ASYSTENT KSIĘGOWEGO / KSIĘGOWY Kielce oferta pracy Biuro Rachunkowe SŁAWIŃSCY Agata Sławińska


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWEGO / KSIĘGOWY

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: w/g stanowiska

Data publikacji: 2020-01-03

Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)

Pracodawca: Biuro Rachunkowe SŁAWIŃSCY Agata Sławińska

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Okrzei 64/3, 25-526 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: w/g stanowiska

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWEGO / KSIĘGOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2020

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wprowadzanie faktur do systemu księgowego, obsługa platformy księgowej on-line, skanowanie dokumentów, obsługa urządzień biurowych, obsługa klientów. Wymagania; mile widziane osoby studiujące na kierunku finanse i rachunkowość.

Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe SŁAWIŃSCY Agata Sławińska

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Adres pracodawcy:
Okrzei 64/3, 25-526 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt telefoniczny 500172200

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Kontakt telefoniczny 500172200 lub adres e-mailbiuro (at) slawinscy.pl

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: świętokrzyskie

Powiat pracodawcy: m. Kielce

Gmina pracodawcy: Kielce

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kielce

Ulica pracodawcy: Okrzei

Numer budynku pracodawcy: 64

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 03.01.2020

Oferta pracy ważna do: 23.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?717e9420ff212a558a31e97c1d3777ea

Podobne oferty pracy

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - do 2 250 PLN

rejestracja pacjentów, asytowanie przy zabiegach stmatologicznych, obsługa programu m-Medica (rozliczanie z NFZ), utrzymanie porządku na terenie zakładu
GABINET STOMATOLOGICZNY GRAŻYNA MAŁOTA - 2019-03-22 - Piekary Śląskie (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 2 250 PLN

- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;- sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald zdostawcami i odbiorcami;- wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; - kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących;- przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;- wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych;
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Biuro Rachunkowe Wiesława Tatarczuk - 2019-02-21 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO - od 2 100 PLN

sporzadzanie pism procesowych, obsługa biura, pisanie i wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Głogów (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

Pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych. Pomoc przy posiłkach, sprzątanie sali.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Stanisław Szpiczakowski - 2016-02-09 - Kożuchów (lubuskie)

KIEROWCA W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM - od 1 850 PLN

Kierowca ciągnika siodłowego z naczepą chłodniczą. Teren Europy Zachodniej
Usługi Transportowe Import-Exportl - Andrzej Korzeniewski - 2016-05-17 - Zaścianki (podlaskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 1 000 PLN

Prace labolatoryjne
PPHU Biegun Paweł Żywiec - 2017-01-04 - Żywiec (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 000 PLN

-opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,-udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,-udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych,-udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,-wspieranie aktywności społecznej rodzin,-motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,-udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,-motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,-podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,-prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dla dzieci,-prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,-dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,-monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,-sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,-współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,-współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub grupą roboczą oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.CV ze zdjęciem;list motywacyjny;List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą; Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2012 r., poz. 922 ze zm.)";Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;Kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy),Kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy;Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków asystenta rodziny;Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;Oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona lub ograniczona;Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Zamość - 2017-10-13 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW SPRZEDAŻY ON-LINE - od 1 900 PLN

Opis stanowiska:- obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaży on-line,- przyjmowanie i realizacja zamówień internetowych,- obsługa zwrotów ze sklepu on-line oraz przyjmowanie reklamacji,- logistyka zleceń wysyłki,- budowanie relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy,- wsparcie Działu Nadruków.Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,- motywacyjny system wynagrodzeń,- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- możliwość rozwoju,- elastyczny grafik lub pracę na część etatu.CV prosimy wysyłać na adres info (at) gladpol.pl Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy o zawarcie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez P.H.U. GLADPOL, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje mi prawo do ich wglądu oraz poprawiania lub całkowitego usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych."
P.H.U. GLADPOL STANISŁAW GŁADYSZ - 2016-10-27 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT STYLISTY - od 1 125 PLN

POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI- MOŻLIWOŚĆ PRACY NA PÓŁ ETATU JAK I NA CAŁY ETAT. PRACA ZARÓWNO DLA KOBIET JAK I MĘŻCZYZN
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2019-08-05 - Polkowice (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami indyjskimi, pomoc w opiece nad klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 3 500 PLN

prowadzenie i rozliczanie kasy, robienie zestawień miesięcznych sprzedaży, Vat, Pit, wystawianie faktur itp.
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2018-08-09 - Zasutowo (wielkopolskie)

ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU - 2 800 - 3 000 PLN

Ścisła współpraca z prezesem, zarządzanie kalendarzem zarządu, , hierarchią informacji przypływających do przełożonego, obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura, zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji, administrowanie korespondencją, organizowanie wyjazdów służbowych, organizowanie i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych i narad, reprezentowanie zarządu przed instytucjami zewnętrznymi w zakresie wypełnienia powierzonych obowiązków, współpraca z innymi działami w firmie, dbanie o pozytywny wizerunek spółki
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH - od 3 000 PLN

projektowanie elementów konstrukcyjnych żelbetowych prefabrykowanych i monolitycznych, stalowych, murowych,konstruowanie połączeń między elementami prefabrykowanymi, węzłów stalowych,praca nad nowymi rozwiązaniami projektowymi konstrukcji prefabrykowanych i stalowych,wykonywanie dokumentacji w programach typu CAD,współpraca z innymi biurami projektowymi, fabrykami prefabrykatów i budowami,przygotowanie zestawień, spisów, dokumentacji projektowej.
TEGNE CONSULTING ENGINEERS SP. Z O.O. - 2019-08-07 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Rekowo Górne (pomorskie)

ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Chromiec (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY I TRANSPORTU - od 2 500 PLN

sporządzanie odpowiednich dokumentów sprzedażowych, transportowych, magazynowych, przyjmowanie i kontrola ilościowa towaru oraz prawidłowość dokumentów, obsługa klienta, udział w inwentaryzacji magazynu.
OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR" - 2018-04-09 - Żory (śląskie)

ASYSTENT DS. RYNKU WSCHODNIEGO- CD - od 2 490 PLN

Pomoc pracownikom którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisko pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim oraz ukraińskim. Obsługa komputera (tworzenie raportów zestawień wykorzystaniem pakietów biurowych), obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Praca na jedną zmianę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA MODY - 997,4 PLN

techniczna pomoc przy konstrukcji prototypów sukienek wieczorowych,umiejętność przyszycia nowego modelu odzieży,
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Piła (wielkopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 100 PLN

wsparcie zarządu w codziennych pracach, przygotowanie spotkań, organizowanie wyjazdów, kontakt z dostawcami i klientami, praca administarcyjna
ADAMET-NIEMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ OPDPWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Tajęcina (podkarpackie)

ASYSTENT - od 2 300 PLN

obsługa klientów, kompletowanie dokumentów, obsługa terminarz a spotkań, spotkania z klientami, obsługa tłumaczeń, proste prace biurowe, korespondowanie i odbieranie telefonów w języku chińskim, kontakt z klientami i kontrahentami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wola Mrokowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

rejestrowanie zdarzeń gospodarczych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

KONSERWATOR-HYDRAULIK - od 3 360 PLN

Remonty, konserwacje i usuwanie awarii urządzeń instalacji centralnego ogrzewania, wodno kanalizacyjnej i gazowej wewnętrznej i zewnętrznej w budynkach zarządzanych przez Spółdzielnie Mieszkaniową.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Sympatyczna" - 2017-08-22 - Łódź (łódzkie)

WOŹNA ODDZIAŁOWA - od 1 560 PLN

Prace porządkowe, wydawanie posiłków dzieciom.7/8 etatu. Oferta dostępna w sali B, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 733 403 495 lub e-mail: przedszkole_nr124 (at) op.pl
Przedszkole nr 124 im. Marii Konopnickiej - 2018-08-21 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

obsługa recepcji, przygotowywanie i utrzymywanie stanowiska lekarskiego w gotowości, asysta podczas zabiegów stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH - od 1 850 PLN

obsługa kklienta, obsługa allegro, pakowanie części samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Głogów (dolnośląskie)

ASYSTENT BIURA - 997,4 PLN

praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

pomoc w wykonywaniu projektów, obsługa komutera i programów
Adam Mizerski- Architekt - 2017-10-26 - Słubice (lubuskie)