Praca Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 24 ofert pracy Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii.

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-04-26 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2聽820 PLN

wykonywanie drobnych prac remontowych i malarskich, utrzymywanie czystosci pomieszcze艅 gospodarskich i kot艂owni, sprz膮tanie terenu wok贸艂 budynku w tym koszenie trawnik贸w i od艣nie偶anie, usuwanie drobnych awarii w budynku, zapewnienie dost臋pno艣ci artyku艂贸w toaletowych; warunki pracy: praca na wysoko艣ci do 3 metr贸w, r臋czne prace transportowe, kontakt z czynnikami biologicznymi i chemicznymi, praca tak偶e na zewn膮trz budynku (klimat zmienny); budynek wyposa偶ony w wind臋 osobow膮, podsiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych na w贸zkach inwalidzkich, brak odpowiednio dopasowanych toalet dla os贸b niepe艂nosprawnych ruchowo
WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT WETERYNARII - 2021-03-04 - Pozna艅 (wielkopolskie)

ADMINISTRATOR W DZIALE DS. GOSPODARCZYCH - 3聽300 - 3聽800 PLN

1. Przygotowanie i prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych, w tym udzia艂 w pracach komisji przetargowej.2. Sporz膮dzanie planu zam贸wie艅 publicznych.3. Dbanie o maj膮tek Inspektoratu, w szczeg贸lno艣ci o jego w艂a艣ciwe zabezpieczenie i wykorzystanie, przekazanie do wykorzystania w艂a艣ciwym osobom i pracownikom4. Zapewnienie pracownikom Inspektoratu niezb臋dnego sprz臋tu, aparatury, materia艂贸w i odczynnik贸w, narz臋dzi informatycznych i 艣rodk贸w 艂膮czno艣ci.5. Prowadzenie dokumentacji i spraw zwi膮zanych z gospodark膮 i udostepnieniem pracownikom taboru samochodowego b臋d膮cego w艂a艣cno艣ci膮 Inspektoratu6. Tworzenie, we wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami organizacyjnymi Inspektoratu, plan贸w i sprawozda艅 jako艣ciowych, ilo艣ciowych i finansowych stanowi膮cych cz臋艣ci plan贸w Inspektoratu7. Sporz膮dzanie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci w zakresie zada艅 dzia艂u8. Prowadzenie dokumentacji spraw administracyjnych zgodnie z zakresem czynno艣ci9. Prowadzenie rejestru um贸w oraz ich analiza10. Opisywanie faktur w zakresie zada艅 dzia艂u.11. Przygotowanie projekt贸w pism w zakresie zada艅 dzia艂u12. Przygotowanie pism, odpowiedzi oraz decyzji w zwi膮zku ze z艂o偶onymi wnioskami o udzielenie informacji publicznej oraz wnioskami o ponowne wykorzystanie informacji z sektora publicznego, w zakresie nale偶膮cym do zespo艂u.13. Prowadzenie rejestru ubezpiecze艅 samochod贸w, budynk贸w oraz prowadzenia rejestru protoko艂贸w pokontrolnych urz膮dze艅 laboratoryjnych, informatycznych oraz budynk贸w. 14. Przestrzeganie ustalonych przez producenta i/lub serwisanta pojazdu termin贸w wykonania obs艂ugi technicznej, przegl膮d贸w i wymiany olej贸w i p艂yn贸w, stosuj膮c przy tym ich w艂a艣ciwe rodzaje zalecane przez producenta i/ lub serwisanta tego pojazdu. 15. Prowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej maszyn i urz膮dze艅 biurowych.16. Zaopatrywanie pracownik贸w w sprz臋t ochrony osobistej, odzie偶 i obuwie ochronne i robocze.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2020-11-16 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR W DZIALE DS. ORGANIZACYJNO-PRACOWNICZYCH - 3聽300 - 3聽800 PLN

