Praca Kaszubski Bank Spółdzielczy - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy Kaszubski Bank Spółdzielczy, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 12 ofert pracy Kaszubski Bank Spółdzielczy.

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

Sprzedaż i promocja produktów i usług będących w ofercie banku (realizacja określonych planów sprzedażowych), utrzymywanie relacji i współpraca z klientami banku, pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi, bieżąca obsługa klienta w oddziale zgodnie z obowiązującymi standardami, przygotowywanie ofert dla klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek bankowość, finanse, doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w barnży bankowej), nastawienie na cel i konsekwencja w działaniu, poczucie odpowiedzialności i odporność na stres, inicjatywa i gotowość do podejmowania decyzji i wyzwań, wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz zaangażowanie, czynne prawo jazdy kat B.
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2017-07-17 - Wejherowo (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

Sprzedaż i promocja produktów i usług będących w ofercie banku (realizacja określonych planów sprzedażowych), utrzymywanie relacji i współpraca z klientami banku, pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi, bieżąca obsługa klienta w oddziale zgodnie z obowiązującymi standardami, przygotowywanie ofert dla klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku. Wymagania: wykształcenie wyższe, kierunek bankowość, finanse, doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w barnży bankowej), nastawienie na cel i konsekwencja w działaniu, poczucie odpowiedzialności i odporność na stres, inicjatywa i gotowość do podejmowania decyzji i wyzwań, wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz zaangażowanie, czynne prawo jazdy kat B.
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2017-06-14 - Wejherowo (pomorskie)

TECHNIK INFORMATYK - od 2 000 PLN

Serwisowanie sprzętu, praca w zakresie sieci LAN/WLAN, bezpieczeństwa IT, systemów operacyjnych Windows, Office. Wymagania: wykształcenie wyższe/średnie, mile widziana znajomość j. angielskiego, chęci rozwoju, umiejętność i kultura współpracy w zespole, komuniaktywność,a sertywność, bezpośredniość, prawo jazdy kat. B. Wynagrodzenia do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji.
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2017-06-14 - Wejherowo (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

Sprzedaż i promocja produktów i usług będących w ofercie banku (realizacja określonych planów sprzedażowych), utrzymywanie relacji i współpraca z klientami banku, pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi, bieżąca obsługa klienta w oddziale zgodnie z obowiązującymi standardami, przygotowywanie ofert dla klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku. Wymagania: wykształcenie wyższe, kierunek bankowość, finanse, doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w barnży bankowej), nastawienie na cel i konsekwencja w działaniu, poczucie odpowiedzialności i odporność na stres, inicjatywa i gotowość do podejmowania decyzji i wyzwań, wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz zaangażowanie, czynne prawo jazdy kat B.
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2017-05-18 - Wejherowo (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, finansowych, kompleksowa obsługa klienta, pozyskiwanie nowych oraz budowanie długoterminowych relacji z ddotychczasowymi klientami w zakresie oferty banku, zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi (doradztwo) w zakresie oferowanych przez bank produktów i usług, realizowanie polityki handlowej banku poprzez realizację planów sprzedażowych, administrowanie kredytami klientów. Oczekiwania: wykształcenie wyższe (bankowość, finanse, ekonomia, zarządzanie), staż pracy: 2 lata, kurs kasjera złotówkowego walutowego, czynne prawo jazdy kat. B, pełen profesjonalizm w działaniu i reprezentatywność, doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, znajomość podstawowych zasad rachunkowości i rozliczeń podatkowych (umiejętność dokonywania analizy wskaźnikowej będzie atutem), komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz silna motywacja do działania.Pracodawca oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, system wynagrodzeń oparty o jasne i przejrzyste zasady, programy szkoleniowe.
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-07-25 - Wejherowo (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 500 PLN

Sprzedaż i promocja produktów i usług będących w ofercie banku (realizacja określonych planów sprzedażowych), utrzymywanie relacji i współpraca z klientami banku, pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi, bieżąca obsługa klienta w oddziale zgodnie z obowiązującymi standardami, przygotowywanie ofert dla klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku. Wymagania: doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży bankowej), nastawienie na cel i konsekwencja w działaniu, poczucie odpowiedzialności i odporność na stres, inicjatywa i gotowość do podejmowania decyzji i wyzwań, wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz zaangażowanie, czynne prawo jazdy kat.B. Zapewniamy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju, unikalne, przyjazne środowisko pracy, wynagrodzenie zawierające część stałą i prowizyjną. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl Wysyłając CV i List Motywacyjny na stanowisko Doradcy Klienta - prosimy o podanie w temacie wiadomości - lokalizacji (miejsca pracy) którego dotyczy Państwa aplikacja.
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Łęczyce (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 500 PLN

Sprzedaż i promocja produktów i usług będących w ofercie banku (realizacja określonych planów sprzedażowych), utrzymywanie relacji i współpraca z klientami banku, pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi, bieżąca obsługa klienta w oddziale zgodnie z obowiązującymi standardami, przygotowywanie ofert dla klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku. Wymagania: doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży bankowej), nastawienie na cel i konsekwencja w działaniu, poczucie odpowiedzialności i odporność na stres, inicjatywa i gotowość do podejmowania decyzji i wyzwań, wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz zaangażowanie, czynne prawo jazdy kat.B. Zapewniamy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju, unikalne, przyjazne środowisko pracy, wynagrodzenie zawierające część stałą i prowizyjną. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl Wysyłając CV i List Motywacyjny na stanowisko Doradcy Klienta - prosimy o podanie w temacie wiadomości - lokalizacji (miejsca pracy) którego dotyczy Państwa aplikacja.
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

