia, finanse i rachunkowo艣膰, prawo, administracja, zarz膮dzanie projektami lub pozyskiwanie funduszy unijnych/zewnetrznych;d) znajomo艣膰:- ustawy o samorz膮dzie gminnym;- ustawy o zasadach realizacji program贸w w zakresie polityki sp贸jno艣ci finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020;- ustawy o funduszu dr贸g samorz膮dowych;- wytycznych: Szczeg贸艂owy Opis Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew贸dztwa 艢l膮skiego na lata 2014-2020 - wersja 18 ( Dz.I, Dz. II.4, II.5, II.6, II.10) - w za艂膮czeniu- Przewodnik dla beneficjant贸w EFRR RPO WSL (wersja 13)- w za艂膮czeniu.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 100%2) praca przy komputerze 3) planowany termin rozpocz臋cia pracy od 10.02.2020 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu grudniu 2020r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV.Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie wymaganych czynno艣ci w zakresie pozyskiwania 艣rodk贸w z funduszy europejeskich i krajowych, na etapie inicjowania / aplikowania.2. Prowadzenie wymaganych czynno艣ci w zakresie pozyskiwania 艣rodk贸w z funduszy europejskich i krajowych na etapie zarz膮dzania / wdro偶enia / rozliczenia.3. Prowadzenie wymaganych czynno艣ci w zakresie pozyskiwania 艣rodk贸w z funduszy europejskich i krajowych na etapie zapewnienia trwa艂o艣ci i ewaluacji.4. Prowadzenie czynno艣ci zwi膮zanych z obowi膮zkiem wprowadzenia wszystkich informacji oraz wymaganych dokument贸w umo偶liwiaj膮cych wymian臋 danych z centralnym systemem teleinformatycznym LSI zgodnie z wytycznymi RPO WSL 2014 - 2020 w zwi膮zku z przygotowywaniem, realizacj膮 i monitorowaniem projekt贸w.5. Koordynacja czynno艣ci finansowych i ekonomicznych przygotowywanych projekt贸w o dofinansowanie.6. Monitorowanie, aktualizowanie oraz nadz贸r nad funkcjonowaniem Instrukcji przy pozyskiwaniu 艣rodk贸w pomocowych w Urz臋dzie.7. Obs艂uga Instytucji kontroluj膮cych projekty udost臋pnianie dokument贸w i udzielania odpowiedzi na pytania kontroluj膮cym i audytuj膮cym w zakresie projekt贸w wsp贸艂finansowanych z funduszy europejskich i krajowych.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2020-01-16 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTOR DS. OBS艁UGI PROGRAM脫W W WYDZIALE OCHRONY 艢RODOWISKA I ROLNICTWA - od 2聽600 PLN

KONKURS: Szczeg贸艂owe informacje na stronie internetowej www.bipraciborz.pl w zak艂adce " Praca w Urz臋dzie " - " Druki do pobrania " lub Wydziale Organizacyjnym Urz臋du Miasta Racib贸rz przy Ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, pok. 213.Praca w Urz臋dzie Miasta w Wydziale Ochrony 艢rodowiska i Rolnictwa w Raciborzu ul. Kr贸la Stefana Batorego 6
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2019-12-12 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTORA DS. SPORTU W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU - od 2聽250 PLN

I. Wymagania :1) Niezb臋dne: a) wykszta艂cenie wy偶sze b) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) Dodatkowe:a) wykszta艂cenie wy偶sze na kierunku administracja, ekonomia, prawo lub zarz膮dzanie sportemb) 1 rok sta偶 pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata sta偶u pracy w administarcji,c) znajomo艣膰:- ustawy o samorz膮dzie gminnym - ustawy o sporcie - ustawy o dzia艂alno艣ci po偶ytku publicznego i wolontariacie.II.Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 80 %b) praca w terenie 20 %c) praca przy komputerzed) pe艂ny wymiar czasu pracy e) planowany termin zatrudnienia 14.10.2019 r. III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu sierpniu 2019 r. tj. miesi膮cu poprzedaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1. Wsp贸艂praca z O艣rodkiem Sportu i Rekreacji w realizacji miejskich zada艅 z zakresu kultury fizycznej i sportu oraz kontrola jego dzia艂alno艣ci merytorycznej,2. Wsp贸艂dzia艂anie z klubami i stowarzyszeniami prowadz膮cymi dzia艂alno艣膰 w zakresie kultury fizycznej i sportu,3. Koordynowanie organizacji imprez sportowych na terenie Miasta,4. Koordynowanie i przygotowywanie do realizacji bud偶etu Miasta w cz臋艣ci dotycz膮cej kultury fizycznej i sportu,5. Przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 i zarz膮dze艅 oraz opracowa艅 dot. realizacji gminnych zada艅 z zakresu kultury fizycznej i sportu,6. Przygotowywanie i realizacja miejskich stypendi贸w i nagr贸d sportowych,7. Przygotowywanie propozycji za艂o偶e艅 do polityki Miasta w zakresie kultury fizycznej i sportu.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2019-09-18 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTORA DS. SPORTU W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU - od 2聽250 PLN

