Praca ADMINISTRATOR SERVICE DESK - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy ADMINISTRATOR SERVICE DESK, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 5 ofert pracy ADMINISTRATOR SERVICE DESK.

ADMINISTRATOR SERVICE DESK - do 5聽500 PLN

Kontakt z u偶ytkownikami biznesowymi, rozwijanie program贸w diagnostycznych oraz ich wdra偶anie, zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia dla przychodz膮cych zapyta艅 i problem贸w zwi膮zanych z systemami komputerowymi, oprogramowania i sprz臋tem, odpowiadanie na zapytania z zakresu IT w profesjonalny spos贸b, prowadzenie korespondencji z nowymi u偶ytkownikami, prowadzenie klienta przez proces rozwi膮zywania problem贸w, obs艂uga program贸w diagnostycznych, w celu zidentyfikowania i rozwi膮zania problemu, rozwi膮zywanie problem贸w technicznych oraz kontakt z klientem w celu weryfikacji rozwi膮zania problemu, tagowanie problem贸w oraz sortowanie ich, wsparcie u偶ytkownik贸w na 1 i 2 linii z u偶yciem kana艂贸w spo艂eczno艣ciowych, praca z bazami danych
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Gda艅sk (pomorskie)

ADMINISTRATOR SERVICE DESK - do 7聽300 PLN

Obs艂uga, klasyfikacja i nadz贸r zlece艅 w systemie do zarz膮dzania zg艂oszeniami, odpowiadanie na zapytania z zakresu IT, zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia dla przychodz膮cych zapyta艅 i problem贸w zwi膮zanych z systemami komputerowymi, oprogramowania i sprz臋tem, analiza problem贸w i wprowadzanie nowych rozwi膮za艅. Przyjmowanie zg艂osze艅 drog膮 telefoniczn膮, e-mailow膮 oraz w systemach Klient贸w, prowadzenie klienta przez proces rozwi膮zywania problem贸w, obs艂uga program贸w diagnostycznych, w celu zidentyfikowania i rozwi膮zania problemu. U艂atwienie komunikacji pomi臋dzy naszymi filiami i wsp贸艂praca z innymi oddzia艂ami IT i dostawcami w celu szybkiego rozwi膮zywania problem贸w ITrozwi膮zywanie problem贸w technicznych oraz kontakt z klientem w celu weryfikacji rozwi膮zania problemu
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Gda艅sk (pomorskie)

ADMINISTRATOR SERVICE DESK - do 7聽065 PLN

Kontakt z u偶ytkownikami biznesowymi, odpowiadanie na zapytania z zakresu IT w profesjonalny spos贸b, zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia dla przychodz膮cych zapyta艅 i problemow zwi膮zanych z systemami komputerowymi, oprogramowania i sprz臋tem, prowadzenie korespondencji z nowymi u偶ytkownikami, prowadzenie klienta przez proces rozwi膮zywania problem贸w, obs艂uga program贸w diagnostycznych, w celu zidentyfikowania i rozwi膮zania problemu, rozwi膮zywanie problem贸w technicznych oraz kontakt z klientem w celu weryfikacji rozwi膮zania problemu.
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Gda艅sk (pomorskie)

ADMINISTRATOR SERVICE DESK - do 7聽500 PLN

Tworzenie, przypisywanie, kategoryzacja, priorytetyzacja, eskalacja, 艣ledzenie, zamykanie zg艂osze艅. Udzielanie informacji zwrotnej zgodnie z regulacjami SLA. Odbieranie po艂膮cze艅 telefonicznych, e-maili i wiadomo艣ci w wyznaczonym czasie pracy. Rozwi膮zywanie problem贸w technicznych zgodnie z wymogami KEDB i przestrzeganie procedur SOP/SOW. Identyfikcja trend贸w zg艂osze艅 i przekazywanie ich do drugiej lini wsparcia , TL w razie potrzeby. Tworzenie i kategoryzowanie zg艂osze艅 powi膮zanych.Monitorowanie rozwi膮za艅 i akutualizacja KB. Przekazanie informacji zwrotnej u偶ytkownikowi w celu potwierdzenie rozwi膮zania problemu. Przygotowanie MIS zgodnie z wymogami. Przekazywanie zgloszenia do PRG w razie braku rozwi膮zania przez level 2. Przypisywanie zg艂osze艅 do odpowiednich grup wsparcia.
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Gda艅sk (pomorskie)

ADMINISTRATOR SERVICE DESK - do 4聽500 PLN

Tworzenie / przypisywanie / kategoryzacja / priorytetyzacja / eskalacja / 艣ledzenie zamykanie zg艂osze艅. Udzielanie informacji zwrotnej zgodnie z regulacjami SLA, Odbieranie po艂膮cze艅 telefonicznych, e-maili i wiadomo艣ci w wyznaczonym czasie pracy, Rozwi膮zywanie problem贸w technicznych zgodnie z wymogami KEDB i przestrzeganie procedur SOP/SOW . Identyfikcja trend贸w zg艂osze艅 i przekazywanie ich do drugiej lini wsparcia / TL w razie potrzeby. Tworzenie i kategoryzowanie zg艂osze艅 powi膮zanych. Przekazanie informacji zwrotnej u偶ytkownikowi w celu potwierdzenie rozwi膮zania problemu, przekazywanie zgloszenia do PRG w razie braku rozwi膮zania przez level 2, Przypisywanie zg艂osze艅 do odpowiednich grup wsparcia i kontrola ich realizacji
WIPRO IT SERVICES POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-02-12 - Gda艅sk (pomorskie)