Praca CONTENT MANAGER - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy CONTENT MANAGER, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 5 ofert pracy CONTENT MANAGER.

CONTENT MANAGER - 1聽057,6 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-06-26 - Radom (mazowieckie)

CONTENT MANAGER - od 2聽100 PLN

Obs艂uga strony internetowej, Copywriting I zmiana: 08-16 lub 10-18 pn-pt wynagrodzenie od 2100 z艂 brutto + premia od wydajno艣ci po 3 miesi膮cach pracy.
CAMELLIA SINENSIS 1836 SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-08-21 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)

CONTENT MANAGER - od 2聽800 PLN

Tworzenie i realizacja strategii content marketingowej Opracowanie, zarz膮dzanie i realizacjakalendarza wydawniczego Promocja marki i dystrybucja tre艣ci w polskim i angloj臋zycznym internecie przy pomocy w艂asnych izewn臋trznych kana艂贸w komunikacji (paid, owned, earned) Kontakty z mediami, budowanie relacji z partneramizewn臋trznymi(dziennikarze, blogerzy, wydawcy) Monitoring i analiza obecno艣ci marki w sieci oraz rekomendacja rozwi膮za艅,maksymalizuj膮cych sprzeda偶 i przewag臋 konkurencyjn膮 marki Analiza i realizacja za艂o偶onych cel贸w.[Godzina zako艅czenia pracy] : 17:00[Praca na czas okre艣lony] : 20.01.2017-31.01.2018
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

CONTENT MANAGER - do 2聽800 PLN

鈥揟worzenie i realizacja strategii content marketingowej鈥揙pracowanie, zarz膮dzanie i realizacja kalendarza wydawniczego鈥揚romocja marki i dystrybucja tre艣ci w polskim i angloj臋zycznym internecie przy pomocy w艂asnych i zewn臋trznych kana艂贸w komunikacji (paid, owned, earned)鈥揔ontakty z mediami, budowanie relacji z partnerami zewn臋trznymi (dziennikarze, blogerzy, wydawcy)鈥揗onitoring i analiza obecno艣ci marki w sieci oraz rekomendacja rozwi膮za艅 maksymalizuj膮cych sprzeda偶 i przewag臋 konkurencyjn膮 marki鈥揂naliza i realizacja za艂o偶onych cel贸w
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

CONTENT MANAGER - od 3聽500 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)