PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI ORGANIZACYJNEJ I KANCELARYJNO-BIUROWEJ KOMIS Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Urząd Miasta

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI ORGANIZACYJNEJ I KANCELARYJNO-BIUROWEJ KOMIS

Wynagrodzenie: do 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Biura Rady Miasta, a w szczególności: obsługa organizacyjno-techniczna oraz kancelaryjno-biurowa sesji Rady Miasta; dostarczanie zawiadomień o zwołaniu sesji wraz z kompletem materiałów i projektów aktów prawnych, sporządzanie protokołów z przebiegu obrad sesji, przekazywanie Prezydentowi Miasta interpelacji Radnych oraz wniosków i zapytań, prowadzenie rejestru i zbioru interpelacji, wniosków i zapytań radnych oraz postępowań w sprawie udzielania odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania; obsługa organizacyjno-techniczna i kancelaryjno-biurowa komisji stałych Rady Miasta, dostarczanie członkom komisji podpisanych przez Przewodniczącego Komisji - zawiadomień o zwołaniu jej posiedzenia oraz niezbędnych materiałów związanych z jej przedmiotem, sporządzanie protokołów posiedzeń komisji Rady Miasta oraz prowadzenie ich rejestru i zbioru, przekazywanie Prezydentowi Miasta w imieniu przewodniczących komisji wyciągów z protokołów posiedzeń komisji zawierających: wnioski komisji - celem ich realizacji, opinii dotyczących przedłożonych projektów aktów prawnych; prowadzenie rejestru i zbiorów wniosków i opinii komisji stałych Rady Miasta; przyjmowanie, przechowywanie i przekazywanie korespondencji oraz innych materiałów związanych z wykonywaniem mandatu radnego.

Data publikacji: 2018-08-24

Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

Pracodawca: Urząd Miasta

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Biura Rady Miasta, a w szczególności: obsługa organizacyjno-techniczna oraz kancelaryjno-biurowa sesji Rady Miasta; dostarczanie zawiadomień o zwołaniu sesji wraz z kompletem materiałów i projektów aktów prawnych, sporządzanie protokołów z przebiegu obrad sesji, przekazywanie Prezydentowi Miasta interpelacji Radnych oraz wniosków i zapytań, prowadzenie rejestru i zbioru interpelacji, wniosków i zapytań radnych oraz postępowań w sprawie udzielania odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania; obsługa organizacyjno-techniczna i kancelaryjno-biurowa komisji stałych Rady Miasta, dostarczanie członkom komisji podpisanych przez Przewodniczącego Komisji - zawiadomień o zwołaniu jej posiedzenia oraz niezbędnych materiałów związanych z jej przedmiotem, sporządzanie protokołów posiedzeń komisji Rady Miasta oraz prowadzenie ich rejestru i zbioru, przekazywanie Prezydentowi Miasta w imieniu przewodniczących komisji wyciągów z protokołów posiedzeń komisji zawierających: wnioski komisji - celem ich realizacji, opinii dotyczących przedłożonych projektów aktów prawnych; prowadzenie rejestru i zbiorów wniosków i opinii komisji stałych Rady Miasta; przyjmowanie, przechowywanie i przekazywanie korespondencji oraz innych materiałów związanych z wykonywaniem mandatu radnego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI ORGANIZACYJNEJ I KANCELARYJNO-BIUROWEJ KOMIS

