Praca KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 3 ofert pracy KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH.

KIEROWNIK DS ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZYCH - od 4聽000 PLN

PROWADZENIE SPRAW ZWI膭ZANYCH Z ADMINISTROWANIEM NIERUCHOMO艢CIAMI I 艢RODKAMI TRWA艁YMI. ZARZ膭DZANIE PODLEG艁YMI PRACOWNIKAMI, ZNAJOMO艢膯 USTAWY O ZAM脫WIENIACH PUBLICZNYCH,HACAP.
M艁ODZIE呕OWY O艢RODEK SOCJOTERAPII NR 2 - 2020-12-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH - od 2聽100 PLN

Realizacja planu finansowego o艣rodka i przygotowanie sprawozda艅 w zakresie realizacji przydzielonych 艣rodk贸w finansowych oraz sk艂adanie wniosk贸w do projektu planu finansowego o艣rodka na rok nast臋pny. Prowadzenie ksi膮g materia艂owych dla tzw. "pozosta艂ych 艣rodk贸w b臋d膮cych w u偶ytkowaniu", opisywanie faktur przy zakupie tego typu materia艂贸w i sprz臋tu. Organizowanie pracy i nadz贸r nad jej wykonywaniem poprzez podleg艂ych pracownik贸w. Administrowanie obiektami i inne.
O艣rodek Sportu i Rekreacji w Serocku - 2018-02-07 - Serock (mazowieckie)

KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH - od 2聽000 PLN

Przeprowadzanie post臋powa艅 w zakresie zam贸wie艅 publicznych (inwestycje, remonty, dostawy, us艂ugi). Prowadzenie spraw zwi膮zanych z prawid艂ow膮 eksploatacj膮 budynk贸w, instalacji i urz膮dze艅 technicznych. Przeprowadzanie okresowych przegl膮d贸w budynk贸w, instalacji i urz膮dze艅 technicznych w celu zapewnienia niezb臋dnych napraw, remont贸w lub zabieg贸w konserwacyjnych. Sporz膮dzanie plan贸w i organizacja remont贸w oraz zakup贸w inwestycyjnych i wyposa偶enia oraz nadz贸r nad ich realizacj膮. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z ochron膮 p.po偶. Prowadzenie sprawozdawczo艣ci w zakresie wykonywanych zada艅. Prowadzenie dokumentacji urz膮dze艅 obj臋tych technicznym nadzorem, paszport贸w technicznych, atest贸w, certyfikat贸w, itp. Organizowanie i nadzorowanie pracy podleg艂ych kom贸rek (pralnia, kuchnia, magazyn). Prowadzenie spraw zwi膮zanych z prawid艂owym funkcjonowaniem oczyszczalni 艣ciek贸w. Prowadzenie ksi膮偶ek obiekt贸w budowlanych i innych urz膮dze艅. Zapewnianie ci膮g艂ego ruchu kot艂owni oraz utrzymanie dostaw energii elektrycznej i wody pitnej. Organizowanie transportu oraz prowadzenie dokumentacji (karty drogowe, rozliczanie paliwa), itp. Utrzymanie czysto艣ci i porz膮dku na terenie administrowanym. Zabezpieczanie mienia przed kradzie偶膮 i zniszczeniem. Nadzorowanie i kontrolowanie pracy podleg艂ych pracownik贸w dzia艂u gospodarczego oraz uk艂adanie miesi臋cznych harmonogram贸w czasu pracy. Wsp贸艂pracowanie z ochron膮 艣rodowiska. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z ca艂okszta艂tem zagadnie艅 administracyjnych i gospodarczych. Wsp贸艂pracowanie z pracownikami innych dzia艂贸w.
Dom Pomocy Spo艂ecznej w Go艣licach - 2017-09-20 - Go艣lice (mazowieckie)