I. Wymagania :1) Niezb臋dne: a) wykszta艂cenie wy偶sze b) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) Dodatkowe:a) wykszta艂cenie wy偶sze na kierunku administracja, ekonomia, prawo lub zarz膮dzanie sportemb) 1 rok sta偶 pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata sta偶u pracy w administarcji,c) znajomo艣膰:- ustawy o samorz膮dzie gminnym - ustawy o sporcie - ustawy o dzia艂alno艣ci po偶ytku publicznego i wolontariacie.II.Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 80 %b) praca w terenie 20 %c) praca przy komputerzed) pe艂ny wymiar czasu pracy e) planowany termin zatrudnienia 14.10.2019 r. III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu sierpniu 2019 r. tj. miesi膮cu poprzedaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1. Wsp贸艂praca z O艣rodkiem Sportu i Rekreacji w realizacji miejskich zada艅 z zakresu kultury fizycznej i sportu oraz kontrola jego dzia艂alno艣ci merytorycznej,2. Wsp贸艂dzia艂anie z klubami i stowarzyszeniami prowadz膮cymi dzia艂alno艣膰 w zakresie kultury fizycznej i sportu,3. Koordynowanie organizacji imprez sportowych na terenie Miasta,4. Koordynowanie i przygotowywanie do realizacji bud偶etu Miasta w cz臋艣ci dotycz膮cej kultury fizycznej i sportu,5. Przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 i zarz膮dze艅 oraz opracowa艅 dot. realizacji gminnych zada艅 z zakresu kultury fizycznej i sportu,6. Przygotowywanie i realizacja miejskich stypendi贸w i nagr贸d sportowych,7. Przygotowywanie propozycji za艂o偶e艅 do polityki Miasta w zakresie kultury fizycznej i sportu.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2019-09-18 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTOR DS. ARCHITEKTURY I PRZESTRZENI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I URBANISTYKI - od 2聽250 PLN

Wymagania: 1) niezb臋dne: a) wykszta艂cenie wy偶sze-in偶ynier architektb) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych d) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe: a) 1 rok sta偶u pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata sta偶u parcy w administarcjib) znajomo艣膰 przepis贸w:- ustawy o samorz膮dzie gminnym- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - ustawy prawo budowlane- umiej臋tno艣ci obs艂ugi program贸w do projektowania, np.: AutoCad, 3DMax, ArchiCad Warunki pracy na stanowisku:a) parca biurowa 80%b) praca w terenie 20%c) praca przy komputerze d) pe艂ny wymiar czasu pracye) planowany termin zatrudnienia 16.09.2019 Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu lipcu 2019 r.tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku: 1) Opracowywanie na potrzeby inwestycyjne koncepcji funkcjonalno-przestrzennych dla dr贸g, teren贸w zieleni oraz inwestycji kubaturowych;2) Wsp贸艂praca ze wszystkimi wydzia艂ami urz臋du zlecaj膮cymi sporz膮dzenie projekt贸w dotycz膮cych inwestycji miejskich m.in. w zakresie uwarunkowa艅 architektonicznych niezb臋dnych do uwzgl臋dnienia na etapie przygotowania specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia, udzia艂u w opiniowaniu rozwi膮za艅 przedk艂adanych przez wykonawc臋; 3) Wsp贸lpraca z Wydzia艂em Gospodarki Nieruchomo艣ciami i Wydzia艂em Rozwoju w zakresie przygotowania dla teren贸w miejskich ofert inwestycyjnych; 4) Opiniowanie koncepcji i opracowa艅 urbanistycznych i architektonicznych przek艂adanych Prezydentowi , dotycz膮cych zamierze艅 inwestycyjnych o istotnym znaczeniu dla miasta;5) Prowadzenie analiz dotycz膮cych mo偶liwo艣ci inwestycyjnych miasta, prowadzenie konsultacji spo艂ecznych;6) Inicjowanie i przeprowadzanie konkurs贸w urbanistyczno-architektonicznych dla inwestycji miejskich w celu wy艂onienia najlepszych rozwi膮za艅;7 )Prowadzienie spraw w zakresie sytuowania reklam i ma艂ej architektury;8) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z estetyk膮 miasta.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2019-08-09 - Racib贸rz (艣l膮skie)

