Praca ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty pracy (3)
-monitorowanie sieci, serwerów i aplikacji, działania monitorujące ( reakcje na alarmy generowane przez narzędzia monitorowania), wykonywanie codziennych czynności (sprawozdania , kontrole podstawowe itp )
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wyższy poziom zaawansowania w śledzeniu incydentów w celu ochrony- wdrażanie niestandardowych zmian, rozwiazań- wdrażanie zmian w środowiskach sieciowych klientów- przygotowywanie dokumentacji baz do wdrażania zmian- przygotowywanie i tworzenie struktury raportów bezpieczeństwa
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- diagnozowanie zgłoszeń i i ch rozwiązywanie- koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia)
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
- przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi inżynierami,- zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług,- uczestniczenie w projektach oraz ich realizacja,- projektowanie oraz implementowanie sieci i systemów bezpieczeństwa,- wspierania zarządzania ofertami z ekspertyzą techniczną
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- administrowanie aplikacjami,- utrzymywanie stałej dokumentacji wykonywanych zadań,- wsparcie i współdziałanie w przygotowaniu dokumentacji technicznej,- testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji i zmian w określonych aplikacjach
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- odbiór problemów zgłaszanych przez użytkowników, dotyczących funkcjonowania lub interpretacji jednej lub większej liczby informacji systemowych;- koordynacja szybkich i trafnych odpowiedzi zawierających: kierowanie próśb o pomoc do osób odpowiedzialnych za rozstrzygnięcia, monitorowanie postępu;- bieżące informowanie użytkowników o postępach;- inwentaryzacja sprzętu obsługiwanego przez Help Desk wraz zw szczegółami logowań użytkowników, problemów i rozwiązań, w celach administracyjnych i planistycznych
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- administrowanie aplikacjami,- utrzymywanie stałej dokumentacji wykonywanych zadań- wsparcie i współdziałanie w przygotowywaniu dokumentacji technicznych- testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji i zmian w określonych aplikacjach
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia)
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- rejestrowanie i rozwiązywanie podstawowych zagadnień związanych z:serwery Microsoft Windows/Unix/Linuxinfrastruktura siecibazy danychActive DirectorySAPaplikacje- zarządzanie dostępem: działania monitorujące ( reakcje na alarmy generowane przez narzędzia monitorowania), wykonywanie codziennych czynności (sprawozdania, kontrole podstawowe itp.)
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia)
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- dostarczanie wsparcie technicznego dla systemu monitoringu sieci wykorzystywanego poprzez zarządzanie błędami,- przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do monitoringu środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi osobami o takich samych umiejętnościach technicznych,- zarządzanie systemem wydajności, potencjałem wykonawczym, jakością usług itp.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia)
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie międzynarodowych klientów;- odbiór problemów zgłaszanych przez użytkowników, dotyczących funkcjonowania lub interpretacji jednej lub większej liczby informacji systemowych;- koordynacja szybkich i trafnych odpowiedzi zawierających: kierowanie próśb o pomoc do osób odpowiedzialnych za rozstrzygnięcia, monitorowanie postępu;- bieżące informowanie użytkowników o postępach;- inwentaryzacja sprzętu obsługiwanego przez Help Desk wraz zw szczegółami logowań użytkowników, problemów i rozwiązań, w celach administracyjnych i planistycznych
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia)
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia)
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- zarządzanie i rozwiązywanie problemów z systemami operacyjnymi;- diagnozowanie, rozwiązywanie problemów, incydentów i dostarczanie analiz;- monitorowanie wydajności systemów, reagowanie na incydenty, dbanie o ciągłość działania infrastruktury i systemów informatycznych;- projektowanie, wdrażanie modyfikacji, poprawek oraz monitorowanie wydajności, błędów i zapewnienie dobrej jakości dokumentacji technicznej;- analiza systemów logów, zdarzeń, monitorowanie alertów
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiazywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przykazywnie ich do kolejnych linii wsparcia)
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiazywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przykazywnie ich do kolejnych linii wsparcia)
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiazywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przykazywnie ich do kolejnych linii wsparcia)
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiazywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przykazywnie ich do kolejnych linii wsparcia)
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów baz danych- rozwój i utrzymanie interfejsów pomiędzy zawnętrznymi źródłami danych i centralną bazą (input/ output)- optymalizacja oraz poprawa wydajności działających procesów bazodanowych, rozwój procedur SQL- analiza procesów i monitorowanie baz danych- rozwiązywanie problemów z zakresu baz danych
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiazywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie-koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia)
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
- przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów, implementacja niestandardowych zmian do środowiska, komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi inżynierami, zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
- przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów, - implementacja niestandardowych zmian do środowiska , - komunikacja i konsultacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi inżynierami, - zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług, - uczestniczenie w projektach oraz ich realizacja,- projektowanie oraz implementowanie sieci i systemów bezpieczeństwa, - wspieranie zarzadzania ofertami z ekspertyzą techniczną.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiazywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- diagnozowanie zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
- przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów, implementacja niestandardowych zmian do środowiska, komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi inżynierami, zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiazywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- diagnozowanie zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wyższy poziom zaawansowania w śledzeniu incydentów w celu ochrony- wdrażanie niestandardowych zmian, rozwiazań- wdrażanie zmian w środowiskach sieciowych klientów- przygotowywanie dokumentacji baz do wdrażania zmian- przygotowywanie i tworzenie struktury raportów bezpieczeństwa
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
- administrowanie aplikacji- utrzymywanie stałej dokumentacji wykonywanych zadań- wsparcie i współdziałanie w przygotowaniu dokumentacji technicznej- testowanie i wdrazanie nowych wersji aplikacji i zmian w określonych aplikacjach
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
- dostarczanie wsparcia technicznego dla systemu monitoringu sieci wykorzystywanego poprzez zarządzanie błędami- przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz incydentów- implementowanie niestandardowych zmian do monitoringu środowiska- komunikacja i konsultacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi osobami o takich samych umiejętnościach technicznych- zarządzanie systemem wydajności, potencjałem wykonawczym, jakością usług itp.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Warszawa (mazowieckie)