Praca M艁ODSZY MENED呕ER DS. STRATEGII MARKI - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy M艁ODSZY MENED呕ER DS. STRATEGII MARKI, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy M艁ODSZY MENED呕ER DS. STRATEGII MARKI.

M艁ODSZY MENED呕ER DS. STRATEGII MARKI - od 13聽650 PLN

Osoba zajmuj膮ca to stanowisko odpowiedzialna b臋dzie za: -wspieranie Menad偶era Kategorii lub indywidualne definiowanie mo偶liwo艣ci/spraw obszernego rynku marki -analiza potrzeb doros艂ych palaczy dla odpowiedniej przypisanej marki we wszystkich czterech oddzia艂ach -wspieranie Menad偶era Kategorii w celu budowania strategicznej pozycji marki bior膮c pod uwag臋 potrzeby rynku konsumenckiego oraz przydatno艣膰 na rynku pracy jak r贸wnie偶 og贸lno艣wiatowe i lokalne zapotrzebowania -przygotowywanie plan贸w (strategii, inicjatyw, kluczowych wska藕nik贸w efektywno艣ci, spraw biznesowych we wsp贸艂pracy z analityk膮 finansow膮) w celu odpowiedniego wykorzystania mo偶liwo艣ci biznesowych/spraw oraz osi膮gni臋cia corocznych cel贸w firmy -dostosowanie strategii oraz inicjatyw firmowych wraz z menad偶erem kategorii -przyj臋cie obowi膮zk贸w Opiekuna Marki dbaj膮c o zgodno艣膰 komunikacji dotycz膮cej marki z w艂a艣ciw膮 pozycj膮 na rynku, dla przedsi臋biorstw wobec konsument贸w jak i dla firm 艣wiadcz膮cych us艂ugi dla biznesu, -utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy o narz臋dziach niezb臋dnych do budowania w艂asnej marki, identyfikowanie odpowiednich narz臋dzi potrzebnych do zdobywania wiedzy od innych podmiot贸w z grupy sp贸艂ek PMI jak i dostosowywanie narz臋dzi do potrzeb rynk贸w lokalnych -bie偶膮ce analizowanie dzia艂alno艣ci marki, wizerunku, postrzegania produktu w uj臋ciu cz臋艣ciowym, konkurencji oraz inicjatyw -przygotowywanie recenzji marki oraz analizy bie偶膮cych szans oraz zagro偶e艅 dla wszystkich czterech rynk贸w -identyfikowanie oraz rozumienie potrzeb klienta -艣ledzenie dzia艂alno艣ci konkurencji oraz najnowszych trend贸w konsumpcyjnych jak i umiej臋tno艣膰 natychmiastowej reakcji w razie nadarzaj膮cej si臋 okazji -informowanie lider贸w aktywacji marek o poszczeg贸lnych inicjatywach, oraz wdra偶anie ich w strategie marki -wsp贸艂praca z Menad偶erem Projektu oraz Liderami Aktywacji Marek podczas ostatecznych rekomendowanych rozwi膮za艅 dla wszystkich inicjatyw marki -zorganizowana wsp贸艂praca z Liderami Aktywacji Marek dotycz膮ca poszczeg贸lnych projekt贸w -bliska wsp贸艂praca ze studiem BBG w celu rozwoju globalnych projekt贸w marki. Rozwijanie HL oraz/lub narz臋dzi wraz ze studiem BBG lub systemem Hoghart oraz ich podzia艂 z Liderami Aktywacji Marek -dostarczanie analizy zwi膮zanej z dzia艂alno艣ci膮 marki oraz prezentacji dla wszystkich udzia艂owc贸w -wsp贸艂praca podczas tworzenia tre艣ci prezentacji na potrzeby spotka艅 dotycz膮cych zatwierdzania projekt贸w, spotka艅 RS jak i wspieranie Lider贸w Aktywacji Marek podczas owych spotka艅 -bliska wsp贸艂praca ze studiem BBG w celu rozwoju globalnych projekt贸w marki -rozwijanie HL oraz/lub narz臋dzi wraz ze studiem BBG lub systemem Hoghart oraz ich podzia艂 z Liderami Aktywacji Marek -dostarczanie analizy zwi膮zanej z dzia艂alno艣ci膮 marki oraz prezentacji dla wszystkich udzia艂owc贸w -wsp贸艂praca podczas tworzenia tre艣ci prezentacji na potrzeby spotka艅 dotycz膮cych zatwierdzania projekt贸w, spotka艅 RS jak i wspieranie Lider贸w Aktywacji Marek podczas owych spotka艅 -kontrola bud偶etu oraz sporz膮dzanie raport贸w -otrzymywanie sprawozda艅 projekt贸w z r臋ki Lider贸w Aktywacji Marki. D膮偶enie do uzyskania optymalnej wydajno艣ci oraz efektywno艣ci w przyznawaniu wydatk贸w -upewnianie si臋, 偶e wydatki firmowe s膮 dostosowane do rocznego bud偶etu oraz zarz膮dzanie miesi臋cznymi sprawozdaniami pami臋taj膮c o przypisywaniu wydatk贸w w odniesieniu do bie偶膮cych zmian biznesowych
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)