Praca STANOWISKO DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZO艢CI W WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI - oferty pracy


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZO艢CI W WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy STANOWISKO DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZO艢CI W WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI.

STANOWISKO DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZO艢CI W WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI - od 3聽100 PLN

W zakresie planowania i realizacji bud偶etu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadz贸r nad realizacj膮 bud偶etu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urz臋du Miasta Che艂m, bie偶膮ce jego monitorowanie i sporz膮dzanie zestawie艅 oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwa艂y bud偶etowej w zakresie zada艅 realizowanych przez departament;3) przedk艂adanie propozycji zmian zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych;4) sporz膮dzanie informacji i sprawozda艅 (w tym sprawozdania z wykonania bud偶etu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Che艂m i innych kom贸rek organizacyjnych Urz臋du Miasta Che艂m, organ贸w kontroli, GUS i innych;5) przygotowywanie wniosk贸w dotycz膮cych zmian w bud偶ecie departamentu; 6) sprawdzanie rachunk贸w i faktur pod wzgl臋dem kompletno艣ci i zgodno艣ci z za艂o偶eniami przyj臋tymi do bud偶etu;7) bie偶膮ce przygotowywanie dokument贸w finansowych do zap艂aty w zakresie zada艅 Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczeg贸lno艣ci sprawdzanie dokument贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalno - rachunkowym;8) bie偶膮ce prowadzenie ewidencji zmian w bud偶ecie w zakresie dochod贸w i wydatk贸w;9) planowanie i nadz贸r nad realizacj膮 planu zam贸wie艅 publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedk艂adanie propozycji zmian dotycz膮cych planu zam贸wie艅 publicznych;11) sporz膮dzanie informacji i sprawozda艅 dotycz膮cych realizowanych przez Departament zam贸wie艅 publicznych;12) zapewnienie zgodno艣ci planu zam贸wie艅 publicznych z bud偶etem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮.2) prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem.3. W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:1)wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,2) 艣cis艂a wsp贸艂praca z Wydzia艂em Wydzia艂 Projekt贸w i Strategii poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,3) wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniuz bezpo艣rednim prze艂o偶onym.4. W zakresie wsp贸艂pracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:1) zast臋powanie innych pracownik贸w Wydzia艂u Inwestycji w czasie ich nieobecno艣ci,2) przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,3) przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2021-05-27 - Che艂m (lubelskie)