1) prowadzenie rejestr贸w:a) zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab) porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac) upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd) skarg i wniosk贸w2) nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3) zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4) organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5) udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6) obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7) zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a) przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b) rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c) przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8) prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9) wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10) przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12) wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13) prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14) wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy WeterynariiMiejsce sk艂adania dokument贸w:Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urz臋du, adres: Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii, Ul. Botaniczna 14, 65-306 Zielona G贸ra
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2020-09-22 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR W DZIALE DS. ADMINISTRACYJNYCH - 3聽300 - 3聽800 PLN

1. Przygotowanie i prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych, w tym udzia艂 w pracach komisji przetargowej.2. Sporz膮dzanie planu zam贸wie艅 publicznych.3. Dbanie o maj膮tek Inspektoratu, w szczeg贸lno艣ci o jego w艂a艣ciwe zabezpieczenie i wykorzystanie, przekazanie do wykorzystania w艂a艣ciwym osobom i pracownikom4. Zapewnienie pracownikom Inspektoratu niezb臋dnego sprz臋tu, aparatury, materia艂贸w i odczynnik贸w, narz臋dzi informatycznych i 艣rodk贸w 艂膮czno艣ci.5. Prowadzenie dokumentacji i spraw zwi膮zanych z gospodark膮 i udostepnieniem pracownikom taboru samochodowego b臋d膮cego w艂a艣cno艣ci膮 Inspektoratu6. Tworzenie, we wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami organizacyjnymi Inspektoratu, plan贸w i sprawozda艅 jako艣ciowych, ilo艣ciowych i finansowych stanowi膮cych cz臋艣ci plan贸w Inspektoratu7. Sporz膮dzanie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci w zakresie zada艅 dzia艂u8. Prowadzenie dokumentacji spraw administracyjnych zgodnie z zakresem czynno艣ci9.Prowadzenie rejestru um贸w oraz ich analiza10.Opisywanie faktur w zakresie zada艅 dzia艂u.11. Przygotowanie projekt贸w pism w zakresie zada艅 dzia艂u12. Przygotowanie pism, odpowiedzi oraz decyzji w zwi膮zku ze z艂o偶onymi wnioskami o udzielenie informacji publicznej oraz wnioskami o ponowne wykorzystanie informacji z sektora publicznego, w zakresie nale偶膮cym do zespo艂u.13. Prowadzenie rejestru ubezpiecze艅 samochod贸w, budynk贸w oraz prowadzenia rejestru protoko艂贸w pokontrolnych urz膮dze艅 laboratoryjnych, informatycznych oraz budynk贸w. 14. Przestrzeganie ustalonych przez producenta i/lub serwisanta pojazdu termin贸w wykonania obs艂ugi technicznej, przegl膮d贸w i wymiany olej贸w i p艂yn贸w, stosuj膮c przy tym ich w艂a艣ciwe rodzaje zalecane przez producenta i/ lub serwisanta tego pojazdu. 15. Prowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej maszyn i urz膮dze艅 biurowych.16. Zaopatrywanie pracownik贸w w sprz臋t ochrony osobistej, odzie偶 i obuwie ochronne i robocze.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2020-09-22 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR W DZIALE DS. ORGANIZACYJNO-PRACOWNICZYCH - 3聽300 - 3聽800 PLN

1) prowadzenie rejestr贸w:a) zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab) porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac) upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd) skarg i wniosk贸w2) nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3) zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4) organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5) udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6) obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7) zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a) przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b) rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c) przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8) prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9) wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10) przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12) wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13) prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14) wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy WeterynariiMiejsce sk艂adania dokument贸w:Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urz臋du, adres: Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii, Ul. Botaniczna 14, 65-306 Zielona G贸ra
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2020-07-03 - Zielona G贸ra (lubuskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - 3聽770 - 4聽500 PLN