REFERENT DS. EWIDENCJI LUDNO艢CI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH (OB. VII) - od 2聽250 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych warunk贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni sta偶 pracy, lub - wykszta艂cenie wy偶sze b) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰: - ustawy o ewidencji ludno艣ci- ustawy o cudzoziemcach ( Dzia艂 IV)- ustawy Kodeks wyborczy ( Dzia艂 I)- ustawy Kodeks post臋powania administracyjnego (Dzia艂 VII)- ustawy o samorz膮dzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pe艂ny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2019 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Obs艂uga interesant贸w w sprawach z zakresu ewidencji ludno艣ci,2) Wydawanie za艣wiadcze艅 o zameldowaniu i wymeldowaniu,3) Przekazywanie danych z Rejestru Mieszka艅c贸w oraz Rejestru Zamieszkania Cudzoziemc贸w innym jednostkom organizacyjnym Urz臋du w zakresie niezb臋dnym do realizacji przez nie zada艅,4) Przygotowywanie informacji o zmianach adresowych i wsp贸艂praca z administratorami budynk贸w,5) Udzia艂 w sk艂adzie komisji dokonuj膮cej wizji lokalnych dokonywanych w trakcie post臋powania administracyjnego o zameldowanie lub wymeldowanie,6) Udzia艂 w realizacji spraw zwi膮zanych z organizacj膮 wybor贸w i referend贸w.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2019-07-29 - Racib贸rz (艣l膮skie)

REFERENT DS. OBS艁UGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W WYDZIALE ROZWOJU - od 2聽250 PLN

Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych warunk贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni sta偶 pracy, lub - wykszta艂cenie wy偶sze b) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰: - Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych ( za wyj膮tkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorz膮dzie gminnym; - Podr臋cznika wnioskodawcy i beneficjenta program贸w polityki sp贸jno艣ci 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w za艂膮czeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pe艂ny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2019 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej do Wydzia艂u oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie dzia艂a艅 promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych 艣rodk贸w unijnych.3) Koordynowanie spraw zwi膮zanych z bud偶etem Wydzia艂u Rozwoju.4) Przedk艂adanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy wed艂ug dyspozycji Naczelnika.5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegaj膮cej wysy艂ce, a tak偶e dokument贸w wymagaj膮cych podpisu Prezydenta.6) Przekazywanie projekt贸w Zarz膮dze艅 Prezydenta i projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta zgodnie z ustalon膮 procedur膮.7) Obs艂uga interesant贸w Wydzia艂u.8) Pe艂nienie funkcji doradczych dla pracownik贸w Wydzia艂u w zakresie systemu obiegu dokument贸w, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowi膮zuj膮cych procedur wewn臋trznych.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2019-07-29 - Racib贸rz (艣l膮skie)

