Praca PRACOWNIK DS. PIECZY INSTYTUCJONALNEJ, ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ I SPRAWOZDAWCZOŚCI - oferty pracy


Największy wybór odzieży

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy PRACOWNIK DS. PIECZY INSTYTUCJONALNEJ, ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ I SPRAWOZDAWCZOŚCI, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy PRACOWNIK DS. PIECZY INSTYTUCJONALNEJ, ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ I SPRAWOZDAWCZOŚCI.

PRACOWNIK DS. PIECZY INSTYTUCJONALNEJ, ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ I SPRAWOZDAWCZOŚCI - od 2 100 PLN

Zakres zadań:1.współpraca w realizacji i monitoringu powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych ze szczególnym uwzględnieniem programów pomocy społecznej, wspierania osób niepełnosprawnych i innych, których celem jest integracja osób i rodzin z grup szczególnego ryzyka oraz opracowanie i wdrażanie programów pomocy dziecku i rodzinie;2.ścisła współpraca z ośrodkami pomocy społecznej, z sądem, kuratorami, policją, ośrodkami adopcyjno opiekuńczymi, pedagogami szkolnymi, poradnią psychologiczno - pedagogiczną oraz instytucjami zajmującymi się polityka rodzinną;3.organizowanie opieki w rodzinach zastępczych oraz udzielanie pomocy pieniężnej na częściowe pokrycie kosztów utrzymania umieszczonych w nich dzieci, przygotowanie porozumień w zakresie rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka;4.przygotowanie projektów umów, decyzji administracyjnych dla rodzin zastępczych i określenie wielkości pomocy pieniężnej na częściowe pokrycie kosztów utrzymania dzieci w nich umieszczonych, lub kosztów utrzymania i wynagrodzenia za usługę opiekuńczo wychowawczą;5.przyjmowanie i weryfikowanie indywidualnych wniosków w/w osób;6.planowanie środków na realizację zadań;7.prowadzenie spraw dotyczących egzekucji w administracji w zakresie rodzin zastępczych zobowiązanych do odpłatności;8.sporządzanie list wypłat, not księgowych obciążających inne powiaty, gminy ewidencja, uzgadnianie, potwierdzanie sald;9.zawieranie porozumień w sprawie zabezpieczenia opieki na terenie innych miast powiatów;10.sporządzanie umów z rodzinami zastępczymi;11.sporządzanie umów o pełnienie funkcji rodzin zastępczych;12.prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej rodzin zastępczych jak również dzieci umieszczonych w placówkach opiekuńczo wychowawczych i resocjalizacyjnych;13.realizacja przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci;14.prowadzenie rejestru rodzin zastępczych;15.opracowanie not obciążeniowych za dzieci umieszczone w placówkach opiekuńczo wychowawczych, rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka na terenie innych powiatów i miast, weryfikacja otrzymanych not obciążających od gmin, z terenów których dzieci przebywają w rodzinach zastępczych;16.sporządzanie pism i planów finansowych dotyczących zapotrzebowania na finansowanie pobytu dzieci umieszczonych w placówkach opiekuńczo wychowawczych, rodzinach zastępczych i rodzinnych domach dziecka;17.wprowadzanie danych i korzystanie z programu POMOST, sporządzanie list wypłat;18.stanowisko może być związane z wyjazdami w teren, m. in. do ośrodków pomocy społecznej mających swoje siedziby na terenie powiatu nowodworskiego;19.podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez samokształcenie i udział w szkoleniach;20.obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim; 21.prowadzenie spraw związanych z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.22.prowadzenie spraw w zakresie ubiegania się o środki finansowe rządowe dotacje (programy, projekty, zawieranie umów, rozliczenie);23.realizacja zadań aktywnej integracji i pracy socjalnej w ramach projektów systemowych realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;24.przygotowywanie wniosków i realizacja projektów dofinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-08-31 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)