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem postępowaniawinien spełniać: posiadanie obywatelstwa polskiego, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe z jednego z następujących zakresów: prawo, administracja,zarządzanie, ekonomia, politologia o specjalizacji samorządowej.Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin, statutu Gminy Kędzierzyn-Koźle, statutów osiedli Gminy Kędzierzyn-Koźle; umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego Microsoft Office (Word).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Adres pracodawcy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów: 1) życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni; 2) list motywacyjny; 3) kopia lub odpis dokumentów potwierdzających: a) wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły), b) staż pracy (np. świadectw pracy), c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (uprawnień, dyplomów, zaświadczeń itp.), d) niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych; 4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny); 5) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych; 6) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO i zgodzie na przetwarzanie danych osobowych oraz wizerunku; 7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach pracy i nauki w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania nieposzlakowanej opinii, dla potrzeb procesu naboru na stanowisko podinspektora ds. obsługi organizacyjnej i kancelaryjno-biurowej komisji i sesji Rady Miasta w Biurze Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260) (druki do pobrania - http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferty-pracy/103); List motywacyjny i życiorys powinny zawierać adres poczty elektronicznej i numer telefonu komórkowego dla potrzeb wyjaśnień, uzupełnień i powiadamiania o ustalonych terminach rozmów kwalifikacyjnych; 8) komisja powołana do zaopiniowania kandydatów na stanowisko podinspektora ds. obsługi organizacyjnej i kancelaryjno-biurowej komisji i sesji Rady Miasta w Biurze Rady Miasta Kędzierzyn-Koźle uprawniona będzie do ewentualnego żądania dostarczenia brakujących lub uzupełnienia dokumentów złożonych w ofercie pracy w trakcie trwania procesu naboru.Przebieg postępowania: Etap pierwszy: 1) ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Oferta pracy - nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi organizacyjnej i kancelaryjno-biurowej komisji i sesji Rady Miasta w Biurze Rady Miasta Kędzierzyn- Koźle osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta pokój 139 w godz. 800 - 1500 lub pocztą w terminie do dnia 05.09.2018 r.; Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane; 2) postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260); 3) komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, zwana dalej Komisją, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełniania przez kandydatów wymagań niezbędnych; 4) po upływie terminu do złożenia ofert pracy na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kedzierzynkozle.pl w zakładce Oferty pracy upowszechniona zostanie informacja o terminie rozmów kwalifikacyjnych;Etap drugi: 5) z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne Komisja przeprowadzi, w terminie podanym w informacji opublikowanej w BIP, rozmowy kwalifikacyjne, obejmujące niezbędny sprawdzian umiejętności (w formie ustnego lub pisemnego testu weryfikującego wymaganą znajomość przepisów prawa); 6) Prezydent Miasta dokona wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru lub rozstrzyga o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów. Informacji o przebiegu postępowania udzielają: 1) Urszula Brudnowska - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym - pok. 211, tel. 77 40-50-333, kadry (at) kedzierzynkozle.pl, 2) Bożena Kudlek - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym pok. 211, tel. 77 40-50-337, bozena.kudlek (at) kedzierzynkozle.pl.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Ulica pracodawcy: PIRAMOWICZA

Numer budynku pracodawcy: 32

Profil działalności pracodawcy: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA GMINY

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 24.08.2018

Oferta pracy ważna do: 05.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA (STAŻ) - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Krosno (podkarpackie)

MECHANIK - KIEROWCA - od 2 000 PLN

wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Troszyn (mazowieckie)

KUCHARZ- PIZZERMAN - od 1 850 PLN

kucharz w pizzerii
F.H. Maj Cezary Maj - 2016-09-01 - Tuszyn (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY KSIĘGOWOŚĆ-KADRY - od 2 000 PLN

dekretowanie dokumentów, kontrola sald, analiza rozrachunków, kontrahentów, uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań finansowych, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń i ZUS, prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, sporządzanie zaświadczeń, prowadzenie kasy
GAŁA MEBLE Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Twardogóra (dolnośląskie)

PAKOWACZ - od 1 850 PLN

pakowanie czekoladek do bombonierek na linii produkcyjnej
Toms Polska Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Leszno (wielkopolskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 100 PLN

Umiejętność obsługi szlifierki do wałków, umiejętność planowania głowicy, podstawy elektryki samochodowej
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Łódź (łódzkie)

PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR - 2 000 - 2 500 PLN

Realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami użytkowanymi przez MOPR w Koszalinie. Realizacja zadań związanych z prowadzeniem Zakładowej Składnicy Akt. Realizacja zadań związanych z prowadzeniem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, a w szczególności przygotowywanie podziału środków, preliminarza wydatków i tabel opłat do różnych form wypoczynku. Prowadzenie konserwacji, napraw i renowacji sprzętu będącego w wyposażeniu MOPR w Koszalinie.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2017-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KOWAL / ŚLUSARZ - do 18,7 PLN

Spawanie, heftowanie bram, balustrad, ogrodzeń.
Kowal Oliwski Leszek Supiński - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)

INSTRUKTOR TAŃCÓW LATYNOSKICH, MUZYK - od 13 PLN

Prowadzenie kursów tańca. Udział w projektach taneczno-muzycznych. Udział w spektaklach taneczno-muzycznych.
THE SALSA KINGS MONIKA WERESZCZYŃSKA - 2017-03-23 - Gdynia (pomorskie)