KIEROWNIK BIURA OBS艁UGI PREZYDENTA - od 2聽250 PLN

Wymagania :1) niezb臋dne: a) wykszta艂cenie wy偶szeb) co najmniej 3 letni sta偶 pracy w zakresie dziennikarstwa lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata dzia艂alno艣ci gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na niniejszym stanowiskuc) przedstawienie na pi艣mie na bazie istniej膮cych w Urz臋dzie rozwi膮za艅 organizacyjnych koncepcji funkcjonowania Biura Obs艂ugi Prezydenta Urz臋du Miasta Racib贸rz w oparciu o obowi膮zuj膮ce przepisy prawa wymienione w pkt. 2 ( wymagania dodatkowe) oraz Regulamin wewn臋trzny Biura Obs艂ugi Prezydenta i Regulamin Organizacyjny Urz臋du Miasta Racib贸rzd) obywatelstwo polskiee) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychf) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweg) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu komunikatywnymb) znajomo艣膰:- ustawy o samorz膮dzie gminnym - ustawy o dost臋pie do informacji publicznej- ustawy Prawo prasowe- ustawy o pracownikach samorz膮dowych.Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 70 %b) praca w terenie 30%c) praca przy komputerzed) pe艂ny wymiar czasu pracye) planowany termin zatrudnienia 12.08.2019 r.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2019 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Kierowanie pracami Biura w celu prawid艂owej i sprawnej realizacji zada艅 ci膮偶膮cych na gminie Racib贸rz, a wynikaj膮cych z Regulaminu Organizacyjnego Urz臋du i Regulaminu Wewn臋trznego Biura.2) Realizacja zada艅 przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urz臋du w Regulaminie Organizacyjnym Urz臋du.3) Wykonywanie funkcji Kierownika Urz臋du w stosunku do pracownik贸w Biura oraz w艂a艣ciwe zarz膮dzanie personelem.4) Podejmowanie dzia艂a艅 s艂u偶膮cych zapewnieniu funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarz膮dczej przy realizacji zada艅 Urz臋du/Biura.5) Zapewnienie obs艂ugi technicznej i administracyjnej Prezydenta Miasta, Zast臋pc贸w Prezydenta i Biura Obs艂ugi Prezydenta.6) Kreowanie i realizacja polityki informacyjnej Prezydenta Miasta oraz wizerunku Prezydenta i Urz臋du Miasta w mediach.7) Zapewnienie w艂a艣ciwej organizacji i obs艂ugi spotka艅, wizyt, konferencji i posiedze艅 z udzia艂em Prezydenta Miasta.8) Planowanie i realizacja bud偶etu w zakresie spraw obj臋tych zakresem Biura.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2019-07-12 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTOR DS. PLANOWANIA, REMONT脫W I UTRZYMANIA DR脫G W WYDZIALE DR脫G MIEJSKICH - od 2聽250 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) wykszta艂cenie wy偶sze budownictwo lub drogownictwo,b) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 1 rok sta偶u pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata sta偶u pracy w administracji,b) znajomo艣膰: - ustawy o samorz膮dzie gminnym- ustawy o drogach publicznych- ustawy Prawo budowlane ( Rozdzia艂 1, 2, 3, 4)II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 60 %b) praca w terenie 40 %c) praca przy komputerzed) pe艂ny wymiar czasu pracy.e) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2019 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Pe艂nienie funkcji inwestora w zakresie budowy, przebudowy, remont贸w i utrzymania publicznych i wewn臋trznych dr贸g gminnych oraz drogowych obiekt贸w in偶ynierskich.2) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bud偶etem wydzia艂u.3) Sporz膮dzanie projekt贸w plan贸w rzeczowo finansowych, rocznych i wieloletnich, budowy, przebudowy i remont贸w, utrzymania i ochrony dr贸g gminnych oraz dr贸g wewn臋trznych.4) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z utrzymaniem row贸w przydro偶nych.5) Koordynowanie prac w zakresie projekt贸w, kt贸re uzyska艂y dofinansowanie ze 艣rodk贸w funduszy europejskich i krajowych.6) Koordynowanie prac w zakresie realizacji i rozliczania um贸w dotacji celowych przeznaczonych na remonty dr贸g innym zarz膮dcom. Realizacja zada艅 dotycz膮cych dzia艂alno艣ci w zakresie us艂ug telekomunikacyjnych prowadzonych przez gmin臋.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2019-07-11 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTOR DS. ENERGETYCZNYCH W WYDZIALE KOMUNALNYM - od 2聽250 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) wykszta艂cenie wy偶sze techniczne na kierunku energetyka, elektryka, telekomunikacja, elektrotechnika lub elektronikab) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 1 rok sta偶u pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata sta偶u pracy w administracji,b) og贸lna wiedza w zakresie budowy i obs艂ugi infrastruktury energetycznej, umiej臋tno艣膰 czytania projekt贸w technicznych, map geodezyjnych, obs艂uga komputera,c) znajomo艣膰: - ustawy o samorz膮dzie gminnym- ustawy Prawo energetyczne ( Rozdzia艂 3)- ustawy o efektywno艣ci energetycznej- ustawy Prawo budowlane ( Rozdzia艂 3, 4, 5).