Praca SEKRETARKA SEKCJI PREZYDIALNEJ WYDZIAŁU KOORDYNACJI DZIAŁAŃ - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy SEKRETARKA SEKCJI PREZYDIALNEJ WYDZIAŁU KOORDYNACJI DZIAŁAŃ, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy SEKRETARKA SEKCJI PREZYDIALNEJ WYDZIAŁU KOORDYNACJI DZIAŁAŃ.
Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 - 400 Racibórz.Główne obowiązki:- dbanie o właściwe przekazywanie Komendantowi Oddziału oraz jego zastępcom dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych, w celu prawidłowego obiegu dokumentów, tj. terminowego, zgodnego z dekretacją i przyjętymi zasadami (normami, przepisami, procedurami), prowadzenie dziennika ewidencji telegramów wchodzących i wychodzących, w celu poświadczenia wpływu dokumentu oraz jego odbioru przez adresata, prowadzenie terminarza spotkań i wizyt Komendanta Oddziału oraz jego zastępców, w celu umożliwienia Komendantowi zaplanowania zadań i realizowania długoterminowych przedsięwzięć, sporządzanie protokołów z cotygodniowych odpraw Komendanta Oddziału z kadrą kierowniczą, w celu udokumentowania spotkań Komendanta z kadrą kierowniczą oddziału, odbieranie poczty elektronicznej oraz jej właściwa klasyfikacja, w celu płynnego przekazywania informacji kierowanej do Komendanta Oddziału, uzgadnianie kolejności przyjęć i anonsowanie interesantów wewnętrznych i zewnętrznych, przybywających do Komendanta Oddziału oraz do jego zastępców, w celu zapewnienia płynności przyjęć interesantów, przygotowanie dokumentacji w zakresie podróży służbowych Komendanta Oddziału i jego zastępców, w celu umożliwienia terminowego rozliczania delegacji Komendanta i jego zastępców, wykonywanie dokumentów i zadań zleconych przez Komendanta Oddziału, jego zastępców oraz Naczelnika Wydziału Koordynacji działań, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań służbowych (realizowanych przez wydział). Wymagania: Wykształcenie: średnie. Wymagania niezbędne: umiejętność wypowiadania się w sposób zwięzły, jasny i precyzyjny oraz formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący zrozumienie; umiejętność stosowania przyjętych form prowadzenia korespondencji; umiejętność pracy zespołowej; dyskrecja, wysoka kultura osobista, komunikatywność, asertywność w kontaktach interpersonalnych, umiejętność obsługi pakietu MS Office; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie o kierunku administracja, lingwistyka, dziennikarstwo, polonistyka; posiadanie przeszkolenia z zakresu zarządzania biurem, obiegu dokumentów, zasad przygotowywania korespondencji mailowej, etykiety biurowej, polityki prywatności lub prowadzenia sekretariatu; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w charakterze pracownika wykonującego czynności usługowe w biurach urzędów lub firm.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-03-07 - Racibórz (śląskie)