Praca SERVICE ANALYST - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy SERVICE ANALYST, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy SERVICE ANALYST.

SERVICE ANALYST - od 4聽000 PLN

- Telefoniczna obs艂uga klienta, rozwi膮zywanie problem贸w informatycznych.- Na stanowisko Service Analyst wymagana jest znajomo艣膰 trzech j臋zyk贸w obcych (angielskiego, francuskiego oraz hiszpa艅skiego) w stopniu bardzo dobrym, poniewa偶 firma wsp贸艂pracuje przede wszystkim z kontrahentami zagranicznymi. J臋zyk angielski jest powszechnie u偶ywanym j臋zykiem obcym, kt贸ry wykorzystywany jest nie tylko w komunikacji w klientami, ale tak偶e w wewn臋trznych strukturach firmy, kt贸ra zatrudnia wielu cudzoziemc贸w. Nadto j臋zyk ten jest j臋zykiem programowania. Wi臋kszo艣膰 kontrahent贸w firmy ma swoje siedziby we Francji, a zatem wym贸g j臋zyka francuskiego r贸wnie偶 jest uzasadniony. Firma poszukuje kolejnych kontrahent贸w, w tym w Hiszpanii. W zwi膮zku z tym wym贸g znajomo艣ci tego j臋zyka r贸wnie偶 jest wymagany. Do zakresu obowi膮zk贸w pracownika na stanowisku Service Analyst nale偶e膰 b臋dzie tak偶e poszukiwanie nowych klient贸w, w tym takich, kt贸rzy maj膮 siedzib臋 w Hiszpanii. Jednocze艣nie telefoniczna obs艂uga klienta dotyczy klient贸w angielskoj臋zycznych, francuskoj臋zycznych oraz hiszpa艅skoj臋zycznych. W zwi膮zku z tym od kandydata na tym stanowisku wymaga jest znajomo艣膰 tych j臋zyk贸w w stopniu bardzo dobrym, bowiem jedynie spe艂nienie tego warunku umo偶liwi prawid艂owe realizowanie obowi膮zk贸w pracowniczych na stanowisku Service Analyst. Rozwi膮zywanie problem贸w informatycznych odbywa si臋 g艂贸wnie w j臋zyku angielskim, a zatem r贸wnie偶 w tym zakresie jego znajomo艣膰 jest konieczna do prawid艂owego 艣wiadczenia pracy.- Wynagrodzenie: 4000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w r贸wnowa偶nym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-23:00. Praca r贸wnie偶 w soboty, niedziele. Poziom wykszta艂cenia: BRAK WYMAGA艃. Do艣wiadczenie zawodowe: BRAK WYMAGA艃. Wymagane umiej臋tno艣ci: praca w zespole, obs艂uga klienta, podstawy IT. Wymagana znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego, francuskiego oraz hiszpa艅skiego w stopniu zaawansowanym (C2) w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Katowice (艣l膮skie)