Praca STANOWISKO DS. REMONT脫W I INWESTYCJI - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO DS. REMONT脫W I INWESTYCJI, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 5 ofert pracy STANOWISKO DS. REMONT脫W I INWESTYCJI.

STANOWISKO DS. REMONT脫W I INWESTYCJI - od 4聽000 PLN

Utrzymywanie sta艂ego nadzoru technicznego nad obiektami zgodnie z wymogami prawa budowlanego; uczestniczenie w okresowych przegl膮dach; planowanie rob贸t remontowych ; nadzorowanie, dokonywanie odbioru i rozliczenie rob贸t remontowych; uczestniczenie w procesie inwestycyjnym: przygotowanie proces贸w inwestycyjnych i uczestnictwo w realizacji oraz przygotowanie i nadz贸r na projektami unijnymi. Godz. pracy 7-15.
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA "KORAB" W USTCE - 2020-01-28 - Ustka (pomorskie)

STANOWISKO DS. REMONT脫W I INWESTYCJI - od 2聽000 PLN

Do zakresu wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1.Pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zada艅 remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod wzgl臋dem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpo艣redni nadz贸r nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jako艣ci wykonywanych rob贸t z dokumentacj膮 projektow膮 i zawart膮 umow膮),- rozliczenie rzeczowo- finansowe rob贸t (odbi贸r przedmiotu umowy, ujawnienie na maj膮tku wybudowanych 艣rodk贸w trwa艂ych).2.Przygotowanie przedmiar贸w i obmiar贸w rob贸t, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorys贸w, przygotowywanie um贸w z wykonawcami, wniosk贸w o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunk贸w Zam贸wienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiekt贸w w celu podj臋cia decyzji o zakresie rob贸t koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektant贸w, oraz materia艂贸w niezb臋dnych do rozpocz臋cia realizacji zada艅.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta, materia艂贸w sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, pos艂贸w, senator贸w, skargi i petycje mieszka艅c贸w.7.Opracowywanie sprawozda艅 dla innych kom贸rek organizacyjnych urz臋du oraz projekt贸w plan贸w remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z wykorzystaniem 艣rodk贸w pozabud偶etowych, dotacji itp.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2017-07-20 - P艂ock (mazowieckie)

STANOWISKO DS. REMONT脫W I INWESTYCJI - od 2聽000 PLN

Do zakresu wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1.Pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zada艅 remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod wzgl臋dem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpo艣redni nadz贸r nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jako艣ci wykonywanych rob贸t z dokumentacj膮 projektow膮 i zawart膮 umow膮),- rozliczenie rzeczowo- finansowe rob贸t (odbi贸r przedmiotu umowy, ujawnienie na maj膮tku wybudowanych 艣rodk贸w trwa艂ych).2.Przygotowanie przedmiar贸w i obmiar贸w rob贸t, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorys贸w, przygotowywanie um贸w z wykonawcami, wniosk贸w o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunk贸w Zam贸wienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiekt贸w w celu podj臋cia decyzji o zakresie rob贸t koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektant贸w, oraz materia艂贸w niezb臋dnych do rozpocz臋cia realizacji zada艅.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta, materia艂贸w sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, pos艂贸w, senator贸w, skargi i petycje mieszka艅c贸w.7.Opracowywanie sprawozda艅 dla innych kom贸rek organizacyjnych urz臋du oraz projekt贸w plan贸w remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z wykorzystaniem 艣rodk贸w pozabud偶etowych, dotacji itp.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2017-07-05 - P艂ock (mazowieckie)

STANOWISKO DS. REMONT脫W I INWESTYCJI - od 2聽000 PLN

Do zakresu wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1.Pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zada艅 remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod wzgl臋dem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpo艣redni nadz贸r nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jako艣ci wykonywanych rob贸t z dokumentacj膮 projektow膮 i zawart膮 umow膮),- rozliczenie rzeczowo- finansowe rob贸t (odbi贸r przedmiotu umowy, ujawnienie na maj膮tku wybudowanych 艣rodk贸w trwa艂ych).2.Przygotowanie przedmiar贸w i obmiar贸w rob贸t, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorys贸w, przygotowywanie um贸w z wykonawcami, wniosk贸w o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunk贸w Zam贸wienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiekt贸w w celu podj臋cia decyzji o zakresie rob贸t koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektant贸w, oraz materia艂贸w niezb臋dnych do rozpocz臋cia realizacji zada艅.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta, materia艂贸w sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, pos艂贸w, senator贸w, skargi i interwencje mieszka艅c贸w.7.Opracowywanie sprawozda艅 dla innych kom贸rek organizacyjnych urz臋du oraz projekt贸w plan贸w remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z wykorzystaniem 艣rodk贸w pozabud偶etowych, dotacji itp.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2017-05-22 - P艂ock (mazowieckie)

STANOWISKO DS. REMONT脫W I INWESTYCJI - od 2聽000 PLN

Pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zada艅 remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod wzgl臋dem merytorycznym dokumentacji technicznych- bezpo艣redni nadz贸r nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jako艣ci wykonywanych rob贸t z dokumentacj膮 projektow膮 i zawart膮 umow膮)- rozliczenie rzeczowo- finansowe rob贸t (odbi贸r przedmiotu umowy, ujawnienie na maj膮tku wybudowanych 艣rodk贸w trwa艂ych).2.Przygotowanie przedmiar贸w i obmiar贸w rob贸t, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorys贸w, przygotowywanie um贸w z wykonawcami, wniosk贸w o wszcz臋cie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunk贸w Zam贸wienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiekt贸w w celu podj臋cia decyzji o zakresie rob贸t koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektant贸w, oraz materia艂贸w niezb臋dnych do rozpocz臋cia realizacji zada艅.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta, materia艂贸w sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, pos艂贸w, senator贸w, skargi i interwencje mieszka艅c贸w.7.Opracowywanie sprawozda艅 dla innych kom贸rek organizacyjnych urz臋du oraz projekt贸w plan贸w remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z wykorzystaniem 艣rodk贸w pozabud偶etowych, dotacji itp.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2017-03-24 - P艂ock (mazowieckie)