Praca JUNIOR COACH - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy JUNIOR COACH, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 4 ofert pracy JUNIOR COACH.

JUNIOR COACH - od 3 700 PLN

OBSŁUGA MAILI ORAZ ROZMÓW PRZYCHODZĄCYCH, IDENTYFIKACJA POTRZEB KLIENTA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, STAŁE POGŁĘBIANIE WIEDZY NA TEMAT PRODUKTÓW I USŁUG ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ KLIENTA, WSPIERANIE INDYWIDUALNEGO ROZWOJU KONSULTANTÓW POPRZEZ MONITOROWANIE ICH KONTAKTÓW Z KIENTAMI, PROWADZENIE ROZMÓW COACHINGOWYCH ORAZ POMOC PRZY ROZWIĄZYWANIU BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW MERYTORYCZNYCH, WERYFIKACJE UMIEJĘTNOŚĆI JĘZYKOWYCH PRACOWNIKÓW (ANGIELSKI, ROSYJSKI), A TAKŻE IDENTYFIKOWANIE POTRZEB ICH ROZWOJU CZY OBSZARÓW WYMAGAJĄCYCH POPRAWY, PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW CZY ZESTAWIEŃ NA POTRZEBY PROJEKTU;WYMAGANIA: BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (W TYM NARZĘDZI TYPOWYCH DLA CALL CENTER), BARDZO DOBRE KOMPETENCJE MIĘKKIE, DOGŁĘBNA WIEDZA NA TEMAT FUNKCJONOWANIA CALL CENTER, MINIMUM PÓŁ ROKU DOŚWIADCZENIA W OBSŁUDZE KLIENTA, DOŚWIADCZENIE W PRACY JAKO COACH LUB TRENER, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO - POZIOM C1, JĘZYKA ROSYJSKIEGO POZIOM C1
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ ARVATO SERVICES W SZCZECINIE - 2017-12-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)

JUNIOR COACH - od 3 700 PLN

OBSŁUGA MAILI ORAZ ROZMÓW PRZYCHODZĄCYCH, IDENTYFIKACJA POTRZEB KLIENTA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, STAŁE POGŁĘBIANIE WIEDZY NA TEMAT PRODUKTÓW I USŁUG ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ KLIENTA, WSPIERANIE INDYWIDUALNEGO ROZWOJU KONSULTANTÓW POPRZEZ MONITOROWANIE ICH KONTAKTÓW Z KIENTAMI, PROWADZENIE ROZMÓW COACHINGOWYCH ORAZ POMOC PRZY ROZWIĄZYWANIU BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW MERYTORYCZNYCH, WERYFIKACJE UMIEJĘTNOŚĆI JĘZYKOWYCH PRACOWNIKÓW (ANGIELSKI), A TAKŻE IDENTYFIKOWANIE POTRZEB ICH ROZWOJU CZY OBSZARÓW WYMAGAJĄCYCH POPRAWY, PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW CZY ZESTAWIEŃ NA POTRZEBY PROJEKTU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (W TYM NARZĘDZI TYPOWYCH DLA CALL CENTER), BARDZO DOBRE KOMPETENCJE MIĘKKIE, DOGŁĘBNA WIEDZA NA TEMAT FUNKCJONOWANIA CALL CENTER, MINIMUM ROK DOŚWIADCZENIA W OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO - POZIOM C1
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ ARVATO SERVICES W SZCZECINIE - 2017-09-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

JUNIOR COACH - od 3 200 PLN

OBSŁUGA MAILI ORAZ ROZMÓW PRZYCHODZĄCYCH, IDENTYFIKACJA POTRZEB KLIENTA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, STAŁE POGŁĘBIANIE WIEDZY NA TEMAT PRODUKTÓW I USŁUG ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ KLIENTA, WSPIERANIE INDYWIDUALNEGO ROZWOJU KONSULTANTÓW POPRZEZ MONITOROWANIE ICH KONTAKTÓW Z KIENTAMI, PROWADZENIE ROZMÓW COACHINGOWYCH ORAZ POMOC PRZY ROZWIĄZYWANIU BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW MERYTORYCZNYCH, WERYFIKACJE UMIEJĘTNOŚĆI JĘZYKOWYCH PRACOWNIKÓW (ANGIELSKI I ROSYJSKI), A TAKŻE IDENTYFIKOWANIE POTRZEB ICH ROZWOJU CZY OBSZARÓW WYMAGAJĄCYCH POPRAWY, PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW CZY ZESTAWIEŃ NA POTRZEBY PROJEKTU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (W TYM NARZĘDZI TYPOWYCH DLA CALL CENTER), BARDZO DOBRE KOMPETENCJE MIĘKKIE, DOGŁĘBNA WIEDZA NA TEMAT FUNKCJONOWANIA CALL CENTER, MINIMUM ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W CALL CENTER Z KLIENTEM Z BRANZY IT, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO - POZIOM C1 ORAZ JĘZYKA ROSYJSKIEGO - POZIOM C1
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ ARVATO SERVICES W SZCZECINIE - 2017-07-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)

JUNIOR COACH - od 3 200 PLN

OBSŁUGA MAILI ORAZ ROZMÓW PRZYCHODZĄCYCH, IDENTYFIKACJA POTRZEB KLIENTA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, STAŁE POGŁĘBIANIE WIEDZY NA TEMAT PRODUKTÓW I USŁUG ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ KLIENTA, WSPIERANIE INDYWIDUALNEGO ROZWOJU KONSULTANTÓW POPRZEZ MONITOROWANIE ICH KONTAKTÓW Z KIENTAMI, PROWADZENIE ROZMÓW COACHINGOWYCH ORAZ POMOC PRZY ROZWIĄZYWANIU BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW MERYTORYCZNYCH, WERYFIKACJE UMIEJĘTNOŚĆI JĘZYKOWYCH PRACOWNIKÓW (ANGIELSKI I ROSYJSKI), A TAKŻE IDENTYFIKOWANIE POTRZEB ICH ROZWOJU CZY OBSZARÓW WYMAGAJĄCYCH POPRAWY, PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW CZY ZESTAWIEŃ NA POTRZEBY PROJEKTU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (W TYM NARZĘDZI TYPOWYCH DLA CALL CENTER), WIEDZA NA TEMAT FUNKCJONOWANIA CALL CENTER, MINIUM POŁ ROKU DOŚWIADCZENIA W PRACY W CALL CENTER Z KLIENTEM Z BRANZY IT, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO ORAZ JĘZYKA ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)