SZLIFIERZ BURSZTYNU - 1 390 - 1 900 PLN

Szlifowanie kamieni bursztynowych, klejenie bursztynu, wstępne polerowanie, obróbka, wykonywanie rzeźby bursztynowej.
Amberhill Wojciech Reluga - 2016-09-07 - Żukowo (pomorskie)

OPERATOR WALCA - od 2 000 PLN

Praca jako operator walca drogowego przy rozkładaniu i wałowaniu masy bitumicznej.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjno-Drogowego INŻDRÓG - 2017-02-20 - Stalowa Wola (podkarpackie)

POMOCNIK STOLARZA - od 10 PLN

wykonywanie drobnych prac stolarskich, montaż mebli dziecięcych
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Poznań (wielkopolskie)

KASJER - MAGAZYNIER - do 1 950 PLN

Obsługa klienta,
EUROCASH S.A - 2016-10-03 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 000 - 5 000 PLN

praca w charakterze przedstawiciela handlowego
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Augustów (podlaskie)

MURARZ - od 1 850 PLN

murowanie
MAROSZEK MATEUSZ, BLING GROUP - 2016-07-18 - Libiszów (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Porządkowanie hali produkcyjnej wraz z otoczeniem, prace porządkowe w pomieszczeniach biurowych, socjalnych.
ZAG Spółka z o.o. - 2017-07-11 - Kotki (świętokrzyskie)

POMOC KSIĘGOWEJ - 997,4 PLN

wg programu, staż
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Białogard (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Łobżenica (wielkopolskie)

BLACHARZ SAMOCHODOWY - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Nowa Wieś Mała (opolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

obsługa spotkań przełożonego, przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism, sporządzanie pism, przyjmowanie interesantów, odbieranie telefonów, nauka obsługi kserokopiarki, drukarki, skanera, faxu, wysyłka i odbiór przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Góra (dolnośląskie)

ELEKTRYK - od 2 700 PLN

przeglądy i naprawy urządzeń elektrycznych stosowanych w budownictwie, przeglądy i naprawy instalacji elektrycznych w kontenerach socjalnych, pomiary instalacji elektrycznych w kontenerach zgodnie z PN-EN-60364
Probet Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Pruszków (mazowieckie)

OPERATOR ŁADOWARKI - od 3 500 PLN

obsługa ładowarki(praca w Chorzowie)
Przedsiębiorstwo Usług Handlowych Kościarz Władysław - 2017-07-31 - Chorzów (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bratian (warmińsko-mazurskie)

PODINSPEKTOR W BIURZE DS. FUNDUSZY STRUKTURALNYCH, PROMOCJI, WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI - od 1 850 PLN

Szczegółowe informacje: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe; udokumentowany co najmniej roczny staż pracy; znajomość przepisów z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo prasowe, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępie inf. publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych; umiejętność biegłej obsługi komputera, w szczególności znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel) lub Open Office (Writer, Calc); biegła obsługa programów graficznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku; nieposzlakowana opinia; korzystanie z pełni praw cywilnych i publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Urząd Miasta Knurów - 2016-10-05 - Knurów (śląskie)

MONTER / SKŁADACZ OKIEN - od 1 850 PLN

monter okien i drzwi PCV
Hurtownia "SOKÓŁ III" Sławomir Gaweł - 2016-06-08 - Staszów (świętokrzyskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej-energia elektryczna,gaz ziemny oraz OZE(fotowoltanika).
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-05 - Kutno (łódzkie)

ŻAŁOBNIK - od 600 PLN

Pomoc przy obsłudze pogrzebów.
P.U.P.H. Gabor Chmielewski i Piotr Chmielewscy s.c. - 2017-02-23 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT LEKARZA WETERYNARII - od 13 PLN

asystowanie przy zabiegach, przy przyjęciach zwierząt, opieka nad zwierzętami w szpitalu, asysta przy badaniu RTG, EKG, USG, utrzymywanie kontaktów z uczelniami na terenie Ukrainy (staże, praktyki)
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Leszno (wielkopolskie)

PAKOWACZ PRZYPRAW - od 2 000 PLN

Pakowanie i dowóz przypraw do odbiorcy.
PW ŚWIAT PRZYPRAW AGNIESZKA HAŁASA - 2017-03-21 - Zamość (lubelskie)


Wybierz powiat