(prowadzenie spraw zwi膮zanych z koordynowaniem i kontrolowaniem dzia艂alno艣ci Powiatowych Lekarzy Weterynarii oraz prowadzenie spraw w zakresie ochrony i zdrowia zwierz膮t, prowadzenie spraw zwi膮zanych z koordynowaniem i kontrolowaniem dzia艂alno艣ci Powiatowych Lekarzy Weterynarii oraz prowadzenie spraw w zakresie zwalczania chor贸b zaka藕nych zwierz膮t, monitorowanie zaka偶e艅 zwierz膮t, przeprowadzanie kontroli zgodnych z planem kontroli z upowa偶nieniem Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii, prowadzenie dokumentacji weterynaryjnej dotycz膮cej zdrowia i ochrony zwierz膮t, prowadzenie sprawozda艅 i analiz, przygotowanie projekt贸w, pism, decyzji administracyjnych protoko艂贸w kontroli, prowadzenie szkole艅 dla pracownik贸w, sprawdzanie prawid艂owo艣ci przesy艂ania informacji w systemie TRACES i innych programach informatycznych Inspektoratu)
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2020-07-02 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR W DZIALE DS. ORGANIZACYJNO- PRACOWNICZYCH - 3聽300 - 3聽800 PLN

- rejestrowanie korespondencji- przygotowywanie projekt贸w dokument贸w,- pzygotowywanie list贸w i zanoszenie na poczt臋,- obs艂uga telefon贸w i poczty elektronicznej,- nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅;- prowadzenie rejestru delegacji
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2020-06-02 - Zielona G贸ra (lubuskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 2聽825 PLN

- prowadzenie pojazdu s艂u偶bowego zgodnie z wyznaczon膮 tras膮,- dostarczanie pr贸bek do bada艅 laboratoryjnych z wyznaczonego terenu,- wykonywanie czynno艣ci zaopatrzeniowych, w tym dokonywanie za艂adunku i roz艂adunku pojazdu,- utrzymanie w pe艂nej sprawno艣ci technicznej powierzonego pojazdu,- utrzymanie porz膮dku i czysto艣ci w pojazdach oraz pomieszczeniach gara偶owych,- prowadzenie codziennej oraz okresowej obs艂ugi technicznej pojazd贸w,- prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej gospodarowania 艣rodkami transportu, w tym rozliczanie kart drogowych
WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT WETERYNARII - 2019-10-31 - Pozna艅 (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1聽110 PLN

- Sprz膮tanie terenu wok贸l budynku, w tym koszenie trawnik贸w, obcinanie krzew贸w i od艣nie偶anie posesji w okresie zimowym,- utrzymanie czysto艣ci w pomieszczeniach gospodarczych,- przygotowywanie do utylizacji pozosta艂o艣ci po badaniach ( sk艂adanie karton贸 transportowych, wywo偶enie baniak贸w ze zlewkami po analizie), - wykonywanie drobnych prac konserwatorskich.
WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT WETERYNARII - 2019-09-19 - Konin (wielkopolskie)

ADMINISTRATOR W DZIALE DS. GOSPODARCZYCH I DS. ORGANIZACYJNO- PRACOWNICZYCH - 2聽800 - 3聽200 PLN

- przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych,- zapewnienie pracownikom Inspektoratu niezb臋dnego sprz臋tu,- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w,- prowadzenie spraw z zak. obowi膮zkowych bada艅 lekarskich pracownik贸w;
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2019-06-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR W DZIALE DS. ORGANIZACYJNO- PRACOWNICZYCH - 2聽800 - 3聽200 PLN

- rejestrowanie korespondencji- przygotowywanie projekt贸w dokument贸w,- pzygotowywanie list贸w i zanoszenie na poczt臋,- obs艂uga telefon贸w i poczty elektronicznej,- nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅;
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2019-06-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

POMOC LABORATORYJNA - od 2聽200 PLN

wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z utrzymaniem czysto艣ci w pomieszczeniach laboratorium oraz wyposa偶enia laboratorium i przygotowywanie pomieszcze艅 do bada艅, wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z przekazywaniem materia艂u zaka藕nego do utylizacji, mycie i sterylizacja i suszenie szk艂a laboratoryjnego, dostarczanie do pomieszcze艅 pracowni czystego szk艂a/naczy艅 laboratoryjnych i odbi贸r brudnego szk艂a
WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT WETERYNARII - 2018-11-19 - Pozna艅 (wielkopolskie)