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 70 %b) praca w terenie 30 %c) praca przy komputerzed) pe艂ny wymiar czasu pracy.e) planowany termin zatrudnienia 01.10.2019 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2019r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Realizacja przedsi臋wzi臋膰 zwi膮zanych z infrastruktur膮 o艣wietleniow膮, s艂u偶膮cych poprawie efektywno艣ci energetycznej,2) Prowadzenie procesu inwestycyjnego rozbudowy o艣wietlenia miejskiego,3) Koordynacja prac remontowych sieci energetycznych z modernizacj膮 i budow膮 o艣wietlenia miejskiego,4) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zakupem i dystrybucj膮 energii elektrycznej,5) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zapewnieniem us艂ug konserwacji o艣wietlenia miejskiego,6) Przygotowanie dokumentacji przetargowej do opracowania i aktualizacji za艂o偶e艅 do planu zaopatrzenia miasta w energi臋 elektryczn膮, paliwa gazowe i ciep艂o,7) Przygotowanie materia艂贸w i zlecanie us艂ug dekorowania 艣wi膮tecznego miasta w zakresie dekoracji 艣wietlnych, wraz z przegl膮dem i napraw膮 starych dekoracji oraz zakupami uzupe艂niaj膮cymi.8) Realizacja zada艅 dotycz膮cych dzia艂alno艣ci w zakresie us艂ug telekomunikacyjnych prowadzonych przez gmin臋.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2019-07-11 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTOR DS. ROLNICTWA, MELIORACJI I GOSPODARKI 艢CIEKOWEJ W WYDZIALE OCHRONY 艢RODOWISKA I ROLNICTWA - od 2聽250 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) wykszta艂cenie wy偶sze b) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) wykszta艂cenie wy偶sze na kierunku rolnictwo, melioracja, in偶ynieria i gospodarka wodna, b) 1 rok sta偶u pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata sta偶u pracy w administracji,c) znajomo艣膰: - ustawy o samorz膮dzie gminnym- ustawy Prawo wodne (Dzia艂 I, V, VI rozdz. 1)- ustawy o kszta艂towaniu ustroju rolnego- ustawy o ochronie grunt贸w rolnych i le艣nych, - ustawy Prawo geologiczne i g贸rnicze ( Dzia艂 I, III rozdz. 1, Dzia艂 V rozdz. 1 i 2)II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 70 %b) praca w terenie 30 %c) praca przy komputerzed) pe艂ny wymiar czasu pracy.e) planowany termin zatrudnienia 01.08.2019 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu maju 2019r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Nadz贸r nad sprawnym dzia艂aniem urz膮dze艅 melioracji szczeg贸艂owych i udzia艂 w odbiorach rob贸t konserwacyjnych tych urz膮dze艅, przygotowywanie wniosk贸w do przetarg贸w na roboty konserwacyjne i odbudow臋 urz膮dze艅 melioracyjnych zgodnie z zasadami ustawy o zam贸wieniach publicznych,2) Wsp贸艂praca z instytucjami i organizacjami rolniczymi oraz rolnikami prowadz膮cymi gospodarstwa rolne w celu zapewnienia w艂a艣ciwej i prawid艂owej gospodarki w produkcji ro艣linnej jak i zwierz臋cej,3) Realizacja zada艅 gminy z zakresu rolnictwa,4) Prowadzenie kontroli z zakresu ubezpiecze艅 rolniczych,5) Szacowanie szk贸d powsta艂ych w uprawach rolnych, wsp贸艂praca przy szacowaniu i likwidacji skutk贸w nieprzewidzianych zdarze艅,6) Przygotowywanie opinii i postanowie艅 z zakresu prawa geologicznego i g贸rniczego,7) Realizowanie zada艅 gminy z zakresu 艂owiectwa,8) Organizowanie opieki weterynaryjnej zwierz膮t wolno偶yj膮cych i odbioru pad艂ych zwierz膮t,9) Prowadzenie zagadnie艅 z zakresu ochrony ro艣lin, a tak偶e zada艅 zwi膮zanych z upraw膮 maku lub konopi w艂贸knistych.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2019-06-25 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTOR DS. ENERGETYCZNYCH W WYDZIALE KOMUNALNYM - od 2聽250 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) wykszta艂cenie wy偶sze techniczne na kierunku energetyka, elektryka, telekomunikacja, elektrotechnika lub elektronikab) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 1 rok sta偶u pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata sta偶u pracy w administracji,b) og贸lna wiedza w zakresie budowy i obs艂ugi infrastruktury energetycznej, umiej臋tno艣膰 czytania projekt贸w technicznych, map geodezyjnych, obs艂uga komputera,c) znajomo艣膰: - ustawy o samorz膮dzie gminnym- ustawy Prawo energetyczne ( Rozdzia艂 3)- ustawy o efektywno艣ci energetycznej- ustawy Prawo budowlane ( Rozdzia艂 3, 4, 5).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 70 %b) praca w terenie 30 %c) praca przy komputerzed) pe艂ny wymiar czasu pracy.e) planowany termin zatrudnienia 01.10.2019 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu maju 2019r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Realizacja przedsi臋wzi臋膰 zwi膮zanych z infrastruktur膮 o艣wietleniow膮, s艂u偶膮cych poprawie efektywno艣ci energetycznej,2) Prowadzenie procesu inwestycyjnego rozbudowy o艣wietlenia miejskiego,3) Koordynacja prac remontowych sieci energetycznych z modernizacj膮 i budow膮 o艣wietlenia miejskiego,4) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zakupem i dystrybucj膮 energii elektrycznej,5) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zapewnieniem us艂ug konserwacji o艣wietlenia miejskiego,6) Przygotowanie dokumentacji przetargowej do opracowania i aktualizacji za艂o偶e艅 do planu zaopatrzenia miasta w energi臋 elektryczn膮, paliwa gazowe i ciep艂o,7) Przygotowanie materia艂贸w i zlecanie us艂ug dekorowania 艣wi膮tecznego miasta w zakresie dekoracji 艣wietlnych, wraz z przegl膮dem i napraw膮 starych dekoracji oraz zakupami uzupe艂niaj膮cymi.8) Realizacja zada艅 dotycz膮cych dzia艂alno艣ci w zakresie us艂ug telekomunikacyjnych prowadzonych przez gmin臋.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2019-06-25 - Racib贸rz (艣l膮skie)

