Praca STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DR脫G - oferty pracy


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DR脫G, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DR脫G.

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DR脫G - od 2聽100 PLN

Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:Do zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa i dr贸g nale偶y w szczeg贸lno艣ci:1) prowadzenie postepowa艅 administracyjnych zwi膮zanych z realizacj膮 inwestycji zmierzaj膮cych w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udzia艂 w procesie przygotowania plan贸w inwestycyjnych i remont贸w, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projekt贸w i decyzji zwi膮zanych z procesem budowlano remontowym,b) bie偶膮cej kontroli wykonywanych rob贸t i inwestycji,d) udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych zada艅 inwestycyjnych oraz przekazywania ich do u偶ytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy wsp贸艂pracy z referatem planowania i finans贸w,3) sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci GUS w zakresie inwestycji gminnych, wsp贸艂praca z innymi jednostkami i kom贸rkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie 艣rodk贸w na realizacj臋 zada艅 z funduszy celowych, kredyt贸w, dotacji itp. oraz wsp贸艂praca z Referatem ds. Planowania i Finans贸w przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie rob贸t realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zada艅 do bud偶etu gminy w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci realizacji inwestycji,4) wsp贸艂praca przy przygotowaniu wniosk贸w i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabud偶etowych 艣rodk贸w finansowych, w tym pochodz膮cych z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizacj臋 gminnych inwestycji,a)przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwole艅 na budow臋,b)wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du w zakresie stosowania przepis贸w ustawy o zam贸wieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udzia艂 w pracach komisji5) prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z zarz膮dzaniem drogami gminnymi, a w szczeg贸lno艣ci:a)zgodno艣ci projektowania przebiegu dr贸g, budowy, modernizacji i ochrony dr贸g, z obowi膮zuj膮cymi przepisami,b)zarz膮dzania drogami, koordynacji i obs艂ugi wsp贸艂pracy z zarz膮dcami dr贸g publicznych w tym nadz贸r nad utrzymaniem i remontem dr贸g gminnych i lokalnych,c)prowadzenie ewidencji dr贸g gminnych (publicznych i wewn臋trznych)d) prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, transportu zbiorowego, wsp贸艂praca z Zielonog贸rskim Zwi膮zkiem Powiatowo Gminnym,e)realizacja zada艅 zwi膮zanych z organizacj膮 transportu zbiorowego,f)prowadzenie spraw zwi膮zanych z budow膮, utrzymywaniem i ewidencj膮 艣cie偶ek rowerowych i tras turystycznychg)okre艣lania szczeg贸lnego korzystania z dr贸g, w tym wykorzystywania pas贸w drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia op艂at z tego tytu艂u, ustalenie opat za parkowanieh)Prowadzenie zada艅 zwi膮zanych z zimowym utrzymaniem dr贸g gminnych, nadz贸r i kontrola w tym zakresie nad 艣wiadcz膮cymi us艂ugami oraz wsp贸艂praca z innymi zarz膮dcami dr贸g (powiatowych, wojew贸dzkich, krajowych), 6) wsp贸艂praca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony 艢rodowiska, Wojew贸dzkim Inspektorem Ochrony 艢rodowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowi膮zk贸w realizowanych na stanowisku pracy, 7) sporz膮dzanie raport贸w, analiz, statystyk, sprawozda艅 dotycz膮cych zakresu dzia艂ania stanowiska,8)Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla budynk贸w gminnych u偶yteczno艣ci publicznej: 艣wietlice wiejskie, remizy, budynek Urz臋du Miejskiego i innych.9)Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla dr贸g gminnych, budowli drogowych.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2018-02-07 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DR脫G - od 2聽000 PLN

1) prowadzenie postepowa艅 administracyjnych zwi膮zanych z realizacj膮 inwestycji zmierzaj膮cych w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udzia艂 w procesie przygotowania plan贸w inwestycyjnych i remont贸w, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projekt贸w i decyzji zwi膮zanych z procesem budowlano remontowym,b) bie偶膮cej kontroli wykonywanych rob贸t i inwestycji,d) udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych zada艅 inwestycyjnych oraz przekazywania ich do u偶ytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy wsp贸艂pracy z referatem planowania i finans贸w,3) sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci GUS w zakresie inwestycji gminnych, wsp贸艂praca z innymi jednostkami i kom贸rkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie 艣rodk贸w na realizacj臋 zada艅 z funduszy celowych, kredyt贸w, dotacji itp. oraz wsp贸艂praca z Referatem ds. Planowania i Finans贸w przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie rob贸t realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zada艅 do bud偶etu gminy w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci realizacji inwestycji,4) wsp贸艂praca przy przygotowaniu wniosk贸w i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabud偶etowych 艣rodk贸w finansowych, w tym pochodz膮cych z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizacj臋 gminnych inwestycji, przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwole艅 na budow臋,wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du w zakresie stosowania przepis贸w ustawy o zam贸wieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udzia艂 w pracach komisji5) prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z zarz膮dzaniem drogami gminnymi, a w szczeg贸lno艣ci: zgodno艣ci projektowania przebiegu dr贸g, budowy, modernizacji i ochrony dr贸g, z obowi膮zuj膮cymi przepisami, zarz膮dzania drogami, koordynacji i obs艂ugi wsp贸艂pracy z zarz膮dcami dr贸g publicznych w tym:1) nadz贸r nad utrzymaniem i remontem dr贸g gminnych i lokalnych,6) prowadzenie ewidencji dr贸g gminnych (publicznych i wewn臋trznych) okre艣lania szczeg贸lnego korzystania z dr贸g, w tym wykorzystywania pas贸w drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia op艂at z tego tytu艂u, ustalenie opat za parkowanie realizacja zada艅 zwi膮zanych z organizacj膮 transportu zbiorowego,3). Prowadzenie zada艅 zwi膮zanych z zimowym utrzymaniem dr贸g gminnych, nadz贸r i kontrola nad 艣wiadcz膮cymi w tym zakresie us艂ugami oraz wsp贸艂praca z innymi zarz膮dcami dr贸g (powiatowych, wojew贸dzkich, krajowych) w tym zakresie,7) wsp贸艂praca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony 艢rodowiska, Wojew贸dzkim Inspektorem Ochrony 艢rodowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowi膮zk贸w realizowanych na stanowisku pracy, sporz膮dzanie raport贸w, analiz, statystyk, sprawozda艅 dotycz膮cych zakresu dzia艂ania stanowiska,Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla budynk贸w gminnych u偶yteczno艣ci publicznej: 艣wietlice wiejskie, remizy, budynek Urz臋du Miejskiego i innych.Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla dr贸g gminnych.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2017-04-12 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)