RECEPCJONISTA - od 2聽100 PLN

obs艂uga portierni, w tym centrali telefonicznej, prowadzenie dozoru budynku, prowadzenie ewidencji pracownik贸w b臋d膮cych na terenie budynku po godzinach pracy oraz rejestru os贸b wchodz膮cych do inspektoratu, wydawanie kart drogowych, kluczyk贸w i dowod贸w rejestracyjnych do samochod贸w s艂u偶bowych oraz prowadzenie raportu dyspozytorskiego, przyjmowanie pr贸b do bada艅 laboratoryjnych- po godzinach pracy inspektoratu
WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT WETERYNARII - 2018-08-28 - Pozna艅 (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2聽250 PLN

przyjmowanie ilo艣ciowe towar贸w na magazyn i wprowadzanie zmian do ewidencji komputerowej, inicjowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych z reklamacjami w wyniku dostawy towaru niezgodnego z zam贸wieniem, utrzymanie czysto艣ci pomieszcze艅 gospodarskich, magazynowych i kot艂owni
WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT WETERYNARII - 2018-03-14 - Pozna艅 (wielkopolskie)

POMOC LABORATORYJNA - od 2聽100 PLN

wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z utrzymaniem czysto艣ci w pomieszczeniach laboratorium oraz wyposa偶enia laboratorium i przygotowywanie pomieszcze艅 do bada艅, obs艂ugiwanie przyrz膮d贸w pomocniczych, w tym obs艂uga urz膮dze艅 do sterylizacji zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi, przygotowywanie pr贸bek do bada艅 i ich likwidacja oraz wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z przekazywaniem materia艂u zaka藕nego do utylizacji, mycie i suszenie szk艂a laboratoryjnego, dostarczanie do pomieszcze艅 pracowni materia艂贸w pomocniczych
WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT WETERYNARII - 2017-10-25 - Pozna艅 (wielkopolskie)

SPRZ膭TACZKA BIUROWA - od 2聽100 PLN

do podstawowych obowi膮zk贸w pracownika sprz膮taj膮cego nale偶y utrzymanie w czysto艣ci wszystkich pomieszcze艅 Inspektoratu na 620 m2 powierzchni u偶ytkowej a w szczeg贸lno艣ci: codzienne sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych polegaj膮ce na utrzymaniu w czysto艣ci zewn臋trznej powierzchni mebli i urz膮dze艅 biurowych, poprzez usuwanie kurzu i innych zabrudze艅, utrzymaniu w czysto艣ci pod艂贸g i wyk艂adzin w pomieszczeniach biurowych oraz na powierzchni ci膮g贸w komunikacyjnych poprzez mycie i odkurzanie powierzchni, utrzymaniu czysto艣ci drzwi, klamek i kontakt贸w, por臋czy, wej艣膰 do budynku, codzienne sprz膮tanie pomieszcze艅 higienicznych polegaj膮ce na: myciu i dezynfekcji urz膮dze艅 sanitarnych, myciu pod艂贸g, uzupe艂nianiu papieru, r臋cznik贸w i 艣rodk贸w higienicznych, codzienne opr贸偶nianie pojemnik贸w na 艣mieci, czyszczenie raz w tygodniu tapicerki meblowej, czyszczenie telefon贸w, komputer贸w, urz膮dze艅 biurowych, mycie raz w miesi膮cu wykafelkowanych 艣cian i lamperii, odkurzanie i mycie trudno dost臋pnych miejsc (zakamark贸w, przestrzeni pod meblami, itp.), prace okresowe wykonywane dwa razy w roku: mycie okien wraz z obramowaniem i parapetami, czyszczenie kaloryfer贸w, sprz膮tanie pomieszcze艅 gospodarczych, wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onego, kt贸re dotycz膮 pracy, je偶eli nie s膮 zprzeczne z przepisami prawa lub umow膮 o prac臋
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2017-04-13 - Zielona G贸ra (lubuskie)