SPRZ膭TACZKA - od 2聽250 PLN

Sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2019-05-10 - Racib贸rz (艣l膮skie)

REFERENT DS. OBS艁UGI SEKRETARIATU PREZYDENTA I ZAST臉PC脫W PREZYDENTA W BIURZE OBS艁UGI PREZYDENTA (BOP IV) - od 2聽100 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze b) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰: - Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych ( za wyj膮tkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorz膮dzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pe艂ny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zast臋pc贸w Prezydenta funkcjonuj膮cego w ramach Biura Obs艂ugi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobi艣cie b膮d藕 telefonicznie osobom kontaktuj膮cym si臋 z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotka艅 organizowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obs艂ugi kancelaryjno-biurowej Biura Obs艂ugi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokument贸w finansowo-ksi臋gowych na potrzeby Biura.6) Obs艂uga interesant贸w, w tym przyjmowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta w dniu przyj臋膰 stron.7) Dba艂o艣膰 o zaopatrzenie Biura w materia艂y i druki niezb臋dne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazd贸w s艂u偶bowych Zast臋pc贸w Prezydenta.Druki zawieraj膮ce o艣wiadczenia o kt贸rych mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dost臋pne s膮 w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zak艂adce Praca w Urz臋dzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, pok. 213.O艣wiadczenia winny by膰 w艂asnor臋cznie podpisane.Kandydaci spe艂niaj膮cy wymagania niezb臋dne uczestniczy膰 b臋d膮 w post臋powaniu kwalifikacyjnym obejmuj膮cym:Etap I test z wiedzy og贸lnej z zakresu akt贸w prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmow臋 kwalifikacyjn膮 ze sprawdzeniem znajomo艣ci j臋zyka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w post臋powaniu wszyscy kandydaci zostan膮 powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie z adnotacj膮 Nab贸r na stanowisko referenta ds. obs艂ugi Sekretariatu Prezydenta i Zast臋pc贸w Prezydenta w Biurze Obs艂ugi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obs艂ugi Interesant贸w Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za po艣rednictwem poczty (decyduje data wp艂ywu oferty do Urz臋du). Dokumenty aplikacyjne pi臋ciu najlepszych kandydat贸w wy艂onionych w toku naboru przez Komisj臋 Rekrutacyjn膮 b臋d膮 przechowywane przez okres 3 miesi臋cy. Pozosta艂e dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydat贸w zostan膮 zniszczone.Zgodnie z ustaw膮 z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz膮dowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy og艂osze艅 w siedzibie Urz臋du Miasta Racib贸rz podlegaj膮 dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczeg贸艂owe informacje mo偶na uzyska膰 telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-07-19 - Racib贸rz (艣l膮skie)

REFERENT DS. OBS艁UGI KANCELARYJNO - BIUROWEJ W WYDZIALE ROZWOJU - od 2聽100 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze b) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,b) znajomo艣膰: - Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych ( za wyj膮tkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorz膮dzie gminnym; - Podr臋cznika wnioskodawcy i beneficjenta program贸w polityki sp贸jno艣ci 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w za艂膮czeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pe艂ny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 16.08.2018 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej do Wydzia艂u oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie dzia艂a艅 promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych 艣rodk贸w unijnych. 3) Koordynowanie spraw zwi膮zanych z bud偶etem Wydzia艂u Rozwoju. 4) Przedk艂adanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy wed艂ug dyspozycji Naczelnika. 5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegaj膮cej wysy艂ce, a tak偶e dokument贸w wymagaj膮cych podpisu Prezydenta. 6) Przekazywanie projekt贸w Zarz膮dze艅 Prezydenta i projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta zgodnie z ustalon膮 procedur膮. 7) Obs艂uga interesant贸w Wydzia艂u. 8) Pe艂nienie funkcji doradczych dla pracownik贸w Wydzia艂u w zakresie systemu obiegu dokument贸w, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowi膮zuj膮cych procedur wewn臋trznych.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-07-17 - Racib贸rz (艣l膮skie)

