Praca STANOWISKO INSPEKTORA - ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU "BUDOWA NISKOEMISYJNEGO SYSTEMU TRANSPORTU W CHEŁMSKIM OBSZARZE FUNKCJONALNYM" W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO INSPEKTORA - ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU "BUDOWA NISKOEMISYJNEGO SYSTEMU TRANSPORTU W CHEŁMSKIM OBSZARZE FUNKCJONALNYM" W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5., które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy STANOWISKO INSPEKTORA - ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU "BUDOWA NISKOEMISYJNEGO SYSTEMU TRANSPORTU W CHEŁMSKIM OBSZARZE FUNKCJONALNYM" W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5..

STANOWISKO INSPEKTORA - ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU "BUDOWA NISKOEMISYJNEGO SYSTEMU TRANSPORTU W CHEŁMSKIM OBSZARZE FUNKCJONALNYM" W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. - od 2 400 PLN

I. Przygotowanie i realizacja projektu:1) pomoc przy przygotowaniu dokumentów do złożenia wniosku o dofinansowanie;2) przygotowanie procedur przetargowych w ramach realizacji projektu zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;3) realizacja projektu w oparciu o wniosek o dofinansowanie, harmonogram rzeczowo-finansowy zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie oraz umową na roboty budowlane,4) realizacja zadań z zakresu promocji projektu;5) współpraca z opiekunem projektu ze strony Instytucji Zarządzającej;6) sporządzanie wniosków o płatność w części rzeczowej i finansowej;7) stały nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu poprzez monitorowanie realizowanych przedsięwzięć w powiązaniu z harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji projektu oraz podejmowanie działań zaradczych w przypadku stwierdzenia ryzyka i zagrożeń mogących spowodować zakłócenia jego przebiegu;8) sporządzanie aneksów do zawartych umów w razie wystąpienia uzasadnionych; okoliczności w porozumieniu z Instytucją Zarządzającą;9) współpraca z wykonawcami oraz wszystkimi instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu;10) przygotowywanie sprawozdań zgodnie z wytycznymi w/w programu z realizacji projektu;11) wykonywanie obowiązków związanych z czynnościami kontrolnymi prowadzonymi w związku z realizacją projektu;12) udostępnianie bądź przekazywanie Instytucji Zarządzającej lub innym upoważnionym organom wszelkich dokumentów dot. stosowania, udzielania zamówień publicznych lub innych dokumentów dotyczących realizacji projektu;13) wykonywanie innych, nie wymienionych powyżej obowiązków wynikających z umowy o dofinansowanie projektu;14) prowadzenie i archiwizowanie wszelkiej korespondencji dotyczącej realizowanego projektu.II. Rozliczenie projektu:1) rozliczanie umów zawartych w ramach realizacji projektu (roboty budowlane i usługi);2) końcowe rozliczenie umów zawartych w ramach realizacji projektu oraz umowy o dofinansowanie projektu;3) przekazanie wykonanej inwestycji na majątek miasta;4) przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektu w jednym miejscu przez okres wymagany w umowie o dofinansowanie;5) stosowanie obowiązujących i aktualnych wzorów dokumentów oraz informacji zamieszczonych w szczególności na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej RPO WL a także wytycznych oraz innych dokumentów w ramach programu;6) przestrzeganie przepisów wspólnotowych w zakresie polityk horyzontalnych (ochrony środowiska, równości szans i nie dyskryminacji, społeczeństwa informacyjnego, ochrony konkurencji zamówień publicznych).
Urząd Miasta Chełm - 2019-04-26 - Chełm (lubelskie)