Asystent Zarządu (Centrala Banku). Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent Zarządu będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura oraz dokumentację (w tym czynności sekretarskie), kontakty z klientami, kancelarią prawną oraz korespondencję i dokumentację związaną z funkcjonowaniem banku oraz Zarządu. Będzie uczestniczyła także w tworzeniu i redagowaniu dokumentacji Banku (opracowywania raportów, sprawozdań, prezentacji, analiz dla Zarządu). Wyzwania: powadzenie sekretariatu Banku, prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, organizacja archiwum bankowego, obsługa organów statutowych oraz prowadzenie rejestru i dokumentacji członkowskiej, prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami, administrowanie flotą samochodową, administrowanie pełnomocnictwami, prowadzenie ogólno bankowego rejestru regulacji wewnętrznych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz monitorowanie terminów ich rozstrzygnięć, prowadzenie rejestru dokumentów poufnych oraz dziennika korespondencji tych pism, organizacja spotkań i obsługa naradWymagania: wykształcenie wyższe, znajomość prawa bankowego (dodatkowy atut), dobra znajomość programów pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut), samodzielność w działaniu i silne poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań, znajomości zasad obsługi sekretariatu, komunikatywność, otwartość i wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyspozycyjność i asertywność, posiadania prawa jazdy kat. B.Oferujemy: dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, ambitne i odpowiedzialne zadania gwarantujące rozwój osobisty i zawodowy, atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, wsparcie w rozwoju. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)

INFORMATYK - od 2 500 PLN

Pracownik na tym stanowisku jest odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników, instalacje i konfiguracje sprzętu i oprogramowania, instalacje okablowania oraz serwisowanie sprzętu. Wymagania: wykształcenie o profilu informatycznym, rozległą wiedzę z zakresu systemów operacyjnych, sieci LAN, bardzo dobra znajomość Pakietu Office, znajomość zagadnień serwisowania sprzętu i oprogramowania, wiedza w obszarze informatyki: stacje robocze, laptopy, monitory, drukarki, doświadczenia w branży IT, prawo jazdy kat. B. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży (Centrala Banku). Podejmowanie działań wspierających działalność biznesową, koordynowanie procesów z zakresie zarządzania relacjami z klientami, jakości obsługi klientów wsparcie merytoryczne i organizacyjne pracowników oddziałów, organizowanie warsztatów w zakresie wymiany doświadczeń dotyczących podstawowych umiejętności sprzedażowych, zarządzania relacjami z klientami i standardów obsługi klienta oraz oferty produktowej banku, przygotowywanie raportów z realizacji planów sprzedażowych oddziałów, współtworzenie strategii rozwoju banku, współtworzenie nowych produktów i ich wdrażanie, stały monitoring sytuacji rynku konkurencji oraz pogłębianie wiedzy branżowej, wsparcie działalności handlowej: opracowywanie procedur wewnętrznych dotyczących produktów i usług oraz konkursów sprzedażowych, tworzenie baz danych itp. aktywne wspieranie Dyrektora Wsparcia SprzedażyWymagania: umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętności interpersonalne i komunikacyjne na wysokim poziomie, samodzielność, kreatywność i silna orientacja na realizację celów, silna motywacja do pracy i bardzo dobra organizacja pracy, czynne prawo jazdy kat. BOferujemy: możliwość wdrażania własnych pomysłów w życie i samodzielność w realizacji zadań, aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy i jej projektów, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)

DORADCA KLIENTA BIEZNESOWEGO - od 2 500 PLN

Doradca Klienta Biznes w oddziale Banku w Wejherowie. Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, finansowych, kompleksowa obsługa klienta, pozyskiwanie nowych oraz budowanie długoterminowych relacji z dotychczasowymi klientami w zakresie oferty banku, zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi /doradztwo/ w zakresie oferowanych przez bank produktów i usług, realizowanie polityki handlowej banku poprzez realizację planów sprzedażowych, administrowanie kredytami klientów. Oczekiwania: pełen profesjonalizm w działaniu i reprezentatywność, doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, znajomość podstawowych zasad rachunkowości i rozliczeń podatkowych (umiejętność dokonywania analizy wskaźnikowej będzie atutem), komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz silnej motywacji do działania, wykształcenia wyższego /kierunkowe bankowość , finanse, ekonomia , zarządzanie, czynne prawo jazdy kat.BOferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, system wynagrodzeń oparty o jasne i przejrzyste zasady, programy szkoleniowe, możliwości rozwoju w prężnej organizacji. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 500 PLN

Sprzedaż i promocja produktów i usług będących w ofercie banku (realizacja określonych planów sprzedażowych), utrzymywanie relacji i współpraca z klientami banku, pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi, bieżąca obsługa klienta w oddziale zgodnie z obowiązującymi standardami, przygotowywanie ofert dla klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku. Wymagania: doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży bankowej), nastawienie na cel i konsekwencja w działaniu, poczucie odpowiedzialności i odporność na stres, inicjatywa i gotowość do podejmowania decyzji i wyzwań, wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz zaangażowanie, czynne prawo jazdy kat.B. Zapewniamy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju, unikalne, przyjazne środowisko pracy, wynagrodzenie zawierające część stałą i prowizyjną. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl Wysyłając CV i List Motywacyjny na stanowisko Doradcy Klienta - prosimy o podanie w temacie wiadomości - lokalizacji (miejsca pracy) którego dotyczy Państwa aplikacja.
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Choczewo (pomorskie)

Wybierz województwo

Wybierz kraj