REFERENT DS. OBS艁UGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W STRA呕Y MIEJSKIEJ - od 2聽100 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomo艣膰: Instrukcji Kancelaryjnej stanowi膮cej za艂膮cznik do Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych; ustawy o samorz膮dzie gminnym; ustawy o stra偶ach gminnych.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pe艂ny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 08.05.2018 r.III.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu marcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1.Rejestracja w systemie obiegu dokument贸w: wewn臋trznej dokumentacji s艂u偶bowej oraz korespondencji wp艂ywaj膮cej do Stra偶y Miejskiej.2.Przedk艂adanie korespondencji Komendantowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy wed艂ug dyspozycji Komendanta.3.Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegaj膮cej wysy艂ce, a tak偶e dokument贸w wymagaj膮cych podpisu Prezydenta.4.Przekazywanie projekt贸w Zarz膮dze艅 Prezydenta i projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta zgodnie z ustalon膮 procedur膮.5.Przygotowywanie wniosk贸w o nadanie, zmian臋 lub cofni臋cie upowa偶nie艅.6.Pe艂nienie funkcji doradczych dla pracownik贸w Stra偶y Miejskiej w zakresie systemu obiegu dokument贸w, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowi膮zuj膮cych procedur wewn臋trznych.7.Zamawianie materia艂贸w biurowych, 艣rodk贸w czysto艣ci, papieru ksero, druk贸w, piecz臋ci, czasopism, literatury fachowej itp., zg艂aszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.8.Archiwizacja dokument贸w Stra偶y Miejskiej
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-04-04 - Racib贸rz (艣l膮skie)

REFERENT DS. OBS艁UGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W WYDZIALE OCHRONY 艢RODOWISKA I ROLNICTWA - od 2聽100 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomo艣膰: ustawy o udost臋pnianiu informacji o 艣rodowisku i jego ochronie, udziale spo艂ecze艅stwa w ochronie 艣rodowiska oraz o ocenach oddzia艂ywania na 艣rodowisko ( DZIA艁 I i II); Instrukcji Kancelaryjnej stanowi膮cej za艂膮cznik do Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych; ustawy o samorz膮dzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pe艂ny wymiar czasu pracyd)praca w kontakcie z klienteme)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu lutym 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej do Wydzia艂u oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokument贸w,2)przedk艂adanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy,3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegaj膮cej wysy艂ce, a tak偶e dokument贸w wymagaj膮cych podpisu Prezydenta,4)przekazywanie projekt贸w Zarz膮dze艅 Prezydenta i projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta zgodnie z ustalon膮 procedur膮,5)dba艂o艣膰 o aktualno艣膰 kart us艂ug realizowanych przez Wydzia艂,6)pe艂nienie funkcji doradczych dla pracownik贸w Wydzia艂u w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowi膮zuj膮cych procedur wewn臋trznych,7)zamawianie materia艂贸w biurowych, zg艂aszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania,8)udost臋pnianie stronom informacji o 艣rodowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udost臋pnianiu informacji o 艣rodowisku i jego ochronie, udziale spo艂ecze艅stwa w ochronie 艣rodowiska oraz o ocenach oddzia艂ywania na 艣rodowisko.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-03-23 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTOR DS. ZAGADNIE艃 BUD呕ETOWYCH W WYDZIALE KOMUNALNYM - od 2聽100 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) wykszta艂cenie wy偶sze na kierunku ekonomia, rachunkowo艣膰 lub finanseb) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰: ustawy o rachunkowo艣ci ( Rozdzia艂 1 i 3), ustawy o finansach publicznych ( Dzia艂 I i V), ustawy o samorz膮dzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 100 %2) pe艂ny wymiar czasu pracy3) praca przy komputerze4) planowany termin zatrudnienia 03.04.2018 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu lutym 2018r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie dokumentacji bud偶etowej Wydzia艂u,2) Obs艂uga finansowa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, w tym analizy i prognozy finansowej,3) Opracowywanie projektu bud偶etu miasta w zakresie zada艅 realizowanych przez Wydzia艂 oraz sprawozda艅 z wykonania bud偶etu,4) Ubezpieczenia maj膮tku b臋d膮cego na stanie Wydzia艂u Komunalnego,5) Koordynowanie spraw dot. odpowiedzialno艣ci cywilno-prawnej za zdarzenia powsta艂e na maj膮tku zarz膮dzanym przez Wydzia艂,6) Prowadzenie ewidencji ilo艣ciowo-warto艣ciowej 艣rodk贸w trwa艂ych,7) Przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do przekazania aportu got贸wkowego lub rzeczowego.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-03-01 - Racib贸rz (艣l膮skie)

