Praca STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI - oferty pracy


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI.

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI - od 2聽000 PLN

1) prowadzenie nadzoru i postepowa艅 zwi膮zanych z realizacj膮 inwestycji zmierzaj膮cych w kierunku rozwoju maj膮tku i infrastruktury gminnej,2) prowadzenie ca艂okszta艂tu post臋powa艅 ws. przygotowania plan贸w inwestycyjnych i remont贸w, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projekt贸w i decyzji zwi膮zanych z procesem budowlano remontowym,b) nadz贸r z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod wzgl臋dem zgodno艣ci z dokumentacj膮 projektow膮, kosztorysow膮 i wydanymi pozwoleniami na budow臋,c) bie偶膮cej kontroli wykonywanych rob贸t i inwestycji,d) udzia艂u w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych zada艅 inwestycyjnych oraz przekazywania ich do u偶ytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy wsp贸艂pracy z referatem planowania i finans贸w,3) przygotowanie teren贸w pod budownictwo, uzgadnianie projekt贸w uzbrojenia w infrastruktur臋 techniczn膮, przekazywanie plac贸w bud贸w,4) przekazywanie informacji zwi膮zanej ze sprawozdawczo艣ci膮 GUS w zakresie inwestycji gminnych, wsp贸艂praca z innymi jednostkami i kom贸rkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie 艣rodk贸w na realizacj臋 zada艅 z funduszy celowych, kredyt贸w, dotacji itp. oraz wsp贸艂praca z Referatem ds. Planowania i Finans贸w przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie rob贸t realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zada艅 do bud偶etu gminy w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci realizacji inwestycji,5) wsp贸艂praca przy przygotowaniu wniosk贸w i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabud偶etowych 艣rodk贸w finansowych, w tym pochodz膮cych z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizacj臋 gminnych inwestycji,przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwole艅 na budow臋,wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du w zakresie stosowania przepis贸w ustawy o zam贸wieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udzia艂 w pracach komisji6.przekazywanie danych niezb臋dnych do sporz膮dzania raport贸w, analiz, statystyk, sprawozda艅 dotycz膮cych zakresu dzia艂ania stanowiska,7.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym ksi膮偶ki obiektu budowlanego dla budynk贸w zwi膮zanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzysz膮cymi, bie偶膮ca konserwacja tych budynk贸w,
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2017-04-12 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)