PODINSPEKTOR DS. UTRZYMANIA CZYSTO艢CI I PORZ膭DKU W WYDZIALE KOMUNALNYM - od 2聽100 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) wykszta艂cenie wy偶sze b) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) wykszta艂cenie wy偶sze techniczneb) znajomo艣膰: ustawy o samorz膮dzie gminnym, ustawy o utrzymaniu czysto艣ci i porz膮dku w gminach, ustawy o ochronie zwierz膮t ( Rozdzia艂 1 i 2).II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 70 %2) praca w terenie 30%3) pe艂ny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerze5) planowany termin zatrudnienia 15.03.2018 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu styczniu 2018r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Nadz贸r, kontrola, odbi贸r prac oraz rozliczanie us艂ug w zakresie:a) letniego utrzymania czysto艣ci i porz膮dku na terenach gminnych: dr贸g, chodnik贸w, pas贸w zieleni przydro偶nej, parking贸w i plac贸w gminnych wymienionych w odr臋bnie prowadzonych wykazach, przystank贸w na terenie miasta,b) zimowego utrzymania dr贸g, chodnik贸w, parking贸w i plac贸w gminnych, przystank贸w na terenie miasta,c) obs艂ugi dyspenser贸w, toalety i wybiegu dla ps贸w.2) Zlecanie us艂ug sprawowania codziennej kontroli w zakresie utrzymania czysto艣ci i porz膮dku na drogach, chodnikach, pasach zieleni przydro偶nej, placach, parkingach b臋d膮cych w艂asno艣ci膮 gminy i przystankach na terenie miasta,3) Przyjmowanie i przekazywanie Wykonawcy interwencji mieszka艅c贸w i Stra偶y Miejskiej.4) Wsp贸艂praca z organizatorami imprez publicznych w zakresie utrzymania czysto艣ci i obs艂ugi sanitarno- porz膮dkowej,5) Koordynacja dzia艂a艅 zwi膮zanych z deratyzacj膮.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-02-21 - Racib贸rz (艣l膮skie)

REFERENT DS. KSI臉GOWO艢CI PODATK脫W I OP艁AT LOKALNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2聽100 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie z zakresu rachunkowo艣ci, finans贸w lub ekonomii i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze na kierunku rachunkowo艣膰, finanse, podatki lub ekonomia.b)obywatelstwo polskiec)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)2 letni sta偶 pracy w ksi臋gowo艣cib)znajomo艣膰: ustawy o rachunkowo艣ci ( Rozdzia艂 1 i 2), ustawy o podatkach i op艂atach lokalnych ( Rozdzia艂 3 i 6), rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w w sprawie post臋powania wierzycieli nale偶no艣ci pieni臋偶nych, ustawy Ordynacja podatkowa ( Dzia艂 III, IV, VII), ustawy o samorz膮dzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pe艂ny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu grudniu 2017 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1)Realizacja zada艅 zwi膮zanych z wymiarem podatku od 艣rodk贸w transportowych os贸b fizycznych.2)Realizacja zada艅 zwi膮zanych z prowadzeniem ksi臋gowo艣ci podatku od nieruchomo艣ci os贸b fizycznych, podatku rolnego os贸b fizycznych, podatku le艣nego os贸b fizycznych.3)Sporz膮dzanie miesi臋cznych, kwartalnych, p贸艂rocznych i rocznych rozrachunk贸w podatkowych.4)Rozliczanie inkasent贸w z kwitariuszy przychodowych K-103 w zakresie poboru podatk贸w.5)Przygotowywanie wniosk贸w do ukarania w stosunku do podatnik贸w uchylaj膮cych si臋 od p艂atno艣ci.6)Zabezpieczanie wierzytelno艣ci podatkowych poprzez wpis hipoteki do Ksi臋gi Wieczystej oraz zastawu skarbowego.7)Podejmowanie czynno艣ci zmierzaj膮cych do zastosowania skutecznych 艣rodk贸w egzekucji wobec podatnik贸w.8)Bie偶膮ca kontrola terminowo艣ci wp艂at z tytu艂u podatk贸w oraz stanu nadp艂at na kartach kontowych podatnik贸w oraz przygotowywanie zawiadomie艅 o zwrocie nadp艂at b膮d藕 zarachowanie nadp艂at na poczet innych zaleg艂o艣ci podatkowych.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-01-24 - Racib贸rz (艣l膮skie)

poprzednia strona
nast臋pna strona